Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Toen de meiden 3 1/2 maand waren wilden ze absoluut niet meer in de bak. CB zei dat ze in de easywalker wel konden omdat die helemaal plat kon.

2. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ja helemaal plat mag wel maar ik heb nu een mutsy transporter en die staat wel erg rechtop dus ik moet jan zo lang mogelijk in de bak houden althans proberen hij vind het gelukkig nog niet erg.

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja dat is met de speedi ook

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ HannekE: wat een scheetje is je meisje!!! Mooie fotos weer.

Daan heeft een stoma vanwege een anusatresie. Hij had geen poepgaatje met de geboorte. Ook had hij een slokdarmatresie wat inhieldt dat zijn slokdarm onderbroken was. Hij is aan beide geopereerd, en nu moet nog zijn stoma weggehaald worden. :)

Hopelijk is de uitslag van de fotos gewoon goed....pfoe... spannend.

@ gwen/ano: Hier is de fysio écht geweldig!

@ Gwen: Het eten vanwege zijn anusatresie zal niet uitmaken, maar we moeten wel opletten vanwege zijn slokdarmatresie. hij zal er meer moeite mee hebben als een normaal kindje, aangezien zijn slokdarm wat opgerekt is om het aan elkaar te maken. En dus ook iets nauwer als normaal.
    De liga door fruithapjes heen heeft ie al af en toe een beetje moeite mee. Hij eet het goedhoor, maar soms blijft er wat hangen en moet ie even hoesten. Hopelijk krijgen we er niet al te veel problemen mee :(. Ofja.. hij dan. haha.

@vrie ndlief: Wat een knappe vent heb je toch!!!!
    Jammer dat je niet naar de meeting komt, had je knapperd graag in het echt willen bewonderen!!!

@ hier: lekker naar de mac geweest onverwachts :)
    kids in de maxi cosi erbij gezet (hhi doen we wel vaker hoor :p) en vinden prima.
    Ze hebben nog nooit moeilijk gedaan in de mac; ze vinden het altijd prima! Dus kussie, daar is niks mis mee hoor om je kleine een keer mee heen te nemen. Is niet te druk ofzo.
    Nou vinden die van ons bijna alles wel goed, dat wel.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ funny: sinds deze week liggen de kids ook in de kinderwagen hier. De nestjes worden echt te smal.
    En onze wagen (x adventure twinco,) kan ook helemaal plat.

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    linda: Ik zit nog een beetje te twijfelen over de meeting. Maar ben daar gewoon niet zo van (schijterd)

Hoop ook dat de foto's goed zijn wanneer is de uitslag?

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

neomi ligt nog in de bak, maar dat past echt nog maar net!ze vind het ook niet zo leuk meer...
    de wandelinzet heb ik nog niet geprobeerd, weet dus niet of ie helemaal plat kan, ik heb een quinny buzz3 oud model.

linda das best eens lekker he de mac, wij hebben lekker ene domino gegeten haha

eliesah fijn dat je dag meeviel vandaag.zit je nu dan altijd bij Taleah in het gebouw of alleen vandaag?wel lekker hoor zo dichtbij, maar idd kan ik me voorstellen dat het niet fijn is als ze echt in je eigen groep zit!

vriendlief, we zijn met ze 12en al met de meeting!we vinden het allemaal wel eng hoor!

gwen woww die Joenna van jullie is echt sterk, zo maar even over de rand kijken!!

hier lekker rustig avondje, neomi is zeker moe van het winkelen hahaha.
    Heb d'r om 18.00 op bed gelegd en ze ligt nu nog te slapen!!ga d'r zo maar even wakkeer maken voor nog een flesje en dan ook lekker naar bedje toe, morgen weer werken bah bah

slaap lekker meiden!

8. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ikke ga ook lekker slapen... nog even met de hond wandelen...en kopje thee nemen.
    Weltruste iedereen!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha, kom op!! Wij vinden het allemaal super eng en spannend.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohja, verhuissoap ;).
    haha..ik denk dat het toch nog even wordt uitgesteld.
    Arno wil op zich, omdat ik het wil, ook wel verhuizen, dus dat is niet het probleem.
    Maar ben toch wel erg aan het twijfelen gegaan. de enige reden waarom ik nu wil verhuizen, om voor een extra slaapkamer. Over een tijdje, laten we zeggen een half jaar tot jaar, verwacht ik dat de kids wel uit elkaar gaan (al weet je dat ntuurlijk niet.)
    Ik wil graag die mogelijkheid hebben. Misschien is het niet nodig, kan goed, maarja. ALs het wel nodig is, is de mogelijkheid er niet.
    Mgoed...dan kan je ook zeggen; dan zetten we het huis dan te koop.
    Weet je wat het is, we hebben zoveel vernieuwd aan dit huis. Vorig jaar de hele tuin gedaan en die is nu echt zéér ideaal voor kids. een maand geleden een nieuwe vloer in de keuken gelegd en geschilderd.
    De woonkamer is 2 jaar geleden helemaal geschilderd.
    Alles is veranderd in onze smaak...en dan zou ik nu verhuizen.
    Vind het zo zonde van alles wat we er aan gedaan hebben.
    En ja, ik wil wel graag verhuizen om ons eigen huisje te kopen, ipv hier blijven wonen. En dat vindt arno ook helemaal prima.. maar van mij hoeft het nog niet nu want ik vind het voor nu super! Op die slaapkamer na.
    Mgoed.....om daar nu voor te verhuizen :(

Dus, naja..ik weet het niet zo goed.
    We hebben alles uitgezocht, hoeveel we aan kunnen, wat we zouden doen als ons huis wordt verkocht en wij dus tijdelijk ergens naders moeten wonen, enz.. dus het kan allemaal wel.
    Maar ja....ik vind het zo'n zonde.
    Dus ik denk, dat we er nog even mee wachten. Al is het maar een jaar ofzo. Dan is dat toch weer anders. Dan is het hele nieuwe er een beetje van af.. moeten we natuurlijk nu wel stoppen met alles vernieuwen ;).

Nou....ik ga weer afsluiten (had de laptop al uit maar wilde het nog ff vertellen. Arno is de hond uitlaten dus had ff de tijd ;))

Daag! :D truste!

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Linda, super fijn meis dat je dat even zegt!!
    (over de mac) ik voelde me gewoon schuldig tegenover mijn ventje...
    Gek genoeg was ik vanavond met Stan en mijn ma naar de opening van de variaweek en Stan was zoo ontzettend lief en rustig!!
    Echt, ik kende hem nie weer, en we kwamen Martin "toevallig" ;):):D tegen en hij zei het ook.. Hij lachte en brabbelde, en had voor de meeste mensen die boven de bak keken een "verhaaltje" klaar. Later heeft hij op een terras een poosje op schoot gezeten en het ging super! Hij gaf geen kick..
    Dan snap je er toch ook nix meer van!! :(
    En vanavond op de terugweg naar huis zat hij naast mij in de cosi en hij had zulke grote verhalen, had zowat de tranen in mijn ogen, zo trots op EN gelukkig ik met hem ben!! Ik begrijp niet hoe hij dan nu er zowat totaal niet op reageerd dat we ergens zijn waar redelijk veel mensen zijn...

@ Hanneke, wauwww wat een superrr foto's zeg!! Hihi, van het bewerken ben ik niet echt, ik wil de foto's liever puur houden zeg maar... Maar het is een grote hobby van me!
    heb een ehm Nikon S 3000 gekocht! Ben d'r erg blij mee, hij maakt erg mooie foto's! Zal morgen een plaatsen die Martin heeft gemaakt toen Stan bij me op schoot zat! Echt een super foto!!

@ Eliesah, hihi, helemaal nie wennen, hup gewoon weer in het ritme! Ik herken het!! Had zelf ook niet echt het gevoel te moeten wennen, maar er is bij mij op werk wel veel veranderd.. Ook heb ik mijn "vaste" plek in moeten leveren voor een nieuwe collega, dat stak me wel eventjes, maar goed.. Ik ben er vanaf nu ook het minste! Fijn dat je Taleah af en toe even kon zien!! :D

@ Boomer, ik ben blij dat de huisarts je serieus heeft genomen en je doorstuurd naar de KA!! Ik was zelf ook erg opgelucht dat ik toen met Stan werd doorgestuurd!

@ Setti, hihi, ook foto's maken, verrek dan mag ik mezelf wel gaan oppoetsen, het voordeel is namelijk als je altijd zelf de foto's maakt je er nooit op komt! Maar als jullie daar ook met de camera in de aanslag zitten, kom ik er vast nie onderuit!! Hihi!! :);)

@ Vriendlief, meid, ik zie er ook als een berg tegen op (in positieve zin), de meeting, maar ik heb er tegelijkertijd zoveel zin in!! Alle meiden hier zijn zulke lieve schatten, maar ik ben altijd ontzettend onzeker over contacten leggen in het echie, via comp gaat het gewoon zoveel makkelijker!!
    Maar k ga hoor, nix of niemand houd me tegen!! ;)
    (hoe bang ik ook ben dat jullie me raar vinden of wat ook)

@ hier, jeezzz, Willem smste vanavond weer, dat als ik weer wat verder kan rijden ik maar es een daggie moet komen bij hem om eens bij de ladies te gaan kijken (De schapen) heb het "vriendelijk" afgewezen, ik mis de beesten nog steeds...
    Stuurt hij nog een sms, dat hij het nog steeds mist dat we dat samen deden, en dat ik indd tussen de beesten hoor enzo, de slijmbal...
    Hij is ergens mee bezig heb ik het idee...
    Ik durf haast nie te zeggen dat ik hier totaal geen belang bij heb, want de vorige keer dat ik dat deed begon hij ook weer idioot te doen.. Dus ik hou de boot nu maar gewoon af, en zeg er maar nie te veel op.. Hij heeft me dus eigenlijk nog steeds in de macht!! :(:x
    Nu jah, ik zie wel!!

Ga nu op bed! Martin is hier :) En we gaan nog even een filmpie kijken!!

Liefs ons!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha ik zag t laatst pas

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

goed van je dat je geruild hebt met een collega. ik zou er ook moeite mee hebben om bij lisanne te zijn en dan haar niet voor te mogen trekken. vind ik echt knap van je. en wat fijn dat je vriend t ook ziet hoe zwaar t is iedere nacht.

ja die knop is het eerste geluid zoals ze t noemen t baarmoeder geluid maar ik vind t maar een een geruis hoor! als je vaker drukt op t knopje komt er ook water geluid en nog wat verder vogeltes maar bij alles hoor je licht op de achtergrond t geruis

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat leuk zeg. zal wel emotioneel zijn om haar weer te zien lijkt mij!!

wat een dag zeg!!! heeft ze verder nog wel goed geslapen?

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Lisanne past nog met gemak in de lengte van de reiswieg maar de breedte ook alleen kan ze niet met de armen maaien. de buggy is echt nog veelste groot

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    linda. je moet t tegen die tijd maar ff gaan bekijken als t echt niet meer gaat met de 2 op een kamer en je zal zien dat t heel lang goed kan gaan hoor.

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Eliesah; wow wat een lange dag ineens zeg! Goed trouwens dat je van groep verwisseld bent, ik zou me ook de hele tijd met mijn kindje bemoeien. En dat is eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk. Je zult wel bekaf zijn geweest gisteravond!

@Gwen/vriendlief; hopelijk is de nacht rustig verlopen en is vandaag een betere dag!

@Funnyme; ik heb van de week de kinderwagenbak eraf gehaald. Alleen kan de wandelwagen niet helemaal plat. Is op zich niet erg, nu kan ze alles zien, maar tis zo'n klein kindje in zo'n grote wandelwagen, het ziet er echt niet uit ;) Ik kan haar ook van achteren niet goed zien, dus durf er nog niet mee te gaan wandelen eigenlijk

@Gwen; aaahh wat eng zeg! Ik vind de hond uilaten met de wagen ook erg lastig. Als tie trekt, dan moet de kinderwagen echt weerstand bieden. Dus ik doe het liever niet meer.

@vriendlief; lieve lach zeg en wat veel haar!

@Mac; Manlief en ik hebben een balansweek ;) DUs tartaarjes en watermeloen voor ons i.p.v. hamburgers.

@Ano; hoe is het nu met niet-roken ? Hou je het vol of heb je het opgegeven? of wil je het niet vertellen :)

@Linda; je 2 jongens kunnen toch wel effe nog bij elkaar op de kamer? Toch wel een paar jaartjes? Juist leuk voor die jongens denk ik.

@KUssie; jemig, gaat die Willem je nu zo smsen? Hij is toch de vader van Stan?

18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Volgens mij heeft Fenna de 4-maanden dip. Als ze aan de borst zit, dan zuigt ze maar zo'n 10 minuutjes en laat telkens los. Kijkt om zich heen, is afgeleid enzo. Ze drinkt volgens mij best weinig nu. Ik zal haar maar nu wat vaker aanleggen, anders gaat mijn productie direct ook achteruit.

ik ga maar eens douchen :D

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou dat kán goed gaan, maar dat kan ook een drama worden.
    Niet willen slapen, ruzieën, elkaar wakker houden (midden in de nacht)

Andere tweelingmama's ervaren het volgens mij erg verschillend. De een vindt het prachtig en gaat het super, de ander vindt het een drama.
    Ik wil gewoon de mogelijkheid hebben, dat áls het niet gaat, ik ze uit elkaar kán halen.
    Mgoed...dan kunnen we ook dan ons huis te koop zetten natuurlijk. Dat gaat ;'t ook wel worden denk ik hoor...we zitten hier gewoon eigenlijk heel erg fijn. :).
    En vooral onze tuin. Dat is toch wel een beetje onze trots. Vorig jaar aangelegd en zo mooi geworden. Twas een oerwoud, met een vijver, 6 joekels van bomen, een stuk vlonder (hout), stuk bank, kiezels, stoeptegels en kinderkopjes. Grote bossen, struiken, een heg en ga zo maar door :p
    Ongeveer alles wat er in een tuin kan zitten, zat erin. Een ravage.
    En nu is ie super strak, betegeld en echt heel erg mooi.
    Dus naja.... tis zo zonde :)

Deel Deze Pagina