September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    En hier gaan we weer verder ;)

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Abbo abbo :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen :)

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    tot morgen! knuffs!

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik neem ook effe een abo :)

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Jeetje wat rot dat alles weg is.. Nou ja, we kletsen het wel weer vol hier ;)

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo hee dat scheelt bijlezen! Kunnen we niet elke week een keer crashen? :D

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    goedemorgen!

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jammer... maar we lullen hem zo weer vol ;)

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik denk dat we morgenavond wel weer aan deel 9 toe zijn, nietwaar?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Werd om 08.45 wakker van de vuilnismannen die de containers stonden te legen. Toen werd Levi ook pas wakker

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo hee dat is nog eens lekker uitslapen.
    Hier ook beetje uitgeslapen want Raven logeert bij opa en oma. Is denk ik wel goed omdat ze erg weinig aandacht krijgt hier momenteel door verhuisstress en zwangerschap en juist heel veel aandacht nodig heeft. Toen we zeiden dat we naar oma gingen heeft ze de hele weg in de auto enthousiast zitten roepen, oma toe!!!!!!!

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen!
    Zo, hoef ik me ook niet schuldig te voelen dat ik niet heb bijgelezen.. ;)

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oef ik ben echt moe. Ik ga er maar even in, heb Julian er ook vroeg in gedaan en Sven ook net. Ik duim dat ik 2 uurtjes mag slapen, maar meestal is Sven het daar niet mee eens ;)
    Ik begin ook steeds minder enthousiast te worden over de borstvoeding. Vannacht wel gegeven, maar als meneer daar dan 2 keer wakker van wordt vind ik het echt niet leuk meer.
    Nouja.. ik ga maar gauw.

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, loopt niet soepeltjes he?
    Hoe liep je BV bij Julian?

16. #16 anno103, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    he das snel terug gelezen

@ingeltje knuff meis het blijft moeilijk maar ik vind dat je het super hebt gedaan en denk ook aan jezelf!!!

@kaatje das lekker uitslapen

@yule raven kan zich nu lekker uitleven bij oma!!

zo tandarts ook weer overleefd, viel mee
    julia was even bij mijn oma spelen en wilde niet thuis slapen, heeft daar vorig weekend gelogeerd.
    weten we zeker dat het goed bevallen is haha
    die ligt nu trouwens wel lekker thuis in bed, vanmiddag nog even het dorp in kado's kopen, allemaal verjaardagen deze week.
    als rik thuis is naar de praxis wat dingetjes halen en dan kunnen we weer aan de klus.
    verder alles prima hier, heb alleen het idee dat beeb nog steeds in stuit ligt en hoop dat ie toch snel eens om draait

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
  18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo nieuwe start dus :)

Yule en Kaatje oh heerlijk even lekker een dagje uitslapen!

Ingeltje ik hoop dat je even wat slaap hebt kunnen pakken!

Anno gelukkig tandarts weer achter de rug

Missy hoe gaat het bij jullie nu A weer aan het werk is? (elke dag een paar uurtjes of hoeveel precies?)

Hier lekker mamadagje. Ik heb nog niet zoveel gedaan vandaag; alleen de kamer van Kyano opgeruimd (te kleine kleren opgeruimd) en de boodschappen dus nu nog even gauw een raam wassen en wat strijken.
    Gelukkig ligt Kyano nu lekker te slapen, hij was ook al vroeg wakker dus dan mag dat wel ;)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ben ik ook weer ff, kon een klein uurtje slapen. Was diep in coma toen Sven alweer wakker werd. Even gevoed in bed, beetje gespeeld en toen maar naar beneden.
    Onze nieuwe cvketel wordt tussen 13:45 en 16:00 afgeleverd. Nu maar hopen dat ie gauw komt. Julian slaapt gelukkig nog, maar ik wil er wel ff uit strakjes.

Lekker zo'n mamadagje Wupje!
    Merk dat ik dat wel zwaarder vind, nu met 2. Boodschappen doen is niet fijn met 2 kids. Als ik Julian in het zitje zet en Sven in de MC bij me heb, moet ik de MC in de kar zetten en passen er geen boodschappen meer bij. Als ik Julian los laat lopen, heb ik Sven in de MC op de kar en dat vind ik altijd beetje eng, dus wil niet hem achter hoeven laten als Julian een sprintje door de winkel trekt.
    Als ik Sven in de draagdoek doe, dan kan ik niet goed in de kar reiken, als ik de boodschappen op de band moet leggen, hij zit er dan precies tussen.
    Dussss.... doe ik vaak de boodschappen 's avonds als de boys in bed liggen of in het weekend, als we nergens heen hoeven.

20. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ha meiden!
    Tjee wat zonde zeg, een maand zomaar verdwenen...
    Ik kan me voorstellen dat dat voor de september 2010 meiden heel erg balen is....
    Voor ons: ach, wij kwebbelen gewoon verder waar we gebleven waren ;)!

Ik ben vanmorgen voor het eerst met Isis naar peuterzwemmen geweest. We begonnen direct met een echte zwemoefening: Isis moest op haar buik met gezicht naar voren (zwemvleugeltjes om) en ik er achter en met haar benen 'kikker vliegtuig potlood' doen. Dat wilde ze dus echt niet! Maar na twee baantjes aan mij vastgeklampt kwam ze los en aan het eind durfde ze prima op de mat te klimmen, van de kant te springen en hoefde ik alleen maar een beetje haar voeten vast te houden. Ze vond het heerlijk! En ik dus ook. Dus dat wordt ons vast vrijdagochtend uitje. Leuk! Vanaf volgende week gaat mijn moeder mee, dat scheelt een hoop organisatie. Ik ben lang bezig met aankleden enzo, we waren pas klaar toen de groep na ons al bijna klaar was!
    Maar ik moet nu nog even leuke zwemvleugeltjes scoren. Iemand tips?

Verder moet ik echt de zolder opruimen want mijn zwager en schoonzusje komen vanavond slapen, en het is daar een chaos. Maar heb ik geen zin in!!!

Liefs
    Azeb

Deel Deze Pagina