nou prbeer al een half uur een foto te plaatsten maar het lukt niet... is er iets veradners ofzo met foto's plaatsen?zie ook ineens in dat upload schermpje een rood balkje van wat je in totaal hebt geupload...en hij upload ze nu dus gewoon niet goed...
linda he bah 2 dagen diarree??? hopen dat t snel weg is anders ff de ha bellen. en wat balen van je vloer zeg!!!! idd lekker een weekendje weg gaan. en wat gaat t oprekken goed zeg nu al zover en nog 1 maat te gaan. spannend zeg morgen de hele dag naar t kdv autostoeltjes gaan vanaf 9 maanden of 13 kilo volgens mij ze schatten dat lisanne tot een maand of 10 in de maxicosi kan zolang t hoofdje niet uitsteekt maar t lijkt me niet confortabel zitten als dr voetjes uitsteken. dus we hebben nog wel ff. ik heb nu 2x de maxi cosi tobi gekocht. met 15% korting dat scheelt mooi ff 70 euries kleintje t zou goed kunnen hoor want bij een week of 17 is er ook weer een sprongetje!!! eliesah je schrijft zn naam zo: rayan. en balen zeg dat ze nog gewoon draait met t voedingskussen! kussie haha geen zomerstop met de soap leuk leuk leuk, dussss gezoend!!! hihi you go girl ano wat goed van je dat je stopt met roken!!!!! ga anders kaugom eten dat heeft bij mij toen ook geholpen en t werkt nog laxerend ook als je een pakje per dag kauwt goed voor t lichaam om alles eruit te poepen. ano ik had dat ook met foto's plaatsen dus nu doe ik t zo: eerst de foto openen met paint en dan bestand opslaan als onder een andere naam ofzo en dan is het bestand veel kleiner en dan doet hij t wel. meeting ik zal ff een topic openen en ik weet niet wie er gek was op lijstjes want die had geloof ik t laatst een lijstje up to date gemaakt.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/220982-uitje-maart-mamas-2010-a.html#post7834007 de link naar t uitje topic en de onderste link in mijn handtekenig staat hij nogmaals
Even snel: vandaag Joënna door mijn schoonzus laten ophalen bij het KDV. Ze was echt niet in haar hum. Veel huilen, niet willen slapen, niet drinken, veel hoesten en rare rode vlekjes. Morgen is mijn man nog thuis, dus die gaat even naar de HA toe. Geen koorst/verhoging wel erg wit en rode kringen om haar ogen. Ook is ze erg moe. Van slapen word je alleen maar beter. Hopelijk kan ik morgen eerder naar huis. Normaal nooit een probleem, maar nu is mijn collega op vakantie, leidinggevende vrij, en ik werk van 5 dagen van 2 personen in 3 dagen stoppen. Gelukkig kan eventueel mijn schoonzus oppassen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/220017-limiet-bijlagen.html zie hier de oplossing nu gauw weer film
setti, haha ja eet altijd al wel veel kaugom, maar bedankt voor het meedenken! ik heb alle foto's al verkleind van te voren, maar het werkt gewoon niet...snap er niks van... boomer tja zonde he dat geld, baal er ook echt van, we zijn nu samen gestopt, hoop dat we het volhouden... gwenolyn he bah zeg wat balen dat joenna niet lekker is, hoop voor je dat je morgen idd eerder naar huis kan!!dikke kus voor je dochter!!
Gwenolyn: Balen zeg dat je meisje zich niet zo goed voelt hopelijk gaat het gauw beter! Hier: brocolli vond ze volgens mij wel lekker ze heeft daarna ook goed gepoept haha! Rest van de avond is ze vrij rustig geweest en nu ligt ze in bed!
nou als t goed is werkt t nu, zoals beloofd, en omdat lisetje zo benieuwd was weer even wat spam.. Bekijk bijlage 87654 deze is van gisteren, lekker op het speelkleed spelen
lieve meiden, ik weet dat ik lastig ben en dat sommige al gestemd hebben (thnx!!) maar willen diegene die nog niet gestemd hebben, zo lief zijn om dat nog even te doen... hihi zou daar erg blij mee zijn! Je kunt maar 1x stemmen en dan is t klaar.. thnx!!!!