Kleintje; oeh wat zou dat gaaf zijn zeg! Ben erg benieuwd wat jullie beslissing gaat worden . En met het kdv weet ik zo ook niet, moet je anders even bij de voorwaarden kijken indd. Hebben ze geen website? En anders even navragen op het kdv! Marye; het kaarsje staat de branden en mn duimen draaien rond! Boomer; wat gaaf de naam van je man op je bil haha. Vind ik echt stoer ! En wat betekenen de chinese tekens? Mm dat is indd geen leuke droom, ik heb ook wel eens gedroomd dat mn vriend vreemd ging. Ow das echt niet fijn om te dromen! Barf; misschien ligt het indd eraan omdat je een jongen hebt met het badzitje zoald Franny zei. Hihi ! Franny; liet jij Jens dan gewoon slapen met de fles van 23.00 uur? Gister kwam ze toevallig zelf, is veel fijner want kan ik ook gewoon een hele nacht slapen ipv een gebroken nacht. Vind het altijd maar moeilijk haha.. Mm en verder weet ik het even niet meer! Hier; gister een super mooie bos bloemen van mn vriend gehad. We waren gister 3 jaar verloofd en had het gewoon onthouden haha. De dag dat we met elkaar kregen, is in augustus, heeft ie op zn pols laten zetten haha dus als ie dat vergeet hihi.. Maar nu 3 jaar verloofd dus tijd om te trouwen ! Denk volgend jaar ergens, of misschien nog wel dit jaar. Taleah heeft het bellen blazen ook ondekt . Haha, lekker veel kwijl komt erbij kijken.. Ze doet me ook elke keer na als ik mn tong uitsteek dan probeert ze dat ook te doen, zo leuk! Ook kan ze niet tegen kietelen en ligt dan helemaal te gieberen als een echt een meisje. Zo lief!
Eliesah: leuk he Sorry weer even ego.... Grrrr nu waren we eruit dat het financieel haalbaar is wat denk je? Gaat de makelaar lopen kloten met werkgevers verklaringen etc etc!!:x Terwijl ze gister tegen de huidige huurder hebben gezegd dat het bij ons geen probleem zou zijn en wij zeker wel dat huis zouden gaan huren! Mijn vriend zou 50 euro!!!! te weinig verdienen volgens hun om het huis alleen te huren, maar waar ze geen rekening mee hebben gehouden zijn zijn toeslagen en wat is in vredesnaam 50 euro? Bovendien huurt hij al 2 jaar via hun een huis in Etten-leur dan weten ze toch al dat hij netjes alles betaald!! De huur scheelt maar 50 euro met nu en dit huis heeft hij alleen op zijn naam, waarom dan zo moeilijk doen om 50 euro? Nou goed opzich mag het ook op mijn naam maar laat ik nou net per 1 augustus mijn ontslag hebben ingediend En wel ander werk hebben maar dat is ook in Breda en die gaan echt nog niet een werkgevers verklaring invullen... Nu heb ik een beroep gedaan op mijn huidige werk of ze iets voor me kunnen betekennen (die weten hoe graag we naar mijn ouders willen en willen ook graag mee helpen) maar bij de makelaar gaan ze niet acoord met een verklaring tot 1 augustus :x dus ik heb gevraagd aan mijn werkgever of ze misschien willen helpen door te "liegen" voor het goede doel en in te vullen dat ik daar langer blijf werken maar ja ik weet zelf ook wel dat ik dan heel wat van ze vraag en ze dat waarschijnlijk ook niet zullen doen! Dus of ik moet hier nu nog ergens werk gaan zoeken en gelijk een werkgeversverklaring in laten vullen, of ik moet in Breda vragen of ze dat doen (maar dan zit je nog met proeftijd enz en als wij het huis krijgen ga ik daar toch werk) of het huis wordt gewoon niks! Tja als die makelaar het om 50 euro wil laten schieten dan doet hij dat maar, maar ik ben er zo klaar mee en ga er echt niet veel moeite meer voor doen! Als het op zo'n manier moet dan hoeft het voor mij niet meer!!!!
@Boomer2009, ja het is zo`n liggend zitje, die andere kunnen ze denk ik pas in als ze goed kunnen zitten. @Franny, oh gelukkig dan is mijn ventje niet de enigste die schreeuwt, haha. Voor de oudste had ik ook zo`n drijf matrasje maar die was echt versleten, nu dus een verkeerde keus gemaakt om zo`n zitje te kopen
@kleintje88, Balen joh van dat huis, grrr!!! Woon je nu ook in Etten-leur??? Das niet ver bij ons vandaan!
Kleintje; jeetje wat balen zeg! Ik hoop zo voor jullie dat het toch nog allemaal door kan gaan. Gun het jullie zo... Knuff !
Wat is het rustig hier, heb ik heel de dag niks te doen en kan ik lekker forummen is er niemand.. Wuhahaha. Dan ga ik maar een spelletje doen op de pc!
Kennen jullie Suekes nog? Dat zou ook een maart mama zijn maar had toen een miskraam gehad, dacht zal eens kijken hoe het met haar is en nu zag ik dat ze morgen waarschijnlijk word ingeleid. Spannend! Zal ze veel sterkte van ons toe wensen ..
suekes:nou wat toevallig eliesah heb ook net vanmiddag zitten kijken haha. ja ze is 41weken toch? heb ook gekeken bij trees, dat is iemand hier van het forum die 8mk heeft gehad, zag dat ze inmiddels is bevallen, echt leuk voor die meiden!! marye hoe is het gegaan met je vader??? kleintje pff wat n gedoe zeg, maar missch wil je nieuwe werk best een wgverklaring invullen, het is maar een formaliteit waaraan geen rechten kunnen worden verleend.ik heb dat mijn werk toen ook al in de proeftijd gevraagd. kom later ff terug...
@ Suekes, fijn dat Eliesah je heeft opgezocht, nu kunnen we allemaal aan je denken en voor je duimen!!! @ Kleintje, gatdarre, wat een gemier jah!! Indd om zo'n klein #$%^* bedrag!! Balen hoor!! Kan me voorstellen dat je zo de schik er helemaal af hebt!! Weet ook nie goed wat je er aan kan doen, zo'n stomme verklaring is indd ook maar een formaliteit, wie weet hoe bereid ze nog zijn op jou "ex" werk!! @ Eliesah, hihi, das ook wat, wil je lekker forummen, niemand om mee te kleppen Maar wat super zeg, een mooie bos bloemen van je vent!! Goh, al 3 jaar verloofd!! *ik ben jaloers* Dat is mijn jeugddroom altijd geweest... Niet trouwen maar verloven En wat heb ik, hahahaha, geen vent!! @ hier, zoow, ik heb eens even grof inkopen gedaan, want mijn uitkering is weer binnen, hihi! Ik heb voor Stan een babyfloat gekocht, thanks Alies, voor je foto!! Een mini zwembadje, DE ringen voor in de box, en wat dingetjes voor eraan, maar ben nu bij mijn ouders, zodra ik ze thuis in de box heb geinstalleerd, kom ik NATUURLIJK ook weer een foto showen!! Liefsss
Owww Darcy, wat een ontzettend mooie foto!! Ik zit met open mond te kijken!! Echt heeel erg mooi!! Wat een schattie zeg!! (en de baby ook, whahahaha)