Ow dat lijkt me zo gezellig !! Lekker van genieten.. Je meisje is goed gegroeid zeg, al was Taleah dat met 4 maanden al hihi de dikzak ! Fijn dat ze gelijk actie ondernemen van het stoeltje ! Nu nog afwachten of ze de sticker snel opsturen.
haha wat een verschil van de meisjes he? maar lisanne was met de geboorte ook erg klein en licht en het cb had niet verwacht dat ze zo snel al bij t gemiddelde uit zo komen dus die zijn allang blij. en ik ben al blij als ze gezond is en dat is zo hihi we moeten gaan tandenpoetsen van het cb en haar boventandjes komen er ook al aan zeiden ze daar. ze gaven ook aan dat we t bedje al naar beneden moeten doen omdat ze zo bewegelijk is. dus dat doen we binnenkort ook maar eens
Joehoei, vanmiddag is mn beste vriendinnetje bevallen van een zoontje; Jent. Haha, ik verstond aan de telefoon Jens. Ik zo oow leuke naam Jens, hahaha zei ze neee het is JenT. Nog nooit van gehoord, maar wel erg leuk ! Dat worden ringen voor in de box kopen . Taleah had vandaag een mopper dagje bij het kdv, ze konden dr moeilijk troosten en wilde bijna niet slapen. Zo zielig als je dat dan hoort, pff zie het dan helemaal voor me hoe ze aan het huilen is. Ze denken dat ze meer wil dan dat ze kan. Haha, en dat is ook zo. Ze gaat zo snel. Ze zat al in kruipstand en nu gaat ze zelfs met dr kontje omhoog en staat ze op dr teentjes. Net als die ene foto van Jan! Jeetje straks gaat ze ook al echt kruipen...... Ga van t weekend ook maar potjes groente halen, vind dat zelf maken nog maar een gedoe. Fruit is zo klaar maar groente. Begin er wel mee als ze wat meer mag, met bijna 6 maanden ofzo. Het is toch nog niet echt noodzakelijk, die groente. Dus ja! Ze ligt nu helemaal nok in bed, ben benieuwd wat de nacht weer gaat brengen. Altijd spannend bij ons ! Hoe gaat het met de zieke kindjes? En met Joenna, al wat meer in dr hummetje... Zwaar lijkt me dat hoor Gwenolyn/ Respect ook voor jou en een dikke knuff!
Ja, gek he dat dat zo kan schelen. Enne wij hebben ook in onze vrienden kring een meisje van 1,5 jaar en weegt ook maar 8,5 kilo. Taleah ook al bijna 8 denk ik haha. Maar ja denk dat het op een gegeven moment ook stil staat ofzo en als ze dan gaan kruipen en lopen scheelt ook weer denk ik.. Of is dat niet zo, mama met 2 kindjes ?! Leuk tandjes poetsen ! Zat van de week ook al te kijken bij de borstels, erg leuke heb je hihi.. Haha, denk dat wij binnenkort ook dat bedje naar beneden moeten doen. Dat gekke meisje van ons zal er vast wel proberen uit te klimmen hahaha..
Nee ik ben er niet mee akkoord, en er zijn al heftige gesprekken om geweest. Hij doet helemaal niks met Joënna. Alleen de eerste week, en daarna niet meer. Geen fles (want dan gaat ze in zijn oksel zitten froeten met haar handje, en vind hij warm), geen schone luier, want dat vind hij vies, niet onder de douche, want dat is te warm, geen andere kleding aandoen, want dan gaat ze huilen. Als ik haar aan hem geef, dan heb ik haar binnen een minuut terug, of ze ligt in de box. 's avonds loop ik met pijn in mijn bekken wel 20x de trap op en af. Hij gaat er 1x heen, en komt pissig beneden, dat ze naar hem begint te lachen. Geen hapjes, want ze doet haar mond niet open. Ben er ook erg verdrietig om, en de tranen lopen nu ook over mijn wangen heen. Ik zou nog een vrijgezellen feest krijgen, maar heb alles afgezegd (want ik zat met mijn bekken). Ik laat hem en Joënna echt niet samen achter. Zeker niet als ze van die huil dagen heeft. Als ik in het weekend alleen ergens heen ga, zorg ik dat ik niet om en nabij de flestijd weg ga, en ben ook weer heel snel terug. Stel je voor dat ze poept......... Hij wil niet op zijn vrienden lijken die ook vader zijn (1 daarvan lijkt het al wel alsof zijn zoon al cum lauden afgestudeerd is, terwijl het ventje anderhalve maand is), maar dit is het complete andere uiterste. Ik ben benieuwd hoe het de komende tijd gaat. Hij heeft beterschap beloofd. Hij hoeft ook echt niet staan te springen om een poepluier te verschonen, maar wel een vader zijn voor zijn dochter. Genoeg geklaagd. Er zijn hier meiden bij die het veel zwaarder hebben!! @ Lindavnr: Meid thuis, wat een zaligheid. Ach, als Daan mag gaan draaien, zul je zien dat hij binnen een week de hele box door draait @ Eliesah: Gefeliciteerd!!! Jent, apart, maar wel leuk. Inderdaad nog nooit gehoord. Wat heerlijk dat Taleah doorgeslapen heeft!! Zou ze het nu gaan snappen? @ Setti: Ik vind het ook erg gezellig als Joënna aan tafel "zit".
gwen he meid had het helemaal nog niet zo meegekregen. maar wat vervelend dat je man je zo slecht helpt.en hij is ook al heel veel weg voor zijn werk toch?vind hij zelf dan ook niet dat wanneer hij er wel is, hij jou ook best kan helpen met de verzorging van Joenna?jullie hebben toch samen een kindje, dan moet je er ook samen voor zorgen. want als je dat rijtje net als hier opnoemt, waarom hij al die dingen niet kan/wil doen, wat zegt hij daarop dan?nou ik hoop voor jou en joenna dat hij zich aan zijn belofte houd!!kan het niet onzekerheid zijn? setti foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eliesah gefeliciteerd met het nieuwe vriendje van Taleah
Ik heb er hier ook niks over los gelaten, vandaar. Ja, hij is de hele week van huis. Internationaal vrachtwagenchauffeur. Meestal op vrijdagavond/zaterdagochtend huis, en dan zondag/middag/avond maandagochtend weer weg. Ik had het me ook een tikkie anders voorgesteld. Als je samen een kind hebt, dan zorg je er ook samen voor. Tuurlijk dat de meeste verzorging op de moeder terecht komt, omdat die meestal vaker thuis is als de vader. Hij weet er weinig op te zeggen, omdat hij ook weet dat het zo is. Het is ook een stukje onzekerheid. Hij is bang dat hij het verkeerd doet, of haar pijn doet. Ook wil hij geen "burgelijke vader" worden. Juist omdat hij de hele week weg is, gun ik hem uiteraard ook zijn ontspanning. Ik zal er echt niks van zeggen als hij het hele weekend met de honden weg is (ook in eigen belang), maar de laatste tijd komt hij op zondag ook niet vrolijk terug. Vaak als hij op vrijdag thuis komt, gaat hij 's avonds weg, en zie ik hem de volgende dag pas weer. Als ik geluk heb, blijft hij zaterdagavond thuis. Ook als hij zondagavond weg gaat, ligt hij 's middags vaak te slapen, daar hij dan de nacht door moet werken. Is het dan zoveel gevraagd, dat de tijd die hij thuis is, om met zijn dochter te spenderen? Zolang er geen verbetering in komt, wil ik ook geen vrijgezellenfeest. Ik ga dan echt niet fijn weg.
wow 1.5 jaar en dan 8.5 kilo??? das wel erg weinig! als je t eenmaal doet met de groente is het maar een kleine moeite hoor
gwendolyn jeetje zeg!!! wat heb jij t zwaar zeg met zo'n kerel die niets doet! respect voor jou oww wat ben ik een bitch dan af en toe zeg!!! als steef naar mijn idee te weinig met haar is bezig geweest kijgt hij t gelijk voor zn kiezen van mij!!! gelukkig helpt hij wel mee hoor anders had ik m al de laan uit gestuurd we hebben samen gekozen voor een kind dus doen we t ook samen . gelukkig maar dat hij beterschap beloofd heeft. en nu maar hopen dat hij zn belofte nakomt
@ Setti: Het is er ook nog 1 met gebruiksaanwijzing. Hoe harder ik zeg dat hij iets moet doen, hoe harder hij zijn kont op de kribbe gooit (nu lijkt het net alsof ik een hele slechte man heb, dat is echt niet zo!). We hebben hier al een paar pittige gesprekken over gehad. Ben benieuwd. Hij vind het vreselijk dat ik het vrijgezellenfeest heb afgezegd, en voelt zich daar heel schuldig over. Want ik heb ook mijn ontspanning nodig...... Ik wil ook niet dat hij het "moet" doen, omdat het feest bv over een maand is. Dan gaat het een maand goed, en dan?? Laat het eerst maar eens zien. Hij mist zoveel van haar. Ze is zo leuk op het ogenblik (tussen de huildagen door). Lekker aan het ontwikkelen, kan steeds meer. Helemaal super!! Ze word nu in 1x zo groot.
nee natuurlijk is hij niet alleen slecht. maar t sluipt er bij mannen gewoon zo snel bij in!! en met de hondensport kun je ook druk zijn want jullie trainden 3x per week ofzo?
Heej lieve meid!! Ik zit hier zelf zowat met tranen in de ogen.. Weet je, dit is nog veel erger als geen vader voor je kindje hebben.. Hoe pijnlijk moet het zijn, om je eigen man, de vader van je mooie meiske zo te zien doen.. En a la, al zal het onzekerheid zijn, was jij dat niet? Jij was vast ook bang om haar pijn te doen, ik denk alle mama's hier, maar wij laten het toch ook nie afweten.. En ik snap dat je hem zijn ontspanning gunt, maar dit gaat toch veelste ver!! Hij is de hele week al weg, en dan gaat hij in de weekends dus ook nog op stap? Als hij zaterdag overdag nog wat doet, nou jah, kan ik me voorstellen, maar vrijdagavond en zaterdagavond en als het mogelijk is de zondag, hoort hij toch lekker met JOU en JOENNA te willen doorbrengen?? Ik snap er de ballen van!! En om eerlijk te zijn voel ik me er hier nog machteloos van!! Ik gun je dit zo niet!! Ik hoop ook zo enorm voor je dat de (pittige) gesprekken hem de ogen hebben geopend en dat hij er wat mee zal gaan doen.. Want net zoals Setti zegt, jullie hebben toch samen voor een kindje gekozen!! En net wat je zegt, het is zoo mooi hoe ze zich nu ontwikkeld, en hij mist al zoveel, dan zou je toch denken dat hij er juist naar uit kijkt, naar de weekenden om met jullie samen te zijn... En om jou ook even te ontzien.. Je hebt een best wel zware zwangerschap gehad met je bekkenpijn, en daar nu nog zoveel last van, en dan laat hij JOU 20x de trap op lopen!! Verdorie!!! :x Vind het echt heel naar voor je!! En ik ben blij dat je zegt dat hij verder een harstikke goeie man voor je is!! Ik hoop ook maar dat jullie band er sterk genoeg voor is en dat dit goed komt!! Maar vrijgezellenfeest.. Mijn geheugen is nie meer zo best geloof ik, gaan jullie trouwen, of zijn jullie getrouwd en had je dat feest nog tegoed?? Ennuh, stiekem wel een beetje een goeie dat hij zich schuldig voelt! Dat mag ook wel!!! Jeetje, als iemand eens een leuke avond weg verdiend ben jij het wel!! En het zou mooi zijn als hij dan zodanig een band met Joenna heeft opgebouwd dat je ook echt even lekker relaxed kan genieten van dat feest!! Meis een hele dikke knuffel voor jou!!! Ik wou dat ik wat voor je kon doen!!
Ow ow, wat zit ik altijd met een big smile jou berichten te lezen.. Wij hier zeggen dan "das een pittig wieffie, die hef de broek wel an in huus!!!" Ow ow ow!! Tis toch wat!! Maar je hebt gelijk.. Ik zou hem ook los trekken, maar jah, hoor mij, ik kan nie eens een vent krijgen... Dus ik moet helemaal mijn waffel houden...
@kussie geweldig die uitspraken van je: Ik begrijp er de ballen van. Das een pittig wieffie, die hef de broek wel an in huus. Zo lekker drents. Nou muij nog een vent vind'n waorbei oe eem de bokse an kan hebb'n in huus. (let niet op de manier van schrijven, maar als je het leest zoals ik het geschreven heb, dan snap ie 'm wel. ) @gwen wel lastig hoor dat je vent zo doet. Pff ik zou behoorlijk pissig zijn en 'm ff flink laten weten wat ik er van vind. (jaja ik heb hier grotendeels de broek aan in huis. Draag geen rokjes of jurkjes. )
hahaha, ja ik heb vaak wel een grote bek maar dat is vaak om mn gelijk te halen hoor thuis en op t werk. hihi maar als ik ongelijk heb durf ik dat ook toe te geven. tuurlijk mag jij je mening ook geven ook al heb je er geen!!! iedere vrouw is gelijk hoor! en als vrouw doe je ook meestal t meest. steef is ook soms 2 avonden in de week los van mij weg en dan gaan we nog samen weg en ik ga ook alleen met lisanne weg. dus de dagen/avonden dat wij samen zijn in de maand kan ik op 2 handen tellen hoor! zo zijn we de afgelopen 2 weken maar 2x samen geweest met lisanne. iedere x had hij weer wat of ik had een afspraak en is hij thuis met lisanne. dan geniet ik er ook extra van als we samen thuis zijn en dan hebben we allebei zoiets van nee vanavond geen bezoek en zelf ook niet weg zondag gaan we ook weer eens zwemmen met de kleine dat is ook alweer 2 maanden geleden.
Eliesah, jeetje ik wil steeds Taleah schrijven hahaha, ipv Eliesah!! Zucht! Met zendium poetsen, heeft dat niet met tanden te maken ipv met aften? En ik hoop ook zooo dat Taleah vanacht weer doorslaapt!! Ennuh, Jent dus, goh, heel apart, maar ik hou daar eigenlijk wel van!! Gefeliciteerd hoor!! Alles goed met allebei? Hoe ging de bevalling?? @ Setti, harstikke mooi dat ze zo reageerden, geen idee wat die sticker dan in mag houden, maar ik hoop ook voor je dat je gauw dat ding binnen hebt! @ Alies, hoe gaat het met jullie paard??? Is ie weer helemaal beter? Ik hoop het zo!! @ Kleintje, hebben jullie al belanstellenden gehad voor jullie hond? @ hier, Stan kreeg de fles niet leeg, zo moe was hij.. Hij ligt nu lekker te slapen.. Ik heb ook zoiets van, ga me er niet naar om maken.. Hij drinkt nu gelukkig weer al zijn flessen goed leeg. Heb ook weer opgehoogd. Zit nu op 4x 230cc (210+7) Dus als hij dan is 10 of 20cc laat staan, so what!! Met het groentehapje lijkt het iets beter te gaan. Vandaag voor de 4e en laatste keer worteltjes geprobeerd... Morgen gaan we sperzieboontjes doen... Hihi!! Hij heeft zowaar wat gesmakt en doorgeslikt, maar vraag nie met hoe zo'n gezicht, maarrrr mama zet door!!
maar t stomme is dat mensen mij alleen maar kennen als sil met dr grote bek!! en als iemand die heel zeker is. terwijl ik echt over veel dingen heel onzeker ben. alleen durf dat vaak niet toe te geven! alleen steef weet precies hoe ik in elkaar zit en mn beste vrienden
dat is een retour stuur sticker denk ik dan hoef ik geen verzendkosten te betalen denk ik nou volgens mij gaat t beter met de groente dan!! probeer eens de bruine boontjes met appeltjes van olvarit die vinden ze gelijk lekker omdat die iets zoeter is van t appeltje die erin zit. en hij drinkt goed zo te lezen hier zit ze nog op 150+5 en dat 3x per dag. de ochtend en de avond fles krijgt ze 2.5 eetlepen pap erin. ze heeft vanaaf voor t eerst kant en klare pyama papje vanille 250 cc op ze vond t lekker geloof ik ik dacht ik ga t eerst zo uitproberen anders zit ik met die poeder en nu zijn t 2 losse pakjes. ik denk dat ik de basis mix maar eens ga halen van het pyama papje die met 8 granen vond ze ook lekker.
owja ik heb lisanne dr tandjes vanaaf voor t eerst gepoetst hihi de duwde steeds de borstel naar buiten met dr tong en likte steeds de tandpasta eraf! en ik had maar een speldekopje tandpasta gebruikt aangezien t maar 2 tandjes zijn.