Ik heb helemaal niets met voetbal. Heb net de douche en het bad al lekker gesopt. Hubbie ligt lekker op de bank te kijken. Meiden slapen. Luca is verliefd op zn mobiel. Zo maar even Luca zn schriftje schrijven voor het kdv. Vind het wel gek hoor dan ben ik morgen vrij, breng ik de kinderen sowieso naar het kdv. De meiden zijn nog aan het wennen daar. Over Luca twijfelde ik of ik die zou brengen maar een dagje voor mezelf is ook wel erg lekker.
Funny; heerlijk toch een dagje voor jezelf. Je moest eens weten hoeveel mama's dat wel niet doen . Pff Taleah wil niet slapen , en ze is bek en bek af! Papfles heeft ze al op, viel in mn armen in slaap in bedje gelegd maarre nee hoor niet slapen. Ze ligt nu te huilen en als ik er naar toe ga, ligt ze weer te lachen. Pfffff... Dat gaat denk ik een hele lange nacht worden!
Sterkte meid, ik hoop voor je dat ze snel de slaap te pakken krijgt. Ligt ze in haar puckababy of los? Misschien anders alleen in haar luier in haar zakje laten slapen?
wat hebben jullie kindjes aan in bed? Luca ligt met een romper met korte mouwen (en uiteraard een luier) in een zomerslaapzak. Het is 29 graden op zijn kamertje
Ach... weet je wát een feest dat zou zijn, hoe gaaf, ook al zou ik er niet bij kunnen zijn..toch.. zou toch geweldig zijn. Voetbalfan of niet, dat zou gewoon super zijn.
Is een slaapzakje met mouwtjes gemaakt van 100% hele dunne poplin katoen. Het voelt ook super dun aan, nog dunner als katoen, maar toch stevig en ademend.
Nou Taleah heeft het toch nog heel goed gedaan vannacht. Maar ik heb weer eens een heerlijke slapeloze nacht gehad en jawel door gewoon een heel klein irritant kut mugje.. Ow wat was ik kwaad vannacht!! :x Dat zoemen in je oor, te erg gewoon.. En dan doe je je nachtlampje aan en zie je m gewoon niet. Doe je het lampje weer uit en ja hoor, zoem zoem... AAAAAHHHHH!! :x:x:x Nu dus helemaal vol met muggebulten, jeuk jeuk.. En dan ook nog die warmte erbij, gewoon een sauna boven! Gelukkig is het nu heerlijk koel buiten, alles staat open en het is al 1 graden koeler in huis haha.. Jeetje, die Nederland zeg. Het zou zo mooi zijn geweest, maar helaas. Taleah had ik trouwens eerst alleen in een rompertje in bed gedaan met een dun lakentje erover, maar toen ze even wakker werd door de speen lag ze bijna bovenin, dus toen maar de slaapzak aangedaan. Vind het zo knap dat ze helemaal niet meer de puckababy nodig heeft, echt fijn! Nou eens kijken wat we vandaag gaan doen, iig als Taleah zo weer naar bed gaat duik ik er ook even in. En dan maar stofzuigen etc, aangezien dat alweer een week geleden is haha. Lees jullie zo weer.....
Vind het ook jammer dat we (of is het nu Nederland) verloren heeft (ondanks dat ik totaal niet van voetbal hou). @ Eliesah: Wat goed dat Taleah zo fijn zonder haar puckababy slaapt. Hahahahahaha, in iedergeval al 1 graad, nu de rest nog. Hier ook alles tegen elkaar open. Kl*ten muggen............
Grr zou mijn man vanochtend er weer zijn, belde ie net dat het nog wel 5 uur kan duren voordat hij er weer is. De auto lekte ergens olie en dus konden ze vannacht niet verder rijden. Moesten ze wachten totdat de bouwmarkt open was en daar ducktape halen om het verder lekken zo even te voorkomen. Ik zei al: 'Je pa altijd met zijn mooie ideeën om goedkoop een auto op te halen.' :x Het is nu onze vakantie en zo gaat het wel lekker doordat ze nog later thuiskomen. Volgende keer neemt ie zijn vrouw maar weer mee.
We zijn hard aan het proberen om Luca in een ritme te krijgen. 7-11-15-19-23 alleen vindt hij dat er een fles om 3 uur ook bij hoort... zucht! Zelfs met rijstebloem erdoor slaapt hij niet langer. Heb toch maar alle3 de kids naar het kdv gebracht. Heb gezegd dat ik ze zo rond 15.30 weer kom halen. Dan zijn de meiden wakker en aangekleed. En Luca heeft dan net zijn voeding op.
Hoi allemaal, Hier nog een nog een maart 2010 mama. Onze Owen is geboren op 5 maart om 00:36 3970 gram. Inmiddels is tie alweer 7240 gram en 66 cm. Alles gaat super met hem en tis een hele vrolijke baby X