Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    leuk hanneke al die foto's zo ook de vorige die was lekker kleurig!! dit rompertje heb ik ook

ik hoop voor je dat de foto's een gunstige uitslag geven voor aukje

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat schattig heeft ze een touwtje om dr nek of zit t vast aant shirt?

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

zo lekker gewinkeld vanmiddag, ben 4 uur weggeweest, en neomi heeft maar een half uurtje geslapen.
    rest van de tijd lekker om zich heen gekeken en naar de mensen gelachen, heerlijkheid!
    echt leuk is dat he, vroeger als je achter de wagen liep lag ze je alleen maar aan te staren, nu ligt ze echt overal naar te kijken, te brabbelene en lekker te lachen...zo verliefd op me kleine moppie!

hanneke leuke foto's!!!mijn man vind het ook erg leuk om foto's te maken en te bewerken.hij heeft laatst een programma gedownload, als je dat koopt is t echt belachelijk duur, 1500,- ofzo, en nu dus gratis.
    je kunt er heel veel mee, mijn profielfoto hebben we ook zelf gemaakt!

gwen tja die fisio doet niet zoveel, ben er 2x geweest maar stlede weinig vor, moet het vooral gewoon zelf doen , en volgende week donderdag word dus gekeken of ze echt een plat hofdje heeft of niet!en, dat spul al door de fles heen gedaan?

eliesah hoe was je eerste dag werken?

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano nog leuke dingen gekocht?? leuk he dat ze nu ook echt de aandacht trekken van iedereen door te lachen te brabbelen en gillen

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Gaaf zeg dat rood!! prachtig!

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #1726 Boomer2009, 2 aug 2010
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
    Setti; je lult wel veel zeg :D

Je staat bij de afgelopen vijf pagina's als eerste bovenaan :)

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    setti, haha ja das zeker wel leuk ja!
    tja voor mezelf niks, maar voor Neomi natuurlijk weer wel haha.
    bij H&M een leuk grijs dun vestje, witte maillotjes, een wit linnen broekje, en een heel leuk spijker giletje, teminste ik vind m wel grappig haha.en bij prenatal nog een leuk truitje, allemaal vor weinig dus das helemaal leuk haha.
    leuke foto's trouwens van Lisanne, wat knap dat ze al zelf zo kan zitten zeg!!dat kan neomi echt niet, ze wil wel graag zitten maar als ze dan zit kan ik d'r echt niet loslaten hoor hahaha

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Leuke foto's Setti!! Wat een leuk schommelstoeltje zeg. ;)

Hier erg lang bij de HA geweest, heel de wachtkamer zat nog vol. maar de HA gaf aan dat hij het een beetje overdreven vond van het CB dat we naar hem toemoesten. Dit omdat ze goed groeit, niet blauw ziet etc. Dus waarschijnlijk is gewoon alles goed. Maar toch effe een doorverwijzing naar de kinderarts gekregen voor de zekerheid. Vind ik zelf ook prettig.

Ben benieuwd wat de wachttijd is.

Fijne avond, ik ga lekker op de bank liggen

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha dankje ben vandaag ook vrij :D

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dankje fijn dat je doorgestuurd bent. en dat de ha t niets vond is alleen maar een goed teken nu nog maar ff bevestiging door de ka

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    leuk zeg!! hihi je blijft kopen he voor die kleintjes hier nog zo een vandaag weer slabbers en sokken

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ano: Lekker hoor weer wat shoppen!

Setti, Hanneke, Kussie: Leuke foto's!

Lindavnr: Dat klinkt als een ranzig klusje. Maar goed alles om die kleine Daan te helpen toch!Zal straks wel zo super bijzonder zijn als hij echt gaat poepen!

Kussie: Balen van je navigatie zeg! Wel fijn dat je alweer een nieuwe camera hebt. Zo hoeven we Stan niet op beeld te missen :)

Hier: Vandaag even op intake geweest op het kdv. Florine vond al die kindjes best een beetje eng geloof ik. Pepijn vond het geweldig en had gelijk 2 meisjes om hem heen. Hij allemaal lachen en die meisjes hem aaien. De versierder. Nu liggen ze allebei al te slapen. Normaal krijgen ze om 8 uur pap maar het was nu iets eerder want ze waren ineens al heel hongerig... Hopelijk slapen ze alsnog wel tot een uurtje of 7. Nu ga ik zo maar eens wat tijd aan Don besteden, is ook wel eens nodig :)

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

het is voor de kids ook een hele ervaring dus ts helemaal niet gek dat florine t eng vond. haha die pepijn de versierder!!

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boomer: Fijn dat je een verwijzing naar de KA hebt gekregen.

@ Lindavnr: Wat leuk dat je broer eindelijk zijn neefjes "real live" kan zien. Camera in de aanslag houden.
    Lekker smakelijk:D:D Ach, als het helpt dat zijn billen minder snel kapot gaan. Handschoenen aan en wrijven maar.
    Moet me voor Daan ook heel raar lijken om "echt" te gaan poepen. Mag hij al meteen alles eten, of moet zijn ontlasting eerst goed zacht blijven?
    Daan is lekker aan het sabbelen op zijn liga:D

@ Setti: Lisanne ook al heerlijk aan de liga aan het knabbelen:D. Die op het speelkleed is erg leuk! Goed getimed ook met haar kwijlsliertje:D:D

@ Kussie: Geen idee of het een sprongetje is:(. Tot nu toe er nog nooit wat van gemerkt.
    Het lijkt me niet dat hij van het wandelen overprikkeld raakt.

Balen van je nav, maar een prachtige camera heb je terug gekocht, en meteen leuke foto's mee gemaakt!

@ Hanneke: Wat een prachtige collage van Aukje!!
    Spannend, wanneer krijg je de uitslag?

Hier was de echo gelukkig goed (heb zelf 1,5 jaar in een spreidbroekje gezeten).

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Zo wat hebben jullie veel gekletst vandaag.. :$

Nou hier mn eerste werkdagje gehad, was echt niet wennen hoor. Zat er gelijk helemaal in :p. Net of ik maar een weekje ben weg geweest!
    Ik moest eigenlijk invallen op een bso maar om 10uur daar weg gestuurd, naar de locatie waar Taleah zit. Ik helemaal blij :D!
    Pff het weg brengen was wel zwaar hoor, tranen rolden bijna over mn wangen.
    Maar goed, stond om 10uur dus bij haar in de groep maar vond het niet fijn werken. Je bent dan leidster en mama tegelijk zeg maar.
    Dus heb met iemand geruild, en ging af en toe spieken hihi.. ;)
    Taleah deed het erg goed, gewoon lekker geslapen net zo lang als thuis. Als kindjes goed slapen op t kdv voelen ze zich wel fijn! Tenminste dat is mijn ervaring dan..

Weet denk ik al waarom ze de flesjes zo slecht drinkt, ze heeft gewoon een groter speentje nodig. Ze drinkt nog met de s speen, maar de laatste dagen gingen de flesjes zo slecht. Was of bekaf of aan het klieren. Net met een m speen gegeven en dat ging erg goed. Morgen dus een paar halen en AL mn flesjes vervangen hihi :p.

Gister en vannacht heeft ze trouwens onwijs slecht geslapen, dus ligt echt niet aan het "veel" slapen. Vind het opzich nog meevallen hoor het vele slapen. Mn vriend heeft het van me overgenomen zodat ik beter kon slapen, nou toen vanochtend de wekker ging zei die als eerste; ik heb echt respect voor jou.. Wat is dat zwaar om zo vaak in de nacht eruit te gaan. Ik zo ja en dat doe ik nu al maanden.. Hihi! Wel erg fijn dat ie dat zo zei, dus hij gaat me nu wel vaker helpen in de nacht. MOet m echt gewoon wakker maken zei die. Nou ben weer benieuwd hoe Taleah het doet, ze ligt nu al lekker ander half uur bekaf in bed. ;)

Setti; wat ben jij toch een kletskont zeg hahahaha.. :p
    Leuke foto's van je meisje! Wat ik nog aan je wilde vragen, bij die schommelstoel zit toch een knopje met zo'n vogeltje erop? Heeft die bij jullie ook zo'n vaag geluid? Kan het niet goed omschrijven..
    Misschien dat het knopje kapot is ofzo, of dat het gewoon zo hoort.

Boomer; fijn dat je extra onderzoek krijgt bij de ka. Maar het zal allemaal wel mee vallen. Gelukkig maar :)!
    Ze is wel goed gegroeid zeg, mooie lengte en gewicht!

Ano; lekker he shoppen. En de H&M is zeker leuk, heb vorige week via internet daar geshopt! :D

Marye; hihi die Pepijn, kleine versierder :). Florine die went er ook wel aan hoor, en dr grote broer is bij dr. Een vertrouwd gezicht bij haar ;). Taleah vind het alleen maar erg interresant. Al die kindjes en geluiden. Gelukkig maar! Maar ja wie weet veranderd dat ook nog wel.

Hanneke; wauw mooie foto's van je meisje. Ik ben op zich ook wel bekend met photoshop. Maar hoe jij ze nu heb bewerkt, kan ik ook wel eens doen. Leuk idee! :D
    Hopelijk is de uitslag goed van de heup foto's. Het dochtertje van Marye heeft ook een spreidbroekje.

Mmm verder weet ik het even niet meer, sorry..
    Ben echt bekaf, heb zelfs al een half uur over gewerkt vandaag. Dus al van 7.00 tot 18.00 aan de gang. Pff lang hoor! Zo lekker naar bed hihi..
    Lees jullie morgen weer, nu weer 2 daagjes vrij en dan donderdag en vrijdag weer werken.

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Man o man wat een dag (en de avond is nog jong........). Niks was goed. Alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen. Verder strak om de 3 uur om de voedingen komen.
    Heb vandaag 5 voedingen gegeven. Alle 5 volledig met forte en de laatste opgehoogd en als papfles.

Als ze vandaag overdag 3 uur heeft geslapen is het veel.

Om 19.30 de papfles gegeven. Meteen in een diepe slaap gevallen. Leg ik haar op bed, klaar wakker. Nu ligt ze of te "kieren" of te huilen of te mopperen.

Hopelijk gedraagt ze zich morgen een beetje. Dan ga ik naar een oude verzorg pony van mij kijken!! (beestje is 32 jaar) Ik heb daar ooit nog de regio en de landelijke kampioenschappen mee gereden.

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    gwenolyn: hier ook een vrij vervelende dag....leef met je mee

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wat ik me afvroeg, liggen jullie kindjes nog in de kinderwagenbak?
    Luca is daar echt wel uitgegroeid. In de Quinny speedi hangt hij nog een beetje, die kan niet helemaal plat. Dus gaat hij of in de easywalker (met 1 van zn zussen naast hem) of in de maxi cosi op de Quinny zapp. Maar vroeg me af hoe jullie het nu deden.

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Schrok me vandaag het ongeluk.
    Was bezig om Turbo uit te laten. Alleen zag hij op een gegeven moment een hond die hij absoluut niet mag. Dus kinderwagen op de rem, en me even op Turbo concentreren.
    Kijk ik daarna naar de kinderwagen, heeft Joënna de zijkant vast, opgetrokken en kijkt ze over de bak heen:$:$
    Hopelijk ging dit per ongeluk.

@ Funnyme: Hier past ze nog in de bak en heeft ze nog wat speling.

20. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Funnyme: hier nog steeds in de bak maar past nog net. Hij schopt nu met zijn voetjes en komt dan op de rand terecht maar mocht hem van het cb liever nog niet in de inzet doen. Het kan nu nog net dus probeer het zolang mogelijk te rekken aangezien die van mij ook niet plat kan.

Wou deze foto even met jullie delen.

Deel Deze Pagina