Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nee, de gekolfde melk heb ik natuurlijk door de gootsteen gegooid. De afgekolfde melk uit de vriezer had ik aan mijn schoonmoeder meegegeven en die wilde ze niet drinken.
    Maar vanochtend moest ik wel kolven, want anders explodeerde mijn borsten.

2. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Boomer: wat een mazzel dat ze wel poedermelk drinkt want Ik wou dat ook af en toe doen om 1 bv af te bouwen maar Jan vertikt het dus om op te drinken!

3. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hihi, jij snapt hem tenminste haha :D:D Bedankt,. gelukkig voel ik me stukken beter weer.Ik heb veel fruit en groente gegeten om te herstellen.

Hier ook telkens met het tongetje bezig ja. En ontzetten veel kwijlen. Echt heel haar shirt is telkens nat van het speeksel. Hoort erbij geloof ik.

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
  5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Eergisteren ben ik ook met Fenna bij de Ikea in breda geweest! Ze vond het restaurant ook zo leuk. Allemaal mensen kijken, geen kind aan gehad!

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Boomer, ach tjah, soms heb ik zowaar heldere momenten :D
    Whahaha!! Blij dat je je weer wat beter voelt meid!!

@ hier, nou ik ben werkelijk beetje van mijn apropo! Kom ik thuis staat mijn tas onder aan de trap (woon in een bovenwoningkje)
    Helemaal open, portomonnee half open :(:$ En mijn hoesje van het camera tasje bovenop de tas..
    Jawel hoor, camera gestolen!!
    Goddank had ik alle foto's er pas afgehaald!! Ben ik echt blij om!
    Maar gelukkig had ik mijn pinpas en nog wat euries in mijn telefoontasje en niet in mijn porto, dus geen geld kwijt!! En mijn rijbewijs enzo hebben ze er ook in laten zitten!!
    Dus ik mag nog nie eens echt klagen!! Maar jah, wil natuurlijk wel foto's blijven maken van mijn ventje, dus ik mag die van Martin zo lang lenen. Ben in september jarig en ik koop dan gewoon een nieuwe :D Wilde toch 1 met meer pixels!! :D Maar dis wel balen zo, die andere was 8 pixels en zag er nog uit als nieuw, had ik misschien nog wel kunnen verkopen! Nu baal ik weer zo heh dat ik nie even wat extra's achter de hand heb!
    Stomme geld!!

Mijn kleine vent ligt heel erg te huilen, dus ik ga maar gauw naar hem toe!!
    Slapen gaan is tegenwoordig een ramp om 22.00 uur :(

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohw hahaahah oke :D:D:D 8)

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kuss: huh maar hoe kwam je tas daar dan???
    Wat balen!! Bah!!

Succes met stan :(.

@ hier: Ohhhh dat was fijn. Heerlijk uit eten geweest, daarna naar inception (wat een vette film!!!) en nog even gauw in het dorp gekeken of mn vriendinnen in de kroeg waren maar helaas. Dus waren om 11 uur thuis.
    Was echt fijn! Heb heerlijk genoten met en van Arno :).
    Thuis lagen de kerels heeeerlijk te slapen. Dan wil ik ze zo graag knuffelen!! maarja, dan slapen ze zo lekker, dus hou ik me even in :).

Nu gauw laptop uit, even zitten en dan richting bedje.

Morgen om 2 uur werken tot 10 uur..bleh..

Liefs! :D

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ :ynette: Leuke foto! Je echt goed zien dat het een zoon van zijn moeder is. Vind Rowan veel op jouw lijken:D
    Vind het zo heerlijk om te lezen dat het stapje voor stapje steeds beterder met jouw gaat.

@ Darcy: Hopelijk is je 4 maanden dip snel over!!! Pittig om er zo vaak per nacht uit te gaan:$

@ Lisetje: Heerlijk jij en je mannetje ook even samen een avondje weg.

@ Lindavnr: Hahahahaha oma maakt er nachtwerk van:D:D

@ Vriendlief: Wouw wat een haren heeft Jan.

@ Kussie: Nog gefeliciteerd met Stan zijn 4 maanden:D:D
    Met vlagen dat ze hier raar doet met haar tong.
    :$Dat is schrikken!! Balen dat je camera weg is, gelukkig is de rest er nog wel.
    Hebben ze ingebroken?

@ Boomer: Zo te lezen hebben jullie een heerlijke avond gehad!!

@ Eliesah: Hier ook heel veel haar handje in haar mond. Verder kwijlt ze vreselijk. Loopt er met slierten ui:D:D
    Hoe heeft ze het vannacht gedaan?

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gisteren heerlijk weer een dag op de hondenclub geweest.
    Joënna vond het ook leuk. De ochtend wakker geweest, en 's middags liggen slapen.

Thuis gekomen heeft ze nog een uurtje in haar wipper geslapen. Tegen 19.00 uur de laatste fles, en heb haar ook meteen op bed gegooid. Ze was helemaal gaar.
    Vanochtend kwam ze om 06.15. Op zich niet gek, maar had graag nog wat langer op mijn bed gelegen.

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Joënna had ook al een paar weken een soort van puistje op haar achterhoofd zitten. Werd niet groter, en ook niet kleiner.
    Al verschillende keren geprobeerd om het weg te krijgen met mijn vingers, maar kreeg het maar niet weg.
    Gisteren een naald schoongemaakt, doorgeprikt en uitgeknepen. Man er kwam me toch een hoop zooi uit...........
    Vandaag zie je er bijna al niks meer van. Alleen nog een heel klein rood speldenprikje.

12. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Lieve meisjes!

Jullie kunnen en mogen nu allemaal stemmen op Sem :D baby van de maand augustus 2010!

Mijn 1e stem heeft ie al hihi

XXX

13. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Hopelijk hebben de meiden die een avondje uit waren het leuk gehad, ik wel :D

Inception hebben we gezien! Echt een vette film! :D Super gewoon! Daarna thuis nog lekker wat tijd doorgebracht met mn mannetje hihi :p en heerlijk rustig geslapen.. net wakker, ga Sem zo ophalen..

@kussie, jeetje!!! hoe kan dat dan? verder niet ingebroken dan ofzo? Wat ontzettend balen zeg! %^&$

14. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wat fijn dat jullie allemaal zo'n leuke avond hebben gehad :D.
    Wij ook, lagen al lekker om 10uur in bed haha.

Lisetje; mijn stem heb je :), die knappe Sem!

Gwenolyn; wat goed van je dat je die puistjes hebt door geprikt. Zou dat denk ook gedaan hebben..
    Goed van Joenna dat ze zich zo goed heeft gedragen op de honden club!

Vannacht was hier weer eens drama.. Pffffff.. Zucht!
    Ach ja, zijn het nu wel gewend. Maar goed moet van de week wel weer gaan werken. Hopelijk word ze lekker moe van het kdv.

Kussie; hoe kan het dan gejat zijn? Snap het niet zo goed...

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lisetje, klinkt als een goeie avond!
    Ik ga stemmen, hoor.

Ben nog wel wat gaar van gisteravond, hebben heerlijk gegeten en geborreld tot in de nacht :)

16. Soda Pop

@ linda en lisetje, dus allebei een super avond gehad, en naar dezelfde film geweest, hihi, grappig!!
    Vind harstikke fijn om te lezen dat het zo fijn was om d'r even uit te zijn!! Ik weet nu tenslotte ook hoe het voelt... ;)

@ lisetje, het eerste wat ik heb gedaan is stemmen op SEM!! Owzo!! Hihi!! :D:D

@ Gwen, fijn dat je meiske het zo goed deed bij de hondeclub! Zo kom je ook even weer aan je eigen "ding" toe!! :) Kan me voorstellen dat je wel wat langer in je bed had willen blijven liggen!! Is ook wel errg vroeg ;)
    Ennuh, wat apart, van die bultjes, weet je nou ook wat het is geweest dan? En dat je zelf "actie durfde te ondernemen joh" Ik had allang weer bij de huisarts op de stoep gestaan :):)

@ hier, nou dat is het hem juist, volgens mij is er NIET ingebroken, ik bedoel, dan hadden ze mijn laptop toch ook wel meegenomen, en er lag ook nog wat geld op het aanrecht... (20 euries dus viel mee) Maar de deur of nix was open!
    En ik ben de hele middag buiten geweest, onkruid wieden, dus ik had mijn buurvrouwen al gevraagd, of zij mijn tas op de trap hadden neergezet, dat ik hem buiten had laten staan ofzo. Maar ze wisten beide van nix.. Dus ik snap zelf ook nie waar ze mijn tas hebben weggetoverd.. Tis net of ik een stukje van de film mis! Kan me nie heugen dat ik hem ergens heb laten staan ofzo.. Dus misschien mag ik wel in mijn handjes knijpen dat ik die in iedergeval terug heb; dat iemand hem heeft gevonden en dacht, vooruit breng de tas terug (er zaten allemaal pasjes in mijn porto met adresgegeven) en dat ze als "beloning daarvoor" zichzelf mijn camera hebben toe ge-eigend...
    Ik weet het niet :(:(

17. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    sinds ik ben thuisgekomen is sem alleen maar ah gillen en krijsen.... word er gek van :(

snap er niks van en de tranen rollen ook over mn wangen.. bij opa&oma was er niks aan de hand, super lief geweest.. we stappen binnen om half 11 en t is raak... honger kan t nie zijn, hij wil nie slapen, nie vastgehouden worden helemaal niks...

thnx iedereen al voor t stemmen :)

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wowie dat je dat durfde!!!
    Maar wel goed hoor, nu is het weg! Heb je gegoogled wat het kan zijn?

19. Soda Pop

Hij ging toch ook voor het eerst uit logeren?
    Je hoort wel vaker dat kindjes zich dan heel rustig gedragen, als ze uit hun "vertrouwde" omgeving zijn, en zodra ze dan weer hun vertrouwde gezichten zien, papa en mama, dat ze dan zich zelf weer durven zijn en zich dus even helemaal laten gaan... Dus overprikkeld zijn? Zou dat kunnen?
    Ik weet hoe vreselijk machteloos je je nu voelt! Stan heeft dit helaas ook wel es!

Deel Deze Pagina