@ Franny: Maar kijkt Jens ook nog echt 1 kant op dan? Dat is hier namelijk helemaal niet; Daan kijkt sinds een maand ofzo heel erg goed links en rechts. maar als ie slaapt, ligt ie met zn hoofd recht voor uit. En als ik zn hoofd draai, draait ie hem direct terug. dus zn voorkeur is gewoon rechtdoor kijken [/QUOTE] Jens kan wel naar links kijken hoor, maar hij kiest 9 van de 10 keer liever voor rechts en als je goed kijkt kan hij naar rechts helemaal plat liggen en blijft z'n hoofdje aan de linkerkant iets van de ondergrond af, zei de fysio hoor, want zelf had ik dat zo nog niet gezien. Snap je nog wat ik bedoel? De fysio zei ook dat het nekspiertje aan de linkerkant door nu al ruim 3 maanden veel naar rechts te kijken en liggen, ingekort is en dus weer even opgerekt moet worden. Gelukkig neemt de fysio me wel serieus!
heyy meiden franny:Neomi had idd ook aan de rechterkant dat het afgeplat was, maar moet zeggen dat is inmiddels wel helemaal bijgetrokken. Trok iig een stuk sneller bij als de achterkant want die is hier nog behoorlijk plat. bij mij vonden ze de achterkant ook wel meevallen, nou ben toch mooi geweest. Marye wauw wat super zeg dat het allemaal zo voorspoedig gaat!!en wat lekker op vakantie, ikkuh=jaloers hahaha kussie hmmm lekker pizaatje lust ik ook wel haha.tja ik laat Neomi noit heel lang jengelen, maar t ligt er ook aan of ik denk dat r echt wat is of niet... kleintje nou ben benieuwd wat het allemaal word met jullie huis. Neomi is ook heel sterk in de handen, en ook heel erg aktief met de handen.wil constant met me ketiing en ringen spelen, haren trekken, flessen zelf vasthouden, alles pakken en in de mond stoppen, zelf de speen erin enz. maar rollen ho maar haha daar is ze nog te lui voor. ze hebben leuke aanbiedingen bij dirx drogist. @extra grote pakken pampers voor 22euro, difrax flessen voor 6eur, alle bibispenen 2,29.
Bedankt voor alle complimentjes voor de foto Zo gek, de zon schijnt weer... net raasde de regen nog... ik snap niks van dit weer Megan heeft vanmorgen haar 3e prikken gehad. Ze is 63,5 cm en weegt 6285 gram. Keurige baby, ik was heel trots en ook op het feit, dat ik i.t.t. bij mijn zoon gewoon nog borstvoeding geven kan. Dat voelt erg goed. @Franny, hier vanmorgen ook gehoord dat Meg een lichte voorkeur voor rechts heeft. Moeten we ook even op blijven letten. Je kunt er maar beter tijdig bij zijn, hè!
nou hier zit ik achter mijn laptop met een stuk ijs tegen mijn wang aan om de zwelling te verminderen Mn verstandskiezen rechts zijn eruit! Voelt wel een beetje vreemd maar tot nu toe valt de pijn wel mee gelukkig! Ben wel erg moe dus strax maar vroeg naar bed!
veel stertke kleintje Neomi is voor het eerst echt een beetje ziekjes, zo zielig. T begon vanmorgen al, overdag viel t mee, maar nu begint het weer. ze is echt ontzettend verkouden, als ze ademd hoor je gewoon dar er overal snot en slijm zit...ze hoest ook heel lelijk en af en toe weet ze echt niet wat ze moet met al dat slijm en snot, en tja kan moelijk zeggen snuit je neus even... Heb r net voor het eerst maar een zetpilletje gegeven, ben benieuwd, hoop dat t een beetje hielp, echt koorts heeft ze niet, t was net 37.5, wel wat hoger voor haar doen...
Ano: anders zo'n pompje halen waarmee je het neusje leeg kan "zuigen" ? vinden ze niet fijn maar vaak kunnen ze daarna wel beter ademen... (althans bij Esmay werkt het )
ja zo 1 heb ik, heb t al een paar keer gedaan idd, maar ze heeft zo snelw eer nieuw snot, valt niet tegenop te snuiten haha. maar bedankt voor de tip!! suc6 met je mond!
Aahh die Neomi.. Zo zielig he voor zo'n kleintje! Hopelijk knapt ze snel weer op, beterschap.. Kleintje; ook voor jou veel beterschap! Kan je wel al wat eten? Of is het echt alleen vla.. Darcy; zo die Megan groeit goed zeg op bv. Echt goed! Leuke foto ja, helemaal vergeten om op te reageren. Nu hebben we jou ook gezien . En wat heeft Megan mooie haartjes en die ogen wauw! Dat gaat nog wat worden later ! Linda; de oranje fles voor de pap is fijn he! Hier gaat het echt super, alleen past ie niet in de flessen warmer haha.. Was het oppassen van je tante nog goed gegaan trouwens? Of heb ik daar over heen gelezen..
Eliesah; nee ze adviseren ook om de eerste dag alleen maar vla enzo te eten! Had net een breaker met zonnebloempitten erin nou verschrikkelijk Die pitten gingen dan richting de verwijderde kiezen en ik had echt het gevoel dat ze daar in bleven hangen haha! Overigens had ik ook niet zoveel trek en moet ik zondigen aangezien ik vanmiddag al langs de mac ben geweest *oops* voor een Mac Griek haha! Ik ga nu maar gauw de hond uitlaten en naar bed ik gloei helemaal, zal me niks verbazen als ik koorts heb :O maar dat kon een beetje voorkomen... ook de pijn wordt weer wat erger Overigens hoelang duurt het voordat je lip weer normaal is? Die voelt namelijk nog steeds erg verdoofd aan en dat is me toch irritant!!
Darcy: Wat super goed nog steeds bv! en megan groeit ook goed. mag je zeker trots op zijn! Kleintje: Fijn dat het is mee gevallen, ik hoop dat de pijn ook weg blijft. Ano: Super veel beterschap voor Neomi Hier: Zo heb de tassen grotendeels ingepakt. Jeetje wat heb je een hoop nodig voor 2 baby's en onszelf. Heb er el super zin in. Bij Florine is trouwens tand nummer 5 dooor Jeetje wat gaat die meid hard!
@ Kleintje, jeetje meid, dat zal indd wel vreemd voelen, als je mond nu nog verdoofd is, ennuh, pitten eten, nee ik zou dat ook even laten als ik jou was, net zoals Nasi en zo (weet ik nog uit ervaring) Die verrekte korrels gaan ook overal zitten waar je ze niet wilt hebben @ Marye, ja indd, het is zowat een complete volksverhuizing, ist nie? Maar dan heb je ook wat, strax!! Wat zal dat een fijne week worden!! Gaan jullie nu met z'n viertjes dan, ik meende dat ik ergens las dat je mams ook mee gaat? @ Franny, nou je hebt groot gelijk dat je daar optijd bij wil zijn!! Zo deed ik dat ook! En ik oefen nu ook vaker met Stan, en hij gaat gewoon bijna met de dag vooruit!! Dus gewoon je gevoel blijven volgen!! @ Darcy, ik kan me voorstellen dat het erg goed voelt dat je nog steeds BV geeft! Want ik weet nog hoe ik de teleurstelling voelde dat ik het niet kon... Goh, wat heeft me dat een pijn gedaan (letterlijk en figuurlijk) Het ging bij mij de 2e dag al nie meer.. En ik heb zo zitten janken, volgens mij had ik toen mijn kraamtranen al, voelde me zo'n mislukte moeder! Dus dit moet indd wel heel fijn voor je zijn!! En wow, Megan doet het echt goed!! Fijn hoor!! Vind heerlijk om te lezen!! @ Ano, jakkie, wat naar dat Neomi ziekjes is.. Lijkt me zo eng.. En zielig!! Maar tis denk ik nie zo heel gek met dit weer... Dan weer bloedheet, dan weer enorme wind en regen.. Je kan d'r geen pijl op trekken!! Ik hoop dat de zetpil helpt en dat je kleine meid snel weer opknapt!! @ Setti, misschien rare vraag, maar hou je het vol, het feit dat je de kostwinnaar bent? Ik heb zoveel bewondering voor je... Lijkt me best wel een druk die op je staat... Helemaal nu met ook de zorg voor je kleine meissie erbij!! Of krijg je daar juist energie van? Nou ik ga nu maar gauw mijn bed op zoeken!! Ik hoop zo dat het wat koeler is op zolder. Morgen naar de huisarts. Voor Stan zijn bultjes en vlekjes, en ik voor mijn kaak en mijn longen... 9.40 moeten we er al zijn, wat een rottijd.. Jak, normaal lig ik dan nog in mijn nest, omdat ik 'snachts met deze hitte geen oog dicht doe in die sauna op zolder! Maar tis mooi voor de fles van 10.00 uur aan! Ben erg benieuwd hoe Stan er op gaat reageren.. Zo vroeg uit bedje, is al 2 weken nie gebeurd... (plan nu fysio na de fles van 10.00 uur..) Nou doeiii!! Liefss
Zo wat hebben jullie weer veel gekletst Nja ik heb het erg druk gehad vandaag en ben net thuis uit mijn werk en ben echt moe nu ik ga lekker mijn bedje opzoeken. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend??? X
Marye: wow 5 tandjes al :O Idd vlot! Ik heb al weken het idee dat er bij Esmay ook 1 komt maar hij zet niet door..... Hier: man man man wat voel ik me bagger Kan mn mond niet eens ver open doen, "eet" met een rietje, heb niet zo super geslapen (en met ijs op mijn wang wat wel een beetje hielp) en ik heb het gevoel alsof ik hard op mijn kaak ben geslagen! No way dat ze die kaak ooit gaan breken en weer recht zetten want dan heb je er 6 weken last van!!!! Zo Esmay maar naar het KDV en dan probeer ik daarna toch nog maar even wat te slapen...
Kleintje: Balen man dat je zo last hebt van je kaak. Hopelijk kun je straks wat slapen als Esmay op het kdv is. En hopelijk trekt het ook snel weg! Kussie: Je hebt goed opgelet. Mijn moeder en stiefvader gaan ook mee. Super relaxt. Zo kunnen Don en ik ook eens een avondje samen wat doen.En zij betalen de vakantie, niet geheel onbelangrijk Succes bij de Ha, je zal dan wel al bijna uit bed zijn
eliesah normaal vouw je t lakentje gewoon normaal in 3x geloof ik en nu heb ik dus de lengte van 1.2 ofzo en is dan 30 cm ongeveer. je doet dus t lakentje overdwars in het bedje darcy dat is zeker iets om trots op te zijn kleintje en heb je veel pijn gehad? marye tandje nr 5 dat is snel ze is een vlotte meid zeg bij lisanne is al 1.5 een wit stipje te zien die steeds iets groter wordt maar t gaat wel langzaam. alvast een fijne vakantie meid kussie ja ts goed vol te houden hoor soms besef ik t niet eens dat ik kost winnaar ben ik doe gewoon mijn werk en werk gewoon mn 4 dagen!!! en ik zit gewoon op kantoor en mijn vriend die heeft heel zwaar werk en hij is meer kapot als hij thuis komt dan ik
Hier is net de fysio weer weg. Het stelt inderdaad niet heel veel voor hoor, zoals Ano zegt, maar tis beter dan niets in ieder geval. Op dr buikje laten slapen in haar bedje, is toch niet de bedoeling volgens de fysio. Nu moet ik haar omgekeerd aankleden en echte oefeningen voor dr nekje doen dus. Maar het valt allemaal reuzemee zegt ze. Bij Daan zal het toch ook wel meevallen? Heb je een foto? Ik zal eens van Fenna dr achterhoofdje een foto plaatsen.
Verdorie had ik een heel groot bericht getikt ben ik het ineens kwijt Ik kwam vertellen dat het na de zoveelste dip weer even goed gaat. Gisteren zelfs de zoveelste paniekaanval gehad. En bijwerkingen van me medicatie is Misselijkheid BAH de hele dag door. Rowan doet het op het vreselijk jengelen/aandachtshuilen supergoed. Hij draait al zelf op zijn zij en pakt als sinds 3 weken van alles bewust vast. En gillend lachen ken toe ook goed LEUK Knuff voor iedereen. Ik lees hier veel hoor maar vaak te moe om een bericht te plaatsen. Groetjes
Ff gauw want ga zo langs een vriendin . @ Marye: hahah ja je zal wel genoeg spul bij hebben voor de kids.. Ik denk de helft van wat er in de kinderkamer ligt aan luiers, kleding, verzorging enz? Ga je eigenlijk daar gewoon luiers kopen of neem je voor de tijd dat je daar bent mee? @ BoomeR: Ik zal wel een keer een foto maken, maar daan ligt nu heerlijk te slapen . @ Weet niet meer wie het zei over die dirx drogisterij (nooit van gehoord trouwens): Zeg dat nou niet, dat die difrax flessen in de aanbieding zijn!!! Dadelijk gaat Eliesah weer los en wil ze van elk kleurtje twee flessen!! @ Kussie: hoe was het bij de HA? @ hier: hihi daan viel gewoon tijdens het fruithapje in slaap, en at gewoon nog een beetje door. zo lief . En na een paar hapjes echt die lipjes op elkaar tuiten zodat ik er die lepel niet meer in kon duwen verder....ga ik nu gauw . doei, tot later vandaag weer Sorry voor alles wak vergeten ben
Lindavnr: Ik neem 1 pak luiers mee, ze dragen pampers en die verkopen ze in het buitenland ook, dus dat scheelt dan weer. Verder 2 pakken voeding, 16 potjes groente, een hele berg spuugdoeken, rompers enz. En dan idd niet te vergeten, badolie, eczeemzalf, zantac, bodylotion, sudocreme, zonnebrand, shampoo, thermometer en ga zo maar door... Hopelijk gaat de fysio helpen!!
Ben even ong 30 pagina's ah bijlezen dames Sorry als ik niet alles onthoud Ow volgens mij ligt Sem weer op zn buik, aan het gekreun te horen hihi... ga even kijken, want hij kan nog niet terug draaien