Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Linda: Zo fijn dat jullie weer naar huis mogen. Lekker de rust en regelmaat van thuis. Doet vaak wonderen voor de kindjes!

@ hier: ook niks in maat 74, dus dat wordt shoppen. Maar ik krijg gelukkig ook de kleertjes van m'n neefje. Die is van december, dus dat volgt elkaar mooi op. Maar ik vind het ook wel leuk om nu eens zelf wat dingen te gaan kopen. Ik heb met het kraamfeest toch veel kadobonnen gekregen. Net alles van 62 uit de kast gehaald en 68 netjes weggelegd. Het lag allemaal een beetje door elkaar. Goede sokjes zijn trouwens die van de Kruidvat (Bambino), blijven heel goed aan zitten!

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik denk dat Kussie haar keuze nu al wel heeft gemaakt wie er in aanmerking komt. :D

@linda super dat Daan weer naar huis mag. :)

maatje 74 had ik nog wat van Alies en ik had zelf in de aanbieding al 1 en ander gekocht. Voor volgend jaar heb ik van maatje 86 ook al wat gekocht. 86 is van 12 tm 18 maanden ongeveer dus dan komen de warmere periodes er weer aan. Dus lekker goedkoop kleertjes kunnen kopen tot zelfs wel tot 70% korting. Was 2 weken geleden nog ff in Emmen bij Villa Happ.
    Maar daar was toen 70% korting nog weer op de korting. Dus ik had een zak vol kleertjes voor 18 euro ofzoiets voor Alisha en Melanie gekocht.:)
    Ik doe de maten apart in dozen en die leg ik op zolder. Dus volgend jaar komt het er wel een keer weer vanaf.

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

even in mn pauze snel op mn foon bijgelezen. anders moet ik zoveel bijlezen vanaaf hihi..

haaruitval; ooow ook zoveel last. overal vind ik haren, erg vervelend. al heb ik nu t gevoel dat t iets minder word!

linda; super nieuws! hopelijk als jullie thuis zijn dat er niet meer zoveel prikkelingen zijn.

jee, taleah heeft vannacht doorgeslapen! heb dr wel een keertje gehoord maar ben er niet naar toe gegaan en is dus zo in slaap gevallen! :)

nu weer aan t werk!

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Gwen, :$ Is dat iets waar jij ook akkoord mee bent dan? Vind hij het niet leuk om jou wat te ontzien en lekker met Joenna om te tutten???
    Ik snap dat hij een drukke werkweek heeft hoor, en dat als hij thuis is ook even wil relaxen... Maarreh, jij werkt EN doet fulltime de verzorging van jullie meiske!! Pittig hoor!! Poeh!!
    En dan de dogs er nog bij!! Hmmm, jij verdiend een hele dikke knuffel!! Helemaal nu jullie meiske zo huilerig is!!
    Dus bij deze!! *knuffff*

@ Linda, JEEEJJJ!! De bevrijdende langverwachte woorden!! NAAR HUIS!!! Heerlijk!! Wat ontzettend fijn zeg!!!!
    Hopelijk komen jullie nu snel weer helemaal bij en kunnen jullie weer heerlijk gaan genieten als gezinnetje en dan zonder al die "extra" zorg voor Daan toen hij zijn stoma nog had... Ookal weet ik dat jullie dat met liefde deden hoor!!! :)

@ Boomer, praat me d'r nie van... Mijn haar is weer net zo dun als voor de zwangerschap :( Ik vind het ook werkelijk overal weer!! :(

@ Eliesah, wat fijn zeg!! Doorgeslapen!! HOERAAA!! Wat zul jij trots en fit zijn ;)

@ hier, fijn gewerkt vanmorgen!! En oma vond het oppassen geweldig, want Stan was super te pas!
    Ga nu naar vriendin, dus reageer later weer!!

Liefs

5. Soda Pop

@ Franny, ik heb juist veel in mt 80 gekregen :eek:
    Iedereen zei, je krijgt natuurlijk van iedereen klein spul dus geven wij wat groter.. Nou zo dacht iedereen dus, en heb -zowat- geen klein spul gehad, hahaha!! Gelukkig had ik dat zelf al wel

@ Bruid en bruidegom.... Tjah, hihi, wat zal ik zeggen!! ALS STAN MAAR GELUKKIG IS!!!!!

6. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    Hoever staan alle beebs hier met omrollen? Jens rolt wel van z'n buik naar z'n rug, maar das meer per ongeluk heb ik het idee. En als tie op z'n rug ligt gooit tie z'n beentje in de lucht en rolt tie naar z'n zij. Echt een schattig gezicht om te zien trouwens! ;)

@Eliesah: gelukkig dat Taleah vannacht doorgeslapen heeft. Je hebt haar natuurlijk even streng toegesproken van moeder tot dochter?! ;)

@ Kussie: maatje 80 zelfs, amai! Dat duurt nog wel even! Hebben de mensen het wel voor het goede seizoen gekocht, want dat kun je ook nog wel eens hebben. Ik had bijvoorbeeld zo'n dubbelgevoerde broek gekregen... nou hadden we geen superzomer, maar das nogal overdreven warm lijkt me?! :(

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

whoehoe goed zo daan!!!!!!! wat goed nieuws zeg

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik koop steeds 1 a 2 maat groter dan ze al aankan zo om de kosten op dat moment te drukken dus heb nu al heel veel mt 74 en sommige dingen 80 al liggen

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    vanmorgen weer bij t cb geweest en ze weegt nu 7200 gram en is 66 cm alles net onder gemiddeld dus dat is goed en dr hoofdje op 43.3 dat is net boven gemiddeld en is ook goed.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Thuisssssssssssssssssssss :D:D:D
    jeej nu kan ik alles weer volgen :)

@ kleding: hier al wat kleertjes in maat 74 ja en ook maat 80 (ook gekregen kleren).

@ Fanny: nee hoor, ook hier geen gerol. Ik denk dat ze het gewoon niet gaan doen, haha.
    Jesse draait altijd helemaal op de zij, hoofdje naar achter maaer blijft zo lekker liggen en krijgt altijd te pakken wat ie wil. Terwijl ie het op zn buik hartstikke leuk vindt.

Daan loopt nu natuurlijk nog verder achter en die mag de komende 2 weken ongeveer ook niet op de buik ivm zijn open wond.
    Dus dat zal ook geen rollert worden ;).

@ hieR: pfoe...thuis. fijn zeg!!
    Nu ff lekker bijkomen :). Opruimen doen we zo wel weer.
    Ben nog lekker tot woensdag vrij! Baas vond het prima dat ik morgen en maandag nog ff vrij ben :). gelukkig maar!

Daan trouwens nog gewogen in het ziekenhuis vorige week en die woog alweer 8150 gram!! :D
    Jesse met kleren aan ongeveer 8200 dus die zal wel rond de 8 kilo zitten.
    Wel geinig, was ook een ander kindje in het zkh (Ofja, het zusje van een meisje wat in het ziekenhuis lag), van 1 jaar, en die woog ook 8 kilo! (die was dan ook aan de hele lichte kant ;))

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    linda wat fijn dat jullie weer thuis zijn!!!en wat lekker dat je nog een paar dagen vrij hebt!Hoe gaat het nu met Daan?Voeld ie zich denk je ook echt weer een beetje lekker in zijn vel?jeetje 8kg met 1 jaar is idd wel heel weinig volgens mij, Neomi woog het al met 5 maanden, maja das dan ook een dikkerd he.

kussie fijn dat het allemaal zo goed ging vanmorgen!!t weekend lekker uit zag ik?geniet ervan!

Setti fijn dat alles weer goed was bij het cb!je autostoel al binnen?

bambinosokjes: die ik nu van t trekpleiste heb zijn hetzelfde als de bambino sokjes!'Vind ze idd ook fijn, en ze blijven goed zitten.
    alleen zitten ze wel altijd een beetje straks, Neomi heeft altijd die hele vorm van de sok in de enkels staan.

kleertjes:bedankt voor de reacties meiden!zie dat ik dus niet de enige ben haha

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hier:bij de fisio was alles goed, ze vond dat Neomi goed vooruit gaat.
    Na de fisio even naar de stad geweest, en omdat Neomi eerst lekker lag te slapen en daarna lekker om zich heen lag te kijken en geen tekenen van honger gaf, was ik wat te laat thuis..
    Ze had om 8.30 de eerste fles gehad en uiteindelijk pas om 14.30 de 2e.
    $flessen ga ik nu vandaag niet echt meer redden, dus ze krijgt vandaag voor het eerst 3 flessen!
    Ze ligt nu vanaf 15.00 te slapen, denk dat ik 'r rond 17.30 wakker maak, en dan een flesje diksap geef en een heel potje groente, en dan rond 20.00 de laatste fles.

Vanaf wanneer mogen ze eigenlijk officieel 3 flessen?en wie van jullie geven al 3 flessen?

groente / fruit :Neomi krijgt zo'n 3-4 keer per week een of een half potje groente of een half potje fruit.
    Wil dat verhogen naar zowieso iedere dag of half potje fruit of half potje groente, en dan vervolgens naar en half fruit en half groente.

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    LINDA nou die zijn goed hoor van gewicht die daan en jesse hihi.

ano fijn dat t goed ging met de fysio en dat ze tevreden is over neomi

hier de autoloopstoel is binnen en echt gaaf maar t stuurtjes is afgebroken misschien heeft er bij de tnt iets zwaars opgelegen ofzo dus ik heb gelijk geemaild met deze klacht en ben benieuwd of we een nieuw blad toegestuurd krijgen.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ groenten fruit: zag daar nog een vraag over voorbij komen.
    Hier eten ze de hoeveelheid van 1 potje. Fruit vers, maar groenten moet ik nog potjes opmaken.
    Meestal is zo'n potje binnen de 10 minuten leeg, ze eten erg snel.
    Ik geef er nu nog 1 per dag, maar ik denk binnen nu en 2 weken 2 per dag. Zijn ze ook bijna 6 maanden, misschien dat ze dan aan 3 flessen van voeding stap 2 genoeg hebben?

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    super dat hij binnen is setti! Wel balen dan, dat het stuurtje eraf is. Maar dat gaan ze vast wel vergoeden! misschien dat je hem terug moet sturen en hun een nieuwe versturen.

16. Soda Pop

@ Setti, nou lekker dan, verheug je je op zo'n gave aankoop, ist kapot!! Grrrr!!
    Ik hoop maar dat ze wat met je brief/mail doen!!!
    Keurig hoor van jullie meissie!!! Kun je nagaan, je zat al vroeg op 3 flessen (toch?) maar ze groeit mooi door!! Harstikke fijn toch!

@ Linda, weer thuis, wat moet dat toch ontzettend fijn zijn zeg!! Tuurlijk is het mooi dat daar een Ronald Mc Donald huis is, maar het is lange geen thuis!! En nu gewoon weer lekker met z'n viertjes onder elkaar!! Toppiej!!
    Hopelijk voelt Daan zich ook goed en is Jesse ook weer helemaal happy om thuis te zijn... Weet zeker dat ze het herkennen!! Toch??

@ Ano, nouww, ik vond Neomi echt niet dik hoor, wel enorm lang... Geen dikkerd!!! Oww ennuh, super fijn dat ze bij Fysio zo tevreden zijn over haar!!!
    Hoeraaa!!

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik kreeg echt binnen 5 min een email terug dat ik een sticker toegestuurd krijg om de stoel terug te sturen en krijg ik een nieuwe maar aangezien ik m al in elkaar had gezet heb ik gevraagd of ik niet alleen het speelblad terug mocht sturen en dat mocht dus als hun m binnen hebben krijg ik een ander toegestuurd

echt super service nu nog maar afwachten wanneer ik de sticker heb

18. Appel en Peer

Ja echt super fijn, en hopelijk houdt ze dat nu een keer vol ;).
    Maarre ben nog steeds niet extra fit hoor, juist nog meer moe omdat ik nu langer heb geslapen haha. Moet er ook even aan wennen :p!

19. Appel en Peer

Ja indd, haha domme kaakchirurg :p. Maar moet nu ook met Zendium poetsen, miss dat dat ook helpt zei die. Ach ja doen we dan maar. Spoeling helpt op zich wel hoor. Verdooft lekker! :D

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    vandaag voor t eerst met zn 3tjes aan tafel gegeten hihi andyviestampot en mn mixer hielt er mee op dus zij heeft olvarit andyviepotje met rundvlees op hihi ze heeft 15 min in de kinderstoel gezeten en bijna t potje leeg

Deel Deze Pagina