Nee dat is niet slecht hoor haha. Hier vervang ik de slaapzak denk ik 2 x per week. Ze ligt er met haar pyjama in en zolang ze er niet op kwijlt is er naar mijn mening niks aan de hand en kan ze die vaker aan hoor.
@Marije; moet tch effe zeggen dat ik het knap van je vind dat je zo vaak vers kookt voor P&F. Zeker met de drukte die jij allemaal hebt, werken en de zorg. Petje af hoor. Ooh Babara Farber heeft mooir meisjeskleertjes he. Wel heel duur. Leuk jasje hoor!! Fenna heeft twee mooie jurkjes van Barbara farber, 50 euro ofzo? Van oma gekregen, ik vind het bijn zonde om aan te doen @Lindavnr; Gaaaaf die letters zeg!! Hihi, boxkleed nog niet uitgewassen? Viespeuk hahahaa Hier moet het wel, ze kwijlt nogal als ze ligt te spelen op dr buikje in de box. @Eliesah; ach vrouwke toch, wat een k*tnacht zeg! Knuffel voor jou, probeer wat bij te slapen als het kan vandaag, want ik kan me voorstellen dat je je ee wrak voelt! sterkte. @Hier; zometeen naar het CB, weer wegen en meten. Ben benieuwd hoe haar gewicht zich ontwikkelt heeft. Ik heb zelf het idee dat ze relatief wat meer is aangekomen, laten we het hopen!
@ Marye: Dank voor de tips. Ik zat er ook al over na te denken om Linda haar idee te jatten. Morgen eens kijken hoe ik ruimte kan vrij maken in de woonkamer. @ Kussie; Hoe is het met je migraine? @ Eliesah: Meid wat vervelend. Kan me heel goed voorstellen dat je graag eens een nacht door wilt slapen (het liefst een paar achter elkaar). Tijdens je zwangerschap had je ook al van die but nachten. @ Boomer: Barbara Farber heeft inderdaad prachtige kleding. Ik heb verschillende setjes overgenomen van het nichtje van Jorgen. Prachtig, blijft ook mooi in de was. Wel een keer aan doen, anders is het ook zonde Veel succes bij het CB. Ben benieuwd wat ze is aangekomen!
Nou, ik ben erachter waarom Joënna niet te genieten was de afgelopen tijd: Ze heeft haar eerste tandje!!! Je ziet hem zitten, door het tandvlees heen, maar nog geen puntje boven haar tandvlees uit zeg maar.
Hoi Meiden! Hier heerlijk vakantie gevierd, dus heb een boel pagina's gemist hier! Is ook net wat teveel om allemaal bij te lezen haha kletstantes! De de laatste pagina's heb ik gelezen. Eliesha, Ohh meid wat een drama die nachten Helaas ken ik het van de oudste... Die sliep ook zo verschrikkelijk slecht... Waren we ook halve nachten mee in de weer... Wij hebben ook werkelijk alles geprobeerd toen, maar helemaal niets hielp... Hopelijk gaat ze het doorslapen snel snappen! Winterjasje, 80 euro Jee das wel heel veel geld! Helemaal als je bedenkt dat ze het einde van de winter er met een beetje pech niet eens mee halen! Maar als je geld genoeg hebt, waarom dan ook niet! Hier geen geld over dus wij gaan gewoon voor een dan maar wat meer voorkomend model Linda, Heb even teruggezocht hoe de operatie van Daan is gegaan, maar wat ik zo las is het goed gegaan of niet? Hoe gaat het nu met hem? Wassen, Hier gaan de lakentjes en slaapzak van Ivar ongeveer 1x per week in de was. Hij spuugt eigenlijk nooit in bed dus vaker vind ik dan niet nodig. Boxkleed is ook nog maar 1x in de was geweest maar ook daar spuugt hij nooit op, en hij ligt er ook maar een uurtje per dag in denk ik. Schema, 08.30 180/6 11.30 Fruit 200 gr. 15.00 180/6 17.30 Groente 200 gr. 19.00 180/6 De laatste fles laat hij nog wel is 40cc ofzo van staan, maar aangezien hij van 19.30-8.30 slaapt zal hij er wel genoeg aan hebben... Deze week maar is beginnen met brood. en yoghurt na de groente. Denk dat het dan niet lang meer duurt voordat er nog maar 2 flessen over zijn Gaat echt snel zeg!
Wat een geklets allemaal... Weet het ook niet allemaal meer hoor (nog steeds zw.dementie volgens mij?!). @Eliesah: echt super vervelend dat Taleah zulke spooknachten heeft. En moeilijk hoe je ze dan moet troosten en vooral weer in slaap moet krijgen! Ik herken dat wel hoor, van dat meehuilen. Soms weet je het echt ff niet meer hè? Sterkte hoor, toitoi! @Linda: super leuke mat met die cijfers! Wij zaten ook al te dubben van we willen een grotere speelmat voor op de grond... @Gwenolyn: Het eerste tandje! Zie je: het heeft altijd een reden als ze zo ontevreden en jengelig zijn. Ik heb bij Jens ook sterke vermoedens van tandjes op komst. Dus ik druppel regelmatig met Chamodent, is toch homeopatisch, dus kan geen kwaad. @Floor: die Ivar is al een grote jongen. Dat schema joh! Maar wat gaat het hard hè! Hoe cliché het ook klinkt, ik vind het echt hoor!
Glad i could help! Had je de site al gevonden? Trouwens, pureerde jij nu alles door elkaar? Als je erwten, vis, aardappel en rijst hebt? Of alles apart?
Hee meiden! Ik ga (weer) een poging doen om alles bij te houden. Hier gaat alles goed. Anna en Sophie zijn 2wk geleden 2 jaar geworden en flink verwend. Sophie heeft weer eens een oorontsteking dus die heeft weer druppels. Luca eet sinds een paar dagen goed zijn fruithap. Ik ben de bv aan het afbouwen en heb daar toch wel moeite mee. Ik hoop dat ik de ochtend en de avondvoeding gewoon 'live' kan blijven voeden maar ook die loopt erg hard terug. Is Luca de enige baby hier die nog niet rolt?
@ boomer: succes bij het cb! hahah kheb gelijk maar daad bij woord gevoegd; Het boxkleed is inmiddels uitgewassen @ Eliesah: jeetje meid wat een klote nacht. Je zal dr wel ff doorheen zitten ... zucht. Knuffel. @ gwen: oohhh een tandje!! Nou, smeren met dentinox (of hoe heet het spul ) @ floor: wat lief dat je terug bent gaan zoeken Ja het is wel goed gegaan alleen heeft hij er een infectie bijgekregen waarodor het 7 dagen langer duurde als verwacht en heeft hij nu een gat in zijn buik wat uit zichzelf dicht moet gaan omdat daar de infectie zit. Jeeeetje 7 maanden alweer!!! die ivar!! woww1 @ Mat : haha ivm de duidelijkheid; dit zijn 2 pakketten he! niet dat diegene die hem ook willen er 1 bestellen en dan balen dat ie te klein is.. . Geen idee of dat is hoor, maar ik vind het wel handig als ze er niet binnen 2 minuten afliggen @ hier: blehh geen goeie nacht, alweer. Daan weer wakker om 00.00. Na 20 minuutjes weer in slaap gekregen en vervolgens beide heren wakker om 03.00u. zucht. weer een half uur kwijt om ze in slaap te krijgen. Hopelijk gaan ze het nog wel een keer leren hoor. Ofja, daan dan. Jesse wordt weer wakker van hem. En tis gewoon rot. Ze hebben altijd super goeg geslapen. ook bij het naar bed brengen savonds, nooit problemen. En nu...zijn we er elke avond minstens 20 minuten mee bezig om daan stil te krijgen en rustig te krijgen. Hij is elke keer paniekerig als hij naar bed moet. En dan wordt hij dus wakker midden in de nacht. Stomme operaties .
@ Funny: daan en jesse rollen ook nog niet helemaal hoor. Wel van buik naar rug, maar andersom niet. Jesse nét niet, Daan nog helemaal niet.
Lindavnr, Luca rolt niet van buik naar rug maar en niet van rug naar buik. Hij rolt al sinds dat hij 3 maanden is naar zn zij (alleen als hij op zn rug ligt) Op zijn buik doet hij niets.
Joënna met het speelbord van de babywalker. Zodra ze hem aan ziet komen, zit ze helemaal te "trippen" in haar stoel
Mmmmmmmmmmmmm, lekker katoen Als het niet snel genoeg gaat, zit ze of te duimen, of ze stopt haar slab in haar mond (of beiden, past ook goed)
@ Lindavnr: Wahahahahahaha, jij kunt gedachten lezen. Net begonnen met smeren 2 pakketen lijkt met ook het handigst. Hebben ze de meeste ruimte. Morgen gaat Joënna naar het KDV toe, dus eens kijken hoe ik de kamer ruimer ingedeeld kan krijgen om het kwijt te kunnen. Daarbij ook haar kamer opruimen, kledingkast opruimen, badkamer soppen, onze slaapkamer alles van de muur aftrekken om goed schoon te maken, logeerkamer opruimen, zodat Joënna haar speelgoed er kan staan. O ja niet vergeten de kledingkamer. Kan ik mijn kont ook niet keren. Hoeveel uur zitten er ook alweer in een dag??? Chips...... 24 maar Hoe gaat het met Daan? Komt de wijkverpleging nog iedere dag schoonmaken? Heeft hij geen last van zijn ontlasting? Meid, klinkt alsof het inderdaad aan de operaties ligt. Daan is gewoon helemaal van de wapper, en heeft zoveel te verwerken. Arme man. @ Funnyme: Gefeliciteerd nog met je meiden. 2 jaar alweer. Beterschap met Sophie. Ik hoop dat ze er niet te veel last van heeft. @ Floor: 7 maanden alweer. Wat gaat het hard........ @ Franny: Geen dementie, ik heb altijd 2 tabbladen naast elkaar open staan, anders vergeet ik ook meer als de helft. @
@ Tandjes: Kunnen ze dan ook last van hun oren hebben? Joënna zit veel aan haar oren. Misschien is ze ze aan het ontdekken. Ze zit er ook aan als ze moe is. Bij Jorgen zijn kant komt heel veel oorontstekingen voor (Hij zelf is er gelukkig overheen gegroeid, zijn zus heeft het nog regelmatig, en haar kinderen ook. De oudste is al verschillende keren geopereerd om ze operatief schoon te maken). Hoe herken je oorontsteking bij zo'n kleintje?
Oorontsteking gaat vaak gepaard met koorts.Oortje is rood (vooral de binnenkant), vaak hebben ze last als ze liggen. Grijpen naar hun oortje. En als het eenmaal doorgebroken is dan komt er allemaal prut uit.
knap van je dat je t ruim 5 maanden heb vol gehouden de bv. en 2 jaar alweer wat gaat t hard zeg!!! en alles op zn tijd he? luca neemt de tijd en zolang hij gezond is is er niets aan de hand.