Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even spammen, hopelijk pakt'ie de foto!

2. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hihi, en ach nog 1tje dan ze is zoooo lief, nu lekker slapen. Want morgen gaan we dagje/nachtje naar de camping met z'n 3tjes :d

Fijne dag!
    Liefs

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    foto ringen!!! die moet ik nog ff maken. hihi

hier gister middag samen met lisanne in ons bed een tukkie gedaan van 3 tot half 6 :$ heerlijk had ik echt ff nodig aangezien truus snachts ieder anderhalf a 2 uur krijst omdat ze op haar buik ligt dus vannacht maar onder een lakentje gelegt en ik heb haar de hele nacht niet gehoort dus mama heeft lekker door kunnen slapen en vannochtend lag mevrouw overdwars in haar bed en ja op haar buik hihi ;)

lindavnr hopen dat nr 3 wel goed is wat was er eigenlijk met nr 1 die deed t wel goed toch?? hihi eigenwijsje die jesse alleen tv kijken hihi

eliesah wat een leuke foto van taleah zeg!!!! en dat box kleed is ook echt leuk

kussie martin is veel leuker dan danny om te zien :D!!!!

tattoo ik heb zelf een traibalt op mijn onderrug en mijn boven en onder eyeliner is ook getatoeerd!!!

stroopie de 6e ziekte??? ken ik helemaal niet hihi krijgen ze t rond de 5 maanden meestal??

chantal hihi weer lekker geshopt???

lara wat een geweldige foto's van robine zeg!!! en wat een mooie meid is het toch

meeting??? 19 augustus wordt t nog tiel en hoelaat en wie gaat er reserveren??? waar was t ook al weer?? en gaat t nog door omdat kleintje niet kan!!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Setti het was toch 21 augustus ?

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    even spammen

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    worteltjes 'eten'

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nog 1tje om het af te leren

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Goedgekeurd hoor, al houd ik net als een aantal anderen niet van tattoos, hemdjes , kettingen. Echte heeft don wel een tattoo. Ik noem het altijd een stomme inktvlek ;)

Lindavnr: Wat dom dat ze niet op is komen dagen zeg!
    en vervelend dat de kinderen niet zo happy zijn, is het geen sprongetje? P&F hebben ook die tijden van verveling gehad, nu gaat het in dat opzicht weer wat beter.

Funnyme: Leuke foto's!

Stroopie: Beterschap voor Nienke!

Kleintje: Leuk he al dat gebrabbel en dta het soms woordjes lijken ookal kan dta nog lang niet. Ook leuk dat de shoot zo goed is gegaan!

Lara: Slapen van 21:00-09:00 wat een luxe!

Ano: Inderdaad heerlijk om zo te genieten van je kindjes!

Hier: De kinderen zijn de laatste dagen wat jengelig, hopelijk wordt dat snel weer beter. Morgen wordt mijn vader geoprereerd en dan is het echt erop of eronder. Spannend dus, ben ook aardig van slag erdoor. Asl hij goed uit de operatie komt, dan vlieg ik zaterdag met mijn moeder,stiefvader, Don en de kids naar Gran Canaria. 8 dagen chillen in een villa met zwembad. Ben er wel aan toe. En ik kan toch nks voor mijn vader betekenen want ze houden hem na de operatie minimaal een week in slaap, om z'n hart zo min mogelijk te belasten.

9. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Marye, nog een keertje heel veel sterkte morgen, hopelijk kunnen jullie toch gaan genieten van een verdiende vakantie.
    Dat jengelige heeft Robine ook, sinds zondag, misschien toch nog een beetje van de warmte ofzo? Dat de kids hier in zuidholland zuid iets trager reageren :p

Funny, wat een superleuke foto's!! Daar was het eerste hapje dus ook niet zo'n succes?

Stroopie, beterschap! Wat goed dat jezelf al wist wat het was! Hoppelijk knapt ze snel op!
    Ik zie nu twee meeting data voorbij komen, was toch de 21e?
    Liefs, wij gaan nu richting Bart's ouders op de camping in Chaam. Lekker dagje eruit. Nu Bart in de ziektewet zit en andere baan zoekt zijn we daar echt aan toe!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ja, klein beetje diksap gemengd met water :). (echt maar een lepen ofzo diksap)
    Ik doe dit gewoon in een fles, die van difrax. Maar kan in elke fles hoor :) gewoon met een s speen, want het loopt er zo uit, aangezien het zo dun is :).

De kids zitten nog niet nee, da's nog wel érg vroeg..

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lara: Diksap en spuitluiers ja? Hier niet hoor..doe je er dan niet teveel ofzo bij :)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lara: mooie meid heb je zeg!!!

@ Setti: haha die eerste liet het zelf afweten wegens rugklachten. zucht! vanavond idd gesprek met nummer 3.

Dat lijkt me eng joh, eyeliner laten tatoeren!! brr.. doet dat niet pijn?? hahah zou bang zijn dat ze uitschieten ofzo :p

@ Funny: ach wan lieverdje!! heeft ie nu een licht getinte huidskleur?

hahah zo;n gezicht trekt daan ook bij wortels.

@ Tattoo: Stiekem hebben veel mensen hier een tattoo zeg! :D

@ Marye: heel erg veel succes morgen. Ik ga aan je denken meid!

13. @lindavnr, Bij Owen vielen de worteltjes ook niet zo goed zondag de helft kwam er weer uit:s miss komt het door het weer!

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marye heel veel succes morgen zal aan jullie denken...

Lara veel plezier op de camping.
    Leuke foto's van Robine.. Wat kan ze lekker lang slapen heerlijk hoor

Kussiex ik vroeg me idd ook al af of dat je ex was hihi. Leuke man hoor...
    Veel beter dan Danny...

Vriendlief Liam krijgt ook diksap extra erbij. En hij zit nog niet in de buggy hij kan nog met gemak in de wandelwagenbak.

Funny wat een geweldige foto heerlijk....

Linda ik hoop dat deze poetshulp wat is..

Hier.. Liam ligt lekker te slapen net weer zijn fruithapje gehad en dat is toch een groter succes dan het groentepotje..

Wortelhapje...

15. @Kussiexx, ja ik had het idd gezien, leuk en toevallig :D
    Zal strax ff kijken hoe ik een foto van onze kanjers erop kan krijgen!

@Gwenolyn, Owen wil juist helemaal niet op zijn buik, we moeten hem nu ook van het cb vaker op zijn buik leggen omdat tie zich nu niet voldoende ontwikkelt en dan dalijk niet kan gaan kruipen, mja als tie 1 min. op zijn buik ligt begint tie keihard te gillen, gekke baby, haha!

16. @ Setti, Thnxx, het gaat goed en met jou??? Hij groeit idd super goed een lekker vreetzakkie is het :D
    Leuk zeg die foto`s :D

@ Funnyme, lekker hoor ff een tukkie doen :D

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm oke, jesse krijgt ze wel weer vandaag dus ben bnieuwd.

Daan had er ook nogal oranje poep van, en ook heel stevig.
    Hij heeft een stoma, en de poep was zo dik, dat het gewoon neit in het zakje kon gaan. Met als gevolg, dat die los was gelaten en er een brok poep op zn buik zat :p haha. Maar gelukkig niet vloeibaar dus was zo schoon :D

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ja sorry je hebt helemaal gelijk de 19e is de meeting van de pufclub :D

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat stoer zeg, lekkerding!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha heerlijke foto, wat is liam toch een knappe kerel!!

@ hier: Op het werk. Mn tante past voor de eerste keer op vandaag, dus wel spannend. Kids waren beide al om 9 uur wakker, da's normaal niet, dus hopelijk zijn ze wel een beetje lief voor dr...

Vindt het wel fijn hoor om weer aan het werk te zijn.
    Merk toch dat ik na een hele dag thuis met huilerige kids er even echt klaar mee ben en veel minder geduldig ben als anders met ze. Dus dan is het wel fijn om te werken, dan verheug ik me tenminste er weer op om lekker naar huis te mogen, naar mn moppies :).

MOrgenvroeg controle afspraak in het ziekenhuis voor Daan. Maar is vast allemaal goed :).
    En om 4 uur smiddags weer werken.

druk druk :) maar wel fijn!

Deel Deze Pagina