nou ja echt kruipen kan je t niet noemen t ziet er wel zo uit maar t kost haar echt heeeeel veel moeite om vooruit te komen
nu je t zegt klinkt wel weinig he ja idd 3 flesvoedingen en tussendoor dus nog water/diksap en heel soms een 60cc flesje maar niet vaak naja zolang ze maar gezond is
lekker toch kan mama ook eens uitslapen en idd als ze honger had liet ze zich wel horen hoor. en ze kan wel rollen hihi
soms heeft ze nog 6 flessen maar komt niet veel voor en als ze veel gespuugt heeft dan laat ik de groente weg en krijgt ze de fles!! maar verder is ze gezond en kijk en luister ik vooral naar haar en dan doe ik wat me gevoel me ingeeft. ze komt ook nog aan dus dat is goed
ja ik ben er laatst ook al eens over begonnen met of tiel nog doorgaat en wie er gaat reserveren en met hoeveel en hoelaat misschien is t handig om een apart topic ff te openen voor alle berichtjes voor t uitje zodat we alles bij elkaar houden
Jee, Taleah heeft niet liggen draaien vannacht . Was dus een hele goede tip van jou Setti, 1000x dank haha.. Hopelijk was het geen toeval en blijft het niet bij 1x . Had dr gister avond ook laten slapen met de laatste fles maar toen kwam ze om kwart voor 1, ach ja, en toen doorgeslapen (zonder te draaien of iets) tot half 8. En toen weer geslapen van 9 tot half 11. En nu ligt ze weer te mopperen dus hup zo er weer in haha.. Kom zo weer verder reageren .
@ Linda, nee, het is voor 6-8 uren bovenop mijn standaard 24 uur.. Zo kan ik lekker even wat bijverdienen. Het is de bedoeling dat we thuis met klanten gaan chatten die op dat moment op de website van D-Reizen zitten te kijken en er op één of andere manier uitkomen... Het is een test die ze gaan doen of dit aanslaat voor 5 wkn en wanneer het goed bevalt gaan ze er misschien definitief mee door..
zou kunnen, maar weet niet of dat mag? Zag er laatst een hele discussie over maar of het nu wel of niet m ag uiteindelijk, weet ik niet.
Vanochtend gelachen om Melanie. Ze lag bij ons op bed en was wat met het laken waar we onder slapen aan het spelen. Als ik haar neusje aantikte deed ze het laken over haar gezicht. Een paar tellen later kwam ze weer te voor schijn met een big smile. Dit ging zo een paar minuten door. Jammer dat we de camera er niet bij hadden.
Nee geen last van groene poep, het blijft hier eigenlijk geel, maar ik denk wel als jij iets hebt dat je dat dan automatisch doorgeeft. Goed hoor dat ze omdraait En heerlijk dat ze zo lang doorslaapt
Wij geven een half potje per dag en dan gewoon groenten en fruit afwisselen. Lijkt me niet nodig om 2 potjes per dag te geven. Had hier trouwens in de supermarkt gekeken naar de prijzen van Olvarit en Friso maar ze kosten bij ons allebei 79 cent (ik weet niet meer wie het zei maar iemand hier zei dat de Olvarit duurder was)
Heej allemaal!! Het uitje, word dat nu Tiel? Ik meende ergens in Utrecht? Tiel is wel bloody ver weg hoor!! Hier vandaag weer naar fysio geweest met mijn ventje!! Ze gaf me een compliment dat ik goed met Stan oefen! Ze kan zien dat hij al erg vooruit gaat! (maar dat wist mama zelf ook al ) Is natuurlijk altijd leuk om te horen!! Over 2 weken weer... @ huilen en er om moeten lachen.. Als Stan zijn zielige pruillipje trekt en ik weet dat er "nix" aan de hand is, moet ik er soms ook zoo om lachen Of wanneer ik even de fles uit zijn mondje haal, om even te schudden en hij gaat zo lopen mosteren, (kleine gilletjes enzo) dan moet ik ook zo lachen.. Geef je hem de fles dan weer terug, ist in een keer weer stil!! @ Chantal, dat klinkt goed van je werk!! Indd even lekker extra zeg!! Altijd goed 8) @ Linda, hoe gaat het met het oprekken? Lukt dat allemaal een beetje goed? En gaat het Arno al wat gemakkelijker af? Hoe zou het met Kai zijn, van Germini?? En met Shezze, en Johannal en Moons, ben eigenlijk best nieuwsgierig!! Hihi Liefs
boomer: hier ook weleens groene poep geef ook nog volledig bv maar wel 1 fruit hapje dus misschien dat het daar van kan komen maar als je bv geeft kan het alle kleuren zijn toch? Jan heeft nu trouwens alweer 4 dagen niet gepoept ondanks de vsm
@ vriendilef; moeten ze met bv niet elke dag poepen ofzo? Of was dat juist dat het een dag of 5 mocht duren? Weet het even niet mee r Ben op het werk dus ga gauw verder! Komt er trouwens ook niets uit als je hem tempt? of heb je dat de afgelopen 4 dgn toevallig niet gedaan?