Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @funnyme, Nee het is 2de, onze 1ste is net 3 geworden en jij hebt ook nog een tweeling zie ik???

2. Allebei de kids slapen alleen in hun rompertje zonder mouwen, Owen lag zich kapot te zweten in zijn slaapzak:x

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Barf : welkom :)

Hier: Esmay heeft gisteren in haar eigen spuug liggen rollen :O Had schijnbaar wat melk (nou geloof wel een hele boog ) terug gegeven toen ze op het speelkleed lag en dat hadden wij niet in de gaten en in plaats van dat mevr zich dan even laat horen nee ging ze lekker erin rollen :( Op een gegeven moment keek ik haar kant op (wij zaten aan tafel te eten zij lag naast ons op het speelkleed) en toen zag ik haar hele gezichtje onder zitten :( En lachen dat ze deed meteen maar even in bad gestopt! Maar ze had er wel een lol in!

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

barf; gezellig dat je mee komt kletsen! en wat groeit Owen lekker, gaat alles goed verder met hem?

Kleintje; haha die Esmay! Wat is het toch een lekker makkelijk ding, super gewoon..

Yeah,het regent en onweert hier. Maarre echt afkoelen binnen doet t nog niet, helaas.
    Ik lig nu samen met Taleah op ons bed, zij op papa's kant. en ze slaapt heerlijk! ik kan natuurlijk niet meer slapen ook al ben ik super moe. ach ja komt wel goed! ;)

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja klopt, mijn 2ling wordt over iets meer dan een maand 2

6. @Eliesah, Hij groeit idd lekker, hij zit helemaal bovenin dat gemiddelde vak, haha! Mja alles gaat verder super, alleen slaapt tie op het moment wat weinig mja das logisch met deze hitte.

Taleah groeit ook goed zo te zien, hele mooie naam trouwens.

Eten jullie kindjes al hapjes???

Ik ga de kindjes ff in bad doen. X

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

Heee nog een Owen hihihi Wat leuk. Mijn kleine heet ook Owen. Geboren 4 maart :D

Grappig hoor hihi

8. @ Funnyme, lijkt me echt super leuk een tweeling :D

9. @ Mamzie, idd grappig en ze schelen ook maar 1 dag :O

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Luca krijgt sinds zaterdag een fruithapje. Verder alleen bv.

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Is ook superleuk!

12. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Goedemorgen dames,
    Het regent hier heerlijk. We komen gewoon even bij. Nienke ligt lekker te slapen. Tja, wanneer eigenlijk niet. En de oudste ligt lekker tv te kijken.
    Vanmiddag even met Nienke naar de ha. Ze zit helemaal onder de rode vlekken. Ik vermoed dat het warmtevlekken zijn, maar voor de zekerheid toch maar even na laten kijken.

Alies, balen zeg, dat de reis nu nog langer duurt.

Barf, welkom. Mijn oudste is 3 weken geleden 3 jaar geworden.

Funnyme, lekker toch, even het huis voor jezelf. Voor je het weet, kan je ze alweer halen.

Kleintje, zielig he, als ze in hun eigen spuug liggen. Gelukkig hebben ze er zelf weinig last van.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haa meiden

Van de ene kant: jeey! Regen en onweer! verkoeling!
    Van de andere kant: Yaiks...de veranda loopt onder en het putje borrelt.....het moet niet te lang doorgaan want dan stroomt het volgens mij over en heb ik hier een probleem binnen.

Daan en jesse zijn MEGA lief..liggen al ruim een uur in de box en hebben nog gene huiltje gemaakt. ze liggen gewoon te liggen :).
    Tis al 4 uur na hun 1e fles, dan zijn ze altijd heel huilerig.. nu niet :).
    Dadelijk maar eens groenten geven
    Volgens mij viel de wortel gister niet goed bij daan; heel de dag oranje straaltjes kwijl uit zn mond.
    Maar houden gewoon vol; nog een keer wortels dalijk ;)

Poetshulp zou om half 12 hier zijn, maar ze is dr nog niet :(
    Snap ik wel, met die regen, maar dat ze dan ff smst ofzo.. zucht.
    Als ze niet komt opdagen, kan ze wegblijven voortaan!
    MOrgen hebben we ook een gesprek met een ander, want zij poets echt niet heel best vinden we.

@ Kleintje: ben super benieuwd naar de fotos van de shoot! :)
    Wat heb je als kado gekozen?

14. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Kussiex, wat vervelend dat je moeder zo doet. Het is gewoon heel erg zwaar om je kindje alleen op te voeden. Je kan nooit eens lekker uitloggen, want er is niemand die het van je overneemt.
    En wat een superlach van Stan. Leuk he, als je reactie terug krijgt.

Marije, sterkte met je vader. Hopelijk gaat de operatie lukken.

Funnyme, Nienke heeft een rompertje met lange mouwen aan en in een slaapzakje. Daar overheen heb ik nog een lakentje. Lijkt heel veel, maar in de caravan koelt het 's nachts heel erg af en dan heeft ze dat wel nodig. Ze wordt 's morgens wakker met ijskoude handjes en haar beentjes zijn ook best koud.

Lindavnr, ga je dinsdag nog wel naar A'dam? De huldiging gaat toch nog door, las ik net.

15. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Alies, leuke foto's van je meisjes. Ik heb ook nog zo'n babyfloat in de kast liggen. Zal hem ook eens pakken. Vond Melanie het water niet te koud?

Eliesah, gelukkig heeft Taleah lekker geslapen. Waardeloze muggen. Ik smeer mezelf dan in. Dat gezoem is er niet mee weg, maar die bulten blijven je dan wel bespaard.

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lindavnr: Balen dat jullie poetshulp niet voldoet aan jullie verwachtingen :( Hopelijk vinden jullie een betere!

We hebben trouwens de bunker uitgekozen van Lodger omdat ze daarmee kan doen tot ze een jaar of 3 is... Ze heeft trouwens geposeert voor de Shelter en er zat nog een doek in geloof ik? (beide dan in de maxi cosi)
    Heb hier trouwens een klein stukje film van 1 opstelling, Esmay met de "moeder" ze hadden nog 2 opstellingen:
    2 kindjes als het ware in een soort van wandelwagen, Esmay ernaast in maxi cosi groter kindje met vader en moeder en vader met een soort van draagdoek met een babytje erin... En 2 kindjes op de grond op een kleed, Esmay in de maxi cosi vast gehouden door de "moeder" en de vader met een babytje!

Maar hier dus Esmay alleen met de "moeder"

YouTube - Esmay (in maxi cosi) tijdens fotoshoot Lodger

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh en heb trouwens slecht nieuws: ik kan helaas de 21 ste echt niet :( Het feest begint schijnbaar al om 13.00!! en Mijn vriend heeft nu aan zijn baas gevraagd of hij vrij kan krijgen of een korte route kan rijden zodat we toch in de middag al naar het feest kunnen... Dus ik kan helaas niet de 21 ste :( :( :(

18. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Kleintje, wat super dat Esmay het zo goed heeft gedaan met de fotoshoot.. Je hebt het waarschijnlijk wel
    verteld maar weet het niet meer; Was dat nou van die wedstrijd die je gewonnen had of via het modellenbureau
    waar ook jij ingeschreven staat?

@ Kussiexx, mooie foto van Stan.. Lekker manneke hoor!!

@ Volgens mij zag ik ook nog een mooie foto van Melanie en Alisha voorbij komen?!!?! OOk super!

@ Gisteravond, hier nog een baby die liever het voetbal wilde zien. De laatste tijd is het weer helemaal raak
    en wil meneertje s'avonds na zijn fles en fruithapje niet meer slapen. Dus maar tijdens de voetbal naar beneden
    gehaald. Lag wel 1,5 uur in de box te kletsen tegen zichzelf. Om 22.30 wilde ik zijn flesje geven maar
    zelfs die wilde hij niet (volgens mij veel te moe) dus toch maar op bed gelegd. Uiteindelijk heeft
    hij gelukkig wel t/m vanochtend 09.30 geslapen.. (pfieuw) Waarschijnlijk had hij gewoon een
    voorgevoel dat Nederland toch niet zou winnen ;)

@ Eliesah, wat super van Taleah dat ze niet meer de Puckababy nodig heeft. Milan ligt nog wel in de Puckababy
    Mini maar ben nu aan het afbouwen. Zijn ritsjes bij de armpjes heb ik nu open dus in principe is het nu een
    gewoon slaapzakje..
    Irritant he, mugjes ;) Mijn vriend loopt altijd te lachen als ik loop te schelden op die beesten. Ik kom namelijk
    oorspronkelijk uit het Noorden van het land en daar noemen we ze altijd "neefjes".

@ Barf, Welkom! Mijn zoontje is ook van 5 maart.Alleen was hij 3408 gram.

@ Alies, balen dat het nu nog 5 uur duurt..

@ Milan spam, in de Minimonkey. Als we er niet een winnen, dan kopen we toch zelf een ;)
    Bekijk bijlage 84905

19. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
  20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Chantal: Dit is uiteindelijk via Lodger zelf gegaan, het bureau had me ook benaderd hiervoor maar ik had zelf ook al via lodger contact gehad en uiteindelijk is het dus zelf geregeld met lodger en niet via het bureau... (was voor hun ook voordeliger en voor ons maakt het niks uit omdat we toch dezelfde vergoeding kregen of het nu via het bureau ging of niet)
    De fotoshoot die we gewonnen hebben moeten we nog plannen... Zag trouwens dat jij ook meedoet met Milan ;)

Deel Deze Pagina