Ja klopt, ik had die oude afleveringen nog niet gezien. Sorry als ik je met een dode mus heb blij gemaakt.
Ik doe meestal met erg veel water aanmaken anders is het zo sterk! Met maar 50 cc water is het net of je gewoon sterke appelsap drinkt. Dus ik doe altijd maar iets van 10cc, met 170 water. 10-12 delen water is voor een baby vanaf 4 maanden. En dat blijft volgens mij nog wel een heel aantal maanden gelden! Waarom zou je het dikker moeten maken naarmate ze ouder worden? Dan wordt het alleen maar sterker van smaak, en tis niet dat dat het nu lekkerder of beter maakt.. verder hou ik het even hierbij, ben op het werk
Dag meiden, net terug van een weekje weg - wel vervroegd terug, want onze zoon is niet lekker en heeft hoge koorts. Zo naar de huisarts dus Ga even proberen terug te lezen... ouwe kletsers!
suc-6 bij de huisarts hopen dat hij snel weer beter is!!!! beterschap heeft hij allen koorts of ook nog iets anders?
Hoi Dames, Lang geleden dat ik me hier heb "vertoond". Druk, druk, schaam,schaam! Hopelijk alles goed met iedereen en met de beebs. Zal zometeen eens wat pagina's terug gaan lezen, want alles gaat me niet meer lukken Jullie kletsen zoveel! Hahah Wel gezellig! Kan ik nog op iemand stemmen misschien?
hey ja das lang geleden gaat alles goed?? hihi baby van de maand??? maar ik ga helaas toch niet winnen
Vandaag met Joënna bij de huisarts geweest. Ze heeft de "zesde ziekten" onder de leden. Het is net casper het spookje (zo wit met rode ogen), maar dan de melaatse uitvoering Vandaag is ze bij haar tante geweest, en morgen blijf ik thuis. Ze zit niet in haar humeur, en voelt zich niet lekker.
aah beterschap voor Joenna! Niet leuk voor die kleintjes.. vandaag alleen alles bijgelezen maar nog geen tijd gehad om te reageren. Helaas! Nu zit ik even op mn telefoon, maar ga zo weer weg. Gezellig met mn kleine zusje (13 jaar) naar de bios. Is erg lang geleden! Taleah doet het goed, vannacht alleen met een dekentje vast gelegd en heeft heerlijk geslapen. Ze slaapt eigenlijk heel de dag al lekker, fijn hoor! Is ze in de nacht ook rustiger merk ik. En zijn vandaag begonnen met een paar hapjes fruit, verse galia meloen. Mmm volgens mij vond ze t wel lekker, beetje wennen nog. Morgen weer paar hapjes proberen. Owjee, ik ben ook zo'n mama die te vroeg begint hahaha.. En wat zeggen we daarop, BOEIEN! Wuhahaha.. als ze er echt last van gaat krijgen stop ik wel maar komt wel goed denk ik. Fijne aaf allemaal, xx
ik ga zo voor een scommel stoel kijken want waar ik gister ben geweest deed t niet!! ts deze Bekijk bijlage 87891
lekker toch eliesah! mmmm Meloen, HEERLIJK! @ Setti: Gaaf ding! \ @ hier: kids hebben het goed gedaan op het kdv! Ze krijgen nu beide de fles. Ja, tegelijk. En ja, ik met 2 handen vrij hihi. Heb ze mooi in de wipstoel zitten, fles in mond en kussen eronder zal vandaag of morgen wel fotootje plaatsen Ondertussen mooi lasagna klaar gemaakt (voor de fles, hihi ze waren lekker rustig in de box) En nu WEEKENDD Heerlijk!
Hello ladies, druk druk druk met van alles en nog wat Heb het lijstje van de meeting zojuist in het andere topic gezet
ik zag m staan super!!!! en een geslaagd voor een nieuwe bril zag ik wat voor een ist geworden? hier de schommelstoel doet t!!! en ziet eruit als nieuw en dat voor 80 euries via marktplaats nieuwprijs 200
@ Setti, ja. ik heb er eindelijk een gevonden.. Het is een een Gucci montuur geworden... Was wel grappig, zal jullie het verhaal in het kort even vertellen: Vorige week zondag had ik dus mijn " oude" Chanel montuur laten vallen en was dus kapot... Er moest dus een nieuwe bril komen. Omdat ik een best moeilijke smaak heb qua brillen was dat dus zoeken naar een speld in een hooiberg... Woensdag de hele dag alle opticiens in de buurt afgezocht.. Wel een aantal leuke montuurtjes gezien maar natuurlijk alleen maar leuke die niet te betalen waren. Uiteindelijk beland bij een opticien in Roosendaal waar een hele vriendelijke opticien werkte die voorstelde om mijn bril gratis te maken zodat ik hem tijdelijk weer even op kon doen en in de tussentijd ik rustig op zoek kon gaan naar een nieuwe. Nou helemaal super dus. Mijn " oude" bril zou vrijdagochtend (vandaag) klaar zijn. Vanochtend dus eerst maar even voor de zekerheid gebeld. Het was gelukt. Mijn bril was zo goed als gemaakt. je zag het nog wel goed maar ik kon er tijdelijk even weer mee vooruit. Er was alleen 1 probleempje. Per ongeluk was er 1 van mijn glazen verdwenen in de werkplaats. Kreeg van de vriendelijke man een voorstel: 1. - 1 nieuw gratis glas en mijn oude glas in de oude bril. 2. - 1 nieuw gratis glas en ikzelf een glas betalen in nieuw montuur wat ik bij hen zou kopen. Maar ik kwam zelf eigenlijk met optie 3: - Ik had namelijk in Etten-leur een mooi montuur gezien maar die bril kwam gewoon met glazen en al op teveel geld uit. Aangezien ik van de opticien in Roosendaal 1 glas gratis kreeg kwam dat natuurlijk weer mooi uit. Hij vond het wel prima en heb dus het dure montuur in Etten gekocht en de glazen er in Roosendaal in laten zetten. Snappen jullie hem nog?? Tis toch wel een heel verhaal geworden...
hahaha muts. je hebt t wel leuk voor elkaar gekregen en waarschijnlijk ben je nu goedkoper uit dan in ettenleur als je daar ook de glazen erbij nam!!! ik zag m al op hyves en je bril is echt gaaf