Zoww wat een rust hier :O iedereen aan het genieten van het weer? Lisette: mooie foto's Je ziet hem ook echt genieten bij die laatste foto
Nou ik wil ook weer even wat komen spammen (als het hier toch niet druk is dan kom ik maar even langs ) Dit is de canvas die al een tijdje aan de muur hangt, was van de fotoshoot in de super markt toen ze 3 maanden was....
Oke en dan de laatste dan heb ik weer genoeg gespamt Esmay met haar favoriete knuffel giraf die sinds vandaag een naam heeft "Herman"
@ Lisetje, ik vind het geweldig!! Vooral waar hij zijn tongetje zo uitsteekt, whahaha, super! @ Kleintje, woww, hangt die aan de muur bij jullie (die canvasfoto)?? Echt heel erggg mooi!!!! @ hier, ik ben zooo moe!!! Stan is vandaag alweer de hele dag aan het huilen, en niet zomaar huilen, maar het lijkt wel op wat hij laatst 's avonds had, toen ik met Martin aan het winkelen was... Ik weet het niet meer hoor... Maar Martin is hier nu en hij zit met Stan voor de tv en hij is net zo rustig!! Hij kijkt afwisselend naar mijn vissen (aquarium staat naast tv) en naar de tv... Dus als hij écht pijn zou hebben, zou dat hem toch ook nie rustig maken... Ik zag een wit puntje in zijn mondje, maar ik las op internet dat dat geen tandje is, maar een talgkliertje.. Dus tjah, of dat het kan zijn?? Ik weet het niet meer.. Ik denk dat ik van de week maar een afspraak maak met de huisarts.. Hij is ook heel erg winderig Ik heb 1 dag bijna geen infacol gebruikt, ivm bijna op, maar dat kan toch nie zo'n invloed hebben? En jawel, hij begint alweer... Ik ben echt even helemaal op hier!
Kussie knuffel voor jou meid! Als je twijfelt gewoon even langs de HA over wat het zou kunnen zijn.... MIsschien is het wel niks maar dan ben jij in ieder geval gerust gesteld en dan kan hij/zij misschien tips geven over wat je misschien nog zou kunnen doen? En een wit puntje tja Esmay heeft dat ook al weken en iedere keer denk ik: nou misschien wordt het wel een tandje maar nog steeds niet NOgmaals: knuffel voor jou meid!
Vanmiddag terug gekomen van Volendam. Was wel even spannend zo'n anderhalve dag (en een nacht dus) weg te zijn zonder Jens. Maar het was erg gezellig en Jens was in goede handen bij mijn moeder. Mama had het alleen even taai bij het weggaan en afscheid nemen... Ongelooflijk hoeveel je van zo'n kleintje houdt! Hoe ziet jullie schema eruit bij het geven van een groente- of fruithapje? Ik twijfel ook steeds of ik nu eerst met groente of eerst met fruit zal beginnen. Iemand ervaring met het vers maken van groente?
Uhhh het type weet ik zo niet, tis een acer mgoed die zijn er vele Wel wennen, het toetsenbord is wat groter, dus raaak elke keer foute toetsen omdst ik gewend ben dat ze dichter op elkaar staan. @ barf: geef altijd olvarit potjes. Groente maak ik nog niet zelf, fruit wel. Idd wat rijstebloem erbij gedaan zodat het wat dikker werd, maar je kan ook liga voor 4 mnd erbij doen; @ Spam: Leuke fotos!!! @ hier": Jaaaaaaaaaa Daan rolt om!!!!! D Jesse heeft het 2 weken geleden gedaan en toen niet meer, en nu dus Daan! Hopelijk leert ie het niet af net als Jesse vsn buik naar rug trouwens. andersom maken ze nog geen aanstalten toe haha vandaag heerlijk weer gehad met beachvolley!! oppassen is ook erg goed gegaan door ons pap, die vond het weerr super leuk
@franny, ben sinds 2 dagen begonnen met fruithapje.. 1 potje over 2 dagen verspreid zeg maar.. dit geef ik rond 12-13 uur s middags.. gn idee wanneer ik nu met groente dr bij moet beginnen haha en dan krijgt sem nog 4 flessen van 180/6.. ook nog gn rijstebloem eigenlijk.. @kussie, sterkte meis!
Zo, dat was even snel bijlezen. Kussiex, als hij zo huilt, heb je dan weleens geprobeerd om hem met zijn buik op jouw arm te leggen? Zijn hoofdje ligt dan in je hand en zijn beentjes aan weerskanten van je arm. Dit vond Nienke altijd een hele fijne houding, ook als ze weer wat last had van krampjes. Was jij al bij een osteopaat geweest? Anders die eens bellen. Lisetje, leuke foto's. Kleintje, jij ook al van die leuke foto's. Franny, ik geef de fruithap 's morgens, als Nienke niet veel geslapen heeft na haar ochtendfles. Meestal is dat dan rond 10.00/ 10.30 uur. Tussen 12.00/13.00 zit meestal de tweede fles en tussen 16.00/17.00 krijgt ze haar groentehap (een heel potje) met als toetje een fles van 150/5. En rond 20.30 krijgt ze haar laatste fles 210/7. Als ze straks 6 maanden is, dan ga ik de ochtendfles mengen met bambix. En met avondeten krijgt ze geen fles, maar biogarde. En dan voor slapen gaan nog een flesje.
Het was vandaag weer heerlijk weer en we hebben lekker aan het Grevelingenmeer gezeten. Wij hebben zo'n strandtentje en Nienke heeft lekker liggen slapen. Ik had een thermosfles met kokend water gevuld. Zo kon ik het potje groente een beetje opwarmen door potje in schaaltje te doen met warm water en zowaar, dat lukte nog ook. Nienke heeft d'r hele potje lekker opgesmuld. Hubbie is vanavond vertrokken naar huis. Ik zit hier nu met de kids alleen. Wel vreemd hoor, want in de 9 jaar, dat we nu getrouwd zijn, is hij nog nooit een nacht weggeweest. Hij heeft alleen het snoertje van de fotocamera meegenomen en nu kan ik ze niet van de camera afhalen. Oja, de eerste aanvaring tussen de zusjes is geweest. Marleen is stapel op Nienke en knuffelt haar regelmatig plat en dan roept ze hard. Ow Nienke, je bent zo lief. Maar Nienke grijpt tegenwoordig alles wat los en vast zit, dus ook het haar van d'r grote zus en dat liet ze niet zo gauw los. Met als gevolg een huilende oudste en de jongste met een pluk haar tussen d'r garnalenvingers. Toen was Nienke niet lief meer.