Geen fut om uitgebreid te reageren, sorry.. Hebben de neefjes van mn vriend heel de dag over de vloer gehad, pff ben kapot haha. Taleah heeft vannacht gewoon echt, echt doorgeslapen. Niet wakker voor de speen en ze is niet gaan draaien. Ow wat was dat heerlijk, alleen ik werd natuurlijk zelf wel wakker, ja ben dat nu natuurlijk al zoveel weken (maanden) al gewend. Maar kon gewoon lekker blijven liggen en dat was al heel fijn . Vandaag begonnen met alle flesjes 180cc water te geven en dat had ze echt nodig, ze heeft ze allemaal netjes opgedronken. Germ, meisje had gewoon honger haha. Nou hopelijk heeft ze nu weer een beetje dr ritme terug en slaapt ze voortaan elke nacht zo. Maar juich nog maar niet te vroeg, kan het nooit tegen vallen. Sorry meiden ben weer weg en ga lekker op de bank liggen.. Enne morgen mosselen eten, ben benieuwd!
wat een leuke foto en een lekkere bolle toet! Kan bij Jan ook een staartje maken.... Hier nare nacht gehad Jan was om 12uur snachts wakker geworden terwijl hij normaal echt doorslaapt tot 7 uur...... balen misschien komt het door de prikjes..... vandaag was ie ook vrij vervelend hele tijd jammeren enzo. Heb nog geprobeerd een flesje te geven mar was weer geen succes ben bang dat ik nog heel lang borstvoeding geef Cadeau van pappa: Ik wou dat ik zo'n pappa had!!!!!
Lindavnr: leuk kado zeg Vriendlief: wow maat 74 al :O Dat gaat hard zeg!! Hier: Esmay heeft al 3 avonden dat ze om 20.00 als een gek begint te krijsen Ik weet dan niet meer wat er is en wat ik moet doen! Dus doe ik nu voortaan maar de fles geven (al is dat eigenlijk nog wel wat te vroeg) daarna jengelt ze nog wel maar dan breng ik haar naar bed en ze slaapt vrijwel meteen! Misschien dat ze nu toch door begint te krijgen en wel al eerder dan 21.30 wil slapen? Maandag naar het CB ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoelang ze is
@ Linda, ooww wat leuk, een nieuwe laptop!! Vertel, hoe zo één is het geworden, vind ik altijd super leuk, kan ik ff googlen, hihi!! Wel gezellig indd, jij op laptop en Arno ook... Relatie in no time in een sleur... Haha, voorkomen dus Ennuh, wat super zeg, dat je hem nu ook nog cadeau krijgt!! Echt lief!! DAT zijn de cadeautjes!! Net als de televisie voor weet ik even nie meer!! Gaaf hoor!! @ Kleintje, nope, is nie meisjesachtig Mijn ventje kan namelijk net zo driftig worden en zoals mijn moeder zegt; als een meisje reageren, hahaha! En tis toch echt een ventje hoor!! @ Vriendlief, heh, dat is inderdaad apart dat Jan zo in de "war" was vanacht, met wakker worden, kans is denk ik groot dat het dan door de prikjes is gekomen!! Hopelijk is hij morgen weer de oude!! @ kleintje, ik weet zo hoe je je voelt... Ik vind het ook zo naar als Stan zo huilt.. Nou jah, dat heb je al wel gelezen!! Vreselijk als ze zo overstuur zijn!! @ hier, vanavond met mijn broer wel naar de film geweest, ECHT een aanrader (Shrek 3D)!! Heb zo moeten lachen om Donkey!! Love that Ezel En stan heeft het harstikke goed gedaan zei mijn mams.. Bijna niet gehuild, behalve vlak voor de fles!! Heb hem zelf in bedje gelegd. Zal zo nog es even bij hem kijken.. Misschien heeft hij gister gewoon alvast voor 2 dagen gehuild?? Veel liefs
Kleintje; zou ze huilen omdat ze juist moe is? Ik leg fenna nu ook vaak om half 9 al op bedje hoor. Wordt ze wel om 6 uur wakker, maar goed, dat vind ik niet erg, effe eten en hop weer naar bed tot 9 uur
Jeeeeeeeeejjjj Owen draait uit zichzelf om, hij viel bijna van de bank af en vanmorgen toen ik hem uit zijn bedje wou halen was hij ook 180 graden gedraait, echt leuk zeg De oudste is op het moment helemaal gek van bellenblazen en als tie dat dan bij Owen doet gaat tie echt schaterlachen, zo leuk als zo`n kleintje dat doet Lachen die van jullie ook al zo hard?? En wat doen ze nog meer voor leuke lieve dingetjes??? X
LISTETJE, Irri hey die muggen en vooral als je dan in bed ligt en ze hoort maar ze niet ziet, grrrrrrrrr :x KLEINTJE, het kan dat ze huilen omdat ze moe zijn, Owen deed dat ook en nu leggen we hem rond 7 uur op bed en dan slaapt tie tot dat ik hem de volgende morgen uit zijn bedje haal VRIENDLIEF, Maat 74 al Owen zit in 68 en die vind ik al aardig aan de maat, haha!
Haha, precies Owen zat van de week ook mijn magnum uit mijn handen te kijken dus we hebben hem een beetje gegeven en hij vond het heerlijk! Vandaag hebben we hem doperwtjes gegeven nou dat vond tie niet zo lekker geloof ik, morgen nog maar een x proberen!
Geven jullie Olvarit of Friso, ik heb eigenlijk alleen nog maar van Friso gekocht omdat ik daar ook de melk van geef, hij vind de bloemkool het lekkerst en de worteltjes vind tie ook erg lekker. Geven jullie ook weleens vers??? Zoja meng je dat dan aan met water of melk om het wat smeuiger te krijgen???
Bij Owen als je over zijn neusje wrijft gaat tie kei hard lachen en als je nep kusjes geeft ook en als je je tong uitsteekt gaat tie ook hard lachen en dan steekt hij ook zijn tong uit, echt zo schattig
Oh ik lees het al waar je die ringen kan kopen, Intertoys, hmmmmm die hebben we hier niet, mja van de week maar ff kijken of ik naar Roosendaal kan daar zit tie wel. De Prenatal in Roosendaal is weg :x echt super balen :x
Is tie niet ergens van geschrokken ofzo??? Iemand die hard praatte of miss zo`n blazer waar je je handen mee droog maakt??? Owen is ook een x heel erg geschrokken van een drukke hond en die was toen ook ontroostbaar, zo zielig :x en idd je voelt je dan ook zo hopeloos omdat je hem niet kan troosten :x Nou ik hoop dat het nu weer beter gaat
Kussie: fijn dat je een leuke avond hebt gehad Huilen om moeheid: Tja het zou best kunnen! Dat ze nu ineens is veranderd en toch eerder naar bed wilde, eerst was het namelijk zo dat ze echt niet voor 21.30 naar bed wilde want dan krijste ze alles bij elkaar! Barf: goed zeg zelf omgedraaid Ik heb eigenlijk zowel potjes van olvarit als van friso maar ook eigen merk (super de boer ofzo) ik maak wel eens vers fruit en daar doe ik dan wel water bij, niet omdat het perse nodig is maar omdat Esmay wat extra vocht moet krijgen voor dr ontlasting... Verse groente heb ik nog niet gemaakt!
@ barf, hihi, zoww jij hebt even flink gereageerd!! Gezellig!! Stan vind het geweldig als je ehm hoe zeg ik dat nou, brrrmmm geluidjes maakt, met de lippen op elkaar zeg maar... Maar hij maakt nog geen geluid bij het lachen, wel jammer, maar komt ook hopelijk vast gauw!!! Dat lijkt me zooo geweldig! En als ik zijn geluidjes na doe, dat vind hij ook helemaal super, of bv een hydrofiel washandje over zijn hoofdje halen, van boven naar beneden.. Dan heeft hij ook de grootste lol!! Ennuh, een blazer stond niet aan.. Ik weet serieus echt niet, wat het geweest kan zijn... Maar ik ben wel opeens een stuk voorzichtiger geworden.. Ben bang dat ik hem misschien wel heel erg pijn heb gedaan, al weet ik echt nie hoe ik dat dan gedaan moet hebben... Want ik schijn al zo voorzichtig te zijn Ik hoop echt dat het nooit weer gebeurd... Maar denk niet dat zulke huilbuien te voorkomen zijn.. Ze kunnen nou eenmaal nog nie praten, en niet zeggen wat ze dwars zit.... @ kleintje, hmmm misschien was Stan ook wel oververmoeid.. We zullen er nooit achter komen.. Ik moet het maar zo gauw mogelijk proberen te vergeten!! Hij wil ook nooit eerder dan na de fles van tien uur naar bed, maar het kan veranderen??? Zal er eens op gaan letten!! @ all, waar is iedereennnn??? Allemaal een relaxte zondag in bed aan het doorbrengen @ hier, alles oké! Even aan het relaxen nu mijn ventje nog slaapt.. Ow trouwens, dit geloven jullie nie, maar hij lag vanmorgen ondersteboven in bed, whahaha!! Hoe hij dat nou weer voor elkaar heeft gekregen!! Snap er nix van, moest zo lachen!!! Zijn hoofdje bijna aan het voeteneind, en zijn voetjes omhoog, was zoo grappig!
joehoe eliesah!! fijn dat taleah hft doorgeslapen zeg... vannacht ook weer? veel plezier met de mossels vanavond @kussie, fijn dat je een leuke avond hebt gehad met je broer! @fruithapje, ben sinds eergister begonnen & t is echt een succes hahaha hij vind t zo lekker.. hij vind t nu ook erg leuk om net een hapje in zn mond te hebben en dan bellen te gaan blazen met als gevolg dat zn hele gezicht onder zit en ik ook als ik pech heb hahaha maar t is erg leuk! kom dadelijk nog wat foto's spammen dan ga ik weer de zon in hij''s terug hihi