Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

leuk ziet er vrolijk uit he met die ringen

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Stroopie: fijn dat het steeds beter gaat met Nienke en dat ze haar achterstand aan het inhalen is :)

En we zijn nu volop bezig met de makelaar, formulieren invullen etc. Mijn vriend heeft trouwens afgelopen maand loonsverhoging gekregen en dat is zo'n 50 euro dus in principe zouden ze nu niet meer mogen zeuren maar ja we zullen zien....
    De man waarvan het huis nu is (of nou ja van zijn ouders) heeft ook al gebeld naar de makelaar waarom ze zo moeilijk lopen te doen! En dat als ze ons het huis niet geven hun dan zelf op eigen kosten het hele huis leeg mogen gaan halen! Want tegen hem hadden ze gezegd dat wij het huis gewoon kregen en we wel door de screening kwamen enz vreemd gedoe!

Kussie: ahhh wat schattig :)

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Marye, wauwww, dat is echt goed nieuws!! Wat ontzettend fijn zeg! Wat een opluchting!! En nu maar hopen dat er geen complicaties optreden en dat je vader gauw op mag knappen!! Zodat je ook écht relaxed kan zijn op vakantie en lekker bij kan tanken!!

@ Kraamkliniek, ik heb het vorige week meen ik gezien..
    Tja, wat moet je er van zeggen.. Vind het een beetje dubbel, want ik heb tenslotte geen gewone bevalling gehad, weet dus ook nie goed of het overdreven is of nie, maar het blijft Amerika (meende ik?) Daar is altijd alles overdreven!!!
    Maar dat meisje wat toen een KS kreeg, toen ja, hoe moet ik het zeggen... Voor mij kwamen vele herinneringen boven... Vond het niet zo heel fijn...
    Dat trillen, het hyperventileren, het liggen op die tafel en nie wegkunnen (geen controle hebben) nee ik "vergeet" de bevalling het liefste zo snel mogelijk!!

@ Stroopie, ja, dat kan ik me wel voorstellen dat je het even hebt gehad, als je man er pas zo laat weer is, en dan ook nog in de vakantie tijd... Balen :( Hopelijk kan hij dingen ook zo plannen dat hij wel es vroeg is, of misschien zelfs een hele dag thuis kan zijn/of van huis uit kan werken?

@ Linda, gut, dat heb jij weer, dat je constant door de buien moet, en overal nat aankomt!! Jakkiebah!!
    Hoe verkoelend die regen enzo nu ook is, op dat moment wens je geloof ik dat het toch weer droog zal zijn, hihi, tis ook nooit goed met ons Nederlanders ;):D

@ Vriendlief, nou lekker toch dat je huisvrouw bent, als of dat niet al zwaar genoeg is met een kindje erbij!!
    Ik moet je eerlijk bekennen, maar dat komt denk ik ook vooral door mijn migraine, dat ik wou dat ik ook nie hoefde... Zodat ik mij rustig op Stan kan focussen, en geen stress heb van het MOETEN werken etc.
    Ik moet dus maar een rijke vent op zoeken!! Hahahaha!!
    Ps. Machtig mooie foto! Wat is Jan al een grote jongen zeg!! :$

@ Franny, dus Jens heeft ook een lichte afplatting dan? Omdat die stomme arts vroeg of jij het dan gewoon niet mooi vond?
    Ik vind het belachelijk.. Hoe ernstig of minder ernstig zoiets ook is, je wilt toch dat daar wat aan gedaan word!! Is toch idioot dat er dan zo word gereageerd, en nog wel door een arts!!
    Slaat nergens op!!

@ Prenatal, nou ik had vandaag geen fysio of nix in de planning, maar het waait zo hard, weet niet of het goed is voor Stan om dan op pad te gaan, hoe doen jullie dat met veel wind?
    Maar misschien word het anders binnenkort op een vrijdagavond met Martin :):), hij wil namelijk nieuwe kleren, en ik wil hem wel helpen, kan ik mooi gedoogd zijn strakke kontje bekijken ;):):D:D En gezien we dan (vermoed ik) naar Hoogeveen gaan, kan ik dan ook gelijk naar de Prenatal!! ZIN IN!!!!

@ hier, hmm, Stan wilde na de fles van 10 uur dus ECHT nie meer slapen.. Hij ligt nu dus in de box te spelen met de ringen.. Maar af en toe begint hij ook zo opeens wat te jengelen :( Misschien omdat hem niet lukt wat hij wil, ofzo?
    Weet het ook nie, maar als ik het zo zie, is het wel een groot succes!! :D:D Geloof dat ik ze ook maar ga kopen voor bij opa en oma in de box :D

4. Soda Pop

Dat vind ik nou ook :D:D

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ik hoop zo dat jullie t huis gewoon krijgen

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ marye: Wat fijnnnn dat het goed gegaan is! Echt super.
    En bijna op vakantie, wat lekker. Ff eruit, zal jullie goed doen!

@ kussie: Aah wat een leuke foto, kijk 'm eens spelen!
    Wat heb je er allemaal aanhangen? zit in dat boxboekje ook een gaatje om eraan te hangen? want daar was ik nog naar op zoek, naar meer voor eraan. :D

@ Franny: Maar kijkt Jens ook nog echt 1 kant op dan? Dat is hier namelijk helemaal niet; Daan kijkt sinds een maand ofzo heel erg goed links en rechts.
    maar als ie slaapt, ligt ie met zn hoofd recht voor uit. En als ik zn hoofd draai, draait ie hem direct terug. dus zn voorkeur is gewoon rechtdoor kijken ;)

7. Soda Pop

Nou dat boxboekje zit vast aan een ring... En die ring heb ik weer aan de uh, nou jah, ringen gehangen :D

8. Soda Pop

@ Kleintje, ik vind het een groot gedoe om nix!!
    Ze moeten jullie dat huis gewoon toewijzen en daarmee klaar!! Wat een gemier zeg!! En helemaal nu je zegt dat je vriend ook nog een loonsverhoging heeft gehad.. En dat de huurder van het huis al heeft gehoord dat het wel gewoon doorgaat!! Vaag hoor allemaal!!
    Maar we blijven duimen!!

Hou je ons op de hoogte?

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Waar heb je die gekocht :D?

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: ik hou jullie op de hoogte :)

Ik sta nu overigens bij de woonmaatschappij (de andere woning gaat via de makelaar) op plaats 3 bij 1 huis en op plaats 6 bij het andere huis!
    Dat houdt in dat bij het ene huis 2 mensen nee moeten zeggen en dan mogen wij! En bij het andere huis dus 5 mensen.....
    Eigenlijk hoop ik dat dat ook gebeurd :p geen gezeik van stomme makelaars etc!

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja idd en misschien krijg je dan ook nog huursubsidie!!

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nee dat krijgen wij niet volgens mij want we verdienen teveel :(

13. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; jeee je hebt ook de ringen gekocht! Super leuke foto van Stan en zijn ringen :D.

Setti; bij jou was Lisanne toch ook allemaal aan het draaien in bed. Nou hier sinds gister ook. Elke keer als ze vannacht mopperde lag ze weer op dr buik, slaapzakje vast gemaakt maar toch draait mevrouw. Leuk dat draaien hahaha..
    In de box spelen doet ze niet meer op dr rug, alleen nog maar draaien naar de buik, ze houd het op zich wel een tijdje vol maar begint dan te mopperen en moet ik dr weer terug draaien. En jaa hoor nog geen 10 sec. later ligt ze weer op dr buik hahaha..

Hoe hou je mama bezig :p!

Vanochtend heb ik bij de Rabobank een spaarrekening geopend voor Taleah. Erg handig, vooral voor opa & oma etc :p!

Verder niet zoveel nieuws, ook niet zoveel zin om op iedereen te reageren. Sorry hihi..

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Eliesah: Esmay draait ook in bed, maar het gekke is alleen bij het KDV :p thuis heeft ze dat nog niet gedaan s'nachts... Haha!

Maar ja thuis heeft ze een lange slaapzak op het kdv maar zo'n korte misschien dat dat scheelt?

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kleintje: Jeetje meid wat een gedoe rondom dat huis. Toch hoop ik dat jullie heel snel iets hebben gevonden en terecht kunnen. Want dan mag je ook trouwens toch?;)

Kussie: Leuke foto! Ik ga trouwens gewoon wandelen met dit weer hoor. In de wagenbak liggen ze toch aardig afgeschermd en anders kleed je hem gewoon iets warmer aan?

Eliesah: Lekker is dat, dat ze je zo bezig houdt. Pepijn kan rollen, maar is een beetje lui. Hij doet het alleen als iemand anders dan papa of mama staat te kijken. Dan is het toch zo'n uitslover! Florine kan ook draaien maar niet met spreidbroek, al komt ze al een heel eind. Hopelijk gaat het haar eerdaags lukken!

Stroopie: Fijn dat het met Nienke wat beter gaat! Wel vervelend dat je man zo laat thuis komt precies in de vakantie tijd.

Hier: Velen hadden het ws al op hyves gelezen. Maar mijn vader is gewoon alweer van de IC af en gaat naar de gewone afdeling. Ik kreeg hem zelfs al aan de telefoon. Echt super nieuws! Nu kunnen we dus echt genieten van een heerlijke vakantie. Ik ben net begonnen met het inpakken van alle spullen voor de kinderen. Jeetje wat moet je toch een hoop meenemen voor die hummels!

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    das jammer

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja klopt ik heb dus t lakentje in de lengte dubbelgevouwen en dan tot onder haar oksels en dan onder t matras gepropt en omdat er dan best wel wat onder t matras zit kan ze zich niet omdraaien :D

18. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Setti; kan je daar een foto van maken zodat ik een idee krijg hihi..
    Heb nu de slaapzak (heb ook een lange 80 cm ;)) nog verder erin gestopt. Kijken of dat werkt, ze slaapt nu ook korter, is een vermoeiende dag vandaag. Hahaha.. :p

19. Soda Pop

@ Kleintje, hmm, nou misschien word dat wel wat, zou dat lachen zijn, dan kan je die makelaar lekker de vinger opsteken!! :D:D

@ Eliesah, hier ook al een rekening voor Stan geopend... Een regenboog spaarrekening :D:D

@ Linda, nouwww, gewoon bij de Intertoys ook... hihi, hing vlak naast die ringen ;)

@ hier, nou heb net lekker van een pizza kunnen genieten -m'n broer tracteerde mmmm, maar Stan is nu wakker en weer wat jengelig.. De hele dag al wat.. Zucht, zo vermoeiend!!
    Hoe doen jullie dat nu, nu ze wat ouder zijn?
    Laten jullie ze al langer jengelen, of gaan jullie ze dan ook gelijk weer bezighouden? Misschien doe ik dat wel te snel heb ik wel es 't idee

Liefs

20. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Franny, dus Jens heeft ook een lichte afplatting dan? Omdat die stomme arts vroeg of jij het dan gewoon niet mooi vond?
    Ik vind het belachelijk.. Hoe ernstig of minder ernstig zoiets ook is, je wilt toch dat daar wat aan gedaan word!! Is toch idioot dat er dan zo word gereageerd, en nog wel door een arts!!
    Slaat nergens op!!

Ja bij Jens is het rechts (licht) afgeplat. Het stomme was de wijkverpleegkundige van het CB gaf me gelijk, zij zag het ook. En de arts van het CB vond het maar overdreven denk ik. En het valt op zich nog wel mee, maar ik ben er graag op tijd bij. Ik heb zoiets bij een jongen zie je dat later nog veel meer i.v.m. kort haar.

Deel Deze Pagina