Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Marye: Dus als ik het goed begrijp slapen ze bij jou ook nog een keer tot de laatste (pap)fles? Jens slaapt nu namelijk 's ochtends zo'n 2 uur, 's middags zo'n 2 tot 2,5 uur, maar dan kan hij het nog niet volhouden tot de papfles, dus gaat tussen het groentehapje en de laatste (pap)fles meestal nog een uurtje terug. Om vervolgens weer van ongeveer 19.30u tot 7.30u te slapen. Weet jij wanneer ze ongeveer de leeftijd bereiken wanneer ze het wel met 2 slaapjes overdag gaan redden?

@Eliesah: Ik heb een hekel aan onverwachts bezoek en zeker als het niet echt leuke mensen zijn?! Hahaha. Ik mag niet klagen wat betreft het slapen van Jens. Maar ik was gewoon benieuwd hoe het bij anderen dan is. Soms denk ik, slaapt tie toch niet TEveel. Maar het ene kind is het andere niet natuurlijk. Taleah is een en al energie, zo'n snelle dame, die heeft veel te verwerken natuurlijk. Of er zit haar iets dwars... Jammer dat ze dat dan niet even kan zeggen! Ik hoop dat ze jullie vannacht lekker laat slapen!

2. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Linda, wat balen zeg dat zeg dat Daan er een infectie bij kreeg! Fijn dat het nu wel goed gaat. Hopelijk geneest die wond snel!

Slapen, hier 's ochtend 1 uur, 's middags 2 a 3 uur en dan voor het eten nog 1 uur. 's nachts slaapt hij dan 13 uur. Best veel nog vind ik... maar ook wel makkelijk natuurlijk, heeft de oudste ook nog wat alleentijd met zn mama ;)

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Slapen... Stan slaapt over het algemeen vanaf de fles van 20.15 tot 7.45, dan nog tot 10.15 en is dan de verdere dag wakker met 2 of 3 hazeslaapjes varierend van 10 tot 20 min. en soms een half uur of 3 kwartier...
    Dus erg weinig heb ik het idee... Hij vecht er ook altijd erg tegen!! Soms duurt het wel 3 kwartier (jengelen, wrijven in oogjes, aan oortjes trekken, krabben in gezichtje) voor hij zich er aan over geeft.. :(

@ hier, Stan ligt nu op bed!! Ik hoop dat hij lekker gaat slapen, want vandaag heeft hij wel heeel weinig geslapen.. Ik hoop maar niet dat dat zijn weerslag op vanacht heeft, dat hij oververmoeid is ofzo1!!

@ MY SOAP :D
    Heb vanavond nog heel even jongen 2 gesproken.. Ik weet het niet zo goed.. Ik denk dat ik meer geinteresseerd in hem ben dan hij in mij :( Ik vind dat hij echt leuke en ook echt interessante dingen heeft te zeggen, leuk reageert en erg aardig is... (voor zover je kan oordelen na een paar gesprekken ;)) Maar geloof niet dat het geheel wederzijds is.. Al merkte hij wel op dat ik niet zo onzeker moest zijn en twijfelen.. :$:( En ik probeer het zo niet te laten merken!! Grrr...

Liefs

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

nou hier net al drama gehad! ze zit gewoon echt niet lekker in dr velletje, ze is erg verkouden, elke keer hoesten etc. ze heeft geen koorts gelukkig. wel iets verhoging maar geen koorts. toch maar een zetpilletje gegeven, kan toch geen kwaad? en wat luuf gesmeerd! nu slaapt ze weer, ben benieuwd tot hoelang! pff wat een dagen zo zeg, bah is niet leuk! word denk ik weer een hele lange nacht....

5. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Sorry, voor mij is het combineren van werk, twee kinderen en het forum bijhouden net iets te moeilijk :(. Vrijdag heb ik vrij en ga ik hopelijk weer op jullie reageren, nu nog even in bad en dan snel naar bed. Toon kwam gisternacht weer twee keer, en dan om 7 uur op om te voeden en tegelijk te kolven... Gelukkig komt mijn schoonmoeder bij ons thuis oppassen, hoef ik niet de kinderen wakker te maken en aan te kleden.

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

Ben vandaag gezellig naar me vader in arnhem geweest.
    me moeder is een weekje weg, dus dacht ga maar even gezellig langs.
    Nu lekker aant luieren op de bank...

slapen:vanmorgen heeft neomi weer de eerste fles om 10.15 gehad!
    Opzich natuurlijk lekker dat ze zo lang slaapt, maar maakte me toch wel een beetje zorgen, want dit was nu al de 3e nacht deze week dat ze zo'n 14uur slaapt.
    heb dus t cb gebeld en eens gevraagd of dat wel mag en goed is??:(
    ze zei dat de max zo;n 13uur is, maar als ze gewoon alert is en goed wakker, was het prima, en moest ik er maar van genieten.
    nou ja dan zal het wel goed zijn.
    vraag mezelf wel af hoe dit kan ineens, ze sliep altijd al wel goed, maar dis wel extreem, en het is eigenlijk sinds ik ben over gestapt naar 3 flessen en ze de laatste fles dus juist nog wat eerder krijgt ook...
    nou ja t zal wel niet zo blijven, dus maar ervan genieten zolang het duurd:D

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ eliesah; Zucht, wat rot, dat het zo moeizaam gaat. Ik duim voor een goede nacht voor jullie meid. :( Ik heb het nu een paar nachten en vind het al heftig, laat staan als het al 5 maanden langf zou zijn..... :(

@ hier: zucht...Daan heeft vanavond wederom lopen krijsen net als vanmorgen. Belde arno vanuit mijn werk op en jeetje, werd al gek toen ik het door de tel hoorde. Dus maar goed dak er niet bij was, want is ff genoeg hoor.
    Hopelijk gaat het vannacht een beetje goed.

@ lachertje: haha zat op dat winid te kijken... zie ik ineens dat de mama van roan en sabinelovesven (van hier) goeie vriendjes geworden zijn..ze helpen elkaar nu zowaar aan stemmen! :p
    WinID Forum | stemmen
    da's ook wat..!

@ Kussie: haha nee als het idd op die manier gaat ,de stemmen van de jury, had ik het met 500 stemmen minder ook kunnen doen ;)
    Maar ik weet hetn iet zeker dat het zo gaat. Dat las ik ergens, maar niet door de mods daar bevestigd. en nergens op die site staat hoe het gaat. Afwachten dus maar! :D

@ nijnja: geeft niet hoor dat je minder vaak komt!! heel logisch en begrijpelijk!

Nou, nogmaals een dikke knuffel voor eliesah en natuurlijk mark.

Liefs!

Ohw...nog ff een foto ter afsluiting :D:D:D
    Jesse heeft vandaag van die veeeeeel te lieve marye (en pepijn en florine ;)) Pip gekregen!! Echt ZO ZO ZO mega lief!!!!
    En Jesse vind hem echt onwijs leuk :D
    Dankjewel lieve marye!!!! Vind je een schat!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    En natuurlijk ook ff Daan showen ;) Anders is 't niet eerlijk ;)
    Net mannetje, zo heeft ie ook vaak zn handjes als ie gewoon op zn rug ligt, haha. Netjes in elkaar gevouwen :p

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    funnyme leuk je weer te horen!gefeliciteerd met je 2 meiden!!

linda fpp heftige nacht weer achter de rug.en idd jij hebt nog het punt ook dat als er 1 wakker word, je er snel bij moet zijn anders word de ander ook al wakker.hoop dat ze snel weer in hun doen zijn.
    en leuk hoor die mat.
    me schoonouders hebben dat ook, maar die hebben het gewoon in de winkel gekocht.

boomer en zijn jullie nog lekker op het strand wezen wandelen?
    zal ook nog even op Fenna stemmen.

gwen wat een super weekend heb je gehad zeg!!echt fijn dat Jorgen zo zijn best doet!hij heeft het dus toch wel begrepen denk ik zo!!leuke foto's van Joenna, ze is zo te zien erg blij met haar speelgoed!

setti zo das altijd leuk, voor 23 euries uit eten.
    ken dat helemaal niet die veilingen, wat voor site is dat?

rollen:jaaa neomi is eergister voor het eerst van rug naar buik om gerold.
    en vandaag nu voor de 5e keer ofzo van buik naar rug.
    het zit er dus wel steeds meer aan te komen haha

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wow linda wat lief zeg van Marye, das nog eens een leuk cadeautje!!
    hoop dat jullie een goeie nacht hebben.

eliesah hoop dat jullie ook een beetje goeie nacht hebben!!!

pff me man zat net telegraaf te lezen.
    daar stond een stuk in over een vrouw die bedreigd werd nadat ze een filmpje had geplaatst waarop je ziet dat ze een stuk of 6 puppies in een emmer heeft en stuk voor stuk in een wilde rivier gooit.
    Ff dat filmpje gezien, maar bah wat zijn er toch een zieke mensen.
    Hoop echt dat ze dat mens vinden en d'r flink wat aandoen!!!!
    echt zielig om te zien...

slaap lekker meiden

11. Appel en Peer

jee, een goede nacht gehad! :D ben wel een paar keer wakker geworden door t hoesten van Taleah maar ze sliep zelf lekker door. straks maar even wat halen voor t hoesten! lees jullie straks weer...

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Eliesah: Meid, wat fijn!!! Heerlijk doet een mens goed. Niet te hard de goden verzoeken;)

@ Linda: Wat een gaaf cadeau van Marye! Hoe is je nacht gegaan?

@ Nijnja: Gewoon reageren wanneer je tijd hebt. Of alleen maar lekker lezen. Het is al druk zat.
    Op de dagen dat ik werk heb ik ook amper/geen tijd om te reageren.

Zo Joënna is naar het KDV, en ik zit even moed te verzamelen om aan de opruim te beginnen. Eerst even kopje koffie drinken en dan gaan beginnen:D

13. Appel en Peer

Gwenolyn; veeeeel succes vandaag :p!

Linda; hoe is de nacht gegaan? Hopelijk zijn ze rustig gebleven.

Hier; Taleah blijft vandaag lekker thuis. Vind het zielig om haar naar t kdv te doen. Ze hoest flink en snottert zo erg. Ze heeft ook veel aandacht nodig en dat kan daar niet de heletijd. Dus papa heeft de middag vrij geregeld zodat ik toch gewoon kan werken ;).

Eetstoel; heeft er iemand de stokke tripp trapp? Ow ik wil die zo graag hebben, vind ik echt een mooie stoel. :D

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

he wat balen zeg dat ze elkaar afwisselen tja t weer is ook niet alles t is vandaag wel beter

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat heb je toch knappe jongens en daan ziet er goed uit hoor na alles wat hij heeft meegemaakt

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    sterkte en beterschap voor de zieke, krijsende, verkouden beebjes

kan nu ff neit verder reageren de glaszetter is er voor de voordeur en mn vriendin komt zo met haar zoontje van 2

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohhh super!! :D:D

Hier ook een top nacht!!
    Flessen om 8 en half 9 gegeven gisteren en vanmorgen 8 uur werd jesse wakker!! :D
    En Daan lag ook wakker, maar die lag eindelijk weer eens zoals ie altijd deed, lekker rond te kijken! :D

Ik hoop echt dat dit zo blijft, want dit was eindelijk weer eens een keer de daan zoals ie altijd deed! :)

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik vond die ook erg gaaf, en ben toen op zoek gegaan om dat ik hem wel erg duur vond. En vond toen deze stoel, die ik eigenlijk nog veel mooier vindt plus er zit een eetblad bij! Dat is bij de stokke niet, toch?

Kinderstoel Yasmine koloniaal, een mooie wengé meegroeistoel

Hij is dus 70 euro, en volgens mij de stokke 110?
    Hij wordt gratis verzonden en wij hebben er dus ook 2. IK vind ze echt suuuper mooi :D En tis hetzelfde idee als de stokke: ze kunnen er jaaaren in aangezien het een meegroeistoel is.

Maar tis maar een tip ;) hihi.

Hijs der in koloniaals, blank hout en wit.

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Eliesah; aaahh wat fijn dat de nacht goed is gegaan!! Gelukkig maar, dat doet een mens goed he. Werk ze.

@Linda; leuke foto's weer. Kanppe ventjes :) Is Marije die knuffel komen brengen dan? Jullie wonen toch ver van elkaar vandaan?

@Eliesah; zo stokke stoel kunnen we niet betalen hoor ;) Nee, wij hebben een eetstoel voor Fenna's geboorte gekregen van mijn schoonbroer. Welk merk het is, geen idee.

@Ano; zulke berichten en video's lees of kijk ik niet meer sinds ik moeder ben geworden. Ik kan er niet tegen en blijf er de hele dag mee in mijn hoofd zitten, dus uit voorzorg negeer ik ze maar....
    Bedankt voor je stem en het was inderdaad wel lekker op het strand, alleen binnen drie kwartier waren we weer weg, want het waaide zo hard en manlief had geen jas aan, de lomperik.

@Linda; ik ben geen lid van dat Winid, dus kan het niet lezen. Maar tjonge dat is inderdaad wat ja :( Sommige mensen slaan ook helemaal door in dat stemgedoe, zoals die ene moeder. Pfff.. wat een doos. Ga iets leuks doen met je kind.

@Hier; mevrouw werd wakker om 6 uur, brabbelend. Ik heb de tutter er nog ingedaan, maar om kwart voor 7 heb ik haar maar gevoed. Daarna weer teruggelegd, maar ze bleef maar wakker, dus om half 9 bij mij in het grote bed geleggd en we zijn allebei nog in slaap gevallen. Dat was wel lekker. En als je dan wakker word, lig je zo heerljik tegen dr aan, dat is lekker wakker worden zeg.

Vanmiddag met mijn moeder en fenna naar de kermis. ben benieuwd wat ze van alle lichtjes vind.

20. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hola meiden!

Sorry ik lees de laatste tijd meer mee dan dat ik reageer. Toch best zwaar 32 uur werken. Heb me daar iets op verkeken ben ik bang ;)

Hier gaat alles weer redelijk z'n gangetje. Milan is al weer ietsjes beter. Hij is iig niet meer zo vol (z'n neusje) dan eerst dus hij slaapt weer iets beter. Ook ik ben gelukkig niet meer verkouden. Wel heb ik s'nachts nog een ongelooflijke kriebelhoest. .Ontzettend irri.. :p

@ Linda, weet je al wat meer van de bvdm wedstrijd??
    @ Boomer, ik heb natuuuuuuurlijk op Fenna gestemd
    @ Lara, Ook knappe Robine heeft een stem van mij.. Zal vandaag weer ff stemmen.
    @ Marye, wat een onwijs lief cadeau!!
    @ Linda, Die mat is echt gaaf!!
    @ Kussiexx, misschien kun je hem een beetje tactisch vragen of hij jou ook "interessant" vind. Anders zit je dadelijk heeeel veel met hem te chatten terwijl het misschien toch niks wordt.. Alhoewel het natuurlijk wel gezellig is..
    @ Kleintje, Bevalt het in jullie nieuwe casa?? Wel jammer hoor dat je Etten uit bent ;) Kunnen we niet meer hier toevallig meeten :p

@ Hier, Er loopt hier ergens in huis een enooooorme spin rond. Maar ik weet niet waar hij is.. Tony zag hem gisteren lopen maar toen hij de bezem had gepakt schoot het beest onder de bank. ( hij is zelf ook bang voor spinnen). Hij kon hem niet meer vinden en is toen zelf maar gaan slapen, ik was al boven toen hij het vertelde. Nu zit ik aan de eetkamertafel en zie ik de hond ineens naar het gordijn rennen, DIE ACHTER MIJ HANGT!! Maar zie geen spin en de hond ligt nu weer op zijn kussen.. Maar ben zooooo bang dat het rotbeest dadelijk in mijn nek hangt... Brrr!!

Deel Deze Pagina