zo ook weer ff gestemd op sievert, daan en jesse die overigens vreselijk achterlopen op die stomme roan die heeft volgens mij een hele achterban heeft anders kan ze nooit zover voor lopen
nee kleintje, niks gehoord haha dus t zal wel niet gelukkig toch ongesteld @setti, hopen dat t steeds iets lager word de temp.. zou mooi zijn! ik wilde ook stemmen op d&j maar dat mag niet meer gft ie aan? echt vaag.. niks gehoord ofzo en heb gistermorgen nog gestemd? dat lelijk jong staat weer 1e ja, die kunnen wel ff stoppen met stemmen werven.. zoveel is nu al moeilijk in te halen..
Dames zouden jullie, mochten jullie wat beltegoed / smsjes etc over hebben misschien op mij en mijn vriend willen stemmen? Wij doen mee aan de sky radio droombruiloft! En zouden 2010 na al dat moois (geboorte van Esmay, verhuizing etc ) graag af willen sluiten met een bruiloft... Dus mocht je het ons gunnen en een smsje(s) voor ons over hebben SMS SKY 1275 naar 4422 (40 cent per bericht) Als we in de top 101 zitten maken we kans op de bruiloft
ik ben ook nog niet gebeld ben net weer vrij vvan het werk zo even hetr huis schoonmaken en dan sievert weer ophalen
Alies05 http://alies05.hyves.nl Kussiexx http://kussiexx.hyves.nl/ Lara85 http://picasaweb.google.nl/111221690990550040339/Forummeiden# Marye1986 http://marye078.hyves.nl/ http://picasaweb.google.nl/108586417498189327194 Setti http://priscillavb84.hyves.nl/ sabine Sabine - hyves.nl
Woow meiden, wat een leuke foto's allemaal!! Ik vond het heeeel gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar! Het was even een hoop bijlezen. @ Kleintje, wat super dat het lekker gaat opschieten bij jullie huisje en fijn dat je weer ongesteld bent geworden @ Lisette, Hopelijk gaat het snel beter met Sem z'n longetjes. Ik hoorde het zaterdag ook dat het zo vol klonk. Ik tilde hem op toen jij iets uit de auto moest pakken en toen was hij zo aan het huilen en hoesten tegelijk. Hopelijk gaat het snel beter. @ Setti, hoop voor jullie dat Lisanne ook snel weer beter is. @ Linda, Jeetje, wat een nare berichten lees ik allemaal op je Hyves. Hopelijk is Daan gauw van die infectie verlost en kan hij snel weer verder met zijn herstel. @ Lynette, nogmaals super bedankt voor het mooie cadeautje.. (K) @ Kussiexx, die vent is jouw niet eens waard! Hij moest eens weten wat hij mist!! Maar een gelukje!! Milan vind jou wel lief hoor !!! (is ook een mannetje) @ Hier, Milan is nu lekker bij tante. Hij was zaterdag ook meteen vertrokken toen ik de parkeerplaats af reed. Gisteren zijn we naar het noorden des lands gereden voor een bezoekje aan opa. Dus weer laat thuis. Ben benieuwd naar zijn humeur nu bij tante
Hier een leeg huis met de kids op de opvang en man aan het werk (hij kwam gisteravond thuis uit Duitsland, onze zoon stond gewoon te springen van plezier bij het zien van papa ) - ik ga verder met de schoollessen en studie. Nog even een foto van de fietskar, wat een heerlijke uitvinding
@ Laar, hihi, dat accent van mij beschrijft wat, haha... Maar ik moet eerlijk zeggen, ik ben er wel erg trots op!! En toch heb ik besloten om Stan nederlands te leren.. Al denk ik dat als ik ooit nog es boos op hem ga worden het donder en geweld in het onvervalste Drents zal zijn!! Want dan kan ik niet NL blijven praten hoor, haha!! @ hier, vanmorgen wijkverpleegkundige geweest.. Stan is "maar" 50 gr. gegroeid vergeleken met de laatste keer dat ze hier was (2wk geleden) maar als je het vergelijkt met het laatste weeg moment op het CB en nu, is er nix aan het handje, en gaat het nog volgens schema... Ik heb haar verteld dat k de voedingen nu aan het ophogen ben van 180+6 naar 210+7 en dan 10cc afgieten, dus 220cc.. Dat was prima. En ik "mag" gewoon 4 voedingen van 230cc geven.. Dus daar gaan we nu rustig naar toe werken... Ow en ik heb goed nieuws!! Ik "mag" ook een groentehapje gaan geven!! HOERAAA!! Kan me eindelijk aansluiten bij de rest hier.. Ze adviseerde wel om te beginnen met groente en niet met fruit.. Groente is wat bitterder ofzo, en het kan zijn dat als je met fruit begint, ze groente nie graag willen hebben... Stan heeft nu een half uur op bed gelegen en begint nu te mompelen dus ik haal hem er gauw uit!! Sorry dat ik even niet op de rest reageer!! Ik hoop dat de longetjes van Sem oke zijn, dat de koorts van Lisanne is gezakt en ben blij voor Kleintje dat ze ongesteld is geworden!! Ow jah, en Darcy, vind jou foto geweldig!! Ik wil ook zo'n kar!! Maar jah, heb er de centies nie voor!! Ik moet wachten met fietsen tot Stan weer in een stoeltje kan!!
@ Lindavnr: Meid, wat zit het even allemaal flink tegen. Het eerste en laatste wat ik doe overdag is even op twitter kijken hoe het met Daan gaat. Ik hoop dat zijn buik echo goed is, en hij gaat opknappen!! * Dikke knuffel * @ Eliesah: Wat een heerlijk weekendje weg heb je gehad!! Echt super lief van je vriend. @ Sabine: Uiteraard weer gestemd!! Sievert heeft heerlijk geslapen!! @ Setti: Heel veel beterschap voor Lisanne. Hopelijk knapt ze snel weer op, en is de virus infectie snel weer weg. @ Kleintje: Als je het niet vertrouwd even een zwangerschaptest doen. Zul je altijd zien, dat als je de test hebt gedaan, die negatief uitvalt, je de dag erop ongesteld word. Jullie slaapkamer klinkt erg leuk!! Heb je er een foto van? Edit: Lees net dat je ongesteld bent geworden. Gelukkig @ Kussie: Ook jij een hele dikke knuffel!! Jouw prins op het witte paard komt vanzelf. Ga eerst maar eens aan jezelf denken, dan Stan, en dan komt de rest vanzelf Leuk dat je ook mag beginnen met groente/fruit hapjes!! Zit al te wachten op de foto's Denk maar zo: Groeien is groeien, en zolang ze hun eigen lijn blijven volgens is er niks aan de hand. @ Darcy: Hoe heb jij de babyschaal vast gezet? Ik zie iets met spanbanden? Ik heb hem met hondenriemen vastgezet. Aan de onderkant (waar de gesp doorheen gaat) heb ik een riem doorheen gedaan, en dan een de stang vast gemaakt, en aan de achterkant ook een hondenriem, en dan aan de achterkant vast gemaakt. Ik vind de fietskar ook de uitvinding van de eeuw, en gebruik hem vaak! @ Marye: Veel plezier vandaag!! @ Alies: Ik heb je een uitnodiging gestuurd op Hyves. Ben ook heel nieuwsgierig naar jouw foto's @ Lara: Beterschap voor Robine! Anders vanavond even een ui onder het bed neerzette, werkt hier erg goed (of bby Luuf onder de voetzolen met sokjes aan). @ Lisetje: Echt vreselijk lux een KDV bij de sportschool!!
thnx, het leek wat beter te gaan de temp was gezakt naar 38.2 maar ze voelt nu weer erg warm aan dus denk dat ze weer een koortpiek heeft. ze krijgt over een uur eten en dan zal ik haar gelijk weer tempen
Bedankt allemaal voor de felicitaties!! Hartstikke leuke verjaardag gehad en het weer was gelukkig heel de dag super!! Op het KDV heeft ze zelf een tekening ingekleurd met verf. Erg leuk geworden. Gisteren nog een verjaardag van de vader van mijn beste vriendin gehad. Al met al een mega druk weekend. Zit nu met een overprikkelt kind, en zelf veel pijn in mijn bekken. Niet echt een goede combi om vaak de trap op en neer te lopen. Tussen de middag even mijn nichtje en neefje van school gehaald, zodat ze hier konden lunchen. Joënna heeft aan 1 stuk door liggen te huilen. Nu ligt ze eindelijk te slapen in haar wippertje op de bank. We zouden eigenlijk in bad gaan. Slabbetje was erg nat geworden van haar fruit hapje, en ze mocht daarna nog zelf een stukje koek eten: 1 grote klieder zooi. We gaan wel in bad als ze wakker word. Ze ligt heerlijk te pitten in haar vieze shirt8)
@gwen, t is zeker luxe en super handig dus ga er nu eindelijk maar eens gebruik van maken haha @luuf onder de voetzooltjes met sokjes, heb ik ook gedaan en scheelt echt! @kussie, wat leuk eindelijk de "echte" hapjes ben benieuwd hoe stan het vind! wel foto's maken he ik heb vandaag bloemkool gekocht.. dat krijgt sem vanavond, ben benieuwd wat ie ervan vind @chantal, zie hieronder @hier, net terug vd huisarts, alles is in orde.. zn oortjes zijn schoon dus geen oorontsteking.. zn longen klinken prima en leeg.. hij is gewoon verkouden.. dat kan bij kindjes dus wel tussen de 3-6 weken duren dus ja, t is nu 2 weken dus kan nog wel even duren.. hij ziet er verder prima uit volgens de dokter. heb dus gevraagd waar dat gerommel op zn borstje vandaan komt.. dat is puur slijm wat uit de neus naar beneden loopt en dat lost daar op? dan lijkt het net of het in de longen zit maar dat is niet zo.. mag hoestdrank blijven gebruiken en zoutoplossing sprayen, het gaat vanzelf over.. gelukkig maar benieuwd wanneer! hij ligt nu ieder geval weer lekker op zn buikje te slapen.. en ik ga maar even strijken..
lisetje fijn dat t niets ernstigs is en ik hoop dat hij er snel van af is ik ga mn meissie ff verschonen, tempen en de fles geven toedels
@ gwen en setti jah hij heeft inderdaad heerlijk geslapen alleen hij is nu al 2 dagen heel huilerig hij wil niet eten niet slapen alleen huilen
Meiden, ben trouwens vandaag aan mn afvalrace begonnen.. wie doet er mee? ik ga voor de -5 kg.. heb vanmorgen rond 09.00 uur 2 beschuiten op met smeerkaas en tussen 12-13.00 uur 3 boterhammen.. nu is het tijd voor een banaan haha en vanavond weer 1,5 uur sporten en dan is de dag alweer voorbij
Lisetje: Niet vergeten om vanavond dan ook te eten. Maar heel veel succes met de afvalrace, hopelijk zijn er meer medestanders, dan kunnen jullie elkaar motiveren. Setti:Hopelijk was het toch geen koortspiek. Ben benieuwd, hoop dat die kleine meid snel opknapt! Lisetje: Fijn dat er niets aan de hand is behalve een verkoudheid, al blijft het heel vervelend. Beterschap voor Sem! Eliesah: Fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad! Kussie: Wat super dat je nu hapjes kan gaan geven.Hier ook met groenten begonnen, ze eten ook eigenlijk alle groenten wel, alleen nu eet Florine bijna geen fruit, daar houdt ze niet zo van Sabine: Hopelijk zit Sievert snel beter in z'n vel! Lindavnr: Jeetje meid het zit echt allemaal niet mee... Weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen.. Zo vreselijk voor jullie en die kleine daan. Ik hoop echt dat ze wat duidelijkheid krijgen met die echo, het goed aan kunnen pakken en daardoor dus hem snel weer wat kunnen laten opknappen. Hele dikke knuffel voor jullie! Hier: Vanochtend gewerkt, was wel leuk, ook wel heel erg wennen. Pepijn en Florine werden opgepast door mijn broer en schoonzus, vond het super spannend maar het is heel goed gegaan. Nu donderdag pas weer!