@ Gwen: whahah oke, hiervoor schaam ik me zeer diep. Boxkleed heb ik nog niet een keer uitgewassen. whahah. Ja, dat ga ik maar eens doen deze week. Komt dat het bruin is, en je dus weinig tot niets ziet van spuugplekjes hahaha. Kheb hem wel een keer om gedraaid (is aan 2 kanten te gebruiken ) maar tis nu toch wel tijd. Ik voel me slecht @ kussie; beterschap @ gwen: de hond geeft er tot nu toe niets om. Lijkt dat ze niet echt het verschil zien tussen vloer en mat. Ze zie ndan ook geen kleur natuurlijk. Maar hij bleef gewoon liggen en is er 1 keer langs gelopen. niet eens gesnuffeld.
wij zijn t pas gaan geven met 6 maanden maar t maagje weet niet of t nou een week eerder is hoor dus echt een heel probleem zou t ook niet zijn als je t een week vervroegt
A Kleintje: Ik geef inderdaad alles vers, ik geef aardappen, rijs op pasta, groenten. En vlees of vis. Ik geef tot nu toe rundergehakt, kipfilet, rundvlees, ham, witvis en zalm. qua groenten: Tomaat, champignons, paprika, andijvie, spinazie, doperwten, worteltjes, bietjes, bloemkool, broccoli, courgette en aubergine. En daar maak ik allerlei mengelmoesjes mee. Ze eten niet elke dag vlees of vis, meestal om de dag. Ik ga wel dat proberen met die boterham en dan de fles erna. Eens kijken hoe dat gaat morgen. Ik ga het gelijk proberen, heb nu zo het gevoel dat ik zo zit te proppen! zou me ook weer wat tijd opleveren. Setti: Inderdaad een duur jasje, maar goed.... Gwebolyn: Leuke foto van Joënna!
super leuke foto's van diverse kindjes zag ik voorbij komen!! die jasjes vind ik ook super.. die pepijn hft, heb ik ook zien hangen maar vond m wel iets te duur.. voor de tijd dat ze m aanhebben maar super gaaf!!! @kussie, beterschap meis! hopelijk word t snel wat minder.. is stan beetje lief voor je? @
euh... vergat de helft hahaha weet t ook niet meer HERSTEL wassen/verschonen, ik verschoon elke wk t bedje van sem en hij krijgt 1 of 2x in de wk schone slaapzak.. ligt eraan hoeveel ie gekwijlt heeft ik heb ook graag schoon beddengoed enz tegenwoordig wel 3 spuugdoekjes op 1 dag door t kwijlen haha
heyy jeetje als ik zie wat jullie moeten geven met 3 flessen vraag ik me af of ik neomi niet te weinig geef??? ze krijgt nu al een paar dagen 3 flessen met ongeveer 100cc diksap en n half potje groente.n heel potje hoeft ze niet. nou morgenochtend dan ook maar wat fruit geven. ik verschoon iedere week alle bedden in huis, teinste das de bedoeling,m soms word t wel eens 1,5week ofzo
ja maar je hebt idd wel iets wat niet iedereen heeft, tenslotte heeft bijna iedereen prenatal / hema / h&m voor de kids
@ Lindavnr: Hahahahaha, daarom ben ik ook blij met de beige. Zie je inderdaad de spuugvlekken ook niet snel op. Ik heb ook nog een rode en als ze hier 1x op spuugt (en dat is binnen het uur), zie het het meteen zitten. Ook als ik er met een nat doekje overheen ga. Laat jij hem 's avonds ook liggen? Ben bang dat als ik dan beneden kom de honden er een mega puzzel van hebben gemaakt @ Setti: Dank je wel. @ Marye: Wat geef jij als tussendoortje? Iets van een soepstengel, liga/bambix koekje, biogarde/kwark/yoghurt? @ Ano: Zolang ze tevreden is, goed groeit en voldoende plas luiers heeft, zou ik zeggen dat het goed gaat. Flesvoeding is nog steeds de hoofd voedselbron van vitamine en mineralen. Ze hebben tussen de 6 en 8 maanden ongeveer 700 - 800 ml opvolgmelk nodig.
Heb net een ontzettend leuk recept gelezen. Morgen maar eens proberen: Pannenkoek Geschikt vanaf 6 maanden Ingrediënten * 100 gram bloem (1) * 200 ml Friso 2, Friso 3 of Friso Peuter Groeimelk (2) * (dieet)margarine (3) Benodigdheden * kommetje * koekenpan Bereidingstijd * 15 minuten Zo maak je het Maak een kuiltje in de bloem en voeg hier 50 ml Friso melk aan toe. Roer dit tot een glad beslag en meng het verder met 150 ml Friso melk. Roer tot er een glad mengsel ontstaat. Laat de (dieet)margarine heet worden in de koekenpan en bak hierin de pannenkoeken aan beide kanten goudgeel. Variatietip: Voeg stukjes fruit of rozijnen toe aan de pannenkoekjes Let op: * Tarwebloem kan vanaf 6 maanden gegeven worden aan kindjes met een allergie, het is beter om dit niet als eerste te geven bij de introductie van bijvoeding. * Gebruik als je kindje allergisch is als basis FrisoPep 2 of Friso Allergy care. * Sommige margarinesoorten bevatten koemelkeiwitten. Ook mijn opperdepop boek eens door gaan lezen op bed. Staan ook leuke ideeën in.
nee nee ik ruim hem op. Dan vindt ik geheid te hond er op terug. Plus dat we dan gaan plek meer over hebben. Het staat al zo vol met vanalles aan kinderspul, haha. Ik heb hem nu in zn geheel opgepakt. Dat ging nog ook, haha. Staat nu in de gang. Vielen wel enkele cijfers uit Maar dan hoef ik hem tenminste niet elke dag in elkaar te puzzelen Doen we wel als de kids dat kunnen
@Gwenolyn: tussendoor geef ik ze een soepstengel of een liga. Soms ook wel eens 2x fruit. biogarde yoghurt of kwarkolino of yogolino krijgen ze na het eten. Linda: tovh em super idee om zo'n kleed te maken, ik denk dat wij jou idee gaan jatten. Don vond het namelijk ook wel heel handig. De box is hier ook echt te klein en ze liggen altijd op de grond, maar in de winter vind ik die zo koud, op die puzzel zal dat denk ik een stuk minder zijn!
pff hier weer een drama nacht gehad ! ze had om 11uur de laatste fles op, gister kwamen we trouwens op 4 flesjes uit . maar om half 2 begon het, wakker, tut terug en nog even in slaap gevallen. en toen was ze vanaf half 3 klaar maar dan ook klaar wakker, pfff! honger had ze niet, klein flesje op maar liet ze staan. pas om kwart over 5 sliep ze weer en is net weer wakker. zat er zo doorheen, kon gewoon niet meer. gewoon huilend haar in mn armen in slaap gewiegd. nu doen mn ogen ook nog eens pijn van t huilen! vandaag maar lekker bijslapen als het lukt . xx