Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jhihi wat een slaapkop, onze daan.
    Gisterenavond om 22.00 de fles gehad. vanmorgen om half 8 wakker gemaakt voor de fles, 8 uur terug in bed en nu slaapt ie nog! Dadelijk maar eens wakker maken.

Jesse en ik hebben in mijn bed lekker tot 11 uur geslapen :) (2 x lastig gevallen door een mug.. na de 3e keer had ik hem hihi.)
    Wel stom, jesse slaapt altijd maar een uurtje in zn eigen bed..en huilt dan. Dus die slaapt elke ochtend bij mij als ik vrij ben. Daan tukt lekker door in zn bedje :) hihi

Straks nog ff het zkh gebeld. De nurse practitioner gaat nu navragen of we ook in maastricht of utrecht terecht kunnen. Ben benieuwd...ze belt me waarschijnlijk woe of do terug.

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boomer: Jeetje meid, wat schrikken! Hopelijk valt het allemaal wel mee. Succes bij de Ha, hopelijk kan die je wat gerust stellen.

Gwenolyn: Bij de zantac heb ik een spuitje gekregen en wanneer Pepijn aan het drinken is, stop ik dat spuitje zeg maar naast de speen in z'n mons en geef ik het in 2x en dan drinkt hij het zo op. Daarvoor was het hier ook een drama.

Setti: Oh zo! Nou dan ga ik ook maar eens wat meer proberen. Zag namelijk bij de 6 maanden potjes ook rijst met kip en weet ik veel wat allemaaal. Dus ga me er maar eens in verdiepen. Vindt het wel leuk om voor ze te koken. Ze eten ook echt alles tot nu toe. en tegenwoordig laat ik er wel al wat meer klontjes in zitten. Maar ook daar doen ze niet moeilijk over gelukkig.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja klopt nu zijn ze in grote aantallen binnen gekomen en ze gaan ook uit de handel!!!

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou ben benieuwd ik hoop t wel voor je

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha ik haal de klontjes er wel nog uit maar ik ga t ook wat meer niet doen hoor. hihi

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    die heb ik inderdaad ook gekregen, en daar spuit ik het nu mee in haar mond.
    Speen ga ik proberen. Anders kan ik nog zo'n finger feeding spuitje proberen.

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Heerlijk!!!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi daan heeft een nieuw trucje ondertussen. Hij deed me al een tijdje na als ik mijn tong tussen mn lippen doen en dan blazen zeg maar, hihi weet even niet hoe ik het moet noemen.
    Nu doet ie dat dus, élke keer, tijdens het hapje. hahaha.
    Gisteren bij arno..ik lag helemaal in een deuk (arno niet :p die vond het niet leuk haha).. elke keer als je een lepeltje eten gaf, ging meneer met zn tongetje tussen zzn lippen en blazen. hahah
    Nu net dus ook weer, maar gelukkig ben ik er nu op voorbereid dus onder en op hem liggen hydrofiele luiers :p

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Vanwege het enorme succes van het stemmen dat gisteren 1 augustus is gestart, zijn er helaas technische problemen opgetreden waardoor er niet goed gestemd kan worden.

Wij hebben daarom besloten het stemproces tijdelijk te stoppen. Alle stemmen zullen op nul worden gezet om iedereen een gelijke kans te geven.

Het stemmen zal op een later moment opnieuw worden gestart. Alle deelnemers krijgen op dat moment een mail om hen hiervan op de hoogte te stellen.

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Slecht geregeld zeg die verkiezingen!

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd slecht geregeld zeg

ging ik net boodschappen doen bij de c1000 kruitvat en etos de nutrilon nr 1 uitverkocht!! :x

nu moet ik straks naar een andere supermarkt om te kijken echt vervelend zeg. ik kon het net wel bij de drogist halen maar daar betaal je 12.50 voor een pak en dat doen we dus mooi niet!!!! dat is dus bijna 3 euro meer

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wat apart dat het overal uitverkocht is!!

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja idd. ik ben nu uiteindelijk naar de andere etos gegaan aan de andere kant van houten!! best onhandig maar goed ik had t wel nodig

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Lisanne heeft echt weer iets nieuws hoor de laatste 3 dagen: ze poept wel 5x per dag ofzo en vaak als ze toevallig net verschoond is. dus ben nu extra luiers kwijt want je kan niet iedere keer wachten tot ze gepoept heeft

15. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeee, dat er niet gestemd kan worden, is echt slecht van ze zeg!

@Linda; hopen dat het elders kan!! Scheelt veel tijd.

@Setti; ja, irritant he, zoveel poep? Hier ook 6 of 7 keer nieuwe luier hoor! na elke voeding en dan nog bij een schijterij tussendoor. Hier vanochtend heeft ze door dr luier heengepoept en nu zit haar wipstoeltje onder!!! Het kwam vanuit haar broekpijp! Mijn eigen schuld, bij het CB had ik de luier niet goed dichtgedaan :(

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha hier ook poep-problems.
    Daan heeft ineens stevige poep, dat ie gewoon zn stomazakje der af poept :p haha. Gelukkig zit ie dan niet helemaal onder omdat de poep zo stevig is dat die gewoon op zn buik blijft plakken. :p

En jesse heeft de ene keer super dunne poep, en dan weer keutels. geen idee wat ik d'r mee aan moet.. geef nu half comfort en half standaard.
    Achja! :D

Joehoe mijn vader, vriendin en mn broer komen thuis morgen! Mn broer na 8 maanden. heb hem niet gemist ofzo, hihi, zulke goede band hadden we niet hoor. maar wel verder leuk hoor... gaat meestal zo van: 'hey, jij ook hier. Alles goed? ja, met jou? ook. mooi!. doei!"
    hahaha. maar vindt het toch heel leuk dat ie dr weer is en eindelijk zn neefjes kan bekijken :).

17. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ik had net een kleine poepramp op zijn rugje... Daar zat de luier dubbel :(. Ik ben trouwens na tips van jullie helemaal fan van de aldi luiers. Doen het prima. Als je ze goed om doet dan, haha.

18. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Linda: waar is je broer zo lang geweest?

19. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    Jeetje wat een poepers! Jens poept soms 1 keer per dag of om de dag. Terwijl het nu bij flesvoeding meer zou moeten zijn zeggen ze. Ik las ook nog iets over slapen... Nou volgens mij heb ik hier de grootste slaapkop op het moment! Jens slaapt echt veel volgens mij.

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    he balen zeg maar wel weer een leer voor de volgende x.

en stinken niet normaal hoor!!!!

Deel Deze Pagina