Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

fijn dat alles goed was en ze is al lang zeg!!!!!!

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ja daar ben ik ook blij mee dat ze toch geplaatst kon worden. en wat doet taleah t toch goed zo!!! hopen dat ze t volhoud

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Oow wuhahaha.. ik bedoel gelukt ;)!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Eliesah: Hopelijk gaat het snel wat beter met het slapen van Taleah!

Huis: we hopen vandaag of morgen iets te horen...

HIer: pfff kreeg net te horen dat een opa van een oud vriendinettje is overleden :( Die man is pas sinds kort naar het verzorgingstehuis, kreeg vorige week te horen dat hij kanker heeft waar niks meer aan te doen is en nu is hij dood :(
    Het was altijd zo'n lieve man! Kwam altijd bij ons thuis langs gelopen en aaide onze Golden Retriever dan altijd en toen onze golden retriever dood ging had hij daar ook veel verdriet van! En toen mijn ouders een nieuwe hond kregen (ierse setter) was hij daar ook al gauw gek op *en omgekeerd* en nu is hij dood :( Zo vreemd dat hij er gewoon niet meer is!
    Heb maar even een kaartje verstuurd en misschien als mijn ouders een kaart krijgen voor de begrafenis / crematie dat ik dan ook even ga mits ik iets kan regelen voor Esmay en oppas!

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Eliesah: Vervelend dat Thaleah zo moeilijk in slaap komt. Ik hoop voor je dat het "maar" een fase is waar ze zo snel mogelijk doorheen is.
    Kunnen jullie ook weer genieten van de nachtrust.

Het draaien is inderdaad echt heel leuk (behalve in bed8). In de box ook, draai ik haar weer terug, en voordat ze weer op haar rug ligt, draait ze weer naar haar buik. Ook als ik haar vastpak draait ze van haar buik naar haar rug. Als ze op haar buik ligt maakt ze hier geen aanstalten toe
    Snap alleen niet waarom ze het nu niet leuk vind om op haar buik te slapen:(

Mosselen lust ik ook niet. Ben gek op vis, maar geen mosselen. Toen mijn opa nog leefden, ging hij altijd bij de eerste mossel vangst naar Zeeland toe om ze daar vers van de boot te halen (zijn vrienden), en dan met de hele familie mosselen eten........ Ik moest er altijd zoveel eten als ik oud was.
    Gebakken hoef ik ze ook niet, en gefrituurd alleen met heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel saus:)

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Dat is ook mooi K:xT van je oppas.
    Gelukkig heb je al een andere oplossing. Jammer dat ze niet in dezelfde groep zit, maar je hebt in iedergeval plek op het KDV. Beter als een oppas die niet komt opdagen.

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gecondoleerd :(

8. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Kleintje, get, wat naar nieuws :( Gecondoleerd meid!
    Ik hoop dat het lukken zal, dat je naar de begrafenis kan, om zo toch afscheid van die lieve man te kunnen nemen!

@ draaien, Stan doet nog weinig (eigenlijk geen) pogingen tot.. Als ik het hier van jullie allemaal lees, zijn ze allemaal of mega snel, of ben ik wel es in de war; omdat Stan natuurlijk wel één van de jongsten is OF hij is gewoon wat minder snel! Nu ja, maakt ook nie uit, iedereen doet het op zijn eigen tempo, toch? :D

@ hier, jaiks, weer een strop! Er moet een nieuw lampje in mijn auto, je weet wel, als je de deur los doet, dat er een lamp aangaat.. Kost 65 euries!! Godsamme!! Je zou er toe komen om gewoon een zaklamp mee te nemen!!! Afzetters, die dealers!!

9. Soda Pop

@ Setti, ik meende ook dat jullie oppas familie was?
    Dat is dan wel minder prettig.. Ik hoop maar dat ik er naast zit!!
    Want gedoe in de familie, das nix!!
    Fijn dat ze toch op KDV terecht kan, maar wel jammer dat het dan niet in haar "eigen" groep is!

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    het was mn oude buuf en dat is ook de buuf van mijn moeder dus k zie haar wel regelmatig!!!!

kleintje gecondoleerd

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Als je het laatste maar goed onthoud;)
    Op Stan zijn leeftijd deed Joënna ook echt nog geen pogingen:D

12. Soda Pop

Ik kom effe een foto showen hoor, vind hem zo leuk, hihi!! :D8)
    Lekker relaxing!!!

13. Soda Pop

Thanks meid!! :):)

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: lief zeg :) Lekker relaxen :p

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Even een vraagje: hebben jullie kindjes ook weleens gebloed in hun mondje ? :O
    Esmay bloedde vanmiddag in haar mondje! Boven en ik kon niet echt goed zien waar het vandaan kwam, het was ook niet zoveel maar het bloedde wel!
    Kan ook nergens niet echt een wondje zien ofzo alleen bovenin zit wel wat hards, maar mocht het een tandje ofzo zijn dan kan het toch niet gaan bloeden of wel?
    overigens was ze wel even als een gek aan het krijsen! Misschien dat ze anders op haar tong heeft gebeten ofzo maar goed ze heeft nog geen tandjes dus het lijkt me niet dat je echt kan doorbijten ?

16. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    leuke foto's zie ik ook weer voorbij komen :D

nee kleintje.. dat heb ik bij sem nog nooit gezien.. miss hft ze idd wel op dr tong of wang gebeten?

17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Misschien een scherp nageltje gehad en hiermee haar mondje opengehaald?
    Weleens bloed gezien bij Nienke, op haar lip, bleek dus van een scherp nageltje te zijn.
    Is wel schrikken he.

18. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo Dames..

Ik ben echt heeeel lang niet hier geweest we zijn inmiddels verhuist hebben een huisje gekocht
    en hebben heel lang geen internet gehad,maar nu eindelijk wel weer
    ik heb echt heel veel gemist en zie dat jullie kindjes echt super zijn gegroeit
    Ons meisje is ook heel goed gegroeit
    dit is ons meisje nu

Bekijk bijlage 86742
    Ze woog bij de geboorte 2200 gr en was 43cm
    nu weegt ze 5080 en is nu 58cm

ik ga gauw weer verder alles klaar maken voor morgen , morgen wordt onze jongste zoon 2 jaar

Liefs Maria

19. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Setti, wat ontzettend k*t van die oppas, zeg. gelukkig hebben ze nog een plaatsje voor Lisanne op het KDV.

@ Kussiexx, Hier ook geen idee was het kan zijn met Stan. Misschien idd een doorkomend tandje ofzo??

@ Alies, O, dat staartje!! Schattig!! Wat heeft ze lang haar!!

@ Eliesah, wat super dat Taleah heeft doorgeslapen!

@ Vriendlief, Woow! Maatje 74?? Milan heeft 68 en ik vond dat al groot!!

@ Lisetje, wat een super leuke foto's van Semmetje ;) Die met die tong is echt geweldig!!

@ Kleintje, ik wil ook een canvas.. Das echt mooi!!

@ Hier, alles gaat rustig z'n gangetje.. Afgelopen weekend zaterdags gewerkt... Pfff allemaal mensen die denken voor Eur. 300,- op vakantie te kunnen in het hoogseizoen...

Milan doet ook nog geen aanstalten maken om zich om te draaien.. zowel van buik naar rug als van rug naar buik niet.. Is dit wel normaal?? Of zijn de overige maart kindjes gewoon vroeg.

Gisteren zijn we eventjes naar Willemstad geweest.. Maar ojee wat was het daar druk! Je kon over de koppen lopen!! Dus maar eventjes op een bankje gezeten en toen maar weer terug naar huis. De terrasjes zaten bommetje vol. Maar helaas maar waar. Ik buk voorover balt mijn bril op de grond. (zat geklemd aan mijn polo omdat ik mijn zonnebril op had) Kapot!! Grrrr. Was een super dure Chanel bril.. Dus moet nu woensdag maar op zoek naar een nieuwe bril.. Hopelijk zit er niet een al te lange levertijd op.

20. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Maria, wat een schatje is Bonita zeg!!

Deel Deze Pagina