Gestemd! Alles goed hier, Rick is heel tevreden en groeit echt als kool! Niet te geloven zo snel dat alles gaat! Hebben jullie dat ook, dat je soms denkt wat een grote jongen (of meisje..) al. Alweer 5 maanden geleden dat hij geboren is. Hahaha. Zal niet te sentimenteel gaan doen.
goedemorgen dames hier ff lisanne spam van vanmorgen en natuurlijk lag ze binnen 5 min te slapen Bekijk bijlage 88007
Chantal: goed onderhandeld zeg Haha Ram; fijn dat alles goed gaat Setti: Ook al een succes zo'n schommelstoeltje? Esmay vind hem nu nog steeds geweldig HIer: ik vond Esmay vanmorgen zo in bed: Ik schrok wel even hoor! Ze heeft zich onder het dekentje vandaan gewurmd is toen helemaal naar boven gekropen (denk ik aangezien haar schaapje helemaal volgekwijlt was en die ligt boven in bed) en op de een of andere manier heeft ze zich helemaal omgedraaid en op haar buik!
@ vriendlief: zag op hyves dat je jarig bent: Proficiat!! @ Setti: hahaha stoer ding! @ KLeintje: hahah heerlijk hoe ze erbij ligt grappig!
en zo kunnen ze beide drinken en heeft mams d'r handen vrij 8) (whahah dat voetje van Daan er onder uit.. zie ik nu pas )
Vriendlief, van harte gefeliciteerd! Setti, is inderdaad een leuk stoeltje. Waar komt die vandaan? Linda, wat een mooie kereltjes Kleintje, da's even schrikken en voor je het weet doet ze het elke nacht/dag... Onze kindjes worden groot!
Setti; we hebben precies dezelfde schommelstoel . Alleen hebben wij m in een lelijke kleur, kregen we cadeau dus ja heb je het niet voor het zeggen. Komt ook van marktplaats voor 80euro geloof ik. Hier vind ze m ook nog steeds super! Linda; wat een heerlijke mannen zeg! Handig die kussens eronder, doen wij ook het kdv. Erg handig met meerdere kindjes . KLeintje; owjee die Esmay. Denk dat dat hier ook wel eens kan gaan gebeuren. Schrikken we ons een hoedje denk ik.. Net lekker geshopt in den bosch, nou ja 2 winkels gehad. veel te druk. Maar hebben de prenatal gehad en was het belangrijkst, gelijk de babydoos opgehaald. Was indd niet veel boeiends, maar goed altijd fijn om iets te krijgen . Vriendlief; gefeliciteerd! Gwenolyn; hoe is het nu met Joenna? Darcy; hoe is het met je zoontje? Al weer wat opgeknapt.. Chantal; hahah wat een verhaal met je bril .
Taleah heeft trouwens van de week dr voetjes ondekt, te leuk. Ligt ze op dr rug en pakt ze met dr handjes dr voeten vast. En het liefst wil ze dan nog draaien naar dr buik ook, te grappig .. Waaaah, heb nog maar 1 week vrij en dan weer aan het werk na 7 maanden thuis zitten .. Krijg er toch een beetje de kriebels van hihi.
@ eliesah: leuk dat ze met dr voeten speelt! hier pakken ze nog altijd geen voetjes. woon je in de buurt van den bosch eigenlijk?
even een vraagje; kwam erachter dat ik per ongeluk 2 verschillende pakken gekocht heb voor papflessen... Nu drinken ze het allemaal prima, maar was benieuwd, wat jullie geven? IK heb nu rijstebloem, rijstebloem met vanillesmaak en pyjamapapje vanille. Is allemaal vanaf 4 maanden.. Ik heb eerst rijstebloem gegeven, en daarna pyjamapapje, en nu weer rijstebloem. Wat geven jullie? (en ook nog een reden waarom het een wel of ander niet?) Op dat pak van pyjamapap staat wel vanalles over goede bacterien die erin zitten enzo, wat niet op de rijstebloem staat..
linda; ja we wonen in kaatsheuvel. bij de efteling ! komt vanzelf bij je mannen dat ze hun voetjes ontdekken.. ik gebruik gewoon rijstebloem met vanille smaak. ruikt zo lekker haha. wist nog geen eens dat er wat anders was. volgende keer eens kijken!
jaaa ze worden idd snel groot.. t gaat echt heel snel maar ja, genieten volop en das t belangrijkste mooie leuke foto's zag ik weer voorbij komen! thnx 4 je stem ram gefeliciteerd vriendlief! owww eliesah, geniet van je laatste wkje! hoeveel dagen ga je werken na je verlof? wel fijn dat taleah op hetzelfde kdv komt als waar je werkt.. toch? kun je altijd even kijken hihi ik heb ook geshopt (bij de shoeby) in de opruiming 1 broek en een shirtje.. en t staat gewoon leuk haha wie had dat gedacht hmmzzz sem huilt, zal eens even kijken..
@Setti wat een leuke schommel. @Linda knappe ventjes worden het al. @tijd gaat idd snel. Nog 1,5 week en Melanie is al weer 5 maanden. Zo vandaag op de Piekiesmarkt gestaan in Coevorden. Dat was om 3.30 uur opstaan en om 4.15 uur stond ik spullen uit te pakken. Ik had de kofferbak net open en ik had al wat verkocht. Tot 14.30 uur er gezeten. Was wel gezellig. Het weer was lekker. Toch nog 84 euro aan spulletjes verkocht.
Zozo Alies, da hedde goe gedaan @ Setti, k was ook op Marktplaats aan het kijken maar volgens manlief kunnen we het geld op dit moment beter gebruiken Heeft ie opzich wel een punt @ Eliesah, geniet van je laatste weekje.. @ Lisetje, ik had al gestemd op Sem.. Je staat nog steeds 4e toch? @ Kleintje, weg uit EL, jammer hoor Maar iig gefeliciteerd met jullie nieuwe casa..