Ik zat toen nog op 5 voedingen. Eerst de 4e voeding (rond 19.00u) vervangen, toen de 2e voeding (rond 11.00u), toen de 3e voeding (rond 15.00u), toen de laatste voeding (rond 23.00u) en als laatste de 1e voeding (rond 7.00u). Ik moest het echt per voeding steeds doen en had dan wel een week nodig om de volgende te kunnen afbouwen. Maar ik had altijd al veel melk. Bij sommige gaat het sneller. Geef jij nog BV of ben je afgebouwd of wil je afbouwen?
Nee, ik wil eigenlijk nog niet afbouwen. Soms denk ik er wel eens over. Maar aan de andere kant, ik vind het nog zo fijn en zo makkelijk. En zo intiem. Maaar aan de andere kant ben ik erg gekluisterd aan Fenna, kolven kost veel tijd, lekkages, stuwing e.d. Ik hou het toch maar effe vol denk ik De voordelen wegen nu nog op tegen de nadelen. maar ik was eigenlijk gewoon benieuwd naar hoe je het gedaan had.
Heel herkenbaar dat in dubio zitten! Ik ben dan ook wat langer blijven hangen op die laatste 2 voedingen (7.00u en 23.00u). Ik vond het ineens zo definitief worden... Maar uiteindelijk ging het me steeds meer tegenstaan; veel lekken, stuwing, kolven enz.
@ Marye, weet je meid, ze kunnen tegenwoordig zoveel!! Dat was 20 jaar geleden al, toen mijn vader een ongeluk kreeg en maar 3 % overlevingskans had. En hij is weer bijna helemaal de oude geworden!! Ik hoop maar dat je dat iets van moed geeft!! Ik weet verder ook niet goed wat ik moet zeggen, ik vind het zo ontzettend heftig voor jullie allemaal!! Kan je dan ook alleen "maar" een dikke digitale knuffel geven, dus bij deze; *dikke knuffffffff* @ linda, hoeraa, eindelijk -hopelijk- een goede poetshulp waar het ook nog mee klikt!! Dat zou super zijn!! Ervaring genoeg jah, als ik je zo hoor!! Dus komt vast goed!! Succes ermee! @ Boomer, ja ik werk met behoud van uitkering zeg maar.. Ik ben verplicht om te gaan werken, want werkweigering houd in dat ze je uitkering stoppen.. Dus kunnen of nie kunnen, ik MOET gewoon, ONDANKS dat ik 80-100 ben afgekeurd... Ik werk via een AWBZ indicatie (die NU nog moet worden aangevraagd). Het geld wat daarvan binnenkomt, daar worden mijn reiskosten van betaald. Dus ze verdienen nix aan mij, maar ik kost ze ook nix.. Ik hoop ook maar dat het gaat lukken en dat het me een beetje goed zal vallen!! @ Hier, vanavond is mijn tante geweest, moest haar even leren hoe internetbankieren werkt. Hierdoor Stan ook langer laten jengelen als normaal... (ja ik weet dat ik soms ook gewoon te snel ben) MAAR WOWWW, dit was ook geen feestje zegt, dit had het effect op hem dat hij zo'n enorme huilbui kreeg, dat ik wederom verbaasd was dat hij het elke keer presteerd om het heftiger te doen, en langer.... Vind zo erg! Maar jah.. Ik KAN hem gewoon niet 24 uur per dag op de arm houden.. Soms moet hij even wachten? Toch? Ik ga maar es vroeg op bed!! Ik ben kapot!! Liefsss
@Gwenolyn, nee, ik heb geen honden en ken ook dat voer niet, hihi! Ik heet Barbara en de naam van mijn vriend begint met een f, ik wou bar doen mja die was natuurlijk al in gebruik dus toen heb ik er maar barf van gemaakt, haha! Ik denk dat ik ook maar eens zo`n speelkleed gaat kopen, heeft iemand nog leuke tips???? Miss is het wel lekker als ze het kruipen gewoon overslaan, haha!
Heeft iemand van jullie ervaring met het badzitje van bebe jou??? Ik heb hem gekocht van het weekend maar als ik Owen erin zet komt dat ding wat hem tegen moet houden tussen zijn billen en dan begint hij heel hard te huilen (is ook geen lekker gevoel natuurlijk) Zet ik hem verkeerd in het badje?? Of kan hij niet in een baby badje?? Of is mijn ventje gewoon een zeikerd?? Nou ik hoor graag jullie ervaringen met dit ding!! X
ooowwww wat eng zeg krijg kippevel bij t idee dat ze m zegmaar een soort van stilleggen!! bbrrr. nou lieverd veel sterkte en hopelijk mag je goed nieuws doorbellen
het zitje van bebe jou heeft geen antislip stuk erin zitten en dan glijdt de kleine steeds weg ja ik heb die andere van de babydump met zo'n anti slip stuk erin en echt ideaal.
Ik heb die van Prenantal, ook een prima ding hoor. Glijd ook wel naar beneden met dat ding tussen dr benen, maar hier geen huilend kind hoor. maar het is niet zo'n écht zitje he? Wel zo'n liggend zitje.Dat echte zitje heb ik hier ook, maar daar kan ze nog niet in, dat is pas na 6 maanden ofzo?
Bah, ik schrok net wakker uit een enorm nare droom; mijn man was naar de hoeren geweest. Jakkes.... wat was dat vervelend zeg hahaha
@Kussie; aha, zit dat zo met je werk. raar is dat tegenwoordig als je zo ver bent afgekeurd dat je nog steeds werk moet verrichten. Dat was vroeger wel anders.
Marye: sterkte! Ik reageer ook even verdeer niet sorry... WIj zijn gister bij een huis wezen kijken dichterbij mijn ouders, was een mooi groot huis, en een mooie badkamer Alles mogen we gratis overnemen (al is het tapijt boven niet zo super maar het laminaat beneden wel) maar we moeten even kijken of het allemaal haalbaar is, de eerste maand zit je namelijk wel met veel dubbele kosten DUs hier een beetje in dubio wat te doen! Weet iemand van jullie of de opzegtermijn van 2 maanden bij het KDV ook geldt als je gaat verhuizen een heel eind verderop?
Ik denk dat dit badzitje voor jongens gewoon geen succes is... Jens schreeuwde ook moord en brand. Ik heb het een paar keer geprobeerd en toen het ding aan de kant gegooid. Nu heb ik zo'n drijfmatrasje, vind tie geweldig!
@ Boomer, ja indd, tis nie eerlijk.. Ik bedoel, als ik verdorie werken KON, dan ging ik echt niet met een uitkering blijven rondlopen hoor!! @ Kleintje, oei das wel spannend joh! Ik hoop dat jullie er uitkomen en dat het misschien wel wat word! Dat zou fijn zijn!! En over het KDV, kan ik je helaas nie mee helpen!! @ Marye, denk steeds aan je meid!! Ben hard aan het duimen!!