ja t gaat super het is een echte dondersteen hier hoor ze heeft al een echt eigen karaktertje en moet vaak om haar lachen. ben wel benieuwd naar de foto's van owen
volgens mij was jij de laatste die nog moest gaan werken of niet?? fijn he er weer tussenuit op de dan en als je thuiskomt geniet je nog meer van de kids
@ kleintje88, Owen doet dat ook alleen hij gaat nu gelijk met zijn handen slaan zodat je gelijk naar hem kijkt, wat zijn die kleintjes ook slim hey! @ chantal84, bij ons is de Prenatal weg :s nu hebben we nog wel de babydump mja de Prenatal heeft van die leuke kleertjes! @ vriendlief, nee Owen krijgt allen bv en groente of fruithapje en hij ligt nog in de kinderwagen, denk als je hem in de buggy zet dat dat niet zo goed is voor zijn hoofd/nek! @ Kussiexx, lief hey als ze dat doen, je smelt dan gewoon Miss komen die huilbuien door de warmte, Owen heeft er ook last van en tis niet gewoon huilen maar echt gillen, echt zielig :s
Setti: De vakantie is al geboekt, dus het kan hooguit zijn dat we niet gaan dan. Alleen was mijn moeder zo slim om geen annuleringsverzekering af te sluiten. Dus als we niet gaan kost het wel heel wat geld. En Laar en ik werken nog niet. Wij zijn nog vrij tot eind augustus.
hallo weer, De afgelopen dagen was ik niet online. Ben echt veel moe geweest, door die hitte kon ik echt erg slecht slapen. Overdag heb ik dan nog wel een uurtje meegepikt, maar werd telkens zwetend wakker, bah. Ik haat dit weer. En die airco kan ook niet in onze slaapkamer, want die maakt veel geluid en dan kan ik Fenna ook niet horen. @Oranje; autsjjj de wedstrijd heeft me een jaar van mijn leven gekost zeg. Wat een spanning. We wilden naar de grote markt in de stad maar alles was vol en we mochten van de politie er niet meer bij, dus wij weer als een gek naar huis rijden om het volkslied nog mee te maken. Fenna was thuis met oma, dus dat was gezellig. @Lara; hey, ik dacht laatst nog aan je. Fijn dat het goed gaat met jullie!Die camping in Chaam ken ik wel. geniet ervan Vanavond reageer ik verder, moet nu gaan poetsen
Hoi hoi, zooo jullie hebben weer gekletst zeg ! Om maar gelijk over tattoo's te beginnen , ik heb er zelf 3. Eentje op mn zij en 2 op mn pols. Hadden jullie al wel gezien denk ik? En binnenkort komt de naam van Taleah erbij, ik denk in mn nek. Enne ja mijn vriend die is een beetje overdreven hahaha, die zit echt helemaal onder. Vind het zelf ook een beetje veel hoor, toen ik m leerde kennen had ie er nog niet zo veel. Maar ben er niet op tegen, het is zijn lichaam dus moet ie doen wat ie zelf wil! Soms zie ik het nog geen eens meer, hahaha hoe erg ! Lara; wat gezellig dat je weer mee komt kletsen. Jij was eerst ook een verslaafde hihihi.. Wat een pracht meisje is Robine toch ! Leuk rompertje, hihi heeft Taleah ook. Lekker hoor naar de camping, veel plezier. Funnyme; och wat een heerlijk mannetje is die Luca. Hij lijkt op die ene foto indd wel wat getint. Grappig. Haha, enne worteltjes vind ie niet zo, zo te zien ! Boomer; pff het is ook veel te warm. En anders lekker beneden slapen bij de airco. Mijn vriend heeft van de week ook beneden gelegen, had ook zo'n last van de warmte. Barf; och wat een knappe knullen zeg! Marye; ik zal ook voor je duimen dat de operatie goed mag gaan morgen. Hopelijk kunnen jullie zaterdag lekker gaan genieten op vakantie! Setti; jouw meisje is dus ook zo'n boef. Haha, hier ook hoor. Kan soms zo om dr lachen. Dat gaat nog wat worden als ze wat groter is . Dan moet ik echt mn lach in gaan houden haha. Welke dagen ben jij eigenlijk vrij? Channes; ook al zo'n heerlijk mannetje ! Hier; alles goed! Taleah gister avond niet wakker gemaakt voor de fles, maar toen kwam ze om 1 uur haha is ook niet echt handig als je zelf net ligt te slapen.. Dus wat moet ik nu doen? Denk gewoon maar wakker maken tegen elf uur.. Ow ga dr weer vandoor, mn broer komt op visite. Lees jullie straks weer .
@ Lara: Wat leuk om weer wat van je te horen! Knappe meid is Robine. Erg leuke foto's. Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie. Veel plezier op de camping! @ Barf: Even een rare vraag tussen door: Jouw nickname is die zo gekozen omdat je hond(en) hebt die barf eten? Leuke foto van je knullen. Ondanks dat ze hier veel op haar buik ligt, tilt ze haar hoofd volgens het CB niet hoog genoeg op. Ze zou in een positie van 45 graden "moeten" kunnen liggen. Na een tip van Lindavnr ben ik bezig om haar armpjes veel meer onder haar lichaam te leggen, maar nog steeds geen succes. Iemand hier vertelden dat een baby die zij kent dit ook niet deed, maar wel gewoon kroop op een gegeven moment. Ach, ze ontwikkelen toch allemaal in hun eigen tempo. Regelmatig parkeert ze haar hoofd in het speelkleed, en heeft dan de grootste lol @ Marye: Heel veel sterkte en succes met de operatie van je vader. Lekker even een weekje er tussen uit. Bijtanken van alles wat er de laatste tijd gebeurd is, en weer vol frisse energie terug als je vader bijkomt. Wel heel leuk om zo met de hele familie te gaan. @ Funnyme: Hahahahaha, worteltjes is duidelijk nog niet Luca zijn favoriet @ Kussie: Wat fijn dat hij je de ruimte geeft om eerst aan jezelf te werken. @ Vriendlief: Nee, nog in de reiswieg. Daar wil ik haar zolang mogelijk in houden. Voorlopig heeft ze nog ruimte genoeg, en anders vouwt ze zich maar dubbel @ Lindavnr: Ik heb het idee dat een papfles voor de nacht niks uithaalt. Ze slaapt er niet beter/slechter op. Wel doe ik in haar laatste fles 3 schepjes forte voeding, en dan 's ochtends een papfles. Die vind ze wel erg lekker, en voor mijn gevoel is ze de rest van de dag ook meer verzadigd. Ik hoop dat je zoons je tante een beetje sparen Succes morgen met Daan. @ Channes: Leuke foto van Liam hahahahaha, nog 1 waarbij wortels geen favoriet zijn.
Hier gaat alles zijn gangetje. Sinds de buikjes pap heeft ze super goede ontlasting. Van de BV is haar ontlasting niet meer zo goed geweest. Weer netjes zacht, en hoeft niet hard te persen om het eruit te krijgen. Vanochtend even bij mijn vriendin langs geweest. Haar teef is bevallen van 1 pup, en die is nu 3 weken oud. Wat een schatje. Vreselijk lief!! Daar nog de fles gegeven, naar huis, heeft ze nog even in de box gespeeld, en daarna naar bed. Ik begin nu wel te merken dat ze wat minder slaap nodig heeft. Vooral 's avonds is ze langer wakker. Nu ligt ze weer te slapen. Als ze wakker word even flesje erin, en dan op de fiets naar de apotheek om medicijnen op te halen. Van het weekend eens gaan kijken bij verschillende hondenkarren. De auto kennels zijn verkocht en vind het zonde om kennels op maat in de auto te laten maken. Als de tweede er is, zouden we toch ook aan een hondenkar moeten beginnen of een busje terug kopen. Dan maar een hondenkar.
eind augustus heerlijk zeg!!! nou ja wel lekker dat de vakantie al geboekt is en je er lekker tussenuit kan. en mocht t anders lopen wat we natuurlijk niet hopen is er altijd nog een rechtsbijstand verzekering die je in kan schakelen
ja idd dat wordt wat als ze groter zijn. steef en ik zijn allebij etterbakken geweest en we hebben een hoop uitgevroten dus idd dat word wat ik ben altijd donderdag vrij en mijn broertje komt bijna nooit langs ik moet m echt vragen maar ja hij is dan ook autistisch dus neem t m niet kwalijk
Jorgen belden net: Hij komt vanavond thuis!! Kunnen we na het eten nog even een stukje fietsen met Joënna. Zal ze lekker vinden. De lucht werd hier net even pik zwart, maar geen druppel gevallen. Wel lekker afgekoeld.
Setti; ik heb vier broers en de broer die vanmiddag kwam is pas voor de eerste keer geweest. Had Taleah nog nooit gezien haha, iedereen vond het raar en niet kunnen maar ik vond het niet erg. Hij heeft een erg drukke baan en is blij als ie thuis, ik begrijp het wel. En hij heeft ook helemaal niks met kindjes dus ja . Lekker op donderdag vrij . Ik ben trouwens ook nog niet begonnen met werken, moet op 2 augustus weer beginnen. Voor 3 dagen in de week. Had 6 weken vakantie achter mn verlof geplakt! Heerlijk..
Ow wat gezellig.. Geniet er maar lekker van !! Hier ook vandaag nog geen druppel regen gevallen, zal zo eens op buienradar kijken! Veel fietsplezier..