sem ligt lekker in de box op zn buik te spelen.. lag eerst met zn hoofdje naar de muur en nu ineens met zn hoofdje de woonkamer in en dat op zn buik? heb net gestofzuigd en wc gepoetst... ben net wéér naar de winkel gelopen, was vanmorgen de helft vergeten haha maar ja, weer de hele wagen vol.. krijg er sterke beentjes van hahaha vanavond op kraamvisite bij nichtje van twan.. haar jochie is 10 juli geboren, ben benieuwd hoe klein dat dan weer oogt @linda, ook al de verhuiskriebels dus ben benieuwd hoe t met kleintje dr huis is nu.. lekker ah klussen en poetsen denk ik hihi
ik heb ff vriendschap verzoeken verstuurd aan degene die mee gaan met t uitje das handig voor om straks mn gegevens door te geven voor eventueel de betaling dus dan weten jullie waarom!!
heyy linda wow das zeker een hoop gezakt, nee dat zou idd niet mooi zijn, maar die staan dan dus al langer te koop?haha leuk zo'n pakje aannemen, misshcien zit er wel iets heel anders in dan lingerie, bleghhh daar moet je al helemaaaal niet aan denken dan.. kussie woowwww meid wat een super leuke foto's!!!die 1e is ook zeker mooi, maar de 2e is ook errug schatiig!sorrrrrrrryyyyyyyyyy je aanstaande vriendje dan hahahah baby van de maand:haha zit al vanaf april te wachten om mee te doen, maar iedere maand zijn er al wel anderen..nou dan doe ik maar in oktober mee, denk dat er dan nog neiamnd is of wel??? eliesah jammer dat het nog niet elke nacht lekker gaat, maar het begin is er iig , binnekort slaapt ze vast iedere nacht door!!
even gauw het is druk druk druk!! Vandaag hele dag aan het schuren geweest bah Gister sleutels gekregen en er moet toch nog wat gebeuren door de woningbouw! moet een muur tussen de woonkamer en keuken komen want er zit nu een houten balk en de muur is eruit gesloopt, totaal niet stevig! Dus beneden moet er ook gestuct worden ook door de woningbouw gelukkig... boven hebben de bewoners het behang er niet af gehaald (moest wel) dus moet de woningbouw dat eerst doen voordat er gestuct kan worden (zouden ze maandag eigenlijk komen doen kan dus nu niet ) en dat komen ze waarschijnlijk dinsdag doen dat behang eraf halen... duurt allemaal dus wat langer en de woningbouw lijkt ook tijd zat te hebben om alles in te plannen... Ga er maandag toch wel werk van maken, ik betaal toch niet voor niks nu al huur!! Zo kunnen wij ook niet verder... Net met Esmay nog naar de huisarts geweest want op haar gezicht zat een rode vlek en later ineens ook boven haar mond een rood plekje met wit puntje... Ik deed net haar romper omhoog en haar rug zat ook onder de vlekken... De ha denkt aan beginnende waterpokken Wel sneu voor dr maar goed ze kan het beter nu hebben dan later zei de huisarts al want nu heeft ze er minder last van waarschijnlijk.... Sorry dat ik verder niet reageer... MOet zo eten en dan weer terug naar het huis: SCHUREN
mmm... ik wil je toch even een hart onder de riem steken, want het is echt niet tof gewoon van je ma! Jammer is dat. Ik denk dat het best moeilijk is voor je. Knuffel... het is niet gemakkelijk voor je.
Mooie foto's zeg! En Linda, aha, zie jij er zo uit @Kleintje, das wel snel zeg, de sleutels. Waar ben je nu gaan wonen dan? OOh en balen vd waterpokken, maar krijgt ieder kind dat dan? EN is er niks aan te doen dan? @Hier, zo lekker uit eten bij de griek. Is alweer 5 maanden geleden. Ik heb net Fenna meegegeven aan mijn schoonouders en moest wel brullen. Net een glas wijn achterover geslagen en nu gaat het wel weer