Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    jah echt wel dacht dat ik het niet goed hoorde tot dat hij het weer zei

2. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ohh Spannend Setti :D

*Breekt even in*

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah ik hoop dat t schema werkt voor je want ts best veel fles rond 16.00 dan 18.00 groente en anderhalf uur later weer een fles.

misschien kan je de laatste fles iets later geven. dan heeft ze misschien de nacht fles of de vroege ochtend fles niet meer nodig

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

jaaaa echt wel krijg nu al de kriebels!!!!

voor jou een hele dikke knuffel meid heb je ff nodig!!! sterkte vandaag!

5. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

stoer :D!

Wuahaha, ik zei ook al tegen mn vriend ik ga eerst papa leren want als ze dan in de nacht wakker word kan ze jou roepen haha, en gooi ik jou eruit :p.

6. sabinelovesven

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    jah echt wel ben zo trots :)

7. sabinelovesven

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    haha ja mijn man ging steeds tegen hem zeggen zeg ma papa en nu zegt ie het ook nog als eerst

8. Appel en Peer

Toch maar even cb gebeld, hahaha.
    Ze moeten indd 500cc drinken en tot de 800cc.
    Ze zei dat ik miss beter later het brood kan geven en dan die middag fles eraf, maar dan zit ze nog maar op 3 flessen. Is wel ineens wat, van meestal 6 flessen naar ineens 3.
    Doe gewoon hoe ik het hierboven neer zet ;). en dan zien we wel. Op het kdv eten we ook altijd rond half 12 brood en is wel makkelijk.

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    #189 kleintje88, 12 okt 2010
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
    Esmay zegt ook vaak al wat woorden en ook vrij duidelijk!
    Zo zegt ze vaak opa en gister toen ik haar broek omhoog aan het hijsen was en haar even liet staan zei ze ineens uit het niets: "papa" heel duidelijk! Goed ik ben dan geen papa maar goed ;)

EN tegen de hond zegt ze vaak Woef!
    De meningen zijn erover verdeeld of het echt kan of niet maar ik heb het idee dat wanneer ze het zo duidelijk zeggen het toch wel een echt woordje is... Goed ze weten de betekenis dan misschien nog niet goed maar ja het is een woordje...

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Setti: leuk jurken passen :D

EliesaH ; ben benieuwd hoe het brood eten gaat :) Hopelijk gaat het in de nacht misschien beter....

Hier: nog steeds beroerd :( ik twijfel of ik morgen ga werken of niet...eigenlijk voel ik me nog steeds niet goed maar ik vind het zo lullig om niet te gaan werken!

11. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Proest hoest snotter snif..... Kom weer even gluren.
    Bedankt voor je knuffel Setti maar goed dat er een beeldscherm tussen zit benzo beroerd als het maar zijn kan.

Ik zit nogsteeds bij me moeder. Rowan lig lekker te slapen. En ik ga zo weer naar de huisarts. Gaat echt niet goed hier met de "griep" Voel me erg afwezig en net ofdat me hoofd wel 10kg zwaaarders is maar erg watterig aanvoeld.

Rare omschrijving maar goed haha. Verder voel ik me wel redelijk goed. Maar de tissues zijn niet om aan te slepen. Ik kan beter een bak onder me neus hangen.

Ik ben benieuwd wat ik nu weer voor medicatie ga krijgen. Van die Prednison zooi krijg ik het ook nog eens op me maag van. Hopelijk ben ik snel weer wat beter want dit is niks.

Ik kom straks weer bijlezen als ik van de huisarts vandaan komt.

Groetjes Lynette

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ahaha terwijl de meeste eerst mama zeggen zou wel handig zijn voor de nacht ja

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

jee zeg hier sta ik echt van te kijken echt goed hoor.

hier zegt ze alleen nog oh oh oe en dit soort dergelijke dingen de schreeuwt en krast nog veel met dr stem

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lynette; Beterschap *knuffel*

Setti: Dat ohh en ahh en poe en krijsen met haar stem doet ze ook nog erg vaak maar soms komen daar duidelijk woorden tussen, ik vond het ook in eerste instantie bijzonder en dacht nee dat kan niet! Maar nu ze het vaker en duidelijker doet denk ik toch wel wat het "woordjes" zijn...

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik wil even een foto met jullie delen :p
    Esmay was bezig met het wegjagen van de hond..... En probeerde zijn kussen te pakken :D

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En uiteindelijk is het gelukt, heb haar wel even meteen duidelijk gemaakt dat dat kussen vies is! (blegghh al die haren! ) maar ik moest gewoon even een foto maken het was zo schattig hoe trots ze was toen ze de hond had weggejaagd en het kussen te pakken had :p

17. Appel en Peer

Whahaha, prachtig kleintje!! Die Esmay.

Oow hier zit Taleah ook overal aan, kan bijna niks laten staan. Nu is ze zich aan een tafeltje aan het optrekken waar een grote plantenbak op staat. Oow zie het al wiebelen, heb dr al een paar keer vandaan gehaald en ver weg gezet maar ze blijft er naar toe kruipen. Dat kan dus ook weer weg gezet worden! ;)

18. Appel en Peer

Veel beterschap meis en succes bij de ha. Laat je ons weten hoe het was..

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat leuk zeg en dat broekje is echt super lief

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha gister was ik lisanne dr bedje aant verschonen en ik had haar op dr buik in de kamer neer gelegt haar kast deuren stonden open en ik had haar haar fucsia roze basebal petje achterste voren op gezet trok mevrouw zich op en zat ze op haar knietjes de kast leeg te trekken hahahaha ik heb onderin de kast een doos staan met kleertjes die te klein zijn en die was ze leeg aant trekken ik heb er helaas geen foto van zal ik de volgende keer ff maken

zag er echt heel ondeugend uit vanaf de achterkant

Deel Deze Pagina