Ist zo? Hier nog het mooiste weer van de wereld!! Nog wel, want als ik het zo hoor, moet het wel menus worden, alle activiteiten worden ja afgelast
@ Darcy: leuke foto van jullie! @ Kussie: Zo te lezen heb je heerlijk geshopt voor Stan. Ben benieuwd wat hij van de ringen zal vinden. Leuke foto! @ Kleintje: Meid wat vervelend, en zeker omdat het om zo'n klein lullig bedragje gaat. Kom op zeg........ Toen wij ons huis kochten had ik geen vast werk. Van het uitzendbureau wel een verklaring gekregen waarin stond dat er voor mij geen uitzicht was op een vast contract. Hypotheek verstrekker ging ermee akkoord @ Barf: Hier een meisje met een badzitje met anti slip erin. Een glad badzitje vind ze ook helemaal niks. @ Eliesah: Wat super attent van je vriend
De lucht begint hier dicht te trekken en zwart te worden. Hoor af en toe al een donderslag. De vliegen zijn ook super irritant en bijten. Nog een teken van slecht weer. Voor de zekerheid alles al dicht gedaan.
darcy, super leuke foto, van jou ok kussie!!! hier inmiddels weer rustig, t schijn in t zuiden en oosten het ergst te worden....
@ Eliesah: wij lieten Jens inderdaad gewoon doorslapen dan, we moesten hem namelijk elke keer uit een "coma" halen. Paar keer geprobeerd en met rijstebloem in de fles van 19.00-19.30u ging het goed. Nu slaapt tie van ongeveer 20.00-20.30u tot 7.00-7.30u.
Aaah wat lief van hem zeg Hihi, wij zijn ook ongeveer 6 jaar verloofd geweest. Het is er nooit van gekomen en toen kwam fenna, dus zijn we toch maar getrouwd afgelopen november. Nou, net zat ik ook fenna te kietelen, wat een lol! keilief
@Kleintje; oooh matig zeg!! Hopelijk wil je huidige werkgever toch liegen dan. Voor hunzelf maakt het echtr niets uit hoor, ze zitten nergens aan vast. Hopelijk gunnen ze je het. Wil je via meeus huren? @kussie; lieve foto! Ik heb eigenlijk nog geen foto's van fenna en mij, alleen van papa en fenna samen, want die maak ik altijd @Setti; hihi, nou tis wel een stukje minder als voorheen, maar ik verwacht niet dat tie daardoor naar de hoeren zal gaan haha @Gwen; haha, geen vast contract, wel akkoord, dat hebben ze vast verkeer gelezen dan hihi @Weer; hier is al het gedonder al voorbij. De zon zie ik zelfs alweer verschijnen.
Graag gedaan. Zorg wel dat het badje diep genoeg is, mocht je Stan in het mini zwembadje willen doen met de babyfloat. Hier begint het nu wat te rommelen en te bliksemen. Spannend voor Suekes dat ze ingeleid is/wordt.
Daar zat ik ook al aan te denken, al weet ik niet goed waarom ik zo dacht... Is daar bepaalde reden voor? We krijgen namelijk ook een groter zwembad, en als dat water warm genoeg is wilde ik Stan daarin in die babyfloat doen!!
Deze foto heeft mijn broer gemaakt, hihi, had hem even lief aangekeken, normaal heeft hij de pest aan op de foto gaan, EN foto's maken, maar ik had geluk vandaag, hihi!!
zo hier ging het net te keer, heerlijk! in het kamertje van taleah was t afgekoeld naar 21 graden. nu is alles weer dicht omdat ze ligt te slapen is het ineens weer 26graden. helaas haha.. darcy en setti; leuke foto's. ik kan ze gewoon zien op mn foon ! boomer; hier ook meer foto's van papa en taleah. maar wil ik niet graag op de foto, geen fotomodel look helaas haha! franny; het cb had dat ook al gezegd, alleen dan geen rijstebloem maar jhbm. maar ik geef al een tijdje een papfles haha niks tegen hun gezegd daarover . maar ga t toch maar proberen dan. even volhouden indd. zou wel heerlijk zijn zolang slapen vooral als ik zo weer aan t werk moet! marye; heb je al nieuws over je vader?
Wayw darcy, die ogen van megan! Wat een knappe meid. Volgens mij is het de 1e keer dat je een foto showt? Leuk..echt heel mooi! @ Kussie: heb je ook de cadeaukaart al gebruikt? @ Weer: Hier ook een drrrama! En ik moet er telkens door voor mn werk, om de bewoners te bezoeken Dus in mn witte broek en hempje...ben ik al vaak nat geworden. @ Barf: heb ook de bebe jou gehad, en heb het ding teruggebracht! Wat een onding, met dat blokje voorin waar ze met hun kontje/plassertje bovenop geduwt worden. Heb die van prenatal huismerk met anti slip, en die vinden ze geweeeeldig!en ikke ook! @ gwen: Vliegen die bijten???? Moet ik nu ook al van die beesten bang worden??? @ ano: Hmm, beetje jammer dat ik in het zuiden woon Net al 2 bomen gezien die uit de grond getrokken waren! Echt van die joekels van bomen joh!!! rot weer. @ Boomer; hier ook weinig foto's van de kids en mij.. ik maak idd ook altijd de foto's En ik sta er ook altjid stom op vind ik dan zelf weeer @ hier: Vandaag controle in het ziekenhius gehad voor daan en alles gaat prima! Heb ook het cb gebeld en een afspraak gemaakt met de fysio voor het h oofdje van Daan. Tis nog steeds afgeplat en dadelijk ben ik er te laat mee. dat zijliggen werkt blijkbaar niet voldoende want het wordt niet echt ronder. Hopelijk heeft ze wat goede tips Ben op mn werk en ik moet weer door dit vreselijke weer een bewoner ophalen, dus ben er weer vandoor! daag!
linda ik ben al vanaf dat neomi 10weken was begonnen met zij liggen en nu sinds een week of 4 dan ook een hoop buikliggen, maar ook hier is t nog lang niet rond, het afplatten gaat een stuk sneller als het weer ronder worden... en wanneer moet je naar de fisio?ik vond t niet heel bijzonder, maar misschien is het bij jou beter? werkse kussie lekker hoor even wezen shoppen!!!!! zag op hyves dat de operatie van de vader van Marye goed is gegaan!!!super hoor!!!
Oohhh wat fijn om dat te lezen van marye!!!!!! Dankje voor het goede nieuws! @ Ano: de fysio komt bij ons thuis ideaal. Ze komt aanstaande dinsdag. IK vind het wel fijn dat ze komt; ALS het dan nog niet goedkomt en daan zóu een helmpje moeten ofzo, heb ik er in ieder geval alles aan gedaan. Anders zou ik weer balen dat ik de fysio niet heb geraadpleegt. Daan ligt gewoon echt niet graag op de buik, tis pas 2 keer gelukt om hem te laten slapen. KOmt ook door zn stoma denk ik, dat hoeft maar ietsje opgeblazen te zijn (en dat is al na 1 scheetje) en het ligt al niet meer lekker daar bovenop. Naja, hopelijk heeft ze dus wat tips Wanneer zouden ze ook alweer gaan opmeten bij jou?