Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @eliesah wat een leuk filmpje van dat draaien! Sem draait wel super makkelijk op zn zij maar hij kan de laatste draai niet maken waardoor ie dus nog niet op zn buikje terecht komt haha maar oefening baart kunst :D

@setti, ook een leuk filmpje van lisanne! lach echt heel schattig :D

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Lisetje, leuke foto van Sem, hoe krijg je het voor elkaar..
    Zo'n foto met zijn lach!! Prachtig!!
    Lukt hier nog steeds nie :(

@ hier, JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Stan heeft zijn handjes ontdekt!!
    Of nou jah, hij houd nu zijn eigen handjes vast.. Hij kijkt er nog niet echt na, maar dat komt vast vandaag of morgen!! Vind zooo gaaf!!
    Echt zoo lief om te zien! Hij hield vanmiddag ook een knuffeltje met 2 handjes vast!! Prachtig hoor!! Mijn moederhart ging er sneller van kloppen en kon een smile niet van mijn gezicht krijgen!! :)

@ hier, jawel, ook ik kom er niet meer onderuit.. Vanavond was voor het eerst dikke mik... Mijn ventje heeft (ik vermoed door de JBPM) ook een beetje de dunne zeg maar...
    En ik was hem aan het tempen, en daar kwam het.. En zodanig dat zowel zijn romper als zijn ruggetje er onderzat :( Arme ventje, had het nog nie eerder meegemaakt, dus tjah, ik klungelde ook nog wat an, om de romper uit te krijgen zonder hem er helemaal onder te smeren!!
    Dus huilen dat het werd, het was na de fles van tienen, dus hij wilde lekker slapen, hij was zo moe..
    Had echt met hem te doen!!

Nu slaapt hij gelukkig lekker, en ik ben ook kapot, maar jah, had jullie beloofd om jullie op de hoogte te houden qua soap, dus ik zal jullie even weer op de hoogte stellen van The days of my life, whahahaha!! :D:D:D

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ MY SOAP!! :D:D
    Ging vanavond wandelen met Stan bij een meer in de buurt en had dat mijn ex gesmst (hij vroeg wat ik ging doen)
    en jawel, daar was hij opeens ook met zijn kids...
    En het was weer zo fijn :) Snappen jullie mij nog, ik mezelf nie :x
    Het was echt leuk om zo met zo'n 5-en te zijn.. Ik speelde met zijn kids, en hij zat met Stan op schoot aan het water :D Zo lief.. EN ik kan jullie vertellen, hij was ehm hoe zeg ik dat, met blote buik.. OEI OEI OEI!! Dat kun je een vrouw met hormonen nie aan doen hoor!! ;):D:D
    God wat ziet die vent er goed uit!!
    Arme ikke, hihi!!
    Maar jah, morgen denk ik weer anders, snap er zelf ook nix van...

Maar gezien jullie mij allemaal toch wel afraden om contact nog te zoeken met die andere ex waar ik morgenavond heen zou gaan (naar een optreden van hem)
    Nou heb nieuws!! Ik ga dus ECHT NIET meer heen!!
    Ik heb noch van hem, noch van zijn broer wat gehoord!
    Waardeloos, het komt dus echt van 1 kant, en daar komt bij, die wietrommel, en zijn onregelmatige leven, dat KAN gewoon niet...
    Ik moet mijn verstand gebruiken en hem zo gauw mogelijk vergeten...
    Maar jah, ik had zowaar wel oppas geregeld voor morgenavond, en daar wilde ik wel gebruik van maken...

En uhh.. Nu heb ik mijn andere ex meegevraagd naar de bios :D
    Tjah, ik heb me voorgenomen, dat ik er pas achter kan komen wat ik nu voel als ik hem blijf zien, en niet als ik hem juist NIET meer zie, toch?
    Dus nou jah, gewoon doen dus!! (ik moet er wel bijzeggen, dat ik ook een weddenschap heb in te lossen, en dat ging om een avondje bios)
    dus daar kan ik het altijd nog op gooien, als hij er meer van gaat verwachten dan ik wil... ;):):)

Zow dat was het, nu ga ik echt op bed! Ben kapot! Hopelijk kan ik slapen in die verrekte Sauna op zolder!!

Truste meiden!!

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ladies, kom weer even ego:

Mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis, zijn aorta staat op springen. Echter kunnen ze niet zomaar opereren omdt hij vorig jaar al 3 open hart operaties heeft gehad. En het gedeelte waar het nu mis lijkt te gaan, precies aansluit op het gebied waar vorige jaar een stukje prothese is geplaatst. De komende dagen ligt hij aan de hartbewaking en maken Erasmus, Ziekenhuis in Nieuwegein (sint Anthonius ofzo?) en het ziekenhuis in Dordt samen een behandelplan. En ws zal hij , mits het niet eerder mis gaat begin volgende week geopereerd worden... Ik zal dus zoveel mogelijk bij hem in het ziekenhuis zijn en heb dus ws weer weinig tijd voor hier. Wilde jullie wel even op de hoogte stellen..

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    t ligt er helemaal aan wat voor groente we eten als het iets van broccoli of bloemkool ofzo is dan maak ik t wel vers ja we houden toch meestal wat over.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    de link werkt niet bij mij maar is dat t boek opperdepop??? die heb ik gekregen van mijn zus voor mijn verjaardag

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier krijgt ze gewoon kiwi en aarbei hoor ook al mag t niet ze heeft er geen reactie op gegeven dus in t vervolg mag ze t hebben ze gaan er alleen pitjes van poepen

ze adviezeren t alleen niet ivm allergieen

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja schat dat was een compliment!!!! ik herken t ook ik heb nu ook moeite met mt 40!!! vind mezelf echt nog te dik hoor en mn buik is nog zo slap!!!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

thnx. haha anders komt die ook nog voor als soapster hihi. als hij daardoor meer gaat verdienen vind ik t goed hoor :D

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat een geweldige foto hier moet je mee meedoen in de blijste baby wedstrijd.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

goed zo meid ben trots op je!!!! en leuk dat hij zo'n lekkere body heeft hihi. als een echt gezinnetje zaten jullie bij t meertje. leuk leuk

hij wilt echt wat meid anders neemt hij ook zijn kinders niet mee

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    sterkte meid, en ik hoop dat hij er goed uitkomt!!!! is wel ff schrikken zeg

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Marye: heel veel sterkte!

14. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    heel veel sterkte marye!

@setti, die foto heb ik ook ingestuurd :D

@kussie, wat leuk meis!!!!!!! geniet ervan... wat ik me afvroeg.. heb je al iets moois voor stan geshopt? of heb ik t gemist :) ben ook al ff niet geweest hihi

@hier, sem lag gisteravond ineens weer op zn buik te slapen! is nu in 1 wk 2x omgedraaid haha zonder dat we t hebben gezien maar wel zo gevonden :) hij is wel heel druk met draaien naar de zij en terug dus meer omrollen komt ook wel denk ik

dadelijk weer naar t cb... ben benieuwd! ook hoe ie t gaat doen in de hitte na zn 2e prikjes... jullie horen het :D

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier, lisanne vond ik vannochtend op haar buik in bed met haar linker arm tussen de spijlen bungelend

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik was blij dat ik haar hoorde ademen want ik raakte lichtelijk in paniek

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lisetje: SUcces bij het CB!

Setti: oei dat is idd schrikken!! Esmay probeert nu ook steeds meer te draaien in bed, gelukkig is het haar nog niet gelukt met de slaapzak, maar ik ben er bang voor dat dat niet meer zolang gaat duren :O
    zo eng lijkt me dat!

Hier: vanmorgen gesprek gehad op het werk... Ik hoef niet meer te komen werken, blijf in de ziektewet en per 1 augustus ga ik uit dienst... Ze waren ineens poeslief :O En zeiden dat ik wel terug mocht komen en bla bla bla (overigens weten ze nog steeds niet dat ik een andere baan heb, en dat wil ik graag zo houden ;) )

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oh marye :(
    Wat heftig... heel veel sterkte de komende tijd, ook voor je vader.
    Dikke knuffel!!

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie: Wat gezellig, naar de bios!! Leuk! :D

@ hier: Woops, kdv belde; ik zou blijkbaar dooorgegeven hebben dat de kids vanmorgen al kwamen :p maar die komen pas vanmiddag haha.
    Naja.. zit wel in de knoei met mn flessen.
    Ze geven eigenlijk na half 5 geen flessen meer omdat dan alle ouders de kinderen op komen halen.. maar onze kindjes blijven tot half 7 (verlengde opvang) en moeten eigenlijk rond een uur of half 6 de fles.. lekker handig dus.
    Naja, ik ga ze niet nu al voeden terwijl ze nog niet hoeven eigenlijk.. dan moeten ze maar even flexibel doen op het kdv.
    We geven nu sochtends ook een papfles, en dan tussen 1e en 2e fles een groente of fruit hap.
    Ze komen nu eigenlijk net wel/net niet uit op 5 flessen..erg lastig.. want als ze wel 5 flessen moeten kom ik met de laatste ineens uit op half 11, in plaats van 8 uur.
    naja, ik kijk maar gewoon ff hoe het loopt.

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ja idd zeg das zeker schrikken.

je hebt groot gelijk dat ze t niet hoeve te weten. en goed zo dat je niet meer hoeft te komen

Deel Deze Pagina