Chantal; aahh gossie die Milan! Hopelijk red je het een beetje op je werk? Meestal als je er bent, valt t allemaal wel mee . Veel bterschap voor je ventje. Lisetje; ook al in Tilburg geweest. Bij stappegoor? Mooie foto's zeg van Sem! Boomer; nog vergeten te reageren. Tuurlijk mag je wel klagen als je een nacht slecht hebt geslapen, of dat Fenna eerder wakker is. Zou ik oook doen hoor, als je al weken lekker door slaapt en dan ineens zo'n nacht! Hier begint het hopelijk ook snel te komen . Vraagje; als jullie kleintjes pas rond 9-en de laatste fles krijgen, slapen ze dan nog van te voren? Taleah slaapt dus na de 4de fles tot de laatste fles en dan meestal nog 6 a 7 uurtjes. Ze kan echt niet wakker blijven 's avonds, is dan helemaal op. Dus op zich slaapt ze best lang dan, maar tussendoor wakker voor de flesjes. Ben een filmpje aan het uploaden !
hahaha zouden ze elkaar over jaar of 18 ook nog zo leuk vinden? zou wel grappig zijn he neomi hft t goed gedaan zeg en heerlijk lang geslapen!! dat mag vaker zo hihi geniet nog van je dagje!
ohw haha je upload al. HIer slapen ze (gelukkig) weinig savonds, anders halen ze de nacht niet echt. Dus ze slapen meer overdag en dan savonds vaak maar een half uurtje. Leg ze ook niet in bed. Taleah zal wel op zijn van al haar activiteiten omdat ze zo snel alles al doet en dan idd niet wakker kunnen blijven...met als gevolg dat ze snachts niet moe genoeg is. lastig!
Zijn idd wezen zwemmen in Stappegoor.. volg x maar gewoon es naar waalwijk denk ik haha. t was wel leuk hoor maar miss is t in waalwijk net zo leuk sem slaapt meestal vanaf uurtje of 7 tot ong 10 en dan de laatste fles.. ik kan m gewoon echt nie wakker houden tot zn laatste fles.. heb m dus een tijdje rond 9 de laatste fles gegeven en toen werd ie s ochtends dus al super vroeg wakker... nu zitten we dus weer rond half 10 / 10 uur s avonds en vanmorgen was t dus pas 0900 jeeej!! vanavond weer een afl van So you think you can dance!! ben benieuwd naar dit seizoen
@ Ano, haha, wees maar nie bang, ik ga echt zo 1 2 3 geen relatie weer aan, je wilt niet weten hoeveel ik er al heb afgewezen... (en hoevaak ik afgewezen ben op die site, dat gaat hard joh!! Hihi... Maar met deze jongen lijkt het gewoon te klikken, en daarom vraag ik jullie advies wel eventjes, hihi!! Maar wel leuk dat je het met plezier volgt, haha Ennuh terecht dat je zo trots bent op je meis!! En poeh, ik vind Stan al een poemel EN hij is dus een kilo lichter als Neomi!! Dus begrijp wel beetje hoe je je voelde, haha!! @ Lisetje, wauww ziet er mooi uit!! Stoer hoor, Sem in die badcape!! Prachtig!!! Ik wou dat ik het aandurfde om te gaan zwemmen met Stan.. Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe hij het gaat vinden... @ Linda, kan je het winnen! Daar is het trouwens wel echt een zondag voor, om spelletje te doen!!
@ Eliesah *ongeduldiggg* FILMPJEEE!! Ow en fijn dat je het leuk vind om mijn soap te volgen, hahaha!!
YouTube - Taleahtje.. Zie alleen net dat ze hierop niet echt vooruit komt, mmm van de week even opnieuw proberen . Maar ze kan het echt hoor hihi.. Hopelijk doet het filmpje t bij jullie wel, bij mij niet namelijk. Op hyves wel gewoon! Nu lekker op de bank weer verder hangen...... Vroeg naar bed, morgen weer werken van 8.00 tot 18.00. Lange dag, pfff!
aloa haha fijn dat ik even mocht opscheppen eliesha ga straks ff t filmpje kijken, ben benieuwd!! slapen:ehh ja hoor neomi slaapt savonds ook gewoon de slaapkop! Meestal leg ik r rond 18.00-19.00 boven,endan rond 20.30 maak ik r wakker voor de laatste fles en dan terug naar bed!dan krijgt ze meestal rond 8.00-9.00 de eerste fles, soms iets later dus zoals vandaag en gister, en dan vervolgens slaapt ze weer vanaf een uurtje of 10.00 tot 12.00. en dan smiddags slaapt ze ook nog zeker wel 2 uurtjes, goh tis wel een echte slaapkop als ik t zo vertel he, maar goed t heeft bij haar dus allemaal geen invloed op de nacht. maar kan me voorstellen dat dat soms wel zo kan zijn, gewoon n beetje uitproberen denk ik. hetn ene kindje heeft meer of minder slaap nodig dan het andere kindje. lisetje hahahah ja ben benieuwd over 18jaar!!!Sem lijkt me een prima schoonzoon kussie haha okeej ik ben helemaal gerustgesteldnee hoor meid je moet lekker doen wat je zelf wilt!ik hoop dat je snel je droomprins tegen zult komen!!! flesjes:neomi krijgt de diksap uit een difrax flesje. zo'n kleintje en dan met zo'n opening in t midden dat ze m kan vasthouden. hij lekt heel veel, dat wel, want ze zit er nu toevallig mee in de wipstoel. maar ze kan er wel goed zelf uit drinken, straks in de box had ik m gegeven toen heeft ze zelf 100cc gedronken, en nu is de laaste 70cc ook al bijna op. Ze vind het erg lekker! meestal geef ik niet zoveel, maja met het uitslapen van vandaag worden t maar 3 flessen dus dan kan het wel!!
nou, kon t niet langer rekken, dus ben nu al neomi d'r laatste fles aant geven. normaal krijgt ze 'm op ze vroegst rond 21.00 maar meestal nog wat later. nou hoop dat ze wel gewoon doorslaapt tot morgenochtend!
@ hier: zucht., morgen nog een de huisarts bellen want daans buik is weer vuur rood en schraal van het krabben en uitslag,. Echt binnen 3 seconden krabt hij, als hi jde kans heeft. ZEEEEER frustrerend voor mama. grrr. Dus toch maar aan de hormoonzalf. Ik wil zachte babyhuidjes zien!! @ kussie: jaaaa gewonnen!! go ikke . @ verder hier: whahaha vreselijke muts van de thuiszorg op bezoek gehad net. Brrrr kregen er helemaal de kriebels van. Veeeeel te vriendelijk en te lief en naja.....brrrrr. Niks voor mij .
Hebben jullie ook van die vreselijke ongeduldige kids trouwens? hier is het altijd paniek, als we de fles gaan geven. Dan zien ze dat ie klaar is, en zet ik die ff neer, zodat ik zelf kan zitten en kind op schoot kan pakken. NOu....dan is het paniek. Huilen, trappelen want die fles moeten ze hhebben. Dan denk ik..joh..ik drink hem echt niet zelf op, hij is tot nu toe élke dag, élke keer voor jou.. maar nee ...toch paniek . hahah. Verder gaat jesse voortaan de hele box door. Hij gaat overal heen haha. Als ik hem recht leg, ligt ie in 5 minuten helemaal andersom. Erg leuk . Daan gaat langzamerhand ook wat meer om zich heen kijken en zo, dus die zal dat binnenkort ook wel doen Nou, diner time hier!! daag !
Lindavnr: Nog gewonnen? morgen komt Pip jullie kant op off iig ga ik morgen een doos scoren. Kan Jesse ook lekker knuffelen. Eliesah: Thaleah is echt wel een vlotte meid! Super joh! Ano: Lekker hoor dat uitslapen.En Neomi gaat gewoon tot morgen slapen, kan ze vast wel! Kussie: I love your soaps en fijn dat er geen zomerstop of winterstop in zit! Wel rustig aan en voorzichtig doen he, maar volgens mij doe je dat ook wel! Lisetje: Lekker he zwemmen met de kleine. Wij wilden vandaag ook gaan maar heb maar 1 babyfloat, moet dus nog even een tweede scoren. Slapen:Na het avondeten rond 17:30 gaan ze naar bed, dan slapen ze een uurtje en dan maak ik ze wakker en dan slapen ze weer tot de volgende ochtend 07:30. Overdag doen ze ook nog 3 slaapjes. Vaak 'smorgens 1,5-2 uur en 'smiddag 2x iets van 1 uur. Best veel volgens mij Hier: Pff had zo'n mooie winterjas voor Florine gezien laatst op kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online, maar was best prijzig, dus wilde nog even wachten. en nog even verder kijken. Maar kon niks mooiers vinden, niet eens iets wat in de buurt kwam. En nu is hij er dus niet meer. En ik was vergeten van welk merk hij was dus kan hem ook niet ergens anders zoeken. Heb nu maar een mail gestuurd in de hoop dat ze weten welke jas ik bedoel en of ze hem nog kunnen bestellen en anders kunnen vertellen welk merk enzo zodat ik hem nog ergens anders kan bestellen. I hope so!
Lindavnr: Dat doen Pepijn en Florine ook precies zo, zelfs al ben ik wat eerder met de voeding omdat we weg moeten ofzo en ze heus niet echt honger zullen hebben, ze hoeven hem maar te zien en worden gek
marye das balen hoe zag ie eruit?ik heb ook een hele lkeuke gezien. half lang beetje getailleerd en superzacht, want hij is velours. maar vind m ook wel duur, 47eur. hoop dat je hem nog vind. kun je niet gewoon op jassen zoeken dan op die site? linda haha ja hier ook zo'n ongeduldig typje hoor!ik zeg dan ook altijd van , rustig maar hoor je krijgt m heus wel. want idd ook trappen en handen uitsteken enzo.
oh marye ik vind jou zoooo super super lief!!!! Echt, je bent 'n schat zeg! Jesse en ik kunnen niet wachten!! Hoe is het trouwens met de kittens? zag je www's in het zziekenhuis voorbij komen... Leuk zeg!! Zijn ze al iets minder schuw? is zon babyfloat zon ring? Of weer iets anders?
Heey meiden!! Ik ga zo terug lezen, maar wil jullie even een klein dilemma voorleggen... Ik heb Stan in een slaapzakje slapen.. En nu het wat kouder is, ligt hij daarin in een slaapzak.. Maar nu is het toch wel erg afgekoeld, maar de Wijkverpleegkundige waarschuwde me dat je ze nooit te warm moet leggen te slapen... Nu heb ik een OVERTREK (dus dat ding wat je om een deken doet) neergelegd, zonder deken.. Alleen die overtrek dus.. Zou dat wel ademend zijn?? Zou hij daar veilig in mee kunnen slapen, Normaal kruipt hij altijd naar boven, maar wat als hij er met zijn hoofdje onder zou komen? Ik heb hem niet te strak ingestopt? Willen jullie reageren?
Hier ook iemand die zeer ongeduldig is qua eten.....geef 1 flesje daar is ie niet zo in geïnteresseerd maar broodje of iets anders nou dat Moet hij hebben! pfff hij is nu trouwens zeer vervelend aan het krijsen in zijn bedje.....stel je voor dat je in slaap valt :S