Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    hallo allemaal

ik heb de stem ronde even gedaan want s,morgens gaat het een stuk sneller ik ga nu na me werk ben er vanmiddag wel even weer

kuszz

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy laar

toevallig hebben we t hier ook steeds over de wandelinzet en daarom heb ik gister wat foto's neergezet over de standen hoe die van mij kan, moet je maar ff kijken, is denk k een pagina of 3 terug.ik heb een quinny buzz

leuke foto's!!!!!ennuh dat truitje komt me bekend voor;)

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat is robine toch een mooie meid zeg

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleintje en lisetje jullie gaan echt hard met jullie stemmen kom ik aan met nog geen 20 stemmen

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heb ook een rondje gestemd, klopt het dai ie de stem er niet meteen bijteld?

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Heb ff geen tijd om uitgebreid te reageren maar wilde wel ff zeggen dat dit nummer mij op het lijf is geschreven... hihihi

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Goedemorgen!

Lindavnr: Is het nog goed gekomen met Daan? Weet je wat het was? Of gewoon "zomaar"?

Alies: Erg mooi huis/locatie!!!

Lindavnr: Mooie tuin ook!

Lara: Leuke foto's!

Ano: Ziet er toch wel erg gezellig uit die wandelwagen inzet. Ik ga hem ook maar eens uitproberen.

HieR: Florine werd om half 5 huilend wakker, hebben haar uiteindelijk maar een halve fles gegeven en toen werd ze rond kwart over 5 wel weer stil, wakker maar stil. En Pepijn werd om half 6 ineens wakker, ook onrustig en huilerig. Dus ik was er weer lekker vroeg bij.

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hoi meiden,

Heeft iemand een link naar het topic over dat uitje?

Hier gister beroerde dag gehad. Jan heeft de afgelopen 2 dagen echt heel veel lopen spugen. Dus dokter gister gebeld maar die was op vakantie :S heel vaag kon alleen bellen als het hele erge spoed was. Heb dus even gewacht maar savonds was het wel heel erg dus de spoedpost gebeld en moesten maar even langskomen..... pffff dus wij savonds naar de spoedpost anderhalf uur gewacht terwijl we een afspraak hadden....... Maar het viel gelukkig mee. Heb Ors gekregen en zetpillen donperidon. Hopelijk gaat het vandaag iets beter met me mannetje.....
    Had een vrije avond met me man niet zo voorgesteld maar goed. Arme knul.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Pffff ik heb echt geen idee meer wat er allemaal is geschreven :O

Zag wel wat mooie foto's voorbij komen :) Leuk!
    Alies: wowwww wat een huis en ruimte :D wil ik ook :p

Blijste baby: schiet niet op!!!!! Doet het steeds niet :( mensen kunnen schijnbaar wel op mij stemmen maar ik kan zelf maar af en toe stemmen!
    Oh er zijn daar ook veel mensen die allemaal mail adressen aanmaken om te stemmen :O hoezo oneerlijk!!!

Lindavnr: Hopelijk hebben jullie gauw een data voor de operatie! En kunnen ze iets regelen!

Hier gaat het verder zijn gangetje!

12. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ anoniempjuh: ziet er inderdaad leuk uit in de wandelwagen. Maar Jens kan echt nog niet zitten, beetje 'zoutzak'-idee, dus misschien moet ik dan toch nog maar even wachten... Neomi kan er al goed inzitten. Ik vind het persoonlijk ook wel fijn dat de wandelwagen naar je toe kan kijken en van je weg.

13. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ lindavnr: waar blijven de tips voor de groentehapjes?? ;)

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/220982-uitje-maart-mamas-2010-a.html

had je ook meegewilt? we zijn nu met 12 man en 14 beebs en er is al gereserveerd? dus als je ook wilt dan moet ik het snel doorgeven

hopelijk gaat t al iets beter

15. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    mensen !!! :D

willen jullie allemaal nog stemmen op Sem ??

www.blijstebaby.nl/foto/8870 !!

Vanavond kom ik weer kletsen!!! Nu nog ah werk...

Liefs !

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja, dat was ik geloof ik. Nou, vanochtend deed ze het niet, maar toen had ze ook veel honger ;) Misschien lang wachten totdat ze het echt niet meer houdt? haha, nee dat doen we maar niet. Nee, ik heb verder echt geen idee eigenlijk. Volgens mij moeten ze er gewoon overheen groeien.

17. sabinelovesven

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    @ lisetje ik heb vanmorgen al gestemd op sem dan doet de site het teminte wel

18. sabinelovesven

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    even weer een foto spammen

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik heb ook in het uitje topic gereageerd. :)

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sabin e leuke foto hoor!!!

franny haha nou echt stevig zit neomi ook nog niet hoor, maar in de buggy ging het opzich wel goed ja, maar heb nog niet echt zo met ;r gewandled, dus weet ook niet hoelang za het zo volhoud hoor!ik vind t idd ook prettig dat de inzet ook naar mij toe kan, als ze wat groter is draai ik hem wel om haha.
    Met jens alles goed?

kleintje:jij vroeg laatst naar die blokken boven de commode toch?helemaal vergeten te antwoorden sorry!ik heb ze bij de praxis gehaald, je hebt wit en zwart, het zijn er 3 voor 60euro.

marye pfoei das vroeg zeg, gelukkig is dat niet iedere nacht zo he haha, misschien kun je straks nog even een tukkie doen!
    hoe gaat het met de tandjes van Florine?

linda en al wat gehoord?en is Daan gister nog gekalmeerd toen je thuis was?

Deel Deze Pagina