nee maar ze slapen er toch in dus ik vind t fris om het iedere week te wassen. en ik verschoon mn bed 1x per 2 weken en die van haar ook maar een pyama was je toch ook? ts denk ik gewoon mn gevoel
@ Boomer: Veel plezier vandaag!! @ Kussie: Het is ook heel moeilijk. Je wilt graag het beste voor je ventje doen, en hem niet laten huilen. Soms kan het niet anders. Als ze echt begint te huilen, loop ik ook meteen naar haar toe, maar als ze aan het jengelen is, kan ze best even wachten. Mama kan niet heksen, wel multitasken Ik hoop dat je migraine al weer een beetje weg gezakt is. Sterkte ermee meid!! Wouw, heb jij even lekker kunnen slapen!! Heerlijk lux. Fijn dat je nog een slaapzak hebt gevonden. Hahahahaha, leuk dat Stan zich zo met de vissen kan bezig houden We hebben veel meiden in de familie allemaal ouder als Joënna. In dit geval wel erg handig. Ik neem alles aan, en kijk dan wel wat erin zit wat mijn smaak is. Ik probeer het eten nu een kleine 3 weken. Daarvoor snapten ze er werkelijk geen hout van. Groenten doet ze nu echt happen, maar fruit word zo van de lepel opgeslurpt Ik zie haar ook vaak kauwen, maar ja, dit haalt natuurlijk niks uit. Misschien maar eens wat te knabbelen geven. Spugen is heel vaak een reflex. Onbekende smaakt, valt misschien anders op de maag, misschien structuur anders. Fruit doe ik ook indikken met nutriton, anders komt het er ook weer heel snel uit, omdat het net water is zo dun. Hahahahaha, ik weet zeker dat Jorgen hier niet mee leest. Hij is een half jaar bezig geweest om op het rottweiler forum te kunnen lezen. Nog steeds roept hij me er regelmatig bij, waar hij iets kan lezen Fleurtje is van 1975. Dame op leeftijd. @ Lindavnr: yep, ik was me helemaal suf. Ze spuugt redelijk wat in bed. Als ze er een dag en een nacht in heeft geslapen, wil je haar bed niet zien. Helemaal vol met spuug vlekken. Overdag slaapt ze ook nog 2x in bed, dus dan zit haar slaapzak ook vaak onder. Vaak wil het ook niet goed opdrogen, dus dan zou ze in een natte zak liggen. Kon ik maar een week met een slaapzak doen. Van beddengoed heb ik 4 hoeslakens. Per dag zitten er 2 a 3 in de was. Diksap is ook niet echt mijn favo drankje. Precies om de redenen die jij ook aangeeft. Gaaf zeg zo'n foam puzzel. Waar heb je hem besteld?
Joënna met haar Chicco babygym. Ze vind het leuk om aan de knopjes te zitten, maar als ze ligt gaat dit niet. In de wipper wel, en ze vind het leuk!! Ook de babywalker valt heel goed in de smaak. Ze heeft zich een hele tijd mee vermaakt in haar kinderstoel (wel in "lig" stand). Daar zal ik vanmiddag ook foto's van maken.
Kussie: Sterkte met je hoofdpijn, hopelijk knapt het nog wta op vandaag! Gwenolyn: Voor Pepijn heb ik nu een jas van Noppies gekocht, die viel wel mee 43,-. Voor Florine denk ik nu een jas van Barbara Farber. Ik ga zo even plaatjes plaatsen. Die ene jas waar ik echt gek van was is nergens meer te achterhalen. Dus dat is wel balen. Ik zou trouwens wel gek worden van zoveel keer wassen, maar ja niks aan te doen natuurlijk. En wat super van Jorgen, kan me voorstellen dat je even wat traantjes moet laten. Hij heeft het denk ik begrepen!! Lindavnr: Ik ben ook niet zo'n dixap fan, geef ze dus vaak maar thee. Ik geef Kamillethee. Vinden ze heerlijk, zit geen theine in. Dus dat gaat prima. Cadeau is op de post, morgen is het er denk ik. Zit wel ingepakt in een vuilniszak haha Boomer: Hopelijk zit ze snel weer wat beter in d'r velletje! Vriendlief: Dat boos worden ken ik wel hoor. Ik heb dat ook wel eens, loop dan gewoon even naar beneden. En laad me even op en ga daarna weer bij ze kijken. Hier: Vanochtend een uurtje gewerkt, moeders paste op. Kom ik thuis, heeft ze meteen even alle strijk gedaan heerlijk! Nu ben ik weer even aan het koken voor P&F, Doperwtjes worteltjes rijst en vis. hopelijk zullen ze er van smulen!
@ Gwen: pfoe, jij verschoont wat af! vervelend dat ze zo spugerig is in bed! heb je haar bedje schuin omhoog staan? kan enorm veel schelen!! wat een leuke foto!! @ marye: ohja, die thee, haha die geven er heel veel en ik vergeet hem altijd in huis te halen. toch eens doen. Geef je die dan lauw? en heel slap? ofzo? Wat voor vis krijgen de kids? en prak je dat dan allemaal door elkaar? Schattig jasje!! niet te duur toch he!? Ahhh wat een lieve jasjes!!! erg mooi Ik vind die meiden jasjes altijd zo geweldig. vooral die regenjas-achtige..geen idee hoe die heten. maar met zo'n band die je strikt. Echt, zo mooi!!! Maar goed, die kan ik slecht bij jesse of daan aandoen @ hier: jeeeuj mn mat is binnen leuk leuk leuk! Daan ligt zich al een half uur te vermaken en Jesse net ook, maar die was zo moe dus ligt in bed Echt ideaal ding, nu hebben ze alle ruimte! Zal eens een foto plaatsen zo @ gwen: ik heb hem op internet gekocht bij Puzzel Foam Mat - Megabloks, Poppenwagens, Duplo, Smoby, Cotoons en meer speelgoed bij Megaspeelgoed . Helaas wel 6.95 verzendkosten maar je kan deze gewoon neeeergens terug vinden in winkels. Wel andere, met kleine cijfertjes of letterjes erin, maar dan heb je zulke kleine onderdeeltjes. Die raak ik alleen maar kwijt, dus ik wilde persee met grote cijfers. En dus hier eindelijk gevonden . Ze moest ze ook nog eens bestellen voor mij, hihi, want ze waren op op die site..
Samen Daan in het paars, jesse blauw . Kheb trouwens 2 pakken gekocht anders was ie alsnog wat aan de kleine kant, haha.
En zo ligt Daan ongeveer de halve dag En dan blazen zodat zen tongetje trilt en dan loopt het speeksel eruit hahaha en belletjes blazen
Even wat ik nog zo weet (tja als je zo moe bent dan onthoud je slecht :O ) Gwenolyn: Wat super zeg dat hij gister de hele dag thuis is gebleven en goed heeft meegeholpen Stemmen: zal ik zo doen! Marye: leuke jasjes Kinderstoel: Ja Esmay zit er best goed in! Al is dit niet haar eigen stoel maar die van mijn ouders, ze zit ook heel recht zolang ze maar een beetje ondersteund wordt en met de kinderstoel wordt ze dus ondersteund! Ik ben nu weer even bij mijn ouders, Esmay was helemaal overstuur door het geboor van de bouwvakker die in huis bezig is! Mijn vader was er ook (ja dat is soms net een opzichter en houd die mannen in de gaten) en ik ben gegaan en nu ligt ze lekker hier te slapen! Ben zelf ook blij dat ik weer even weg was want wat heb ik daar een hekel aan door al die vreemde mensen op de stoep
haha Linda leuke foto's En dat blazen doet Esmay ook bijna de halve dag hehe! Ik heb trouwens nog even een vraagje: ik heb een potje fruit gekocht vanaf 6 maanden en ik zag dat daar wat zuivel in zat, mogen ze dat dan eigenlijk wel hebben? En net zo als de groente potjes met vlees erin mag dat ook alwel van 6 maanden? Ik denk dat ze het anders niet hadden gemaakt voor 6 maanden maar ik vraag het jullie toch maar eerst even
haha lijkt me idd wel mogen, anders maken en verkopen ze het niet . Jee daan eet een korstje brood en dat gat prima en hij drinkt nu ook zelf uit zn flesje diksap. Bikkel
Wat goed van Daan zeg Hier laatst ook een stukje brood op en ze wilde steeds meer en meer! Ik heb nu geen afspraak staan bij het CB omdat we net met het verhuizen zitten en het ene CB alles door moet sturen naar het ander! Maar ik weet niet goed hoe ik het strax moest doen met het eten en de flessen omdat het soms steeds moeilijker wordt en mevr. alles wil eten wat wij ook eten! Nu mag ik gaan proberen hoe ze het doet op 3 flessen en dan een heel potje fruit van 6 maanden en een heel potje groente van 6 maanden en wat sap tussendoor! Als ze dat goed doet dan mag ik een boterham gaan introduceren tussen de middag met een halve fles en als dat goed gaat in de ochtend eventueel ook nog een boterham! Nou ga daar volgende week maar eens mee oefenen kijken hoe het gaat allemaal!
wow dat is een hele uitbreiding, leuk! Ik hou het nog ff op 4 flessen want pff zoveel hapjes en boterham, dat zie ik nog niet zitten. Sowieso zijn zowel daan als jesse helemaal klaar bij een half korstje, dan hebben ze er geneog van en willen ze gewoon wat sap uit een flesje. Veel makkelijker voor hun natuurlijk . Dus ik denk bij 6 maanden nog geen boterham, die krijgen ze echt nog niet gegeten. gewoon even prakjes, en zodra ik denk dat ze er aan toe zijn, mogen ze een boterham proberen Hopelijk gaat het allemaal goed bij esmay met het eten enzo! ben benieuwd!
Lindavnr: je bedoeld een trenchcoat. Die vind ik ook helemaal te gek! Zijn alleen niet super dik en vaak erg duur. Dus als ze iets groter is dan maar. Leuk die letters trouwens! Kleintje: Mag gerust geloof ik. Maar niet gewoon koemelk? Ik geef ook biogarde yoghurt, daar zit toch ook zuivel in. Dus kan best. Als je tussen de middag een boterham geeft, mag je dan die Fles halveren? Zodat je naar 2,5 fles gaat? Want hier kom bijna ik nooit uit op een hele boterham als ze al 210+7 hebben gedronken.
Ja ze zeiden tegen mij dat je dan een halve fles mag geven als ze de hele boterham op eet... Maar het lijkt me wel een beetje weinig eigenlijk? :O Maar dat is misschien het idee... Ik moest dan wel eerst de boterham doen en dan de fles, dus als ze geen hele boterham op zou hebben dan gewoon een hele fles! Brood daar begin ik nog niet mee (al heeft ze wel al een paar keer een klein stukje brood gegeten en smulde ze ervan) want ze moest eerst goed haar groente en fruit eten de potjes van 6 maanden voordat ze echt een boterham mocht... Maar ja de potjes van 4 maanden gaan er met gemak in en ik denk dat wanneer ze nog mar op 3 flessen zit ze die van 6 maanden ook met gemak leeg eet! Vind het alleen zo moeilijk om te bepalen wat voor potjes ik dan moet hebben... in sommige zit namelijk vlees of vis of alleen maar groente etc! Moeilijk moeilijk maar is denk gewoon uitvinden wat ze lekker vind... Jij geeft vers of niet Marye? doe je daar dan ook vlees ofzo bij?
@ all, nog steeds koppijn, word steeds erger, maar nog paar uurtjes volhouden!!! Reageer verder even nie.. Sorry
@ Marye: Ik word ook helemaal giegel van de was, maar ja niks aan te doen. Boxkleed gaat maar 1x per week in de was. Gelukkig is die beige, dus dan zien je niet veel van de spuug vlekken Gave jasjes. Vooral die van Pepijn vind ik erg leuk! @ Lindavnr: Ja bedje staat schuin, hoewel dit ook niet echt nut heeft. Vaak ligt ze met haar hoofd naar beneden WOUW die mat is echt super gaaf!!!! Wat een ruimte om op te spelen! Zo kunnen ze ook veilig leren kruipen, zonder hun hoofd hard te stoten op de vloer. Hmmmmm, vind dit wel een super idee. Wat vind jullie hond ervan? Leuke foto Daan Leuk dat hij een broodkorst eet! @ Kleintje: Anders even bellen naar het CB, of bij het inloop spreek uur naar binnen gaan. Of even hier bij de voedingsdeskundige vragen al je vast loopt.