Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hello ladies!

Nou hier geen lekker nacht gehad.. Milan werd echt waar!, elk half uur wakker.. Pfff. Hij is nog stik verkouden en volgens mij zitten de ondertandjes ook nog dwars.. Hij heeft mij inmiddels ook al besmet dus ik zit ook al met een dikke neus op de bank.. En tot overmaat van ramp moet ik ook nog werken van 1400 tot 2230!!

Nou zeg, wat een gezeur van mij... :$

2. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    hihi kussie, jij hebt altijd zulke geweldige verhalen rondom je soap! heb ook nog wle een leuke site voor je.. relatieplanet.nl ;) mn beste vriendinnetje heeft daar haar vriend vandaan.. zijn nu inmiddels 1 jr gestrouwd en 2 nichtjes van mij vriend hebben daar ook hun mannetje leren kennen en zijn ook gelukkig getrouwd :D dus wie weet ;) vind t leuk om te lezen ieder geval!!

@gwen, wat super goed van je man! en heerlijk voor jou denk ik ;)

@setti, jeej! 1kg eraf? goed bezig meis! ik mag morgen weer wegen haha we zullen zien.. gisteravond zelfs niks gepakt en dat voor de zaterdag ;) echt goed van mezelf!

@luiers, heb voor sem nog maatje 3 vd aldi, zitten nog prima.. ben er tevreden over!

ga nu sem maar es wakker maken en dan richting zwembad :D tot vanavond meiden!

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    wat balen zeg! en wat sneu voor milan!! heel veel beterschap gewenst.. maar ziek is ziek toch? als je echt niet kunt werken zou ik niet gaan hoor.. ze kunnen je toch niks verplichten? sterkte ieder geval..

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Lieverd, das toch geen gezeur!! Het is harstikke pittig als je kleine ventje steeds wakker word... Vooral omdat hij dan ook nog es zo verkouden is en zich helemaal nie lekker voelt, das voor jullie ook zwaar!! En dan daarbij nog tandjes die doorkomen!! Pff arme ventje, en arme jullie!!
    En dan ben je zelf ook nog ziekjes geworden! Al het niet wil, dan meld je je gewoon ziek hoor!! Kom op!!
    Het is maar werk!! Jij en je zoontje gaan voor alles!
    Heel veel beterschap!!!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Met n verkoudheid valt vast wel te werken ;)

zwem ze lisetje!!! sem vindt het vast super!

6. Soda Pop

Hier ook luiers maatje 3 van de aldi...
    En die zijn tot 9 kilo heh?
    Snap er nix van hoe dat zo breed kan varieren, 4 tot 9 kilo.. Ik bedoel er zit dan toch al wel wat verschil in die kleine kontjes als ze 4 of 9 kilo zijn :D:D Maar goed...
    Zolang het past vind ik het prima!!
    En Stan is nu 7 kilo dus hij zit er met zijn kleine bibsje mooi tussen in!! :D:D Hihi, moet er zelf om lachen!!

Meid, veel plezier met zwemmen!!

Ennuh bedankt voor je positieve berichten over sites!! Dat geeft de burger moed... ;)

7. Soda Pop

Nou meiden, jullie willen soap!! Dan kan je ook soap krijgen!! :D:D:D
    Heb al weer genoeg te vertellen...

Ik begin met het minst interessante...
    Jongen 1... Noem ik hem maar even (en wees gerust er zijn er maar 2, hahaha, ga niet een hele lijst afwerken hoor8);):D)
    Poeh, ik had hem al vermeld hier, en hij is nu ook online.. Hij wilde al dat ik Stan liet zien op de cam.. Ja daahaaggg!! En mijn telefoonnummer wilde hij ook al, want hij wil wel bellen, om te zien hoe het dan klinkt!! Verder heeft hij het over "als het wat word tussen ons".. dan gaan we naar de speeltuin, en leuke dingen doen, en ga ik voor jullie" Pfff, we hebben nu net ons 2e gesprek!! :(:$ Ik weet niet hoor.. Is me wel veelste veel van het goeie.. En het klinkt me veelste "perfect" in de oren!! Mijn gevoel zegt me dat er wat nie klopt!! Maar ik durf het niet zo goed te zeggen.. Hij zegt nu alweer dat hij hoopt dat dit goed uitpakt...
    Crisis!!! Dus om jullie ook een rol in deze soap te geven (;):D:D) Tips zijn welkom, ben vooral benieuwd hoe rigoreus Setti reageerd!! *lol*
    *kuch* EDIT: heb hem ook gewoon gezegd ook dat ik denk dat het nix word... Dat mijn gevoelens nogal dubbel zijn..
    hij zegt; oke doei doei, en, "dat zijn jou woorden maar goed"
    Pff lijkt mijn ex wel!! Heb gezegd; tjah voor een relatie moet je er toch wel met z'n tweeen achterstaan... Hij zegt; dat is zo
    Heb gezegd dat ik het toch beter nu als later kan zeggen en hij zegt dat ik hem nog maar net ken.. Ja en das lang genoeg om deze keuze te maken...
    Tjonge!!
    Zeurpiet!! haha, deleten dus maar weer!!

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Linda, ik ga ook zeker wel werken. zit niet zo snel thuis... Maar wel lastig want ik ben altijd half doof als ik verkouden ben. (heb normaal al een probleem met mn rechteroor en als ik verkouden ben is dat 2x zo erg.

@ Kussiexx, Tony en ik kennen elkaar ook via relatieplanet.nl en zijn dit jaar alweer 4 jr samen.. echt een aanrader dus!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohwnooooo vreselijke gast, die jongen 1!!!!
    Die is niet te vertrouwen!!
    zo praat je toch niet na 1 of 2 gesprekjes? dan klets je over ditjes en datjes en niet over 'als t iets wordt' enz.
    nee, ik zou hem deleten!!

10. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ kussiexx, deleten die handel :p

11. Soda Pop

Wat moest ik anders?

En dan jongen 2..
    Zucht.. Hij is best wel heel aardig...
    Met hem al meerdere gesprekken gehad... En dat klikt dus wel, en gezien ik op mijn gevoel af ga.. ;) Hij heeft echt wat te vertellen.. Hij is dus zeeman... (had ik al gezegd heh) hihi... En we hebben echt veel gemeen... Hij is ook goud eerlijk, wat me brengt op het volgende...

Hihi en daarbij wil ik graag wel jullie mening, als jullie dat willen??

Ik heb tegenwoordig altijd een vragenlijst die ik afwerk en aan de hand van die antwoorden kan ik vaak toch wel een indicatie geven van of ik het wat vind of nie...
    En hij gaf me antwoorden die ik eigenlijk nie zo prettig vond, haha!!
    En toch.. Mijn gevoel zegt me dat hij de moeite waard is om nog even mee door te praten...
    Wat zal ik doen...
    Het gaat om de volgende punten;
    Hij heeft geblowd (en jullie weten al wel hoe ik daar op tegen ben, hihi)
    En ook one-nightstands gehad (2x) ook iets waar ik zooo het nut nie van inzie...
    En toch klikt het...
    Moet ik nu aan de hand van die vragen terwijl het ook niet nu maar in het verleden is gebeurd er mee stoppen.. Of mijn gevoel volgen en proberen dit aan de kant te zetten??

Liefs

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Tja, Kussie... ik heb vroeger ook geblowd, ook een one-night stand gehad (in mijn "vrijgezellige fase") en ben toch echt een heel eerlijke en stabiele persoon geworden, al zeg ik het zelf :D

Persoonlijk vind ik vragenlijstjes niet aan de orde als het om liefde gaat: je gaat voor de persoon, voor wie hij nú is.

Als ie deugt: vasthouden die knul en lekker van genieten!

13. Soda Pop

Hihi, tjah, ik zie het ook meer als een soort van, indruk van iemand krijgen over bepaalde onderwerpen.. En we zijn er nu over aan het praten..Ben benieuwd wat hij er over kwijt wil!!
    En ik geloof gelijk dat jij een eerlijk en stabiel persoon bent geworden hoor! En hij zegt ook al; iemand moet mij nemen met mijn verleden er bij... Kortom het hoort tot zijn VERLEDEN!!
    Dus ik zal es zien hoe de komende gesprekken verlopen!! :D

@ all, thanks voor jullie heerlijke eerlijke reacties!! :D

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ik zou het ook even aankijken kussie. Om hem nu maar te 'deleten' om die 2 dingen is ook onzinnig.
    Arno heeft ook geblowd. Niet vast, maar wel vaak genoeg wel eens, in zn wilde jaren ;)
    Maar tis nu mijn ídeale man.

Sja, hij heeft echt wel dingen in zn verleden die ik echt niet leuk vindt om te horen. maar ja, ik zou hem daarom NOOIT afwijzen of niet willen, want sja, das vroeger. En ik heb vroeger ook wel 'ns dingen gedaan waarvan ik denk; jeetje, slettie ;).
    Jij hebt vast ook wel dingen van het verleden waar hij anders over denkt.

Je moet gewoon wat meer naar het nu kijken.
    En tuurlijk, als hij echt een heftig verleden heeft van drugs en sex en (weet ik 't) (rock en roll ;))...dan is het wat anders, dan zou ik ook gaan twijfelen of het wel mijn ding is.
    Maar blowen...sja... ik ben er zelf heeeelemaal tegen en arno heeft het 2 keer gedaan sinds ik hem ken met stappen bij een vriend en dan ben ik ook heel boos...maar dan denk ik ook weer even: waar doe ik moeilijk over. 2 keer...

15. Soda Pop

Ik ben het met je eens meid! En ik denk dat ik de goeie keus heb gemaakt (tot nu toe) om met hem verder te praten, want we zijn nu nog aan de klets.. Heb hem eigenlijk best wel veel verteld voor mijn doen!! :):)
    Over mijn idiote exen enzo! En waarom ik zo'n moeit heb met dingen, en hij is nog steds nie afgehaakt, zegt ook wel wat ;)
    Bedankt dat je dit met me wilde delen meis!! Harstikke lief!

16. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    zo we zijn net terug vh zwemmen, hij vond het leuk haha hij zat gewoon lachend in het water.. t was leuk! had alleen t babybadje wat warmer verwacht maar goed.. :D

hieronder een foto met zn badcape hihi

17. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    en dit vind ik ook een hele leuke foto van m!

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie volg weer met vele plezier je soap hoor haha.
    ennuh idd die 1e dumpen!!!
    en joh je zit pas net op die site, en moet je er gewoon nog niet teveel van voorstellen denk ik.
    Je kan gewoon leuk contacten opdoen, en wie weet loopt 1 van die contacten uit tot meer, maar dat zie je dan vanzelf wel.
    In ieder geval niks meer overhaasten.

eliesah het eten was dus erg geslaagd?leuk hoor!!en Taleah dus lekker doorgeslapen?nou lekker zeg, misschien komt het dan idd doordat je geenpapfles hebt gegeven!vanavond maar weer ene keer proberen haha.
    Maar jeetje Taleah kruipt dus al?snelle meid is het zeg!!!

setti wat een heerlijke foto's weer van jullie vrolijke Lisanne!!vind t altijd zo leuk om foto's van haar te zien!!en wat leuk die loopkar, ze kan net met de tenen bij de gond he?

nijnja mooie foto van toon is het gras!en gefeliciteerd!!hoop dat het weer een beetje meevald, tis hier erg regenachtig al de hele dag.

lisetje ow lekker he zo luieren met je kleintje sochtends!en hoe was het zwemmen?nu ze wat groter worden gaan ze het denk ik wel steeds leuker vinden he?

chantal pff wat balen zeg van je nacht.en dan ook nog weer zo;n lange dag werken, jeetje das pittig.
    Ik ben ook niet iemand die zich snel ziek meld ofzo, voel me er ook nooit prettig bij, heb dan net t idee of ik spijbel ofzo haha.
    nou oop dat je de dag een beetje goed doorkomt!

gwen oowwww heerlijk zeg dat je man zo goed meehelpt!!dat kan toch haast gene toeval zijn!!!denk dat die gewoon echt wel naar je heeft geluisterd hoor!!ennuh nu gewoon duidelijk laten merken dat je het erg fijn vind dat ie zo helpt en vooral veel comlimentjes geven, dat werkt vaak positief !!

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wauwww lisetje wat staat mijn schoonzoon leuk op de foto's zeg!!:pecht een schatje!!Neomi heeft echt een goeie smaak:D

hier:sorry maar ik moet echt even opscheppen hoor:D
    gister hadden we dus een buurtbbq.
    Nou neomi om 16.00 de fles gegeven en daarna om 16.30 richting de bbq.
    Nou tot 19.00 heeft ze zich prima vermaakt in de wandelwagen, lekker spelen, kijken, aandacht in ontvangst nemen en ruim een half uurtje geslapen.
    Toen om 19.00 ging ze een beetje jengelen.
    Ik denk nou die word het zat en wil zo eten, ach haal 'r er wel even uit, en dan zo maar naar huis
    Nou toen heb ik gewoon overal rondgelopen met haar op de arm, zitten met haar op schoot, bij 1 van de overburen naar het huis gekeken,ze ging overal mee naartoe, en toen uiteindelijk was het 22.00:$:$
    Toen was ze zo moe dat ze d'r hoofd amper nog overeind kon houden en de ogen dichtvielen.
    Maar geen moment gehuild of gevraad om de fles!!
    Ben toen dus maar snel richting huis gegaan en heb een flesje geven en d'op bed gelegd.
    En vanmorgen heb ik r om 10.00 wakker moeten maken:$, das wel heel erg lui he hahaha, maar vond het wel lekker:)
    Ben echt wel heel trots nu dat ze het zo goed heeft gedaan, had verwacht dat ze zich toch wel zou gaan vervelen, moe zou worden, honger krijgen, en dan jengelen natuurlijk, maar nee, denk dat ze het veel te interessant vond allemaal.

Maaruh toen ik gister in bed lag auw auw auw, had gewoon spierpijn, heb natuurlijk 3 uur met haar gezewten en rondgelopen, nou zo'n bonk van dik 8 kilo ga je wel voelen hoor:p

vandaag nog evne naar jef's oma geweest, en verder zit ik nu lekker te lueiren jef is boven met en buurjongen aan t drummen, lekker lui dus...

20. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

ANo; daar mag je zeker over opscheppen hoor! Super toch! :D

Kussie; heerlijk om elke keer je soap te lezen...

Deel Deze Pagina