gejonast? i kken het woord maar wat is het ook alweer??? Is dat niet zoiets als bij de handjes pakken en dan hee ne nweer schommelen? haha @ Gwen: Ohhh oke, ik bedoelde idd zonder speen, maar met tuitje.
yep dat klopt steef had haar armpjes en ik haar voetjes en t was maar 10 cm boven t matras hoor en we lieten alleen de beentjes los als ze met dr kontje t matras raakte hihi
k ga lekker naar mn bedje ben zo moe. steef is in woerden meedoen met een dartwedstrijd dus die zie ik morgenochtend pas. weltrusten en misschien tot morgen ik ga eerst naar beverwijk
Ik heb het zien staan in de AH, maar zag op de achterkant staan dat je het maar 24 uur kan bewaren klopt dat? 'Zo'n fles is 3 euro, dus als je het dan 2 keer geeft kost dat 1,5 euro per dag?
@Setti; Lekker hoor zomaar een kilo kwijt! Ga zo door zou ik zeggen @Linda; zou toch eens zo'n tuitbeker proberen hoor, hartstikke leuk voor die jongens als ze het zelf kunnen vasthouden. @Setti; leuke foto's, wat eet ze inderdaad? Lijkt wel gebak ofzo OOoooh dat had ik ook gemist dat je hem ten huwelijk gaat vragen!! Wow, wat spannend (al weet jet het antwoord natuurlijk wel haha) Veel plezier in beverwijk. Wat ga je daar doen?
Hier gelukkig geen wakkere jongedame om 5 uur, maar pas om 6.45 uur, ook goed. Omdat ik er pas laat in was gegaan, nog geprobeerd haar terug te leggen om 7.15 uur, maar helaas ze was te wakker en te speels om te gaan slapen, dus nu ligt ze al lekker weer in de box te spelen. Zijn jullie kleintjes sochtends ook het makkelijkste? Fenna vermaakt zich altijd prima in de box, kan zo een uur blijven spelen terwijl ik andere dingen kan doen. 'S avonds lukt dat echt niet. Dan moeten we echt continue aandacht geven, waarschijnlijk is ze dan te moe en jengelig ofzo. Ze zit nu babytv te kijken, hebben jullie dat ook? Vindt ze helemaal geweldig, zeker als er een bepaald hondje in beeld komt, moet ze steeds schaterlachen, echt kei komisch.
Ik heb even de fles erbij gepakt. Na verdunning is het inderdaad 24 houdbaar. Dus op het moment dat je er water bij hebt gedaan. De geopende fles staat bij mij achterin de koelkast. Er staat wel op dat na opening beperkt houdbaar (max 7 gr)
Inderdaad, aangemaakte diksap (dus een glas) is beperkt houdbaar. De fles zelf kan je langer in de koelkast bewaren, hoor
haha nou ze kunnen het nog niet echt zelf vasthouden. De fles heeft ook handvaten als ik wil, die kan ik erop maken bij de difrax flessen. Jesse houdt ze vast, maar trekt da nsteeds de fles uit zn mond . Daan houdt ze amper vast. Maar goed ik ga het eens proberen n keer
sochtends zijn ze hier idd ook meestal makkelijker. babytv, hahha, nee, hier staat echt de tv nog niet aan voor de kids. Ze kijken soms wel es vanuit mijn schoot mee, of soms vanuit de box, maar ik ga ze nog niet bewust tv laten kijken!
Babytv zetten we hier ook wel eens aan, af en toe kijkt ze dan. Maar is nooit langer dan 2 minuten hahaha.. Nou hier heeft ze het kruipen "tijgeren" ook ondekt hoor. Zal zo even een filmpje plaatsen ! Wel fijn want ze kan zich nu langer vermaken, ze kruipt heel de kamer rond haha. Ik las de reactie van Lisetje over de papfles voor de nacht en dat ie dan eerder wakker word omdat t te zwaar op de maag ligt. Ik dacht hee dat kan ik ook wel eens proberen. Dus gister avond heeft ze een gewone fles gehad en vanochtend de papfles. En moet zeggen ze sliep heel de nacht door, van 23.00 uur tot 6.00 uur vanochtend! Voor haar is dat echt lang hoor . MIss is het toeval dus proberen dit nu even aan te houden. Etentje was geslaagd gister hoor. Ze schepte allemaal 2x op . Het was ook gewoon van het pakje van Knorr, zo lekker en makkelijk! Er stond vandaag een pyama dagje gepland maar ga zo toch even de stad (Tilburg) in. En dan snel de pyama aan en genieten ! Al ben ik nu best uitgeslapen, want na de papfles van 6uur sliep ze nog lekker door tot 9uur. Heerlijk! Setti; super foto's van je mooie meisje!
Goeiemorgen Ladies!!! 8) Alles goed met iedereen?? Zie dat Fenna ook weer lekker heeft doorgeslapen!! Het is dus geen verkeerde keus geweest Boomer, om haar toen voeding aan te bieden!! @ Setti, wat een prachtige foto's van Lisanne, die met Steef en de laptop vind ik zooo leuk!! Hoe ze daar ook bij zit!! Hihi!! En ook in de nu al erg bekende auto-stoel-rij-ding geval!! (weet nie meer hoe dat ding heet) Geweldig!! En owww jah!! Nu weet ik het weer!! Dat is ook zo!! Sorry dat ik het even kwijt was!! Ik ben zooo benieuwd hoe dat zal gaan!!! Al weten we het natuurlijk allemaal al!! Hij zal denk ik dol verrast zijn en al ja zeggen voor jij het hebt gevraagd haha!! Heb je al een "plan de campagne?" @ Gwen, oww jahh, hahaha!! Daarop!! Hihi!! Nu weet ik het weer!! Maar serieus meid!! Ik ben zooo blij voor je!! Hij lijkt wel omgeslagen te zijn als een blad aan de boom! En dat verdien je ook!! Wie weet nu dus toch ook nog een vrijgezellenfeest @ hier, poeh, wat een nacht.. Haha.. Was om 0.00 uur in Groningen.. En ben om half twee toch maar weer richting huis gegaan.. Dus lag om half drie zo'n beetje in mijn bedje... Vanmorgen kwam Stan om half 8 voor z'n fles.. Dus viel mee.. Helaas was hij na die fles om kwart over 9(!!!) al klaar wakker... Doet ie anders nooit, kleine boef, hihi!! Ik heb de ogen dus op half zeven staan, hahaha! Maar het was wel superr hoor!! Heb foto's op hyves gezet! Het was echt fijn om d'r even uit te zijn!! Maar tjonge wat heb ik een slecht weer gehad onderweg, wat een slagregens zeg!! Allemachies!! Da was nie normaal.. Gelukkig vind ik dat niet eng.. Ik hou d'r wel van!! Maar het viel me mee dat er nog geen bootjes over de snelweg dreven!! *Ahum, flauw grapje* Liefsss
@ Eliesah, ahhh!! Taleah had het dus ook te pakken vanacht!! Hihi!! Heerlijk voor je meis!! En veel plezier in Tilburg en daarna met je pyama dag!! Groot gelijk!! Tis ook eigenlijk nog steeds geen weer om op pad te gaan!! Bah!! Wat een sombere boel!! Pyama dag is dus ideaal!!! @ Linda, hier kijkt Stan ook geen tv, tenminste net wat jij zegt, niet dat ik hem er bewust voor zet.. Ik wil dat ook (nog) niet... Soms als hij bij mij op schoot zit kan hij zijn ogen er niet vanaf houden.. Hij vind het wel machtig interessant.. Dus hij keek toen hij nog laat naar bed ging regelmatig een stukje van Hart van Nl met mij, hahaha!!
goooo taleah!! slaapkoppie! ben benieuwd naar het filmpje! @ hier: jeeej ook hier lekker geslapen. half 9 werden ze wakker, dat is nog eens iets anders als half 5 . Verder lam dagje, denk ik zo. Dus lekker op de bank en we zien wel
Kussie: haha, weer een nieuwe verhaallijn in je soap. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Setti: leuke foto's en een leuk autootje. Inderdaad super geregeld met terugsturen. Spannend dat je hem gaat vragen. Ik heb mijn man ook ooit eens gevraagd (met een mooi zilveren zakhorloge). Toen zei hij: "graag, maar nu nog niet". Heeft nog een jaar of twee geduurd voordat hij mij vroeg. Boomer, balen dat ze ineens 's nachts weer kwam. En ja, Toon komt ook nog bijna elke nacht, maar ik ben er op ingesteld. Dus als hij een keer pas om 5 uur komt, ben ik blij. Het is heel anders als je denkt te kunnen slapen en dat je er dan ineens uitmoet! Gelukkig is het bij een keer gebelven bij Fenna. Hopelijk blijft dat zo. Ik vind bv ook heel makkelijk, vooral dat je er nooit over na hoeft te denken, over hoeveel en wanneer. Nadeel is wel dat gekolf en dat gedoe daaromheen. Daar heb ik echt de balen van, maar ik heb het er voor over! Hier: heb het druk met lesvoorbereidingen en andere school zaken. Volgende week weer werken en dan gelijk een dag extra vanwege de opening... Ben benieuwd! Het kolfprobleem is niet echt opgelost, maar nu ga ik tijdens vergaderingen kolfen. Niet echt handig, maar ja, je moet wat! Vandaag vieren mijn man en ik ons 5-jarig huwelijk. We hebben een cafeetje afgehuurd in de duinen. Leuk bij mooi weer, maar het schijnt heeeel erg slecht te worden . Nou ja, het wordt vast wel gezellig. Ik heb trouwens hele mooie oorbellen van hem gekregen. Had Karel uitgezocht, zei hij!
wat fijn dat je etentje geslaagd was eliesah en wat goed dat eliesah t tijgeren ontdekt heeft.. ze is echt snel he? maar wel super leuk! have fun in tilburg! mooie foto van toon nijnja! veel pelzier met je 5-jarig jubileum leuke foto's setti, had ze net al gezien op hyves wat hebben de kids toch allemaal goed geslapen vannacht.. Sem ook!! Ging om 22.15 weer zn bedje in en vanmorgen om 0900 schrokken we eigenlijk wakker omdat we m nog niet hadden gehoord en ineens begon Sem ook wakker te worden haha de babyfoon sloeg uit.. lekker bij ons in bed gelegd, ff mee geknuffeld en gespeeld.. fles ook in bed gegeven. waren er pas rond 10.15 uit heerlijk! vanmiddag gaan we voor de 1e zwemmen in tilburg.. ben benieuwd hoe ie t vind!