Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Nou das inderdaad goed neiuws!! Ik snap niet precies wat het inhoud, maar meer thuis zijn en dus neem ik aan ook bij de kleine zijn, is toch geweldig!!

Truste!!

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

hihi 2 kilo extra afgevallen door al dat bloedverlies haha

en hoe heeft taleah geslapen?????

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wij geven zowel fruit als groente en dat gaat prima en daarnaast nog de ochtend en de middag gewoon de fles en de laatste voeding ook de fles met rijstebloem erin. dus ze krijgt 3 flesvoedingen fruit en groente en tussendoor nog warm water of diksap

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ow wat goed zeg!!!!! en kan je dan t zelfde doen als wat je deed??? krijg je ook een comp van het werk dan? wel lekker dan hoef je minder vaak oppas voor milan te zoeken

5. Nou tis alweer over, gister spoot alles er weer uit :$

6. Hij steunt nog wel tegen de leuning van de bank hoor, mja hij heeft wel veel kracht in zijn beentjes :D

We hebben aan de voorkant ramen tot de grond dus vandaar dat we zoveel licht inval hebben, idd mooi maar het was wel moeilijk om betaalbare gordijnen te krijgen :D

7. Haha ja dat snap ik! Owen slaapt `s morgens meestal tot half 10 en dan tot 7 uur `s avonds is tie wakker.
    De oudste is 3 die wordt `s morgens tussen 6 en 7 wakker en gaat ook om 7 uur `s avonds pas weer naar bed.

8. Owen hier kruipt nog niet maar hij ligt wel heel de tijd naast zijn boxkleed want hij verplaatst zich wel, haha!
    Wel goed dat ze met 5 mnd al kruipt!

9. Idd spannend :)
    Mja eigenlijk zou het wel mooi zijn als je dat huis dan via de woningbouw zou kunnen krijgen, scheelt je toch weer 150 eurries per maand ;)

10. Ja dat snap ik, ik zal ook ongeduldig zijn als je zulk leuk (of juist niet) nieuws zou kunnen krijgen. Nja dan moet je maar naar je ouders huis om de post te halen :D

11. Ja ik vind ook dat hij erg snel is met blijven staan, hij wil ook heel de tijd gaan staan als je hem op schoot hebt, mja hij heeft gewoon veel kracht in zijn beentjes ;)
    Ik vond het pakje ook erg leuk ja :) idd van de H&M!
    Voor de oudste heb ik wel een t-shirt van Brazillie gekocht bij de H&M, ik vind de kleuren zo mooi, hij heeft ook een pet erbij :)

Maar niet duur 1 euro voor dat pakje :$

12. Zielig hey als ze die prikjes krijgen :x Hoop dat ze er niet al te ziek van is geworden!

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Kussie; Jemig, 6 schepjes JBPM?? Pfff.. Fenna heeft al soms moeite met 1 schepje op 180 ml. Let goed op je speentje, zoals Lindavnr al zei. Kan me nl. goed voorstellen dat hij dan in slaap valt. Moet tie niet zuigen ook ;)

@Lisetje; ik ken het wel hoor ! Als Fenna in dr wipstoel zit, zit ze ook zo te tieren. Ze heeft dan haar speeltjes vast en lijkt ook gefrustreerd. Ik weet soms ook niet wat ik ermee aan moet.
    Misschien zitten ze nu in hun 4,5 maand sprong, want dat geneuzel begint dan schijnbaar al een maand voor de 4,5 maand sprong met minder eten, slapen en sjagerijnen e.d.

@eliesah, jee meis, wat kl*te dat opa en oma's niet kunnen oppassen! En vrienden ofzo? Of ga je op zoek naar een 'echte' oppas?

@Rust/regelmaat; Eergisteren was ze dus helemaal over dr toeren toen we bij mijn schoonfamilie waren. Daarna was ik met Fenna en mijnmoeder uit eten geweest, dus was ze ook druk met de mensen in het restaurant. EN daarna duurde het dus een uur voordat ze eindelijk ging slapen. Ze was echt oververmoeid, wreef in der oogjes, maar zat toch te krijsen in bed. Gewoon oeverprikkeld denk ik.

@LIsetje; Breda is niks beter... Ze hebben hier onze belangrijkste weg naar het centrum en mijn man zijn werk afgesloten, inderdaad ook tot september!

@Chantal; gefeliciteerd! Wat moet je dan doen? Ik zoek ook nog werk :)

@Kussie; Hier ook eenkennigheid! Ze moet haar grootoma niet :( Hartstikke lief mens, maar als ze Fenna vastpakt is het grote paniek. Vind ik echt sneu voor oma, die is namelijk zooo gelukkig met haar.... Hoort bij de 4 maanden had ik vernomen.

@Setti; 3 flesvoedingen nog maar? :$ Jemig is dat echt? Goh wat een verschil zeg. Hier nog 6 borstvoedingen....

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Had ik gisteren hier verteld dat fenna nog niet zelf kan omkeren van rug naar buik. Echt 1 uur later, kijk ik in haar kamertje, is ze op dr buikje gerold en ligt ze te slapen!! Pfff... ik heb haar maar weer teruggelegd. En dus 's avonds lag ze in de box en jahoor keek ik weer, lag ze weer op dr buik!

Dus die mogen we nu ook in de gaten gaan houden 8)

De afgelopen week heb ik Fenna elke dag al vroeg naar bed gebracht. 20.00/21.00 uur laatste voeding en dat wordt ze wakker tussen 5.00 en 6.00 uur.
    Nu werd ik dus om 7.30 uur wakker en ze sliep nog! Even blijven liggen en ze heeft dus pas om 8.45 uur gegeten!!! En de laatste voeding was gisteren om 20.30 uur. Dus meer als 12 uur ertussen. Bizar! Het voelde zelfs fout aan. Maar goed, als ze echt honger had, zou ze wel janken toch? Mijn tetten deden pijn!! Autsjjj

Hier nu al een week last van groene poep (bij Fenna dan he :D). Ik lees allemaal verschillende verhalen. Nu heb ik wel al een week last van mijn darmen. Misschien door de BV geef ik dat door? Iemand anders met BV last gehad van groene poep???

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ik geef nooit op 1 dag! 1 potje hebben ze genoeg aan.
    Ik denk dat ik tegen de 5 a 6 maanden indien ze hongerig worden ofzo eren potje toe voeg, maar nu nog niet.
    dus of fruit, of groenten op een dag.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oehhh lekker! ideaal ook zeg!
    Wat voor soort werk ga je doen? :D

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    3 voedingen nog maar?? dat is toch pas vanaf ruim 6 maanden?

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kruipen: hahah jesse deed het gister ook!! Nog niet kruipen zoals het echt hoort natuurlijk, maar hij lag op zijn buik en duwde echt zijn knieƫn onder zn buik en zo ging ie vooruit!
    Wel zeer gefrustreerd omdat hij van zijn buik af wilde en dat lukt natuurlijk niet met 'kruipen'... maar ach :p
    En mama maar lachen, terwijl meneer lag te huilen en te doen :p hihi. slechte mama :p
    Ik zal de volgende keer eens de camera erbij pakken :D (als ie niet heel hard ligt te huilen dfan haha)

@ chantal: Ohja, jij werkt op een reisbureau :) Benieuwd hoe en wat je nu thuis kan gaan doen! is het voor al je uren?

@ boomer: Geen bv maar hier ook wel eens groene poep hoor. Ach, alle kleuren komen voorbij. Groen, donker (bijna zwart), geelsig, en ook wel eens oranje maar dat waren de worteltjes.

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hihi Linda, dan voel je je gemeen he? Fenna moet soms ook zo zielig huilen en dan kijkt ze me aan met zo'n pruillipje. Dan moet ik ook lachen.... :p

DAt de poep bij BV groen zou zijn, kan schijnbaar verschillende oorzaken hebben. Krampen, verkoudheid, maar dus ook teveel voormelk bij mij schijnbaar.

Iedereen schrijft weer wat anders, dus laat ik het maar gewoon aan het CB vragen, is misschien het beste :)

Goh, die airco is toch wel lekker hihi :D:D:D

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oh oke, wist niet dat dat anders was en ook vanalles kon betekenen!

Deel Deze Pagina