Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

pff wat balen he gister met het voetbal, vind het echt wel jammer hoor, scheids was echt super partijdig!!
    erg jammer...

Neomi slaapt met dit weer echt alleen in deluier, verder helemaal niks, geen romper of slaapzakje, is veels te warm, soms alleen de inbakerdoek.

alies leuke foto's van je meiden!!!en wat een handig ding zeg!!

kussie en was het nog gezellig gister met je ex??ben benieuwd!wat een leuke foto's van Stan zeg, heerlijk mannetje is het hoor!!

linda en heeft Arno het wel leuk gehad , ondanks dat ze hebben verloren?
    Maar jij hebt dus een veranda?klinkt wel leuk!wat voor soort huis heb je dan?en is de hulp er al?

eliesah nou gelukkig heeft ze nog wel goed geslapen vanacht!!maar die hitte, pff nee tis niks.
    hier heeft het nu al flink geregend en tis flink afgekoeld gelukkig!!

barf welkom hier, alsnog gefeliciteerd met jullie kleine wondertje!!

verder weet ik het ff niet meer...

Maar neomi is gister wel overal doorheen geslapen, we warne bij me schoonouders en ik had r boven in een campingbedje gelegd, en geloof me t was echt een kabaal in de wijk, allemaal toeters en vuurwerk, maar gelukkig sliep ze er doorheen.
    nu vanmorgen vroeg al de auto weggebracht, omdat ze m zelf na wilden kijken na mijn pech langs de weg laatst, ze dachten dat t zo klaar was, maar ze willen toch uitgebreider kijken, dus ze hebben me thuis gebracht, en kan m waarschijnlijk straks ophalen.
    maar wat er ook aan is, ga r geen cent voor betalen, kheb 3000km gereden met die nieuwe brandstofpomp en nu al kapot, nou dat moet niet mogen vind ik!!!

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Oranje, snif, we hebben verloren, maar laat het een troost zijn dat het in iedergeval NIET terecht was op deze manier! Hihi

@ Funnyme, Stan heeft alleen een luier aan en een slaapzak aan, en volgens mij is het geen zomerslaapzak, tenminste, hij is niet dik ofzo, maar er zit zo'n zachte binnenlaag in.. Stan zweet er nog steeds in... Zo zielig, maar ik wil hem niet bloot in bedje leggen, of onder een lakentje, want hij werkt zich er zo bovenuit, en vervolgens krijgt hij het koud, dát moet natuurlijk niet, maar vervolgens kan mama er dan midden in de nacht uit omdat hij begint te huilen..Dus gewoon in zijn blootje (wel pamper aan ;):D) in de slaapzak...

@ Stroopie, die rode vlekken heeft Stan ook, en vanmorgen was de wijkverpleegkundige hier, en die zei dat ik er niet mee naar de huisarts hoefde.. Wil je laten weten wat jou arts zei?
    Ennuh, heeft Nienke dan ook hele inie minie kleine bultjes, dat ze wat ruw aanvoelt?
    En jah, het is heerlijk dat Stan nu zo op me reageert!! Ik geniet er elke dag meer van!! Het is zo'n vrolijke baby!! (meestal ;))

@ Lindavnr, een poetshulp die niet goed poetst, das nix!! Ze krijgt er notabene voor betaald!!
    Ik zou zeggen, zoek een ander, die wel op tijd is, hihi, en als diegene niet op tijd kan komen, dat die het in ieder geval laat horen!!
    En woeps, das wel balen zeg van die regen, ik hoop maar dat er geen overstroming komt!!
    Hier regent het trouwens nog steeds knap weinig.. Lucht is wel wat betrokken en het rommelt wat maar verder nix aan het handje, zucht!!
    IK WIL OOHOOOWWK! Het is hier nu 29,5 graden.. Dus jawel, in vergelijking met gisteravond een graad gezakt, maar het voelt nix minder benauwd hier, bah!

@ Eliesah, knuffel voor jou, praat me niet van die akelige kleine mormels!! Zo klein ze zijn, zo groot zijn de problemen die ze maken, slapeloze nachten en behoorlijk jeukende bulten!!
    Uitroeien die handel!! :x;)
    Wel super fijn zeg, dat Taleah haar pucka-ding (ben even de naam kwijt) nie meer nodig is!
    Knap hoor van de kleine meid!! En heerlijk dat zij ondanks deze bloedhitte wel lekker heeft geslapen!!

3. Soda Pop

Ow jah, hallo Barf!!! Welkom hier!! Mooie naam hoor Owen, je had het vast al gelezen, maar indd, nog een baby hier die Owen heet. En dan schelen ze ook nog maar een dag! Erg grappig!;):)
    Heb je een foto van je ventje?
    Of wil je dat liever niet showen op 't forum?

@ hier, nou de wijkverpleegkundige was er vanmorgen, en ik ben zooo trots op Stan, hihi, mijn mannetje is JAWEL, de 6 kilo gepasseerd :D:D:D Hij weegt nu 6320 gram. Hij is 540 gr. gegroeid in 12 dagen!! Helemaal keurig dus!! ;):D Echt een kindje van z'n moeder :D:D:D
    Volgens Karin ziet hij er ook super goed uit, en het viel haar op dat Stan écht op mij reageert!! :):) Ik groeide wel een meter :)
    Ze zegt, ik ging even met mijn gezicht boven hem hangen en dan heeft hij zoiets van "HMMM :(" *en hij kijkt dan bloedserieus* En zegt ze, toen kwam jij er weer aan en hupss daar is zijn volle lach weer!! :D Nou dat deed mama wel even heel erg goed om te horen!! Ben d'r bijna emo van!
    Je krijgt zoveel liefde terug van zo'n klein ventje!!
    Dat is de mooiste beloning die er is, van het mama zijn, een vrolijke lachende baby!! Puur genieten!!

@ Voeding, nou ik ben ook zo'n druppe!!
    Ik werd helemaal dol, van het om en om meer en minder voeden..
    Dus nu heb ik de tip die hier werd gegeven toegepast! ZO stom ook dat ik er zelf nie aan dacht...
    Ik maak nu 200cc klaar en giet 20cc af.. Hij gaat dus vanaf nu 4x daags 180cc krijgen en dan de laatste voeding 200cc. Karin vond dat helemaal prima! :D
    En een stuk makkelijker voor mama ;)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nee, maar ik ging al niet naar a'dam ;). hihi. meen me te herinneren dat dat Ano was?

5. Soda Pop

Ja voetbal, was waardeloos!! :x Maar wat een spanning zeg, hihi!!
    Tot het einde toe!! :)
    Stan ligt ook in de luier, maar dan wel in een slaapzakje...
    Fijn dat Neomi overal doorheen sliep!! Apart is dat heh, dat lawaai ze (nu nog) nix uitmaakt!!
    Ennuh, groot gelijk met je auto!! Hopelijk heb je ze dat wel gezegd, dat je nix gaat betalen, anders word het strax oorlog!! Hahaha!!
    Succes ermee!

6. Soda Pop

@ My soap!! ;):D:D
    Harstikke fijne avond gehad! Weer goed kunnen praten na de wedstrijd, en hij begrijpt het écht dat ik het rustig aan wil doen, en nu even geen vastigheid wil :D Hij is serieus veranderd joh, vergeleken met 10 jaar geleden :D:D:D
    Erg leuk dat we nog zo goed weten wat we allemaal leuk vonden enzo! Lekker geknuffeld gisteravond (voor zover dat fijn is met deze hitte:)) maar nee, DE ZOEN, is nog steeds niet geweest... Hihi.. Ik wil gewoon zeker weten dat hij op mij wil wachten en nou jah, geduld met me heeft, plus dat het moment gewoon goed moet zijn...
    Maar ik moet zeggen, er waren wel een paar spannende momenten bij, de spanning van het voetbal was er nix bij!! ;):D:D

Hihi, wel grappig heh!! Ik zit hier zelf met een grote grijns nu ik dit schrijf :D
    Ben eigenlijk net zo benieuwd als jullie hoe dit af gaat lopen...
    Heb nu een jengelende baby op bed, dus ik ga hem er lekker uit halen!!

Groetjessss

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Funnyme: hier maakt een papfles voor het slapen ook niks uit. Ze slaapt net zo lang/kort als normaal. Geef hem nu 's ochtends want dan heeft ze echt "honger".
    Lekker zo'n dagje voor jezelf. Even bijtanken!

@ Barf: Welkom!! Gefeliciteerd met je zoon Owen. Lekkere flinke knul zo te lezen.
    Hier nog geen hapjes, wel een papfles.

@ Kleintje: Gebeurd hier ook. Ook vind ik haar 's ochtends wel eens zo:(
    Gelukkig kon Esmay de lol ervan in zien:D
    Leuk dat de fotoshoot zo goed is gegaan. Ben benieuwd naar de foto's. Lijkt me inderdaad vreemd om Esmay bij een ander te zien liggen als zogenaamde "mama".

@ Stroopie: Succes bij de HA.
    Zelf kan mijn lichaam ook slecht tegen de warmte/zon, en mijn armen en borst zitten helemaal onder de warmte uitslag. Ziet er niet uit..........

@ Lindavnr: Oei, ik hoop voor je dat het niet te lang hard blijft regenen.
    Daan houd het oranje gevoel nog even vast:D:D
    Balen van je poetshulp:x. Wel zo netjes om even iets van je te laten horen.

@ Chantal: Leuke foto!!

@ Kussie: Wat groeit Stan hard!! Geweldig!

@ Weer: Hier regent het ook al een paar uur. Nog een flinke onweersbui gehad, en nu alleen regen. Wel koelt het heerlijk af. Jammer dat alles nu niet wagenweid open kan.
    Freggel ligt heerlijk onder de afkap in de tuin te slapen:D

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Liggen jullie kinderen ook zo graag op hun buik te spelen? Joënna vind het heerlijk!! Maakt dan ook allemaal nieuwe geluiden, en als ik haar terug draai, zet ze me toch een keel op waar je U tegen zegt.
    Het lukt haar nog niet om zelf te draaien wat ook vreselijke huilbuien oplevert. Ze heeft wel door als ze mijn vinger vastpakt dat het haar dan wel lukt.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Eliesah: oooooohw dat gezoem he!!! ZO frustrerend!!
    Ik ken het... muggen moeten altijd mij hebben, nooit arno..
    en vindt dat zoemen zóooo vreselijk!!
    Ik ga dan ook écht niet slapen tot ik dat beest gevonden heb.
    En het zijn rotzakken; 2 keer nu heb ik er 1 op de kast ontdekt, en die is donkerbruin dus daar zie je ze niet op. Verder een lichte kamer, maar die beesten lijken zo slim te zijn om ergens op een donkere ondergrond te gaan zitten. Maar dan zijn ze mij niet te slim af :p.. hihi.

@ Poetshulp: zucht, die muts is er dus niet he. heb dr net gesmst, dat ze zou komen.. nog niets gehoord.

@ kleintje : Lijkt me toch wel erg maf, dat je dan iemand anders met je kindje ziet poseren als moeder zijnde. haha.

Goh, da's ook zwaar toch, om die maxi cosi zo een tijdje te willen..pff, vind het altijd een drama, die dingen sjouwen met kids erin.
    Doe ik dan ook zo min mogelijk.

Wat balen dat je met de meeting niet kan :(:( hmm..nieuwe datum zoeken maar dan?

@ Chantal: geef je 's avonds voor 't slapen een fruithap? Waarom dat dan? Dat is toch als hapje tussen de middag bedoeld of eventueel rond het avond eten (al is het beter blijkbaar om 's ochtends of tussen de middag fruit hap te doen en als ie dat goed doet, opbouwen en met avond eten groentenhap geven)
    Maar voor het naar bed gaan lijkt me wel een raar moment?

@ slapen: hier slapen ze in een luier en slaapzak, evt. romper (maar gister bijv. niet.). Ohw, en sokjes om de handen, ivm krabben.

@ kussie: ben erg benieuwd hoe het voetbal kijken was!!!

@ linda; jaa arno had het wel leuk gehad! Was zijn oude beste vriend tegen gekomen, die hadden al een jaar ofzo heel weinig contact, zo zonde. Dus hoopte stiekem al dat ie die tegen zou komen en jawel :). Dus die hebben flink bijgekletst en als het goed is houden ze nu meer contact.
    Was daarna even iets minder goed gegaan... arno zou me na de wedstrijd bellen maar hij belde maar niet. Dus na 20 minuten heb ik hem 6 x gebeld maar hij nam maar niet op. Dus ik in de stress of dr iets was.. uiteindelijk belde die op dat het niet gehoord had.. zucht.
    Naja, daar was ik even niet zo blij om, maar dat hebben we wel weer uitgepraat toen ie thuis was. :)
    Om het écht goed te maken, was het te laat voor :p;)

We hebben een veranda ja...en nja, verder gewoon een normaal huis :p.
    Maar de tuin heeft dus een stuk overkapping wat dan de veranda is.

@ Barf: Welkom!! :)

@ Kussie: whahah, nou, da's juist géén troost, dat het oneerlijk gegaan is! :(.

Je hebt idd nog een vrij warme slaapzak als je zo'n zachte binnenvoering hebt. Wil ie ook niet in zn romper en luier slapen, zonder slaapzak?
    Anders zou ik gewoon een dunne slaapzak kopen, de allerdunste. Die zijn niet zo duur ofzo hoor, volgens mij heb ik er laatst bij de prenatal 1 gekocht voor 15 euro.

Die poetsmiep, die poetst overal omheen. Die haalt niets aan de kant. Met als gevolg dat er onder de box nog stof ligt, onder het bed, en het ergste; de kinderkamer poetst ze ook maar een beetje 'lalala' (whaha, of kennen jullie die uitdrukking niet?)
    Naja, als ze nog ooit terug smst, dan sms ik terug dat ze niet meer hoeft te komen.
    morgen gesprek met die ander, ben benieuwd.

Gelukkig nog geen overstroming hier, t druppelt. En het is lekker koel buiten! Binnen gaat het ook de goede kant op; 26 graden. Kids liggen nog in romper, maar dadelijk maar een broekje erbij denk ik.

@ hier: potverdorie wat heb ik toch lieve kids!! :D
    Vanmorgen om kwart voor 8 wakker gemaakt voor de voeding. Daan was wat huilerig in bed dus die heeft van 9 tot kwart over 10 bij mij gelegen en jesse heeft in zn eigen bed tot half 11 geslapen.
    Toen ruim een uur in de box gelegen, rond te kijken, geen 1 huiltje gemaakt. Om kwart voor 12 om en om groentehap gegeven, en nu liggen ze beide te slapen. daan in de wipstoel en jesse in de box!
    En tis al ruim 5 uur gelegen sinds de fles.. dus vandaag 4 voedingen.
    Wat genieten, hoe... ohw..
    whahaha. stomme hond!!!!

Onze hond moest niezen.....gevolg: 2 kids die zich lam schrikken :D hahaha.
    Maarrr het goede nieuws: ze slapen weer vrolijk door :D

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie's soap: Fijn dat het zo gezellig was!! :D
    Nog geen zoen, maar dat komt wel! :D

@ Gwen: je kan ook 2 papflessen geven, dus 1 sochtends en 1 savonds. Doen wij ook en gaat erg goed :)

Hier staat de deur lekker open hoor! En de ramen boven op een kier.
    lekker wat frisse lucht binnen. Dadelijk denk ik ff flink open gooien want tis droog, nu.

Kids hier vinden buikspelen helemaal niet leuk. Na 1-2 minuten is het huilen omdat ze terug willen op de rug.
    Misschien dat ik ze het wel te weinig laat doen ofzo, kweet 't ook niet?
    meestal 1 keer per dag of zo en dan maar eventjes..

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vanochtend de was voor een deel weg gewerkt, alleen als ze in haar wipstoeltje zit, kan ze niet onder de babygym. Ik durfden haar ook niet zo op bed te laten liggen, zul je zien dat ze lekker aan het draaien gaat, en van bed af stuitert. Heb het badzitje gepakt, hydrofiel erin gedaan, en een lol dat ze had:D:D.

Ook een filmpje van haar gemaakt terwijl ze lag te "praten" en daarna aan haar laten zien. Het leek wel alsof ze aan het terug antwoorden was:).

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nee ze vond 28 graden lekker. Komt denk ik omdat de buitentemperatuur ook aardig hoog was. Ze had in ieder geval geen kippevel.

Hier begint het in de verte te rommelen en de lucht begint al grijzer te worden. Ik verwacht hier zo een fikse regen en onweersbui.

13. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Linda, zijn fruithapje krijgt hij om half 8 nadat wij hebben gegeten. Ik weet dat het wat laat is maar dit hebben we zo gedaan omdat hij s'avonds vaak wat onrustiger is en wanneer hij dan om half 8 zijn hapje en flesje krijgt hij vaak wat rustiger is.

@ Kleintje, ja Milan doet ook weer eens mee met een wedstrijd ;) hahaha.. Heb gisteren 500 stemmen gewonnen omdat ik de stand van voetbal voor de rust goed had.. (0-0) Joehoe~!

14. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; ik zie nieuwe foto's op je hyves..
    Staat die ehm ex van je er ook tussen hihi? Die ex van gister avond he.. ;)

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier vandaag ook de boxringen gekocht en het is gelijk een mega suc-6

stroopie fijn te horen dat alles goed gaat en 5 maanden alweer wat gaat t hard he

gwendolyn gefeliciteerd met je vriendin

funny gelukkig maar dat jullie er niet meer druk om maken dat scheelt al heel veel hoorl

kussie jaaaaa dat is mm wat een lach zeg echt super

alies zow ff een auto halen in zwitserland zoals je zelf al zegt haha die 2 zijn gek. heerlijke foto van de kids zeg. en de oudste is een mooie meid om te zien hoor. melanie is ook echt een scheetje en dat neusje hebben ze beide t zelfde\

bard welkom hoe gaat het??? owen groeit goed zo te lezen. is alles goed gegaan

kleintje leuk fimpje alleen jammer dat je esmay nu niet echt zag

chantal geweldig die foto van jou met milan in de monkey!! wat een lekker ventje is hij toch

kussie goed zo zeg dat je nog niet gezoend hebt hihi. en wat groeit hij goed zeg

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Zo deze moeder heeft lekker getukt van 1215-1430! Heerlijk!!
    Hubbie belde dat hij de kids van het kdv haalt om 1530 dus hoef er ook niet meer uit. O ja wel even boodschappen halen. Nou ja doe ik straks wel. Nu geen zin in!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Setti; foto van de ringen en lisanne!! :D

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou, poetsmiep heeft niets meer laten horen dus ben dr zelf maar aan begonnen :p.
    En zij hoeft niet meer te komen.
    Morgen hebben we een gesprek met een nieuwe.. hopelijk is 3x scheepsrecht!

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Oh dat lijkt me zo heerlijk he Lindavnr, een poetshulp....(als ze op komt dagen tenminste!)

20. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hahaha, die poetsmiep. Beetje aso dat ze helemaal niks laat horen zeg!

Ow funnyme, ik heb net ook heerlijk getukt. Dacht dat het niet ging lukken maar was zo in slaap. Heerlijk! Ben weer zo goed als fit haha :p!

Taleah haalt dr slaap denk ik ook in, erg lekker.
    Het is erg leuk dat ze kan draaien nu, maarre soms ook erg vervelend hihi want ze draait niet terug naar de rug. Dus elke keer als ze het beu is op dr buik kunnen we dr weer terug draaien, maar paar seconden later ligt ze weer terug op dr buik.
    Hahahaha, zo blijf je bezig :p!

Zal hier ook even een fotootje plaatsen van de ringen en Taleah!
    Voor diegene die ik niet op hyves heb of geen hyves hebben ;).

Bekijk bijlage 84989

Deel Deze Pagina