nijnja mooie foto's!!julie hebben zo te zien genoeg ruimte voor jullie zelf. Maar toch zal je je schoonmoeder wel veel zien denk ik?nou ja als de band goed is moet dat kunnen he. lisetje pff vermoeiend dan he zo'n dag, hoop dat Sem nu inmiddels wat rustiger is. gwen leuke slofjes allemaal!!!en je huis is weer lekker aan kant zo te horen!!fijn is dat he!heb hier ook al lekker veel gedaan vandaag, heerlijk. kussie haha neomi heeft nog nooit gegild omdat ze schrok, maar weet nu dus dat ze dat ook kunnen hhaha.arme stan
Gwen: zo, jij hebt hard gewerkt! Kussie: Toon huilt wel van schrik, maar gillen heb ik nog nooit gehoord. Tenzij het te lang duurt, maar dan wordt al zijn huilen gillen (zijn bijnaam is speenvarken!). Darcy: inderdaad stoer, op werkweek! Hoe heb je dat gedaan met kolven? Of ben je gestopt met bv? Hier: lekker gesport vanavond. We hadden oppas dus mijn man en ik konden weer eens samen naar aikido. Toon heeft het heel goed gedaan. Ik was wel even bang, want hij huilde heel hard toen we weggingen, maar dat heeft hij maar even gedaan en toen is 'ie lekker bij haar op de arm in slaap gevallen.