Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Door het werk gebeld, heb vrijdag een gesprek... Eigenlijk eerst pas om 20 juli maar toen dacht ik : nee dat vind ik te laat! Ik wil nu zo snel mogelijk een gesprek ook om te weten waar ik aan toe ben (niet dat ze me ineens op bellen en zeggen ja je moet morgen werken ofzo), wanneer ik nu weg kan / moet enz enz.
    Hopelijk heb ik niet teveel last van mijn kies :O

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hey dames,

ik meld me alleen even zodat ik dit topic terug kan vinden. heb nog steeds thuis geen modem aangesloten dus zit snel bij mijn ouders op de pc... Hopelijk gaat alles goed met jullie! Bij ons iig wel, ik hoop deze week nog online te komen!

Liefs,

Marye

3. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    Nou ik had een mooi schema (voor zover je baby's in een schema kunt stoppen hoor, begrijp me niet verkeerd!). Maar nu is niks meer goed. Ik ben een hele dag aan het entertainen, proberen of hij wil slapen, proberen of hij misschien wil eten. Misschien zit er een bepaalde verandering aan te komen denk ik dan. Een voeding weg laten, minder slaapjes nodig hebben. Maar hij heeft ook al 3 dagen niet meer gepoept. Misschien is het dat wel... Echt vermoeiend, konden ze af en toe maar praten en zeggen wat er aan de hand is!
    @ Eliesah: ik lees dat jouw meisje van haar sjaggie dagen af is, dus het zal wel goed komen dan!
    @ Kleintje: bij mij is mijn verstandskies toen getrokken. Toen mocht ik gewoon eten, alleen dat ging niet zo lekker... Succes!

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

setti nee weet ik niet ik doe het altijd via www.tinypic.com daar is t wel makkelijk om een filmpje erop te zetten.
    Ik heb nog niet gestemd zal ik straks even doen!

eliesah hahah jij zal al een hoop flessen hebben!!had jij nou ook al wat van je werk terug gehoord, das al een tijdje terug dat je die mail stuurde toch?

linda jij ook weer hard aan het werk?en heb je al 2 papflessen gegeven?

kleintje pff eng hoor die keis eruit, ik moet binnekort ook maar wil niettt hahaha, hou er zo niet van,,,
    maar dat gesrpek op je werk is dus over wanneer je weg kan enzo?

voetbal:wow wat een wedstrijd he, jeetje spannend hoor.
    zeker omdat de scheids zo lang liet doorspelen, wat een lul zeg!!
    ben toch naar me schoonouders gegaan, heb r ingebakerd, in de resiwieg gelegd en ben erheen gelopen, daar aangekomen meteen boven gelegd, en ze heeft de hele avond geslapen joepieee!!

schema:8.00

-8.00 eerste flesje (papfles)daarna weer naar bed tot een uurtje of 11, en dan nog ff spelen
    -12.00 flesje, daarna ff 'spelen' en dan in de box slapen.
    -16.00 groentepotje, daarna meteen de fles, dan ff spelen en dan weer slapen in de box
    -21.00 laatste fles (papfles) en dan boven naar bed slapen

hier alles goed, neomi is vandaag voor t eerst bij de kapper geweest haha!
    tis me schoonmoeder dus dat scheeld, maar die heeft ff de lange wilde haren geknipt en de nek wat korter geknipt, daar zat zo'n mooi matje hahaha.
    Achter in t midden en bovenop aan de zijkanten was ze een paar weken geleden ineens aardig kaal geworden, maar daar begint nu langzaam weer haar te komen, kan niet wachten tot t langer is en er knipjes in kunnen haha

5. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hahaha, ik zeg niet dat ik m ga kopen maar zou m graag willen :p.
    Vind het ook veel te duur! Al is het een super handig ding, maar meer voor "luie" mensen. Ben ik ook wel hahahahaha..

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ano; goed zeg dat je dr toch hebt meegenomen en dat ze heeft door geslapen :D. Hihi, dr haartjes al geknipt. Super leuk!
    Ow ik kan ook niet wachten tot ze staartjes en speldjes in kan. :)

Setti; je moet daar een account aanmaken en dan is het in principe vrij makkelijk.

Schema; ongeveer heeft iedereen wel hetzelfde schema volgens mij. De ene voed om de 3 uur en de ander om de 4. En sommige geven al fruit en groente.

Franny; misschien heeft ie indd een sprongetje. Het kan een paar dagen tot weken duren, ben blij dat Taleah er maar 2 dagen last van heeft gehad.
    Komt vanzelf weer goed, gewoon proberen het schema aan te houden wat je altijd deed. Heb ik wel gedaan, en soms een klein flesje tussen door omdat ze zo slecht dronk.

Werk; eindelijk een mailtje terug gekregen. Had vanochtend gemaild of ze het al hadden gelezen, bleek tussen hun een misverstand ze dachten van alletwee de kanten dat de ander het zou doen zeg maar.
    Maar ben nog niks wijzer geworden :(. Nog geen eens alle antwoorden op mn vragen gehad. En van die werktijden en brengen met Taleah is mn eigen verantwoordelijkheid, is op zich ook wel zo. Andere ouders hebben dat natuurlijk ook, maar goed ze gaan naar een oplossing zoeken daarvoor.
    En de invalbasis is waarschijnlijk alleen voor de vakantie periode, snap ik ook op zich wel. Alleen met de uren die niet kloppen heeft ze niet op gereageerd dus dat gelijk weer gevraagd.
    Wil echt niet de ene week 37,5 uur werken en de andere week 24 uur. Gewoon 27 uur, half uur meer of minder oke, maar echt niet 10,5 uur meer. Pffff...

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ano: heb je foto van de eerste knipbeurt? :)

Op mijn werk zal waarschijnlijk wel gaan over wanneer ik weg kan (misschien zeggen ze wel dat ik per direct weg kan / moet ? ) weet het eigenlijk niet... Degene die de afspraak maakt voor de manager belde mij.....

Eliesah: balen dat jij nog niks meer weet over je werk :( hopelijk komt er gauw duidelijkheid!

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wouw, deel 2 alweer, wat gaat het snel:D:D

@ Eliesah: Wouw wat is ze snel:$ Geweldig!! Ben heel benieuwd naar een filmpje.
    Hier krijgt ze zich nog steeds niet over haar schouders gerold.

inderdaad een prachtig apparaat, maar die prijs...... Misschien de magnetron/koken en de staafmixer?:D
    Je zou ook nog op MP kunnen kijken.
    Tja, andere ander kant, als je hem wilt hebben: Gewoon doen8)

Balen dat je nog niks wijzer bent geworden:(

@ Setti: Yep heb ook al gestemd.

@ Kleintje; Heerlijk jezelf even verwend met de kapper.
    Succes morgen bij de tandarts!!

@ Anoniempjuh: Stoer, al bij de kapper geweest:D. Mooi d'r eerste plukje in het foto album plakken.

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleintje ik hoop voor je dat je niet al te veel last hebt van je kaak vrijdag.

kapper haha ik wilde bij lisanne de tondeuse erover halen want ze heeft van die sprietjes maar dat mag niet van steef dus laat ik t maar

eliesah luiwammes :D en die bij de rentepunten van de ing dan die is een stuk goedkoper. voor wat je werk betreft heb je groot gelijk meid.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pffff ben er moe van..dat werken. haha, is toch wel wennen hoor! kwart over 6 uur eruit om de fles te geven met arno, en dan niet meer terug omdat ik om half 9 moet werken.
    Kan me er nu ook echt niet toe zetten om te gaan koken..straks misschien :p. Arno komt toch pas rond 7u-half 8 thuis ivm overwerken.
    Schoonouders hebben opgepast vandaag en dat is super gegaan, kids waren mega lief :).
    Fijn fijn, ze krijgen natuurlijk ook alle aandacht van opa en oma.

morgen lekker samen vrij met Arno.. heerlijk! Geen afspraken, geen cb, geen ziekenhuis...rust :D

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: TONDEUSE??? hahah jij bent gek!!! arm meiske!!

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wel lekker "zomers" :D:D

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    tondeuse erover hahaha, heb er ook aan gedacht, want knippen is nu natuurlijk nog wel moelijk, en achter zit nog steeds een matje, hij is wel korter, maar eerlijk gezegd ziet t er nog niet uit hahaha, want je moet je voorstellen, een kale ronde plek, en daaronder donkere haartjes van een cm of 2....

ach wacht t nog even af hahaha

ja ik heb foto's zal kijken of ik ze er vanaaf ff op kan zetten
    nu lekker dominootje eten, slecht slecht slecht

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    heerlijk dagje vrij morgen dus nou ga lekker genieten

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ja hier het zelfde ook zo'n matje eronder hihi

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

haha dat vat ik maar op als een compliment :D:D

17. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Ano, hier ook een dominootje ;) Naar de kapper? Wat leuk!!

@ KLeintje, succes met je gesprek en met je kies natuurlijk!!

@ Eliesah, dat is idd een hele mooie keukenmachine. Idd wel heel duur.. Ik vind die Beaba Espresso ook heel super..

@ Linda, had jij nou dat mooie speelkleed met die lichtjes enzo?? Hoe heet dat ding ook alweer??

@ Meeting, het wordt dus 21 augustus?? Helemaal leuk!! Heb er nu al zin in!! Nu nog kijken wat we gaan doen. Tiel vind ik ook helemaal prima..

@ hier, gisteren naar het cb geweest.. Milan is nu 7140 gram en 66 cm!! de grote beer!! Mag van het cb met fruithapjes beginnen. Ze begon er zelf over.. Heb toch maar niet gezegd dat hij het ook al krijgt ;)

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

haha grote beer. hij is dus goed gegroeid.

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hahaha Setti Geweldig :D :D
    Esmay staat naast me in haar wipstoeltje en moet ook lachen als ze Lisanne hoort lachen :p

Deel Deze Pagina