via marktplaats gekocht in maarssen. de dag ervoor was ik in goirle geweest voor precies zon stoeltje maar die deed t neit
hihi ja ts wel weer een uitgaaf ja ik heb vandaag 3 mega dozen luiers gekocht voor 57 euries bij de makro dat is dus 9 pakken!!! komt neer op 3 pakken gratis
ochja, dat wist ik. Ga ook heel af en toe winkelen in den bosch, is een minuutje of 50 rijden volgens mij vanaf hier. Vandaar dat ik even benieuwd was. ik kwam dr ook pas achter dat er verschillende waren, tot ik m per ongeluk gekocht had! die pyjama papje vanille smaak is veel dunner, dan de rijstebloem.. las op het pak dat die melk ook smeuig en drinkbaar blijft als ie afkoelt. Bij de rijstebloem wordt het zon dikke prak, als het koud is
hahah danku . Klopt, zijn haar is een stuk langer ja! Bij Daan groeit het nu heel langzaam aan (Daan had veel langer haar met de geboorte dan jesse... maar die heeft nog een klein beetje last van berg(bijna niet meer hoor) dus dat groeit wat minder snel
@ hier: Met even het dorp in geweest met zn 4tjes. Morgen trouwdag van mn schoonouders maar helaas niet geslaagd voor een kado. Dan morgen maar een tankstation-bloemetje kopen . hahah. Naja, daan en jesse hebben wel een kadootje gekocht; 2 van die kleine gelukspoppetjes, aan zon touwtje weet je wel, en dan van een bruidje en bruidegom. Erg grappig . Verder hebben de kids vandaag voor t eerst uit de nestjes gelegen! De kinderwagen kan bijna helemaal plat en ze worden goed ondersteunt als ze liggen. Ze lagen er ook zoals het er uit zag erg comfortabel in. Helaas geen foto gemaakt van het wandelen, alleen van Daan maar dies nogal onduidelijk. Volgende keer even fotootje maken! Die nestjes werden echt te krap, da's wel echt een nadeel aan die dingen helaas. was wel erg leuk; ziet er veel leuker en echter uit nu ze echt in de kinderwagen liggen mgoed, met zo'n grote kinderwagenbak die de meeste van jullie hebben zal het nog wel een tijdje lukken? Of kan jullie kinderwagen ook zo mooi helemaal plat?
@ Ram & Setti: 5 maanden alweer. Nog even en ze kruipen. Man wat gaat het hard. @ Setti: Leuke schommelstoel!! Zoiets hebben ze bij ons op het KDV ook. Joënna vind het ook leuk om erin te spelen. Dat is inderdaad geen geld! @ Kleintje: Zo te zien heeft Esmay heerlijk geslapen!! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ik heb Joënna de foto laten zien om te zien hoe het moet om op je buik te slapen. Eerst vond ze het heerlijk, en nu in 1x (nu ze het zelf kan) niet meer. Heeft Esmay het niet warm met een slaapzak en deken? @ Lindavnr: Wat een heerlijke kerels heb je toch. Om verliefd op te worden. Hahahaha, handig om ze zo de fles te geven Hier krijgt ze rijstebloem, rijstebloem met vanille smaak en buikjespap. Grootste verschil is de toegevoegde vitamine en mineralen, vetzuren en granen. Zijn ingrediënten die ze nog niet nodig hebben. Granen schijnen ze eventueel gevoelig op te kunnen reageren. Wel even op het pak kijken of het niet al op basis van opvolgmelk is. Je hebt ook varianten waarbij je alleen water moet toevoegen, omdat er al opvolgmelk doorheen zit. Anders krijgen ze net iets teveel van het goede. Geen idee hoe plat mijn kinderwagen kan. Ik denk dat ze nog wel een maandje of 3 in de wandelwagenbak zal passen. Kan me goed voorstellen dat het er leuk uitziet!! @ Eliesah: Lief dat je het vraagt! Gaat alweer een stuk beter met haar. De vlekjes zijn zo goed als weg. Wel nog erg moe, veel hoesten en soms een diarree luier. Vannacht haar bed staan te verschonen omdat ze zo bleef hoesten, en moest overgeven. Hopelijk gaan haar druppeltjes snel werken. Wat leuk dat ze haar voetjes heeft ontdekt!!!! Hier nog niet. Wel vind ze het interessant om met haar voeten in de ringen te zitten. Geniet van je laatste week vrij @ Alies: Toch nog een leuk centje verdient. Wel akelig vroeg..........
@ gwen: Maar dan heb je het over voeding van 6 maanden, die met granen enzo. Wat ik bedoel is vanaf 4 maanden en is moet je net als de rijstebloem 2-3 scheppen door de voeding heen doen.
Gelukkig dat het al wat beter gaat met Joenna . Altijd gezellig zo midden in de nacht hihi.. Had je druppels van de ha gehad? Dank je wel, dat ga ik zeker doen !
Ja dat kun je wel zeggen, maar veel later moet je ook niet komen, want rond 5 uur was er haast geen plek meer om je spullen kwijt te kunnen. Het blijft apart hoeveel mensen er ook al op zijn om als 1e door je spullen te snuffelen. Met zaklampen in de weer en in het donker op je spullen schijnen. Vaak kopen ze goedkoop wat bij jou en blijkt het dat ze een stukje verderop ook zitten en hetzelfde spul gewoon weer verkopen voor iets meer.
Eliesah: leuke foto's Gwenolyn: Ik weet niet of ze het echt warm heeft, ze voelt namelijk niet erg warm aan s'ochtends... Maar als het op haar kamertje boven de 25 graden is dan doe ik her lakentje er niet over (het dekentje ligt wel op bed maar die gaat dus niet over haar heen, alleen een lakentje en als het te warm is dan niks) Esmay vind het trouwens ook niet echt leuk op haar buik! Al heeft ze vanmorgen niet gehuild toen ze op haar buik lag maar lag ze wat te brabbelen, dat doet ze trouwens ook als ze op haar rug ligt dus dat is niks raars En verder weet ik het niet meer.... Oh ja nog 1 vraag: geven jullie je kindje ook weleens liga eerste stap door het fruithapje heen? Ik heb dat nu 2 x gedaan en het blijft wel een beetje aan haar gehemelte plakken, de eerste keer vooral, misschien omdat ze eraan moest wennen?
@ kleintje: Toevallig! heb ik vandaag voor de eerste keer gegeven omdat ik zelf fruit gemaakt had en dat was nogal dun. Maar ging erg goed, ze aten het makkelijker als wanneer het zo dun is. Denk dat esmay gewoon even moet wennen idd. @ Eliesah: hahaha wat maken jullie toch altijd heerlijk maffe foto's van jullie kleine. Ik weet zeker dat die over een jaar of 18 in een deuk ligt als ze dr foto's/albums een keer terug kijkt
@ Ano, respect dat je opnieuw een poging doet om te stoppen met roken!! Gaat vast goed komen meid!! Heb er vertrouwen in!! En net wat kleintje zegt, valt het je zwaar, uit je dan maar even flink hier!! @ Lisetje, Stan stopt ook alles in zijn mondje, en kwijlt ook enorm, maar ik heb begrepen dat dat niet persé met tandjes te maken hoeft hebben. Ze zijn nu ook de mondspieren en de speekselkliertjes aan het ontwikkelen! En dat word vaak verward met het krijgen van tandjes... Ik voel regelmatig even in zijn mondje, zie ook wel een wit puntje, maar dat schijnt weer een talgkliertje te zijn... Ik voel verder nog niet echt verandering! @ Boomer, hahaha!! Jij kient dat wel weer mooi uit!! Ik hoop dat je ouders er ook "in trappen" @ Linda, vind je het écht leuk, ist nie te snel?? Ik weet het zelf nie zo goed!! Hij is nu hier en hij is heerlijk aan het koken voor me, (hoezo verwend worden) maar ik ben zo bang om er aan te beginnen... Bang dat ik toch tegenval, of dat hij ook weer er vandoor gaat... Dus volop genieten, nehh lukt (nog) nie @ Setti, zomerstop?? Wast maar zo, haha, ik rol van de ene toestand zo door de andere in, hahahaha!! @ Gwenolyn, heh, get, wat naar dat Joënna totaal nie lekker is!! Das nie fijn!! Maarreh, doe jij wel rustig aan met je werk!? Wel om jezelf denken heh!! En ook om je lichaam, want jij had toch ook nog vaak pijn... *knuffel voor jou* @ Ano, wat een super foto's van je meiske!! Vooral je tekst ook erbij!! LEUK LEUK LEUK!! En Neomi is echt een mooi meisje!! @ Alies, haha, is dat zo, word het leuker?? Hmmm... Nou ik kan nog wel meer vertellen hoor.. Hij is al 2 keer blijven slapen... En ook alleen DAT hoor!! Er is verder nix gebeurd... Maar het is nog steeds erg vertrouwd, dan lijkt het net of die 7 jaar dat we uit elkaar zijn geweest er niet meer zijn... Maar ik ben bang dat ik niet nou jah, kan voldoen aan zijn ideaal plaatje Och, je bent er klaar mee zeg met alles onder de "Drek" Inderdaad leve de wasmachines.. Ik heb ook nog nooit zoveel gewassen als nu ik Stan heb... Sta d'r zelf van te kijken.. Dacht dat het erg mee zou vallen, want die kleertjes zijn ja maar klein, maar het één is wel fel gekleurd, het andere toch wit, dus dan heb je al weer 2 wassen, en die hydrofiele handdoeken en washandjes die schieten er ook doorheen hier!! @ Darcy, jeetje, wat vervelend dat jullie vervroegd terug moesten komen!! Hopelijk is de kleine vent gauw weer beter!! Zie dat je naar de huisarts ging, hoe ist nu met hem? @ Gwen, oww de zesde ziekte, dat is niet ernstig toch voor de kleine meis? Tenminste, dat begreep ik van de assistente, toen ik van de week naar de huisarts ging met Stan omdat ze bij hem ook dat vermoeden hadden, al bleek het gelukkig nie zo te zijn! Hopelijkt voelt ze zich gauw beter! En harstikke goed dat je thuis bent gebleven vandaag!! @ Eliesah, ik geloof dat ze dat hier bijna allemaal vroeger doen dan "mag" kan het schelen, net wat jij zegt.. Als ze het oké vind en het gaat goed, gewoon doen, maarreh, ik wacht nog wel een weekie, hahaha!! @ Setti, das een mooi ding joh!! Is dat zo één die automatisch ook beweegt, of moet je hem wel steeds zelf drukken? @ Linda, super dat de kids het zo goed hebben gedaan!! En je hebt het mooi voor elkaar dat ze zelf hun flesje al drinken, hahaha!! Ben wel benieuwd naar een foto!! @ Chantal, ik moet nog even op hyves spieken geloof ik naar je nieuwe bril!! Heb hem nog nie gezien!! Indd een heel verhaal, haha, maar ik begrijp er uit dat je goed geslaagd bent en tevreden, en daar gaat het om @ Ram, heel herkenbaar, had het vandaag nog.. Stan is al écht zo'n jochie, heb hem voor 't eerst een spiekerboxie aan gedaan, zo stoer (plaats nog wel een foto) @ Kleintje, kan me voorstellen dat je er van schrok!!! Maar gelukkig lag ze niet met haar hoofdje ONDER het dekentje, het schijnt dat mijn moeder me eens zo vond.... (Als baby dan heh) met het hoofdje aan het voeteneind (onder de dekens) en de voetjes net boven de dekens, ik had een knal rood hoofdje, maar alles was oké! @ Vriendlief, lees dat je word gefeliciteerd, dus je bent vast jarig! Ook van mij van harte hoor!! @ Alies, dat is toch lekker meegenomen!! Al moest je er wel machtig vroeg voor opstaan!! Wast gezellig? @ Linda, owww, je hebt echt schatjes!! Je hebt gelijk!! Het zijn moppies!! En die foto met de flessen!! Super! Wat is een nestje!!?? @ Eliesah, superrr foto van Taleah!! Echt een (zonne)brillen gezichtje heeft ze!! Oww die andere foto is nog mooier!! Wat is ze toch een beauty!! @ hier, we gaan nu even lekker wandelen met z'n drietjes!! Ik vertel gauw verder hoe het hier gaat, en ik heb ook nog foto's van de spullen die ik van de bon van jullie heb gekocht!! 3 super leuke setjes!!! Plaats ik gauw!! En ook een foto van mijn ventje van vandaag, hij had vandaag dus voor het eerst een spiekerboxie an!! ZO LIEFFFF!! Owww en NOG meer nieuws vanaf hier, Stan kan zich omdraaien!! En ik was er de eerste keer nie eens bij, haha, Martin was er getuige van!!! En hij riep mij erbij en toen deed m'n ventje het natuurlijk nog een keer!! Hij draait linksom, rechtsom lukt nog nie, hihi!! Ennnn, hij kan ook lachen met geluid!! Zooo lief!! Helaas heeft hij dat nog maar 1x gedaan Maar toch!! Mama, heeft het gehoord!! En ik kan nie wachten tot hij dat vaker gaat doen!! Veel liefss!
Wuhahaha, wij zijn gewoon gek ! Moet je na gaan hoe Taleah straks word haha ! Lisetje; ik ga straks 3 dagen werken. Ik zit tijdelijk op een andere locatie (Balade, weet niet of je het kent) dan waar Taleah zit. Maar vind ik op zich niet heel erg, anders ga ik er elke keer naar toe denk ik en als ik haar dan hoor huilen of iets, zou ik er gelijk heen willen haha. Eerst maar even weer in het werk komen! Kussie; woow wat super goed van Stan zeg . Draaien en lachen met geluid, joehoei... Was gister toch naar de bios geweest, naar de film back up plan, met Jennifer Lopez. En de mannelijke hoofdrol heette in de film Stan, moest heletijd aan jouw Stan denken haha..
Jaja dat zal dat er niks gebeurd is. Nou denk niet dat ik de enige ben die van jouw ZP real life soap geniet. Waarom denk je dat je niet voldoet aan zijn ideaalbeeld? Als hij nu al toegeeft dat ie verliefd op je is en een relatie wel inziet en je neemt zoals je bent, dan zegt dat toch wel wat? Jullie zijn beiden volwassener geworden. Vaak als je onzekerder gaat doen dan komen er juist spanningen. Geniet er lekker van en de tijd zal het leren hoe het tussen jullie zal gaan. Ja het gaat super hard met al die spuugdoekjes e.d Melanie vindt het geweldig om mama wat te doen te geven. Het was heel gezellig. Zo kom je nog weer eens mensen tegen van bijvoorbeeld de basisschool of iemand die je een tijdje al niet hebt gezien. En dat pingelen is ook altijd leuk om te doen. Melanie heb ik vandaag ook eindelijk 'betrapt' op het rollen naar haar buik. Sinds een paar dagen doet ze het af en toe, maar ben ik altijd net te laat en ligt ze ineens op haar buik.
@ Kussie : ik vind het echt leuk en niet te snel! Stond er elke keer van te kijken dat de 1e zoen nog niet geweest was! Als ik iemand leuk vond, was die eerste zoen er ook zo hoor . Maar nu moet ik zeggen dat ik daar ook niet zo moeilijk in was, denk dat dat wel scheelt Laten we het er op houden, dat ik me flink heb uit geleefd tijdens mijn vrijgezellentijd . (niet all the way hoor...dat heb ik maar met 2 verschillende jongens gedaan: 1 keer met een jongen, en alle keren daarna met Arno ) Maar zoenen..naja..dat laat maar ff zitten . hahaha. Dus nee, ik vind het helmeaal niet te snel. Ik kan me wél goed voorstellen dat je er nog moeilijk van kan genieten, bang omdat het mis gaat. Dat zou ik ook zeker hebben. kan me ook je onzekerheid over jezelf voorstellen. ALs ik nu opnieuw met een jongen zou moeten aanpappen enzo, dan zou ik me echt ZEER onzeker voelen over mezelf. Doe ik nu al bij Arno, moet je nagaan. haha een nestje is een soort slaapbedje waar ze bij mij in de kinderwagen in liggen, in plaats van een kinderwagen bak. Ben super benieuwd naar je geshopte kleerjes van onze bon!! Wat knap!!! Stan heeft gerold!! Zie je nu wel; tóch een snelle baby!! En ook lachen met geluid! Hij heeft duidelijk een sprongetje achter de rug!! Misschien dat ie daarom zo onrustig was de afgelopen dagen!!
@ Alies, nou jah, bijna nix dan, hahahaha! Ben net sinds gisteren weer aan de pil, dussuh op dat gebied hou ik me voorlopig ECHT nog wel gedeisd!! @ Linda, onzeker bij Arno? Ja joh? Nou weet je wat het bij mij is... Ik ben natuurlijk bevallen van Stan (duhh ) en dat heeft behoorlijk z'n sporen nagelaten (straie)!! En als je dan al een partner hebt, nou jah, is dat denk ik anders, als wanneer je een "nieuwe"" jongen ontmoet... Ik bedoel. Vind het verrekte moeilijk om me "bloot" te geven, en ben echt knetter onzeker over mijzelf, ookal kan ik er nix aan doen dat ik die striemen nu heb, en een hangbuikie.. Nouw jah, HANGBUIK! Zucht... @ All, meiden, zijn jullie ook onzekerder geworden over jullie lichaam naar jullie man/vriend toe? En hoe reageren hun er op? Okeej, komen de foto's!! Hier een van Stan voor de eerste keer in zijn spiekerboxie!!
De 3 nieuwe setjes, de linkse is in 62 (voor nu nog) en de rest is 68, maar dat kan hij ook al bijna aan!! Het zijn alle 3 korte broekjes, ben ik zo blij mee, want die had ik echt te kort, en overal waar ik kom hangt al weer de wintercollectie Dus ik ben er echt superrr blij mee!! Heb ze vanmorgen gelijk uitgewassen, dus zodra de zon terug is, kan Stan zijn nieuwe kleertjes aan!!! Het was echt fijn meiden, om even speciaal voor hem te kunnen winkelen!! Jullie weten niet half wat het voor me betekend, want zo breed hebben we het niet met z'n tweetjes!! Dus nogmaals ontzettend super bedankt!!! veel liefsss van ons allebei!