idd ff kijken en ja ze moeten maar ff flexibel doen hoor. en misschien de laatste fles half 6 a 6 uur en anders een klein flesje en dat je de rest thuis geeft en misschien redden ze t wel tot de volgende ochtend
Marye; jeetje wat heftig zeg! Veel sterkte voor jullie, dikke knuffel! Linda; wij doen dat op het kdv wel gewoon hoor. Kan het kind toch niet honger laten lijden... Setti; oeh wat eng zeg! Had net op het cb gevraagd, maar ze zei als je het ziet gewoon even terug draaien want je hoeft niet de heletijd om de 5 min te gaan kijken. Op zich kunnen ze nu goed hun hoofdje opzij leggen enzo. Was pas ook gezegd hier toch? Kleintje; lekker dat je nu in de ziekte wet zit! Goed gedaan. En nu heerlijk ontspannen. Moest je gister nog je vriend halen, of hoe zat het ook alweer hihi.. Nog pijn aan/in je mond? Lisetje; hoe was het op het cb? Kussie; oeh wat gezellig zo'n avondje naar het park. Die "' ex" wil wel meer hoor anders neemt ie echt zijn kids niet mee enzo. En heel goed dat je niet naar de andere ex gaat. Nu is het spannend hoe de soap verder loopt in de bios.. Hier; vanochtend naar het cb geweest. Ze weegt nu 6780gram en is 62 cm en hoofdje was 41. Daarom past ze natuurlijk maatje 56 niet meer hahaha.. Dacht echt dat ze al boven de 7 kilo zat, maar toch nog eronder hihi.. Ze vonden Taleah een hele snelle meid, haha is ze ook. Ze zei even proberen of ze zich al op kan trekken en hop ineens ging ze staan. De arts schrok er van haha.. Prikjes was weer erg zielig, ze huilt dan zo zielig. Maar was maar heel kort toen ik dr vast paktte was het over, en mama heeft niet gehuild . Bijna hihi.. Mag nu over gaan stappen naar standaard voeding, eerst 1 fles op een dag en dan zo opbouwen. Ook moet/mag ik dr nu laten slapen en niet wakker maken voor de laatste fles. ALs ik dat doe heeft ze elke keer een onrustige nacht. Dus dan geef ik de ene laatste fles met pap. Heb niet gezegd dat ik dat al geef haha. Ze zei wel je kan jhbm erin proberen te doen, ik zo owja dat kan ik wel proberen hahahaha. Nu ga ik me meisje kroelen en naar bedje brengen !
Eliesah: nee dat was eer gister maar heb hem niet op hoeven te halen hij heeft gewoon meer dan 10 uur in de garage gestaan en is daarna weer verder gereden Van mijn kies heb ik weinig last maar goed hij zit er nog in he Al voel ik het wel een beetje! Hopelijk krijgt Taleah niet veel last van de prikjes! En ben benieuwd hoe ze het doet als je haar door laat slapen
zo die is al flink gegroeid zeg!!! en een verschil he met alle kindjes lisanne was met 4 maanden 6250 en 62 cm en hoofd 41
ben ik ook weer sem is nu 65 cm en 7155 gr ! goed gegroeid met 1 juni.. toen was ie 60 cm en 6270 gr verder is het een sterk mannetje gaven ze aan en toch ook best een snelle! maar dat wisten we al hij heeft zelfs tijdens zn 1e prikje totaal niet gehuild.. helemaal niet.. na zn 2e prikjes werd ie heel rood en hft ie even heel hard gehuild maar eenmaal op de arm was ie al stil en voor we bij de auto waren sliep ie... daarna boodschapjes gedaan en thuisgekomen op bedje gelegd.. hij slaapt nog ik hoop echt dat ie geen koorts gaat krijgen! maar ja we zullen zien.. @eliesah taleah doet t ook goed he! echt super fijn! ik zit zelfs al bijna in maatje 68 hahaha die haalt aug niet met maatje 62 denk ik zo wel met broekjes maar echt niet met shirtjes enzo.. wel leuk... weer shoppen!
@ Eliesah: Sja, hun proberen na half 5 geen voeding meer te hoeven geven omdat ze dan alle kids wat schoon kunnen wassen van het spelen en klaar kunnen maken om naar huis te gaan. Dus ik snap het wel! En ze zeggen ook wel; we laten natuurlijk een kindje geen honger lijden en als ie een voeding moet, dan geven we die, maar liever niet dus of ik er met mijn tijden rekening mee kan houden. Naja, da's dus lastig zolang ze op 5 voedingen zitten, maar vandaag lukt het wel. Nu gaan ze dus wel pas rond 10 uur de laatste voeding krijgen maar da's ook niet zo erg; kunnen arno en ik een beetje uitslapen morgen Dat van dat hoofdje draaien als ze op de buik belanden zei ik ja . Leek me al wel dat dat zo was. @ kleintje: Ahhh goed geregeld, nu in de ziektewet dus. Fijn! . Lekker ff bijtanken. @ kussie: you go girl!! Goed dat je niet naar de wiet-flip gaat!! Die verdiend jou helemaal niet! Ik was stiekem ook een beetje bang dat het zo voor je ging tegenvallen en dat ie je niet zou zien staan, aangezien hij niets laat weten uit zn eigen...dus ik ben heel blij dat je besloten hebt niet te gaan!! @ eliesah: stoer dat taleah even showde wat ze kon!! Benieuwd hoe het gaat met afbouwen van comfort. Hopelijk geen problemen. Wij geven nu elke fles 4 schepjes comfort en 2 standaard. dat gaat prima . Taleah is ook mooi gegroeid! Grappig; ze zit gelijk met daan zo ongeveer, al is die een stuk ouder Die woog 6740, 61,6 cm lang en hoofdje 41,4. @ hier: Kids op het kdv sinds kwart voor 1.. en ik hoef pas om 16.00u te werken.. lekker raar, want nu zit ik dus hier terwijl de mannen daar zijn. Mgoed, later brengen kan niet. En natuurlijk eerlijk: dit is ook wel lekker, 2.5 uur vrij zonder kids.. . gods, wat is het toch benauwd he... stom weer. @ Voetbal: oh jee.. die stomme octopus Paul, die wedstrijden voorspelt, heeft alles goed voorspelt en kiest nu spanje . hihi, maar hoorde al dat ie het eens vaker mis gehad heeft bij een finale-wedstrijd onzin haha.
Ow okej, pff ook lekker 10uur in de garage staan. Gelukkig heb je weinig last! Ja, ik ben ook ontzettend benieuwd. Ze zal de eerste keren nog wel in de nacht komen, maar goed komt ze nu ook voor de speen. Doorslapen heb ik zelf nog niet gedaan haha. Setti; ja echt een verschil. Daarom zie je maar elk kindje doet het op zn eigen tempo. En wij zijn zelf ook allemaal niet hetzelfde, daarom moet je eigenlijk ook nooit vergelijken met een ander haha. Op het cb waren ook mensen, chineesje en die zat zo naar Taleah te kijken, gaven daar de fles omdat het toen net tijd was, en vroeg ze hoe oud is ze ik zo 3 maanden, nou dan is ze vrij groot. Ik ja ze groeit erg goed en is heerlijk gezond haha, die van mij is 4 maanden en was echt zo'n klein dun baby chineesje. Ach ik maak me er niet druk om . Lisetje; woow die Sem, wat goed zeg! Indd al bijna in maatje 68 hihi. Ja word weer shoppen, joehoei een goede smoes ! Moet echt want heb net dr kast opgeruimd en vrij weinig van zomer dingen in maat 62. Rompertjes met korte mouwen ook bijna niet. Joehoei, dat word shoppen!!
marye pff heftig zeg van je vader. kan me voorstellen dat jullie goed geschrokken zijn. Heel veel stertke en hopelijk komt het snel allemaal goed!! cb babies fijn dat alles weer goed was met jullie!!! linda huhh me man liet gister een foto zien van die octopus en daar koos ie vor NL!!!nu snap ik het niet meer!!!! setti jeetje ja dan zu ik ook wel even schrikken hoor als neomi er zo bij lag...gelukkig was alles gewoon goed! kussiee oehhh word steeds spannender bij jou he hahahah, maar wel leuk zo'n avondje samen!!ik wens je een fijne avond maar dat komt vast helemaal goed!! hier alles goed, pff wat een hitte zeg bah bah.. zijn hier wel een hoop vlotte babies he, neomi draaid echt nog niet en maakt er ook geen aanstalten toe haha. Ach komt vanzelf en maak me niet druk, ieder kindje leerd zich de verschillende dingen in een verschillende volgorde aan, en rollen staat schijnbaar niet bovenaan haar lijstje hahaha. nog 2 daagjes en dan voetbal, spannend hoor!!!!
Whahaha dat was gephotoshopt gister... die had ik ook gezien ja. Dat beest heeft vandaag pas voorspelt .
Hier ook geen rol-fans hoor. jesse heeft het gedaan....en is er weer mee gestopt Daan doet het nog helemaal niet, en zal nog wel even duren aangezien hij niet vaak op zijn buik ligt; ivm zijn stoma kan hij niet heel lekker op zn buik liggen..dan is da zakje zo bol en opgeblazen..kan hij niet eens echt op liggen en dan moet ik hem steeds legen. Soms lukt het wel, maar dan laat ik hem lekker erop slapen . Hij wordt dan wel altijd verdrietig wakker; gelijk huilen omdat ie op zn buik ligt..vind ie niet leuk
Maat 68, nou daar zit deze bink al een tijdje in. Broekjes zijn nog wel iets te groot meestal. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo moe is met de bv. Inmiddels zit Luca op de 5 voedingen ongeveer goed he? Laatste zo rond 23 uur en dan de eerste om 5.45 (maar dat is met rijstebloem vanille door de bv) Morgen wil ik beginnen met fruithap. Hij is zondag 4 maanden, krijgt volledige bv dus ik vind dat hij wel wat erbij mag. En het belangrijkste volgens mij is hij daar ook aardig aantoe. Waar adviseren ze ook alweer om mee te beginnen?
De octopus heeft idd gezegd dat Spanje wint maar een of andere parkiet heeft voorspeld dat Nederland wint.... Jaja zo ken ik er ook nog wel 1, zal strax eens aan mn hond gaan vragen wat hij denkt Kledingmaat: Esmay zit ook eigenlijk al zowat in maat 68 qua broekjes dan Shirtjes zit ze er net tussenin... Gelukkig dat ze nu korte mouwen en korte broekjes kan dragen dan kan ze het allebei aan
haha vindt het bijna zonde, al die shirtjes die ik heb: die doe ik echt niet aan in deze hitte, gewoon in een romper... met als gevolg dat ik niet toe kom aan al die shirtjes . Maar goed, misschien over 'n tijdje als het niet zo belachelijk warm en benauwd is!
@ all, heej meiden!!! Hier ben ik ook weer!! Wat een hitte heh!! Tis toch nie meer normaal!! Ik deed Stan vanmorgen in badje, en het zweet lekte mij van de kop!! Kon er het badje zowat mee vullen Bah, dit is wat te zot hoor!! M'n ventje is er ook niet zo heel blij meer mee, hij is nu toch wel wat jengeliger, maar wat wil je ook, ik kan ook wel janken, hahaha!! @ Setti, hmmm ik kan natuurlijk altijd een plekje voor hem reserveren in mijn soap, maarreh, dan moeten de anderen gaan sponseren om hem te betalen Whahahaha!! Grapjas!! @ Kleintje, had je mijn vraag nog gelezen, over waarom ze jou kaak willen breken? Ennuh, vraag je hond is, ben wel benieuwd!! Die Octopus -wie dat ook wezen mag- kan wel steeds gelijk hebben, maar dat heb ik tot nu toe ook nog steeds. Want ik roep al vanaf het begin dat we kampioen worden, en nou jah, we staan wel in de finale.. Dussuhhh Mag ik dan ook even worden geinterviewd door de wereldpers @ Marye, jeetje meid, wat een ontzettend naar bericht... Ik hoop zo dat ze nog wel wat voor hem kunnen doen zeg!! Er zitten wel veel haken en ogen aan meid, als ik je verhaal goed begrijp !! Ontzettend heftig!! Logisch dus dat je nu tuurlijk veel bij hem zal zijn!! Hou je taai en een hele dikke knuffel van ons!! Denk aan je!! Liefs
HOE HERKENBAAR!! Ik baal ook als een stekker, want ik heb zoveel leuks 8) En ook Stan ligt nu meestal in pamper (en) romper!!
Ow ik baal ook van al die leuke kleertjes die ze nu niet meer aan kan.. Net haar kastje opgeruimd maar wat kon er veel weg en sommige dingen heeft ze nog maar 1x of helemaal niet aan gehad. Echt zonde! Dat gaat in een grote doos op zolder , voor de volgende haha. We krijgen toch weer een meisje, wel pas over een paar jaar hoor haha. En indd nu heeft ze alleen maar een rompertje aan, alleen als we weg gaan doet ze wat. Maar zovaak gaan we ook niet weg met dit hete weer! Ze heeft nog geen last van de prikjes, gelukkig!
@ hier, nou ik schaam me gewoon voor mijn stomme soapverhaal, nu ik het verhaal van Marye hoor!! Vind zo erg voor d'r!! Maar er werd geloof ik nog naar gevraagd? Nouww, ik ga inderdaad straks met hem naar bios, en hij haalt me zowaar op van huis (mijn ouders huis, want mijn ouders passen op!!) Ennuh Setti, zo had ik het nog niet gekeken, dat hij anders zijn kids niet had meegenomen... Nou ik ben benieuwd hoe het vanavond zal lopen! Vind wel heel lullig trouwens van Timo en zijn broer, dat ze nix laten horen!! Maar laat ze dan ook maar de boom in vliegen!! Ik moet daar gewoon van af!! Nou dat was het wel weer!! Hihi!! Ps... Stan is nu 14 weken en ik heb nu 2 voedings op 180+6 ochtend en avond, maar vanmiddag brulde hij het uit toen de fles 150+5 leeg was.. Ik heb hem nu dus ook 180+6 gegeven.. En hij had het zo weg, hij had zooo'n honger/dorst... Maar nu zegt mijn vader dat ik moet uitkijken dat hij niet "te dik" word... Maar mijn gevoel zei dat hij deze fles zo moest hebben, en nou jah, hij heeft hem ook schoon op en is nu heel tevreden... Weten jullie of hij dit al mag hebben.. Hij loopt tegen de 6 kilo aan nu... Liefsss
kussie denk dat het wel mag hoor, maar wat je ook kan doen is 180/6 is ruim 200, dat je m dan afgiet tot 180 of 190. fijne avond!!!
Kussie: Nou volgens mij mag hij dat wel gewoon hebben hoor!! En als hij er om vraagt dan heeft hij het toch ook gewoon nodig! NIet bang zijn dat hij te dik wordt ofzo.. Als ze strax gaan lopen etc komt dat ook vast wel weer goed en een kindje is heus niet zomaar te dik! Veel plezier vanavond Mijn kaak wilde ze breken en weer recht laten zetten omdat mijn kaken niet goed op elkaar staan, als ik mijn tanden op elkaar zat dan "sluit" het ook niet mooi zeg maar... En dat kan op den duur klachten opleveren, maar ik laat het tot die tijd gewoon zo! Geen denken aan dat mijn mond 6 weken "op slot" gaat Overigens de enigste last die ik er nu door heb is dat ik vaak op mijn wang bijt haha maar goed daar leren we maar mee leven...
Handig dat je dat al weet, dat het eeen meisje wordt enne...over een jaar zwanger worden, of over een jaar bevallen>