Nee dit is nog niet van mijn nieuwe werk Dit is nog van het uitzendbureau waar ik nu tijdelijk voor werkte, nou ja de reactie van de opdrachtgever dan! Ik ben ervan overtuigd dat ze op mijn nieuwe werk zo niet zouden reageren (denk ik) aangezien die erg meegaand lijken tegenover personeel! Heb nog even contact gehad met het uitzendbureau en ik denk dat ik vrijdag toch maar even ga werken (het zijn maar 4 uurtjes) om toch te laten zien dat ik wel wil!! Al heb ik er totaal geen zin meer in maar goed misschien maar even doorbijten! Maar eerst maar eens kijken hoe Esmay het vandaag en morgen doet! Anders zeg ik alsnog af... Temperatuur was met de paracetamol gezakt maar ze schommelt nu ineens heel erg, het ene moment is het 39,3 en dan ineens weer 37,9 ! Even in de gaten houden en ik ga bij iedere luier wissel toch maar even tempen voor de zekerheid!
mmm Esmay heeft volgens mij echt iets Ze wisselde steeds van temperatuur dan 39,3 dan 37,9 dan weer 38,5 (zonder paracetamol) heb haar meer dan een uur geleden bij een temp van 39,3 een paracetamol gegeven maar het is nog niet gezakt! En ze heeft nu ineens ook 2 flinke volle luiers met waterdunne ontlasting gehad zo zielig Heb weer de huisarts gebeld, de assistente zei namelijk dat als de koorts niet wilde zakken met paracetamol ik dan terug moest bellen! Nu moeten we vanmiddag even langskomen ook i.v.m de water dunne ontlasting... Het gekke is ze is wel gewoon normaal als ze wakker is want slapen doet ze nu ook extra veel! Ze is wel wat meer jengelig maar verder eigenlijk normaal, vind het maar een vreemd iets!
Zijn het niet gewoon de tandjes kleintje? De dunne luiers, koorts.. hier gaat ie goed, we mogen mogen waarschijnlijk naar huis!
Nee want de huisarts die ik gister avond aan de lijn had voor advies + de assistente zeggen dat de kleintjes niet zulke hoge koorts kunnen hebben van tandjes, ik weet het verder ook niet? Misschien zegt deze huisarts iets anders maar goed dan ben ik in ieder geval gerust gesteld! Overigens heeft ze met de tandjes die ze al heeft helemaal geen last gehad van koorts of dunne luiers.... Wat fijn dat jullie morgen waarschijnlijk naar huis mogen goed nieuws! Ik duim voor jullie dat het doorgaat!
@ Linda, wat een super nieuws! Echt gaaff!! Ben echt zo blij om dat te lezen!!! @ Kleintje, allereerst, ik kan me helemaal voorstellen dat je het maar nix vind dat Esmay zo'n hoge koorts heeft... En dat het dan ook nog nie wil zakken met die paracetamol, gatver.. Ik zou het ook heel eng vinden!! Fijn dat je vanmiddag terecht kan bij de arts!! Daar nemen ze je tenminste wel serieus, wat me brengt tot het volgende, dat stomme werk; serieus, zwaar belachelijk!! Alsof jij er voor kiest dat jij of je kleine meis ziek bent!! Vind zoo stom dat mensen er totaal geen rekening mee houden, dat je heus wel je best doet om een "plan B" te hebben zoals die klootviool dat omschrijft!!! Maar net wat je zegt. Jullie gaan ook nie voor nix verhuizen!! (om o.a. oppas in de buurt te hebben) Een beetje gevoel hebben voor je werknemers is ook nix mis mee!! @ Boomer, nou wat ik heb begrepen van mijn wijkverpleegkundige hoort de ontlasting niet (knal)oranje te zijn na bv worteltjes, dat zou beteken dat nog niet alle voeding goed word opgenomen door het lichaam ofzo... Maar ik heb zo es wat in de ronde gevraagd... Maar iedereen die ik er over sprak zei dat het wél normaal is dat de ontlasting toch de kleur van het eten krijgt wat ze hebben gehad... Dus ik weet het nu eigenlijk nog niet goed... Maar als het echt knetter-knal-oranje blijft, zou ik het gewoon es vragen aan CB of huisarts, of dat normaal en oké is!! @ Marye, leuk dat de kittens hun nieuwe thuis hebben "bereikt" En die schuwheid zal vast minder worden, omdat ze net als jij al zegt, even moeten wennen!! Dus het échte werken gaat weer beginnen... Komt goed meid!! @ Darcy, hihi poep met pitjes.. Das ook wat @ Ano, jij bent toch Maaike, die blonde meis met dat hele lange haar en een dochtertje die Neomi heet??? MEID, je hebt een harstikke goed figuur!! We hebben het toch zelf allemaal gezien!!! @ Liset, kijk, dat scheelt denk ik wel hoor, als het zowel je uitlaatklep is alswel dat je er plezier in hebt!! Ik vind het echt een noodzakelijk kwaad!! En das nu dus ook flink aan me te zien... Ik moet écht de knop om zetten.. Maar heb nu besloten dat ik eerst es even in rustiger vaarwater moet komen, en dat het dan vanzelf wel goed komt.. Als ik nu eerst maar es zorg dat ik in iedergeval niet meer groei!!! Liefss
@ hier, hihi, ik heb vandaag weer een slaapkopje bij me!! Gisteren moest meneertje natuurlijk al vroeg naar oma, omdat ik moes werken.. En vandaag heeft hij na de fles van 8 uur nog geslapen tot twaalf uur, en uhh mama ook!! Ik ben gewoon moe van alles wat er steeds maar gebeurd, ik weet het klinkt stom, maar ik kom 's avonds gewoon niet in slaap van al dat (on)bewuste gepieker... Maar jah, eigenlijk is het stom dat ik nog even weer ben gaan liggen, want nu slaap ik natuurlijk vanavond weer nie!! Zucht, maar was zooo moe vanmorgen!! Stan is nu in gevecht met de slaap... Om twee uur werd hij al jengelig (zo moe) en nu slaapt hij nog nie... Al duurt het geloof ik nu niet lang meer, geloof dat hij er eindelijk aan toegeeft!!! Liefs
@ Eliesah, ja wonderlijk heh, hoe snel ze eigenlijk al zo "groot" worden... En dan is Taleah ook nog es harstikke snel met alles!! @ Boomer, hmmm, was jij dan de BV aan het afbouwen? Helpen strakke BH's en compressen niet, tegen de stuwing? Ik heb zelf maar 2 dagen bv gegeven, en na 5 dagen ofzo ook machtige stuwing gehad.. Dacht dat ze gingen ontploffen, maar echt heel pijnlijk vond ik het niet, al kon ik nie op mijn buik liggen, maar jah, dat kon ik toch al nie door de wond... Ik zou zo ook nie weten wat je er (nog meer) tegen kan doen Behalve dan de "druk" er af te halen door te kolven, maar dan stimuleer je geloof ik ook weer de productie heh? *knuffel voor jou*
Oh was even vergeten dan esmay al tandjes had kleintje! hopelijk wordt ze gauw fitter. Fijn dat je vanmiddag bij de ha terecht kan! nou, thuiszorg is geregeld voor morgen avond. Even afwachten of we morgen of vrijdag naar huis mogen. Maar dan is de zorg geregeld voor de wond te spoelen. Daan heeft met 200 cc op! Super dus, over 3 uur weer.
heyy meiden kussie hahahaha ja dat ben ik, dat wist je toch wel?vind het wel heel lief hoe je het weer zegt hoor. maar ik vind me zelf echt aan de flinke kant op het moment, tuurlijk echt dik ben ik niet, dik ben je als je minimaal een kilo of 100weegt. Maar ik heb wel behoorlijk wat rondingen en plooien overgehouden van de zwangerschap.me buik is echt een groot hangvel, en een taile is ook nergens meer te bekennen Maar goed tis natuurlijk ook me eigen schuld, want ik klaag wel maar doe er niet echt wat aan, tja dan mag je eigenlijk ook niet klagen he... Maar Stan is dus lekker slaperig vandaag?Tja meid als je moe bent moet je gewoon even gaan slapen idd, en misschien slaap je vanavond wel gewoon prima, je weet t nooit he! Niks meer van Martin gehoord?wat is het laatste dat je hebt gehoord dan eigenlijk? nijnja fijn dat je er blij mee bent, er zaten idd 2 leuke bij van jou en Toon!schiet het al op met het verhuizen? Boomer he Fenna ook een beetje uit de doen?vraag me echt af wat het is, Neomi had gisteravond ook ineens een huilbui uit het niets, snap er niks van...en dan lisanne en Esmay die echt koorts hebben enzo..moeten onze kleintjes maar goed in de gaten houden!! Marye morgen dus je echt weer aan het werk?nou suc6 hoor!!en wat fijn dat de kids de poesjes zo leuk vinden, en dat ze nog een beetje schuw zijn, is vast gewoon omdat ze nog even moeten wennen, nieuw huis, geen mamapoes meer enz.komt vast helemaal goed! linda las het nieuws al op je hyves, super hoor!!!!ben echt heeel blij voor jullie! alies bedankt voor de linken, jij hebt ook leuke foto's op je hyves!!die van Stan en Melanie zijn ook errug lief!! setti gaat het met Lisanne weer helemaal goed nu?vind m echt tof die stoel over een tijdje ook maar eens naar kijken. aanbiedingen:bij de trekpleister hebben ze allemaal leuke aanbiedingen, rompers, slaapzakken, sokjes enz enz.me schoonmoeder heeft vanmiddag het een en ander gehaald dus ben benieuwd! liefs ano
Hier ook wat oranje achtige poep na de wortels hoor! Maar zie wel verschil met een maand geleden en nu...veel minder oranje.
Kussie: hehe lekker een keer lekker uitslapen Worteltjes: Esmay heeft eigenlijk nooit echt oranje poep gehad na het eten van worteltjes.... Fruit / groente: doen jullie hele potjes op een dag of ? Ik twijfel nog steeds of ik een heel potje fruit en een heel potje groente moet geven of niet... Ze lust het in principe wel want als ik stop met fruit of groente dan doet ze dr mond open alsof ze wil zeggen meer meer meer of ze krijst heel hard haha! Huisarts: Esmay heeft buikgriep! Is weinig aan te doen moet alleen even uitzieken, mocht ze maandag nog koorts hebben dan moeten we even urine inleveren om dat te laten controleren kijken of daar iets mis mee is... Maar ja dan zijn we verhuisd en zitten we waarschijnlijk bij een andere huisarts! Maar hopelijk is het niet nodig....
Ja lief he van Mel en Stan. Ze keken elkaar ook helemaal verliefd aan en waren aan het lachen naar elkaar. Ik heb je hyvesfoto's ff bekeken. Wat ben jij mooie vakantiebestemmingen geweest. Vooral die van je huwelijk. Krijg gewoon zin om op vakantie te gaan. Ow morgen in mijn pauze maar ff bij Trekpleister kijken.
Worteltjes. Melanie heeft de dag er na wel wat oranjige poep. groente/fruit. Ik geef Melanie wel een heel potje. Ze eet 'm dan ook helemaal leeg. Vooral fruit vindt ze heerlijk. Ach arme Esmay. Dat ze maar snel weer mag herstellen. Dikke knuffel voor haar.
Maar doe je dan een heel potje fruit en een heel potje groente ? Of gewoon de ene dag fruit en de andere dag groente? Want Esmay krijgt nu een half potje fruit s'morgens / s'middags en een half potje groente s'avonds... En ik zou misschien naar 2 hele potjes willen gaan...