Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Linda, heb nog even weer gestemd op Daan en Jesse :D

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik ook. :)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Je hebt een 2 persoonsbed, toch?
    Hier ligt Arno er vaak niet bij hoor, die is dan werken.

Ik heb gewoon het kussen van Arno op zn plaats liggen. Dan Daan en/of Jesse er tussen in en dan mijn kussen.
    Mijn kussen ligt idd ook altijd op het randje van het bed ;)

Maar ze kunnen nooit weg rollen, daar ligt toch het kussen.
    En ze gaan er echt niet met hun mond tegen aan liggen, mocht je daar bang voor zijn :).
    hier draaien ze altijd het geizchtje richting kussen juist, voelt lekker veilig denk ik :)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohja, zal iko ok eens doen :D hahah.

Nog 2 dagen :)

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Goedemiddag!!

Hier weer een goed uitgeruste moeder:D
    Gister dus om 19.30 de laatste fles al gegeven omdat ik het niet meer kon rekken, en vanmorgen om 9.15 werd ze wakker:$
    Toen ik wakker werd en op de klok keek schrok ik zelfs een beetje, ben meteen bij d'r gaan kijken maar toen was ze net aant wakker worden.
    Denk dat ze nog wat moe is van de buurtbbq ofzo want ze slaapt altijd prima, maar dis wel heel extreem.

verder al lekker thuis gesopt.
    mijn schoonzusje gaat morgen met vakantie, en tja gene oppas houd dus in dat ik ook vrij moet nemen, dus ben nu 2 weken vrij!!
    En heb helemaal niks boeiends op de planning staan...vind t dan altijd zo zonde van me vakantrieuren he, maja t zal wel moeten.

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    boomer wauw knap hoor wat fenna al kan, dat doet neomi echt nog niet!!
    en straks dus even naar het strand heerlijk zeg, hier is het nu alweer een tijdje droog!

marye ow das balen zeg, zijn het de kids niet zijn het de kittens wel.
    nou ja zal vanzelf wel wat minder worden denk ik, of teminste hoop ik voor jullie haha.
    en al wat terug gehoord vna kleertjes.com?
    Jeetje 80euries is wel een hoop ja, hoop dat ze er dan wel even in kan als je 'm uberhaupt kunt vinden natuurlijk!
    die jas die ik zo leuk vind, daar ga ik nu aan twijfelen, hij is er namelijk in het effen wit, rose en grijs.
    Maar Neomi spuugt en kwijlt nogal veel, en op een effen jas zie je dat natuurlijk heel goed...misschien dus maar voor een printje kijken ofzo..

kussie en heeft stan net nog verder geslapen boven?
    Maar je hebt ;m overdags dus nooit boven?Ik had dat bijna ook nooit, Neomi lag altijd in de box.
    Nu nog wel veel, maar leg 'r nu toch ook wel meer boven, want daar slaapt ze toch een stuk beter en vaster, omdat het daar gewoon een stuk stiller is.
    Maar waarom denk je dat nr2 is afgehaakt?heeft ie niks meer laten horen?

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    kopen jullie maatje 80 voor de winter? of 74?

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hij heeft toch een kwartier nog gelegen!!

hij kan niet rollen als jij een dekentje over hem heen legt en dan onder zijn armen aan weerszijde een kussen op de deken legt.

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

heerlijk lekker niets doen en wat een slaapkoppie zeg!!!

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

hihi ik heb voor de winter mt 74 gekocht al voor de kleding. ze zit pas net in maat 68 of ze moet ineens een groeispurt maken ik heb al wel wat hangen in mt 80 maar niet veel

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Maat 74 is 6 tm 9 maanden. maat 80 9 tm 12. Ik heb van beide dus winterkleding er tussen, omdat ze dan toch in de koude periode zitten in die 2 maten.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oke, thnx! :) Dan kan ik daar op letten.
    Zze zitten nu al soms in 74, vandaar dat ik het me af vroeg. Maar heb ook enkele kleertjes maat 80 gekregen en die kan ik me niet voorstellen dat ze gaan passen binnen een 3-4 maanden hahah

13. Soda Pop

@ Ano, Nr 2 laat inderdaad "verdacht" weinig meer horen, terwijl hij wel online is!! ;)
    Kan me voorstellen dat je dit toch wel zonde vind van je vrije dagen? Je hebt niet tijdelijk een (schoon)moeder die op wil/kan passen? Hmmm die optie heb je natuurlijk allang overwogen!! ;) Ik = muts!!!

@ linda, hihi tjah vergeet vooral ZELF niet op je boys te stemmen!!

@ Winterkleertjes, pff ik heb er nog helemaal nie na gekeken! Ik weet wel at wat ik heb in 74/80 voornamelijk met lange mouw is en geen korte broeken maar ook spijkerbroekjes enzo, warm zat dus. En een winterjas. Ik heb al wel jasjes in de kast hangen, word nu nieuwsgierig ook *gaat even kijken wat voor maat dat nu eigenlijk is* VERREK dat jasje is maat 68!! Die kan die dus nu al aan!! Haha, is wel een groot ding.. Zal es ff kijken of die wel eens al past :D

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    zo, ook weer een de kids op bed liggen, ben benieuwd.
    Is al lang geleden, een middagslaapje.

Daan jengelt nog wat...jesse slaapt zo wel denk ik.

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zo, daan had wat hulp nodig met in slaap sussen en handje op zn hoofd...en nu slapen ze.. ben benieuwd tot hoelaat :).

Nu 20 minuten.
    Toern ik ze op bed legde meestal een uurtje, dus ben benieuwd

16. Soda Pop

Kon het niet laten, heb het vastgelegd!! Stan begon te huilen toen ik hem aan deed, maar zag er later toch de lol van in!!!

17. Soda Pop

En hier kon hij er zelfs om lachen!!! :D8) Mama lag ook helemaal dubbel toen!!! Hij lijkt zo op zijn mama, kan van het een op andere moment totaal van humeur veranderen!! Zo huilt ie en zo vind ie het prachtig!!

18. Soda Pop

En omdat ik toch mijn telefoon aan het legen was, wil ik jullie van deze foto ook nie onthouden, vind hem zo lief! Tis nie zo'n duidelijke maar ooohh wat schattig vind ik hem!! KOMT IE:

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hihi lisanne zit net in mt 68 en veel is nog te groot :D

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0