Heey meiden, Hier nog eentje die nog niet weer aan het werk is, maar vandaag wel naar het werk geweest om te overleggen over hoe en wat.. En jawel, deze dame gaat volgende week weer beginnen, dwz, op donderdag, want mijn moeder die op gaat passen had voor komende dinsdag nog wat afgesproken, omdat ze dacht dat ik pas na de bouvak zou beginnen.. Dus dat houd in, dat ik donderdag ga werken en dan dinsdags en donderdags (beide alleen de ochtenden) ivm migraine... Ik hoop zo dat het gaat lukken.. Ik zie d'r best tegen op!! Ik kan helemaal geen migraine gebruiken nu ik Stan heb.. Maar goed... Even er uit is ook nix mis mee denk ik... Misschien wel erg goed voor me! @ Barf, wauww, wat een superrr mooie foto!! Wat heb jij 2 kanjers zeg!! Wat zul jij een apetrotse mama zijn!! @ Martin, hihi, hmm, op de tattoo, het hempie en de ketting na is hij dus goedgekeurd als ik het goed begrijp @ hier, stan is dus vanmorgen meegeweest naar het werk, en hij was net moe, dus jawel, ik heb hem om half 4 op bed gelegd, en hij ligt er nog.. Ik ben dus NU al aan het eten.. Ik had zo'n zin in wat, en anders moet ik altijd "wachten" tot hij de fles van 6 uur heeft gehad!! Wel een keer lekker dit!! @ Marye, meid, heeeel veel sterkte gewenst voor morgen!! Wat een ontzettende spannende dag, kan me voorstellen dat je daar wel van van de regel bent! Zal heel hard duimen dat alles goed mag gaan met je vader en dat jullie daarna lekker kunnen gaan genieten van een weekje welverdiende rust!! @ Laar, hihi, ik zag je reactie gisteravond nog op mijn hyves! Leuk meid, dat je er weer bij bent, had je al gemist! Je was zo fanatiek tijdens de zwangerschap!! @ de rest, sorry meiden, mijn eten staat nu alsnog koud te worden, hahaha!! Ik ga er even van genieten!! Liefs
nog ff snel @ Setti, eyeliners getatooeerd, kan dat ook al, nog nooit van gehoord!! Goh, is weer es wat anders!! @ Eliesah, groot gelijk, lekker vakantie d'r achter aan, ik durfde vanmorgen haast niet te vragen of ik wel recht heb op vakantie, omdat ik zolang nie ben geweest, ze gingen er ook nie op in... @ Gwen, owww wat heerlijk, je mannetje zo maar doordeweeks thuis!! Lekker hoor!! Geniet ze!
Tuurlijk heb je recht op vakantie!! Je vakantie staat los van je ziektenverlof en zwangerschapverlof. Ze mogen je geen vakantie ontnemen. Dat was 1 van de eerste dingen die ze aan mij vroegen: Wanneer ga je op vakantie? Je hebt 2,5 maanden staan. Thanks, dat zal zeker lukken!!
OW GOD, mijn leven is echt net een soap!! Dit geloven jullie niet... Ik kreeg net een prive bericht op hyves van de vriendin van "mijn muziek-ex"... Nou ja EX vriendin!! Ze hebben het UIT!! En wel op het moment dat IK smste dat ik niet meer naar een optreden van hem kan gaan, omdat ik hem moet vergeten... WTF!!!! Ik schrik er van, heb mijn ex gelijk een bericht gestuurd en hem mijn excuses aangeboden voor de knap beroerde timing van me.. Maar ik hoor nu net van zijn zus (mijn beste vriendin) dat het zo niet is gegaan, dat het de dag VOOR ik smste al uit was, dus ze verdraait het mooi... Maar goed.. En ik heb hem al gesmst.. Mooie zooi weer!! Whahahaha, ik lach wel maar ik ben nie blij... Strax krijg ik het op de kop van haar!! Crisis!!
Jeetje ff een pagina of TIG bij gelezen. Ik weet dus niet meer wie wat gezegd heeft... Hier alles z'n gangetje. Jens zit nu op 4 voedingen, waarvan de laatste met rijstebloem. Verder krijgt hij nu ook fysio aan huis voor zijn voorkeurshouding. Heb ik zelf op aangedrongen bij het CB vanwege een licht afgeplat hoofdje. Maar volgens de fysio gaat dit helemaal goed komen! Zo'n hekel als Jens eerst aan buikliggen had, zo leuk vindt tie het nu. Steeds een paar keer per dag geoefend, al was het maar een tel. Een tip dus voor de mama's die dit ook willen oefenen; niet 1 keer per dag lang, maar een paar keer per dag en dan kort (tot ze het beu zijn, soms kun je even entertainen om ze het wat langer vol te laten houden). Volgens de fysio is hij nu (voor zijn leeftijd) al behoorlijk sterk in z'n nekje. Ik zit heel de tijd te denken... wat was er nou nog meer gezegd?! Ik weet het echt niet meer! Ik zal nog eens terug gaan lezen en dan als ik zin heb nog wat reageren.
lezen, lezen, lezen...oh ja: @ Eliesah: de voeding van 23.00u is er bij Jens nog maar pas af. Ik dacht ook elke keer dat het al wel kon en dan krijg je inderdaad van die gekke tijden, zoals 1 uur 's nachts... Zit je ook niet echt op te wachten! Misschien nog even geduld hebben?? @ kweetnietmeerwiehetzei: Jens krijgt met dit warme weer ook diksap. Water vindt tie niks aan en moet tie echt niet. Die dunne ontlasting kan van de diksap komen inderdaad. Hier helpt het Jens juist wel een beetje met z'n ontlasting. Dit moet echt weer even in balans komen na het stoppen van de BV en nu weer door toevoeging van rijstebloem. Daarom wacht ik nog maar heel even met een fruit- en/of groentehapje.
Hey franny, hier is ook afgelopen vrijdag de fysio aan huis geweest voor het afgevlakte hoofdje. Het valt gelukkig nog mee gaf ze aan. Ik doe nu ook iedere dag oefeningen en leg haar een paar keer per dag op dr buikje in de box. Maar ze vindt het toch echt nog niet erg leuk hoor. Vrijdag a.s. komt de fysio weer.
Ik denk dat ik de laatste ben ..... Ik ben namelijk op zoek naar werk, nou ja, ik vergeet telkens te zoeken eigenlijk. Dus ik vrees dat het nog wel effe duurt voordat ik weer een baan heb.
@Tattoos; ik heb er ook twee jaja. Chinese tekens op mijn buik en de naam van mijn mannetje op mijn bil. Misschien ga ik er Fenna ook nog eens op zetten. maaar ik weet niet waar. Ik wil het niet opzichtig doen. @Kussie; wat voor werk doe je?? ik dacht eigenlijk dat je geen werk had. Hopelijk gaat het allemaal goed. Ik denk dat het best lekker kan zijn, in het begin moeilijk, zo zonder Stan, maar na een tijdje zal het alleen maar goed zijn voor je. Heb je nog een hypnosesessie gehad? @Hier; fenna zit nog met een 'hup-holland-hup' tut in dr mond. Morgen maar eens een nieuwe tut halen hihihih
@ BoomeR: jesse heeft 'm ook in en ach, die mag ie mooi houden! Ben nog altijd fan van holland hoor . @ poetshulp: jaaaaaa éindelijk een heel goed gevoel na een kennismakingsgesprek! Ze poetst bij 8! andere mensen, dus ze is goed ervaren en blijkbaar vinden die 8 haar ook prima! . Ze klinkt in ieder geval heel betrouwbaar en ook een leuke meid. hèhè. (ik zal neit te vroeg juichen maar kheb er vertrouwn in haha) Ze komt nu maandag, dus ben benieuwd.
Ja, Setti, elke dag aan het einde vd dag denk ik ; oja, ik moet nog zoeken.' Echt waar Nu is de nood ook niet hoog, ik krijg ww over een fulltime baan, en ik wil toch parttime werken, dus hou ik nu meer over dan ik ga werken. @Lindavnr; ja, dat is ook wel weer zo. Tis natuurlijk gewoon een tut. @All; heb net een topic geopend bij 'Na de bevalling'. Over dat ik soms erg bang ben voor de dood en om mijn kleine meisje te verliezen. Ik weet namelijk niet of jullie dit ook hebben of dat ik aan het overdrijven ben.
Even ego: bennet bij mijn vader geweest en heb te horen gekregen hoe ze het precies aan gaan pakken. En ik moet het echt even van me af schrijven, dus doe ik dat maar even bij jullie vinden jullie hopelijk niet erg? Morgen gaan ze via zijn zij , tussen zijn ribben door. Dan gaan ze zijn lon dubbelklappen. Zijn hart stilzetten. En hem afkoelen tot 22 graden celcius. Dus ze maken hem dan zeg maar dood. Dan gaan ze dat stuk van de aorta verwijderen en een prothese plaatsen. En als dat gedaan is warmen ze hem weer op en proberen ze dat hart weer aan de praat te krijgen. Zo vreselijk eng vind ik het! Ze beginnen om 8 uur 'smorgens en gaan dan zo'n 6/8 uur aan de slag. Wanneer de artsen nieuws hebben, bellen ze mij en ik moet dan de familie inlichten...Hopelijk kan ik ze morgen goed nieuws brengen!
jeetje marye wat ontzettend heftig! pff krijg er gewoon kippevel van! ik zal morgen heel de dag voor je duimen en een kaarsje opsteken! heel veel sterkte meis.. knuffel
jeutje marye, dat klinkt enorm heftig.... pfoe.... nogmaals onwijs veel sterkte en gewoon van je afpraten hoor!!! Zijn wij voor! Ik duim echt heel erg...