Lindavnr: ik twijfel nog of ik vanavond een vers groente hapje maak (nou ja vers groente komt wel uit de diepvries ) of toch voor de fruit ga! Eliesah; leuk filmpje
wat voor groenten bedoel je kleintje? Iets van in een diepvrieszak ofzo? wat voor iets mogen ze bijv. al uit die zakken ? weet je dat of niet?
Linda: Ik ga vanaf deze week alles vers geven, tijdens de verbouwing geen tijd voor gehad... Maar moet me er nog even in verdiepen. Eliesah: Ook weer een leuk filmpje. Taleah is echt snel met alles! We gaan trouwens 8 dagen naar Gran Canaria. Kleintje: Wat een gedoe zeg bij de kaakchirurg! Kussie: Sterkte bij de therapie!
Dacht zelf aan iets van worteltjes, ewrten en wortelen, bloemkool of brocolli ofzo... Maar heb me bedacht wordt denk toch fruit Heb zoveel fruit op de markt gehaald gister haha! Heeft iemand al eens een keer kiwi gegeven? Zou dat weleens willen proberen... Op andere fruit reageert ze verder gewoon goed! En kan ik kiwi ergens mee combineren (een fruitsoort) wat zou lekker zijn ?
Ik vond dit een erg leuk "kook" boek voor kindjes vanaf 6 maand! Home - Albert Heijn *edit* Zie dat hij nog maar moeilijk te koop is...Op marktplaats staan er ook maar een paar.... Als ik hem terug heb (ligt nog bij mn zus) zal ik is kijken voor wat voorbeeldjes!
Eliesah weer een leuk filmpje.... Eten ik ga ook het fruit verst geven en vanaaf hij krijgt hij zijn eerste wame hap ben benieuwd wat hij er van vind.. Volgende week beginnen we met fruit... Ben bij de huisarts geweest moet nu door naar een dermataloog omdat hij me psoriasis ook niet vertrouwd heb ik namelijk op me hoofdhuid. Hij vond het in elk geval erg kaal. Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden...
@ kleintje: volgens mij mag kiwi nog niet..pas als ze ouder zijn.. zal zo eens kijken; even de fles geven nog.
ah al gevonden Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Schema - Voedselintroductieschema vanaf zes maanden zie overzicht....raden ze aan vanaf 12mndn... is erg allergeen blijkbaar. omdat ze nog maar 4 mndn zijn mag je nogn iet zoveel geven.. en ik ga dat ook niet doen; wil niet al dingen gaan geven die ze eigenlijk beter nog nietk unne n hebben. Dan maar gewoon even hetzelfde afwisselen!
@ Setti, hihi, ik neem maar aan dat dat een compliment is @ Kleintje, je kaak breken!!???? Wat heeft dat met je verstandskiezen te maken dan? Ik heb namelijk al weken last van 1 kant van mijn kaak..(had het al es eerder gehad en was toen overbelast omdat ik 's nachts mijn kiezen enorm op elkaar druk.. (van de stress) Maar nu heb ik het al weer, sinds de bevalling eigenlijk, en gaat niet over, wilde ermee naar de huisarts, maar nu ik jou verhaal lees, weet ik niet of ik nog durf!! Stel dat ik dat ook te horen krijg!! (ja mijn hypochondere ik komt weer boven) Wel een gedoe zeg voor jou!! Hoop echt dat het mee gaat vallen als je strax aan de beurt bent, wat is de datum nou geworden? @ hier, therapie, nou pfff.. Kom toch steeds weer op hetzelfde uit... Het me als kind al heel machteloos voelen om de situatie thuis... -lang verhaal- Me schuldig voelen omdat ik ook vaak ziek was en mijn ouders dat er niet bij konden gebruiken en dus echt BOOS op me werden; als ik migraine had, werd ik rustig een week(!!) genegeerd.. Dus met andere woorden, voor mijn gevoel ben ik al jaren niet goed zoals ik ben... Dus daarom kan ik mezelf ook zo moeilijk accepteren en heb ik ook zo verdomd weinig zelfvertrouwen (=lees NIX) Nou jah en zo nog meer dingen die boven komen, erg emo, maar huilen kan ik (nog) niet... @ hier, nadat ik therapie had gehad, had ik nog even een half uurtje voor mezelf en wilde korte broeken van halen.. Nou toen mocht ik bijna wel weer naar therapie Ik weet niet of misschien hier meiden het herkennen, maar het lijkt wel of mijn heupen een keer zo breed zijn geworden .. Serieus, ik had net voor ik zwanger werd, zo'n beetje maat 40/42 en nu krijg ik een gewone 42 niet eens meer over de benen! God wat voelde ik me kut!! Dus het moet nu menus worden.. Ik geniet nu van mijn laatste ongezonde hap.. En ik ga vanaf morgen (als mijn moeder op kan passen) beginnen met zwemmen, en dan 2x per week een uur lang baantjes trekken... En natuurlijk mijn eetstijl wéér aanpassen... Ik ben mijn boekje weer ver te buiten gegaan, van alle sores!!
FILMPJESSSS @ Setti, ohhhh wat heeft Lisanne een heerlijke lach!! Ontzettend aanstekelijk!! Prachtig hoor!! En woowww wat heb jij een knappe vent aan touw!! Poeh!! (geen zorgen, ik blijf ver uit de buurt hoor ) @ Eliesah, wauww, wat is Taleah al sterk.. Dat doet Stan echt nog niet.... Wel super stoer hoor!! Jou mannetje met je meissie!! heerlijk filmpje!! 8)
Ik dacht dat kiwi wel mocht maar toen bedacht ik me ineens dat er pitjes in zitten dus toen heb ik het maar niet gedaan Net perzik gegeven ze vond het lekker En volgens mij heeft ze nu haar broek vol gepoept want er komt ineens een lucht naar me toe
Leuk filmpje! Die Taleah is echt een vlotte meid. Jens rolt alleen nog maar van z'n buik naar z'n rug. En volgens mij gaat tie dan meer z'n hoofd achterna... Ik heb wel eens gehoord dat jongetjes wat later zijn met alles. Dat is dan waarschijnlijk het verschil tussen mannen en vrouwen....
Fruithapje; ze zeggen van kiwi dat je dat beter wat later kunt geven niet voor de pitjes hoor dat maakt niks uit. Maar ivm allergieën, maar de ene ha zegt dat je het wel gewoon kan geven en de ander zegt weer pas vanaf zoveel maanden. Is trouwens wel erg goed voor de ontlasting . Meloen kan ook lekker zijn en wat wij op het kdv ook wel eens doen is een tomaat door het fruithapje blenden. Maar dat is ook weer bij zoveel maanden geloof ik. Verder is het toch een beetje, appel, peer, banaan, perzik, meloen. Franny; ach elk kind heeft zn eigen tempo toch. Taleah is echt een beetje te snel ben benieuwd wat ze morgen op het cb gaan zeggen.. Haha, dat is dus het verschil. We zijn dr achter !
En wat vond hij van zn eerste warme hap? Owjee toch, hoop ook voor je dat er wat aan gedaan kan worden. Zal toch wel?
Meis, een hele dikke knuffel voor jou. Knap hoor dat je dit wil doen voor jezelf en natuurlijk voor Stan. Lijkt me erg moeilijk voor je.. Snel weer lekker genieten van het zwemmen, niet voor je gewicht maar lekker ontspannen in het water..
Perzik, dat kan ook idd gemend met iets of lustte ze het zo? Kiwi is nogal allergeen dus vandaar dat ze aanraden dat pas later te geven
Da's hier ook hoor; Daan rolt nog niet, en jesse heel af en toe maar (laatste tijd niet meer zelf). Deed dat ook door zn hoofd naar achter te gooien zodat de rest van zn lijf erachter aan komt
@ kussie: dikke knuffel voor jou! Vindt het stoer dat je doorgaat met die therapie, ondanks dat het zo zwaar is!!
hey kletskousjes! kom even hallo zeggen in t nieuwe topic.. kom morgen wel weer even kletsen.. als ik thuis ben, weer een drukke dag voor de boeg.. 11,15 cb voor 2e prikjes.. s middags visite daarna komen vrienden voor de barbeque.. maar ik beloof t! hihi.. verder hier alles goed.. hoop met jullie ook allemaal ben jullie niet vergeten hoor!! enne meeting.. liefst op 21 augustus.. heb nu al iets staan op de 7e.. weten we al waar en hoe?? heb ook nog eens zitten denken maar weet t zo gauw ff nie qua locatie.. lastig lastig! liefs lisette en een knuffel van sem!