pffff....daan en jesse maken me helemaal gek de afgelopen 2 uur krijsen, janken... ik doe gezellig mee met het janken, maar helaas helpt ze dat ook niet. Krijgen nu ook nog bezoek over 10 minuten...fijn... totaal geen zin in. En dan ook nog niet een paar man, nee... oma, een neef, 2 nichtjes en hun vriendjes... ja, zelf gepland, sja...leek me gezellig. Maar nu ff niet. mgoed, mn blije gzicht maar weer op zetten zo..
@ Linda, knuffel voor jou meid!! Hier een een jengelend ventje in de box.. de hele middag al aan het brullen. @ Boomer, als jij meedoet maak ik er ook wel één voor jou
hey meiden linda ahh meid haha helpt het meehuilen ook niet?tja tis soms idd wel eens frustrerend he die kleintjes?gelukkig is het bij neomi alweer een hele tijd geleden dat ze een echte huilbui heeft gehad, maar weet nog wel hoe ik me dan voel hoor, dikke knuff meid, hoop dat je visite snel weer weg is hahaha boomer ahh heb je zo moeten huilen?maar was dit de eerste keer dan dat je d'r even wegbrengt?nou geniet lekker van je griekse eten, en idd neem een drankje meer hahaha linda leuke fotos hoor van jou en je mannetjes!! alies mooie foto's van jullie kleine meid!! vakantie :ik begrijp dus dat er nog niet veel meiden vakantieplannen hebben, en dat er een hoop mannen zijn die niet willen vliegen met ene kleintje?maar waarom eigenlijk niet? In nederland op vakantie gaan is niet echt wat voor ons, dus vliegen moeten we zowieso, en dat vinden we ook prima,maar we weten nog niet of we al meteen wel ver durven te gaan.. het liefst gaan we wel ver op vakantie, maar ja stel je voor dat de kleine net niet in de hum is, zit je 10uur met een huilend kind... maar aan de andere kant, toen wij op verre vakanties waren, hebben we daar ook altijd heel veel stelletjes gezien met babies en dat ging zoals wij het konden zien prima, dus waarom zou het ons dan niet lukken nou ja we willen toch kort van te voren boeken, dus tegen die tijd maar kijken of ze een beetje een makkelijk kindje is of niet...
@ Linda, jaiks, die buurvrouw, hahahaha!! Hoe je het ook brengt, dikke schik hier, al lag ik in stilte, want Stan slaapt nu eindelijk!! En wat een mooie foto's van je mannetjes!! En wat zie jij er ook leuk uit!! Jij bent nog een hele jonge mama heh? Ik weet de leeftijd nie meer!! Oww, lees net dat je ventjes zo huilen Meis toch.. Wat een toestand.. Kan me voorstellen dat je nu totaal geen zin hebt in visite!! Wou dak wat voor je kon doen!! *dikke knuffel meis* @ Boomer, ach weet je, af en toe draait ze wel een wasje voor me en stofzuigt ze m'n huis.. Ze zei me vanmiddag nog dat ze alles voor me doet, en dat ik wel es wat dankbaarder mag zijn... En ik ben daar ook heel dankbaar voor, maar nou jah.. Het is gewoon soms zo moeilijk dat ze met niet even wil ontzien zeg maar.. Ik zei al, ik wil zo graag eens foto's uitzoeken om op CD te zetten en te ontwikkelen, of ze dan eens op wil passen.. Maar ze zegt, als je naar je werk gaat ben je er ook al uit.. Maar als ik gewoon eens een paar uur voor mezelf wil, dan nou jah, dat wil ze gewoon nie... Maar ze zei, ik doe alles voor je dus tjah... Sorry dat ik hier zo ondankbaar over kom. Wil ik even rechtzetten @ Foto van de maand.. Ano, jij doet dus oktober? Mag ik dan november doen Ik wil Stan ook wel es showen Hoe werkt dat eigenlijk, heb er nog nooit naar gekeken.. Moet je dan een foto sturen naar forumbaas ofzo? @ Boomer, hihi, je eerste glas wijn is dus al een feit.. Meis toch, het komt helemaal goed! Het is zo fijn als je af en toe even weer jezelf kan zijn.. Ennuh, nog beter als jullie samen even weer een "stelletje" kunnen zijn!! lekker van genieten hoor! Jullie Fenna is in harstikke goeie handen! Dat weet ik zeker!! Ik snap dat het moeilijk is (pfff, praat me er niet van hoeveel moeite ik er eerst mee had) Maar het komt goed! Soms moet je gewoon even Boomer (sorry weet je naam nie, hihi) zijn!! @ Kleintje, succes met schuren, wat een @#$%#& klus! Wel fijn dat jullie de sleutel al hebben!! Ow ennuh, de waterpokken? Hoe komt ze daar dan toch aan Ik hoop maar dat ze er niet veel last van heeft?? @ Lynette, leuk dat je ook mee gaat met het uitje! Gezellig! @ Darcy, balen meis, dat je er nie bij kan zijn, maar ik denk ook wel dat er nog meerdere meetings gaan volgen, als de nachtmerrie van Eliesah niet uitkomt tenminste... Moet er niet aan denken dat ook ik hier mijn halve levensverhaal zit op te hangen aan "vieze ouwe mannetjes" Ik kan het me nie eens voorstellen trouwens! @ Alies, wat een heerlijke foto's van Melanie, mooi hoor, zo zwart wit!! @ Marye, heej meis, hoe is het gegaan vanmiddag??? *knuf* @ All, thanks voor de complimenten!! Indd. Stan staat er superrr op!! Lekker ding!! @ Setti, hoe gaat het verder met Lisanne? Hoe zit het nou ook al weer? Jullie gaan wel op vakantie, maar Steef wil niet vliegen met Lisanne? Ennuh, las ik nou tussen neus en lippen door iets over een aanzoek in September??? *graaft in geheugen, maar weet niet meer of je daarover al eerder iets hebt gezegd* Liefssss
Linda; owjee en dan ook nog visite. Heel veel sterkte meid! Haha moest weer zo lachen om je met het pakketje van je buurvrouw. Kussie; haha mijn fantasie met de oude mannetjes hahaha.. Stel je toch eens voor ! Super mooie foto's van Stan zeg. Die eerste fjieuw wat een knapperd ! Jeetje jij hebt ook al heel wat meegemaakt zeg. Ben je nog bij de ehm hoe heet dat ook alweer? Om te praten zeg maar.. Boomer; veel plezier vanaaf! Gaat helemaal goed komen met Fenna. Hoe zie jij er nou uit? hahahaha Ano; ja ik vind ook gewoon dat ik volgend jaar met Taleah kan vliegen maar mn vriend ziet het niet zitten. Ach ja miss dat ik m tegen die tijd nog kan overhalen.. Setti; gezellig zeg ook al zp vrienden . Lisetje; ow nee maakt niet uit hoor. Maar ze heeft er niks van gezegd! Zal wel eens vragen aan dr. Alweer boodschappen gedaan, jij blijft bezig . Mm verder weet ik het even niet meer... Nu ga ik de pfaffs kijken ! Kom miss later nog terug..
@ Lindavnr: Meid wat vreselijk waardeloos in het ZKH. Leuk dat de chirurg ook geen idee had waarvoor je komt...... Alsof je voor de gezelligheid een kopje koffie komt drinken:x Van sommig mensen wil je echt niet weten wat zich in de slaapkamer afspeeld Leuk die verhuis kriebels!!!! Kijk af en toe op Funda, en zie daar soms echt leuke huizen staan. Fantaseer dan wel eens: Stel dat we een groot geld bedrag winnen: Wat gaan we doen? Kan toch prima zo in de wandelwagen? Leuke foto's van jouw en je mannen! @ Marye: Heel veel sterkte vandaag bij de crematie van je opa. Dapper om te gaan spreken. @ Channes: Leuk hoe geconcentreerd Liam naar de ringen ligt te kijken. Ze zijn echt populair. @ Loopy Ringen: Heb ze voor mijn vriendin ook gekocht. Morgen even bij haar langs gaan om ze te brengen @ Boomer: Heerlijk om er weer een avondje met zijn tweeën erop uit te zijn. Lijkt mij ook helemaal niks om Joënna uit logeren te brengen Hahahahaha, nu is het inderdaad "legaal" @ Darcy: Auw............ Toen ik de eerste maand BV gaf, kon Joënna ook wel eens boos worden als het niet meteen lukten om te drinken en trok dan alle kanten op. Dat vond ik af en toe al zeer doen. Laat staan nu een paar maanden verder. Voeden word daar niet prettiger op. @ Eliesah: Wat een goed nieuws over het KDV en je werkt. Fijn een vaste groep. Balen dat ze het zo wisselend doet 's nachts. Als de nacht een ramp is, heb je dan misschien overdag veel gedaan met haar? Of voordat ze gaat slapen? (zomaar wat dingen die met te binnen schieten, probeer iets te bedenken). @ Kussie: Op jullie eigen tempo beginnen met bijvoeden. Het het niet voor niks het eerste jaar bijvoeding. Hier heeft ze ook nog geen hap gehad (wel 1 likje van een waterijsje en papflessen). Ben benieuwd hoe Stan zijn papje gaat vinden. Prachtige foto's!!! @ Alies: Oooohhhh, dat staartje. Denk dat het hier nog wel ruim een jaar zal duren met haar sprietjes @ Bijvoeding: Voedselintroductieschema
opperdepop heb ik voor mijn bejaardag gekregen!!! leuk kookboek kussie echt vet mooie foto's meid. en wat goed dat hij vrij weinig last heeft gehad van de prikjes linda haha leuk misschien heeft je buuf wel zo'n touwtjes pakje gekockt en omdat ze al best fors is wordt t net een rollade hihi. wat passen ze bij jou goed in de buggy zeg!!! wel ongezellig voor jou maar ze liggen/zitten goed zeg!!! ik blijf me verbazen over D&J ze zijn echt knap. leuke foto's van jou met de jongens en jou haar is een stuk korter of nie? alies leuke foto van melanie en dat staartje echt geweldig kleintje he bah zeg nu al de waterpokken maar idd wat de ha ook zegt beter nu dan heeft ze er minder last van dan wanneer ze ouder is kussie haha ja dat heb je helemaal goed we gaan van 17 tot 24 september naar limburg op vakantie en 18 sept zijn we 5 jaar bij elkaar dus ga ik hem vragen want als ik op hem moet wachten kan ik wachten tot ik een ons weeg. en ja steef wilt niet vliegen de eerste 3 jaar ofzo:x en jij dan ga jij er nog ff tussenuit???? hier morgen een verjaardag van een goede vriend en lisanne gaat natuurlijk mee en de kleine van mijn vriendin komt ook en er komt nog een andere vriendin met een 2ling! haha die vriend van ons woont nog thuis dus zie je t voor je t huis van zijn ouders met 4 campingbedjes???? wij gaan lekker vroeg zodat we de kamer boven kunnen kiezen aan tuin kant anders hoor ik haar niet.
Gwenolyn; wij houden eigenlijk elke dag wel hetzelfde ritme aan. Snap het ook niet! Maar ja blijf hoop houden . Setti; gezellig met 4 campingbedjes boven haha. Veel plezier alvast. Waterpokken; hoorde wel op het cb dat als ze het onder het jaar of half jaar krijgen dat ze het dan nog een keer kunnen krijgen. Heerst het miss op het kdv waar Esmay zit? Intake was goed gegaan vanmiddag. Wel grappig hoor, collega die het deed was nog een oud klasgenootje van mij ook. Was echt leuk . Mn vriend heeft er ook een goed gevoel bij, was nog nooit op een kdv geweest haha. Moet dr maandag al om 7uur weg brengen, pff hopelijk slaapt ze die nacht goed. Mn vriend heeft nog een week vakantie dus gooi ik hem eruit anders, maar ja ben dan zelf ook wakker want hij hoort niks hahaha. Okej, hij heeft wel een goede reden want hij is aan 1 kant doof dus ja. Zo nu weer lekker bankhangen !
WIlde reageren maar ik weet het gewoon niet meer :O Even wat ik nog weet: Lindavnr: balen meid! Knuffel voor jou! Kussie: had ik al tegen je gezegd: mooie foto's ? Setti: haha wat een drukte dan morgen Veel plezier! Waterpokken: ik dacht dat er hier al meer kindjes waren die het hebben gehad ? Of was dat iets anders? Waarschijnlijk heeft ze het opgelopen via het KDV zou het anders ook niet weten? Maar op het KDV hadden een aantal kindjes het ook gehad en ze kunnen het virus 14 tot 21 dagen bij zich dragen voordat het tot uiting komt! Maar het is niet 100 % zeker of het waterpokken zijn al dacht de HA bijna zeker van wel omdat ze er ook wat op haar achterhoofd heeft tussen haar haartjes en dat was toch wel kenmerkend voor waterpokken schijnbaar? Het rare is wel dat ze verder geen koorts heeft gehad ofzo (ja een paar weken terug al maar ook niet extreem ofzo) nou ja het zal wel als de huisarts het zegt, even afwachten of er nog meer bultjes komen! Toen strax waren er namelijk weer wat meer bij gekomen... Als ze het nu in mindere mate heeft dan kan ze het later nog een keer krijgen maar dan ook weer in mindere mate het zou dan niet heel extreem worden ofzo... Nu heeft ze nog wat anti-stoffen van mij en daardoor is het waarschijnlijk niet zo erg tot nu toe... Maar goed genoeg gepraat haha! Ik ga zo maar even met mn voetjes omhoog op de bank zitten en dan zal het niet lang duren voordat ik mijn bed in duik vermoeiend hoor dat klussen!
Hoi dames, Ik kom even spammen Bekijk bijlage 89857 Rowan zijn 2e hapje 8) lekker he die worteltjes.... @kussie het gaat indd de goeie kant op met me. Flink aan de medicatie maar das wel nodig Maar het is voor een goed doel Knuff voor jou meid mag jou niet echt mee zitten he met die mannen. Met mij en martin gaat het weer de goeie kant op. Gelukkig maar dat komt ook omdat ik me ook weer een stuk beter voel. Morgen gaan we naar Schagen (Noordholland) me vader lig daar met zijn boot in de haven. We gaan er een lekker middagje/weekendje van maken. Rowan gaat uit logieren bij Opa en Oma. Groetjes en bedankt allemaal voor het stemmen op mijn scheinheilig birmaantje
Ben benieuwd hoe je avondje is gegaan gister? Toch beetje kunnen genieten hoop ik Ook ben ik benieuwd hoe de nacht van eliesah is gegaan.. hft taleah beetje door kunnen slapen? Super trouwens dat de intake op t kvd goed is gegaan, das dan toch weer een hele geruststelling! Leuke foto lynette! Wat fijn dat t alweer wat beter gaat met je.. Geniet van je dagje
Ik las net de antwoorden op mijn vraag bij het borstvoedingsforum. Gelukkig hoort dit bij de 4 maanden groei/dip - ik werd er a gestoord van, vannacht 4x (!) eruit om madame aan te leggen! Vanmorgen ging het weer prima. Ik geef om tien uur 's ochtends de borst en dan om 13:00 uur een fles. Ik kolf om 14:00 uur even, vooralsnog. Zo kan ik prima door tot 17:00 uur, als ze weer de borst krijgt. Streven is om straks twee voedingen te vervangen: die van 10:00 en 13:00 uur. Als het goed is, hoef ik dan alleen rond 12:00 uur te kolven - dan zit er niet zoveel tijd tussen de eerste ochtendvoeding van 07:00 uur en de late middagvoeding. Overigens vanavond lekker aan de wijn, er staat voor oma een fles bv in de koelkast klaar Hoe was jullie avondje uit?
thanks chantal voor de banner!!! heb net te horen gekregen dat ik vanavond ook met mn mannetje op stap ga.. sem mag bij oma en opa logeren dus wij gaan naar de late film.. nu alleen nog kiezen welke.. lastig!! ben vd actie films maar ja, dr draaien zoveel goede .. twijfel dus!
jaa die had ik ook in mn hoofd.. maar vond predators ook wel een goede weet alleen niet of ik die liever thuis zie of in de bios haha
@ setti: whahahah als je de buurvrouw kende, zou je écht niet gaan fantaseren hoe ze eruit ziet een een touwtje-lingerie-setje. whahaha...bah! Dat beeld heb ik nu voor me!!! dankjewel!! Nou, het was toch nog wel iets anders gelopen als verwacht: Mijn 14-jarige buurmeisje kwam het pakketje ophalen?! Hihi lieve reactie op de foto's, dankje . Enne, ik heb mn haar pas idd een stuk korter laten knippen. SOort van boblijn, maar die zie je niet heel goed omdat ik mijn haar niet zoek te stijlen .