jeej, gelukt! eindelijk . @ Gwen: Fijn dat joenna helemaal is goedgekeurd!! en fijn dat ze niet meer a-symmetrisch is
Haha Kussiex, wat een geinige chilfoto van Stan. Ben je al bij de ha geweest? Vertrouw op je moederinstinct, die heb je niet voor niets erbij gekregen. Misschien heeft Stan wel verborgen reflux. Maria, welkom terug. Wat is Bonita een lekker moppie. Barf, wauw hij staat echt al. Nienke krijgt ook Friso, maar dan de gewone. Sneu he, als de kleinste zo hard moet huilen, omdat de oudste iets gedaan heeft. Als Nienke op de grond ligt, dan kan ik ze niet samen even alleen laten, want Marleen moedert graag. Eliesah, draaien is leuk, maar dan niet 's nachts. Jammer, dat ze dan niet gewoon op d'r buikje verder slaapt. Kleintje, spannend voor je. Veel plezier bij je ouders. Setti, Lisanne ook alweer 5 maanden. Gaat ineens snel he. Zat net te denken, vorige jaar had ik om deze tijd mijn positieve test in mijn handen. Wat kan er dan in 1 jaar tijd veel gebeuren. Hier, we zijn net met de fietskar even naar de markt gereden en heb Nienke toen in de draagzak gedaan. Ze zat heel goed en ik had mijn handen vrij voor de oudste, want die had besloten om haar teenslippers aan te doen, waar ze niet op kan lopen. Ze liep echt als een kreupele bejaarde achter mij aan. Gelukkig had ik d'r sandaaltjes in de tas gedaan, maar mevrouw weigerde echt om die aan te doen. Ze heeft het volgens mij erg warm, want ze heeft nu d'r bikini uit gedaan en loopt lekker in d'r naakie door de caravan. Ow, ze heeft nu d'r sandalen aangetrokken, verkeerd om, ik zeg dan altijd, dan krijg je bananenvoeten. Ik hoor Nienke, die heeft trek in een flesje.
Nee Linda dat zou ik idd ook niet doen :O Ik vind het ook zo'n aso serie en zou zelf ook niet willen dat mijn kind daar aan mee zou doen!
Ik nog even gvraagd omdat ik nieuwsgierig was, waarop ze selecteerde bij de baby's, omdat ze mij belde. "Nou...eigenlijk nergens op, moet gewoon een baby zijn." Whahah ik hoopte op een antwoord als: moet een prachtig mooi schattig lief leuk kindje zijn ... maar nee hoor, moest gewoon 'een baby' zijn. whahah ja daaaaag. @ hier: Whaha daan is helemaal knocked-out van de fysio. ze zei ook al; het lijkt heel weinig, wat ik doe, maar het is voor hem heel vermoeiend. Dat blijkt, want hij ligt al 1.5 uur te slapen terwijl ie al lang zn fruithap en fles mag gelukkig slaapt jesse ook, is het lekker rustig hier (die heeft zn fles juist eerder gehad, dus die zal wel op 5 voedingen komen weer een keer. achjaa)
@ Kleintje: Ik hoop zo dat het wat gaat worden met 1 van de huizen. Mijn duimen draaien op volle toeren! Veel kijk plezier @ Eliesah: Gefeliciteerd met het huwelijk van je vriendin. Hier nog zo'n emo muts. Jank om alles Jammer van de nacht. Hopelijk brengt ze daar snel verandering in. Heerlijk samen met je vriend je vakantie afsluiten!! Genieten @ Lindavnr: Zo frustrerend als je bericht weg is:x Die filmpjes van de New Kids kijk ik nog wel eens op Youtube. Sommige vind ik echt heel grappig Ik zou daar mijn kind ook niet voor lenen. Wel een leuk dat ze je belden!! Fijn om te lezen dat de fysio de afplatting van Daan zijn hoofd vind mee vallen. Toch een hele geruststelling. Ik heb bij het CB navraag gedaan over de buikjespap. Het advies van 6 maanden is omdat er gluten in zitten. Sommige kinderen reageren op gluten, en dan is het beter om dit na 6 maanden te geven, daar de darmen het dan beter kunnen verwerken. Zolang ik geen reactie merk, kan ik het gewoon geven.
Goh ik blijf er echt vol verwondering naar kijken!!! Hoe lang kan ie dat zo? En is dat niet eng, op een bank? Kukelt ie niet om?? Echt bizar!!!! Dadelijk loopt ie al met 6 maanden ofzo joh! 8)
@ gwen: aaah oke, dat is het dus! Fijn dat Joenna er niet op reageert! . Kan ze lekker van de buikjespap genieten .
Boomer; het was indd maar kort. Gratis trouwen he . Straks is het daar thuis een klein feestje, taart eten en daarna bbq of iets. Sjammie, daar houd Elisah wel van hahaha. Linda; ow hun zijn echt verschrikkelijk. Iedereen moet altijd zo lachen maar ik zit er dan echt zo bij van mmm ja.. Maar op zich wel leuk dat ze je gevraagd hebben! Ow wat fijn dat het fysio bezoek geslaagd was . Gwenolyn; die Joenna doet het goed zeg! Fijn hoor. Stroopie; haha zo te horen is je oudste dochter lekker eigenwijs. Super!! Daar hou ik wel van. Garnalen vingers, bananen voeten wuhahahahaha... Jaaa, een jaar geleden 20juli hadden we gewoon een positieve test in handen. Wooow, wat gaat dat snel zeg!
Ik had ook ff teruggekeken naar de foto's en 5 juli had ik een positieve test in handen. Wat vliegt de tijd.
Mooi!! Fijn dat de heupjes goed zijn! Zielig he, dat krijsen, maar gelukkig is het altijd maat eventjes en ligt ze nu weer lekker te wippen
fijn dat t zo goed ging bij de fysio en dat hij er niet al te veel last van heeft en dat t vermoeiend is dat geloof ik graag
Dat is een hele goeie tip Setti. Dat gaan we straks eens proberen . Je hoort het of het heeft gewerkt of niet..