haha hij rolt nog niet van buik naar rug hoor, alleen tot zijn zij. Maar de wond gaat erg goed...die is echt al de helft kleiner bijna! dus nog maar een even en hij trekt dicht..een weekje gok ik. Zit nog een beeetje wondbeslag in maar dit wordt ook steeds minder gelukkig. Hij heeft er geen last van nee
mooie slofjes zeg, gwen!!! vooral die 2e..zeeeeeer leuk, die zilveren!! @ nijnja: hihi, ingewikkeld siliconen tutje/? Hij is wel sillicoon, maar niet ingewikkeld..haha, Aan de binnenkant zit trrouwens nog een systeem dat je hem op 'slow' kan zetten voor dunne drankjes als sap, en 'fast' als ze er wat dikkere drankjes uit drinken. Handig
Zo wat is er weer veel gekletst. Leuke foto's zag ik weer voorbij komen. En mama's met slechte nachten. Hopelijk gaat het al weer wat beter. Melanie heeft last van eczeem dus maar Dermalex gekocht en hopelijk helpt het. Vandaag is ons meisje al weer 6 maanden.
leuk zeg welke kleur heb je gehaald?? vind je t idee niet raar om bij je schoonmoeder in te wonen? ook al hebben jullie alles voor jezelf?
gelukkig maar dat hij er geen last van heeft en tot zn zij is ook netjes hoor met rollen als zn buik al die tijd open is geweest!
je hebt nog gelijk ook, Ivar is al 7 maanden geweest, das toch ongelooflijk!! Straks allemaal taarten met 1 kaarsje er op!! LEUK LEUK LEUK!! Maar hier "leef ik naar de half jaar mijlpaal" toe.. Vind dat al bijzonder!! @ Linda das minder zeg!! Het leek zo'n veelbelovende nacht te worden!! En toch zegt mijn gevoel dat het niet zo lang meer zal duren hoor, voor ze weer gewoon lekker doorslapen.. Maar jah, heb je nu zo weinig aan!! @ Gwen, ik zal zo es even op de links klikken, wat voor slofjes je hebt gekozen!! @ Nijnja, het is dus bijna zover, dat jullie kunnen gaan klussen in jullie "nieuwe" huis? Ik ben ook wel benieuwd wat voor kleuren verf je hebt gekozen!! Hopelijk heb je even genoten van je bakkie koffie!! Hihi!! @ hier, hoewel het me nie meevalt laat ik hem nu toch wat langer jengelen, en weet je, dan gaat hij vaak van jengelen opeens over in kletsen!! En dan wil ik hem wel zooo oppakken en knuffelen, maar jah, hij moet dat juist even door krijgen, dat het leuk is om zichzelf te vermaken. Dus dan moet mama zich even inhouden, haha. Nu ligt hij achter me in de box en is ook druk aan de klets, tegen de beestjes van de mobile!! Zoooo lief heh!!! Liefs San
Kleur verf: leliewit van histor. Gewoon wit, maar een beetje gelig, dat het niet spierwit is. Al het hout is donkergroen geverfd en eerst wilden we dat cremewit maken, maar vanwege tijd- en geldgebrek gaan we het nu toch gewoon maar bijverfen en niet wit maken. Dat scheelt een boel afschuren en grondlagen en zo. Ja, het is een raar idee om bij schoonmoeder in te gaan wonen, maar ik zal jullie zo een paar foto's van het huis laten zien en dan begrijpen jullie het wel, denk ik!
De linker deur is de deur van onze keuken. Serre en rechterkant van het huis is van mijn schoonmoeder en achter het balkon zit onze woonkamer. De zolderetage is ook van ons. (bonus: zoek de Karel!)
zooo stelletjes kletskousen ik ga maar ff bijlezen hahaha sem is vervelend vandaag..... vanaf 8 uur wakker.. naar de winkels geweest, alle winkels bij elkaar geschreeuwd.. op straat was ie stil.. bijna thuis sliep ie bijna, thuis in bed gelegd.. klaarwakker.. weer naar beneden.. fruithapje.. hij begon te gapen en te wrijven.. weer in bed.. klaarwakker en mopperen, huilen enz.. weer naar boven, uit bed gehaald en nu is nog steeds wakker, hft de hik en is weer ah mopperen... maar ik ga proberen bij te lezen nu
@ Nijnja!! WAUWWWWW, allemachtig wat mooi!!! Dat ziet er echt heel erg mooi uit!!! Wat een paradijsje!!! En is er dan ook nog een deel tuin bij voor jullie waar de kids kunnen spelen??
wauw, wat een mooi huis zeg. haha kijk nu op mn tel dus de foto is zoiezo al klein en zie echt nog geen karel. straks thuis eens beter kijken! linda; balen zeg weer zon nacht. hopelijk gaat t snel weer goed! veel plezier vandaag bij de bruiloft. las ik op hyves . heb nu pauze, pff ben blij als t tijd is. ben bekaf, drukke groep. niet leuk! maandag beginnen op mn nieuwe eigen groep, heb er zin in en zit dan in hetzelfde gebouw als Taleah, zo fijn! groetjes
en deel 4. Dan volgt er nog een stuk tuin, dat van mijn schoonmoeder wordt. En dit is dus allemaal op loopafstand van het centrum van Haarlem! Wie is er nog niet jaloers?!