Marye ook al trouwen leuk zeg Hier nog niks gepland... Wij gaan ooit trouwen maar voorlopig wil hij niet... Nou goed ik heb het er ook maar niet meer over want dan komen er alleen maar meer ergenissen!
Nee ik doe haar alleen in badje op zondag, woensdag en vrijdagochtend. Zondag probeer ik dat mijn man het doet. De andere dagen was ik haar met een washandje. Soms doe ik een laagje water in de douchebak en dan mag ze daar in spetteren. Zow de ponies zijn gepoetst. Nu boodschappen doen.
Even een vraag: In welke maat zitten jullie kindjes? Morgen moeten we naar het CB ik ben benieuwd hoelang ze is en hoeveel ze weegt.... Hier zit ze trouwens al in 74 voor broekjes moet ze dat zeker hebben, shirtjes kan ze nog wel in 68 aan maar 74 valt net iets beter! Dan zal ze denk ik rond 70 - 74 cm zijn of niet ?
Kleintje:Hier broekjes maat 68/74 shirts maat 74 En Pepijn is 71 cm en Florine 70cm. Alies: Oh oké, was zomaar benieuwd. Spetteren in de douchebak klinkt trouwens erg leuk. Helaas hebben wij die niet...
Vragen staat vrij. Zo nog 10 minuutjes en dan zullen de mensen er zijn om onze shetlander te bekijken.
@ Setti; Zo dat is nog eens leuk nieuws om te horen! Aardige schoonouders, ze zijn vast heel blij met jou @ Eliesah; Wat goed van Taleah! Kan ze misschien Morris even leren hoe het moet? Ben je nu al overgestapt naar het nieuwe schema? Ik zal binnenkort eens wat fotos posten. @ Alies; Hoe is het gegaan met de mensen die naar jullie shetlander zijn komen kijken? Misschien een domme vraag maar hoe zet je je hond te koop? Is daar ook een soort van marktplaats voor? Blijft Melanie dan al zelfstandig zitten in de douchebak? @ Kleintje; Morris heeft meestal maat 74 aan. Ik schat dat hij nu ongeveer 72 cm en 8100 gr is. @ Rijstewafel; Was geen succes. Eerst had hij geen idee wat hij er mee aanmoest en toen ik het vervolgens bij zijn mondje hield trok hij echt een enorm vies gezicht en dat terwijl hij normaal alles in zijn mond stopt. Ik moest wel lachen. @ Wandelen; De wandeling heeft me goed gedaan. Ik kan er weer tegenaan (of zou dat door de shoptherapie komen ??). Morris ligt nu in ieder geval lekker te slapen.
Kussie; heb je al nieuws over je werk? We zijn erg benieuwd!!! kleintje; Taleah is nu 69 cm en draagt eigenlijk nog steeds maat 62/68 haha. Ze heeft bijna alleen maar broekjes van de hema en daar past maat 62 nog goed van . Truitjes wel bijna allemaal 68. Ligt vaak ook echt aan het merk! Alies; Spannend! Trouwen; we zijn al 3 jaar verloofd en willen graag trouwen als Taleah kan lopen. Volgend jaar denk ik dus. Maar we willen alle twee geen grote bruiloft, dus geen jurk etc. Als we het geld hadden wel, maar vind het niet zo belangrijk eigenlijk. Doen het alleen maar voor de naam eigenlijk en omdat we elkaar dan man en vrouw kunnen noemen hihi. Hier; net al het avondeten gemaakt (macaroni) want mn vriend moet al vroeg weg dus is lekker makkelijk. Taleah heeft net weer iets meer dan de helft van de bhm op ! En van de fles nog 60 over. Vandaag geen tussendoortje want ze was zo moe, dus straks nog een klein flesje en groente. Gister had ze geen zin in groente, ach ja als ze maar een paar hapjes neemt is het goed toch. Stoppen jullie kindjes ook allemaal hun handjes in de mond als je eten geeft, aaaahhh zo vervelend!!! Alles zit onder haha.
Even nog een vraagje: Hoeveel slapen jullie kindjes nog overdag en over hoeveel slaapjes is dat verdeeld? Morris slaapt 's ochtends en 's middags ruim een uur en aan het eind van de dag gaat hij nog een half uurtje naar bed. 's Ochtends en 's middags ligt hij wel 1 1/2 uur in bed maar hij wordt dan steevast na 45 minuten wakker en dan duurt het ongeveer een kwartier voordat hij weer verder slaapt.
We zijn indd al begonnen met het nieuwe schema. En hopelijk gaat dat dus goed werken met het doorslapen. Vannacht dus wel, nou ja nog even wakker geweest maar dat vind ik niet zo erg dan 6x eruit of 2uur wakker zijn haha. Zal wel eens naar Italie komen met Taleah wuhahaha.. Jaaa, foto's leuk leuk. Ben erg benieuwd naar je kids! Taleah slaapt meestal nog 2uurtjes in de ochtend. En dan in de middag is het altijd verschillend, nu ligt ze al bijna een uur te slapen en hopelijk gaat ze dan voor het eten ook nog even want anders houd ze het niet vol tot half 8. Of ze moet nnu ook 2uur slapen dan misschien wel. Maar over het algemeen 4 uurtjes op een dag.
De mensen zijn net weg. Ze wil nog even de boel laten bezinken en er over nadenken. Je kunt je hond gewoon op Marktplaats zetten. Er is daar een categorie honden. Hoezo wil je je hond herplaatsen? Melanie ligt in de douchebak. Dan gaat ze als een idioot met haar benen liggen te maaien, zodat het water lekker spettert.
Taleah denkt echt dat ze al tegen de 10 maanden is ofzo haha, net staat ze aan tafel. Zoals altijd alleen nu ging ze steeds pasjes opzij zetten wuhaha. Ineens zie ik dr aan de andere kant staan, gek ding! Alleen toen ineens BOEM daar lag madam. Heel hard gillen natuurlijk, maar ja dat gebeurd hier bijna dagelijks. Pff snel gevaarlijk meisje hebben we .
Hey Allemaal, Hier ben ik dan!! Allereerst: Even een dikke hoera voor mezelf!! IK MAG BLIJVEN!!! Volgens mijn collega was er niet eens twijfel!! Ik ben zoooo blij!!! Eindelijk es zekerheid in mijn leven!! Ist nie super!! Lief hoor dat jullie allemaal zo meeleven!! Ik ben echt helemaal happy!! Ten tweede; vandaag naar de tandarts geweest voor controle (en geloof me, ik ben zooo bang voor de tandarts) Maar alles was weer goed. Wel had ik behoorlijke verkleuring/aanslag op mijn tanden door de staaltabletten die ik heb gehad. Dit is zowaar gelijk door de mondhygieniste weggehaald.. (zo blij, hoefde ik er geen speciale afspraak voor te maken en oppas te regelen) Dat was even flink gevoelig, omdat het met het polijst apparaatje nie wilde, dus dat tandsteen-weg-haal-geval moest er aan te pas komen!! Brr! Minder prettig, maar heb weer mooie skone tandjes!! Kortom; vandaag is een goed nieuws dag! Wel balen dat ik nog steeds met een zere kop loop... Ben nog steeds nie fit!! Maar dat vergeten we gewoon even voor de goede orde!! Me = uberhappy!! @ Kleintje, get, nog steeds nie lekker, balen meid!! En wat stom dat die codeine pillen nie werkten, en idd word je daar duf van heh! Tell me about it 8) En ik vind het zo jammer voor jou dat Eugene zo reageerde op jou aanzoek Ik hoop dat hij zo op een dag JOU verrast en jou ten huwelijk vraagt!! @ Setti, owww, dat zijn nog es meevallers!! WAUW!! Vind het geweldig voor jullie!! Nu heb je er vast zo mogelijk NOG MEER zin in!! @ Marye, wat leuk joh dat jullie ook een datum hebben gekozen!! Mooi bedacht, dat dan zowel de kids er mooi bij kunnen lopen EN dat jullie dan 5 jaar samen zijn!! @ Superb, ik kan me voorstellen dat je op dit soort momenten je familie echt mist meid!! Ik weet niet hoor, misschien is het stom dat ik het vraag , maar vind je het ook fijn dat je nu hier lekker met ons (nederlandse mama's) kan praten? Tenminste, het forum doet mij heel erg goed namelijk Ik heb zoveel aan alle lieve mama's hier! Lijkt me voor jou ook zo fijn, dat je even (in het Nederlands) je ei kwijt kan enzo!! Ik ben blij dat de wandeling (het shoppen) je goed heeft gedaan! @ Alies, hmm tjah, niet alle paardjes zijn even aanhankelijk. Kan me voorstellen dat dit voor Alisha indd niet zo heel leuk is! Hoe reageerden de kijkers/kopers? Hebben ze het beestje gekocht? @ Eliesah, whoeeehheej!! De nachten worden beter!! JEEEJJ GO TALEAH!! Het komt nog es helemaal goed!! @ Lisetje, ohhh ook een tandje!! Goh nu je het zegt... Nooit geen tandloze Sem meer.. Ik ga nog maar even extra genieten van mijn tandloze lachebekkie!! Hoe gaat het met je dieet en het sporten? Hier nog steeds niet zo goed.. Ik ben nu echt een dikke week serieus er mee bezig. En was een KILO gegroeid!! -maar ben ook net ongesteld geworden, daar kan het ook mee te maken hebben- @ Boomer, ik zou het om die 70 euro niet laten lopen joh!! Niet als het een baan is wat helemaal jou ding is en wat je super leuk lijkt!! Serieus! Als jullie 2 salarissen hebben moet het toch lukken om rond te komen? Hmm, jullie hebben waarschijnlijk wel een hypotheek -dat vergat ik even- Maar toch, ik zou het niet laten schieten daardoor! Liefssss
Wij wilden ook geen grote 'bruiloft' en ik wilde al helemaal niet in een jurk. 8) Ben niet zo'n jurkerig type. Wij deden het voor de kids dat dat allemaal gelijk geregeld is. Hier ook zo'n miepje die lekker dwars kan gaan doen door ineens haar hand in haar mond te doen en dan het eten vervolgens over haar kleren uit smeren.
@ Superb, Stan slaapt meestal van 20.00 's avonds tot 7.45 's ochtends. Na de fles van 7.45 leg ik hem weer in bed. En blijft hij vaak tot een uur of 10:15 of 11:00 liggen, soms tot 12 uur. Hij is dan wel es wakker tussendoor hoor, hoor hem dan wel kletsen maar als hij niet huilen gaat laat ik hem vaak liggen. Zodat hij echt even zijn rust krijgt en niet te veel prikkels. Dan krijgt hij om 12:00 uur weer de fles, tegen half twee/ twee uur doet hij vaak een hazeslaapje van kwartiertje. Dan om 16.00 uur weer de fles... En dan slaapt hij rond 18.00 nog eventjes een poosje... Dat is het!! Stan heeft altijd al heel weinig geslapen... Ik ga nu eens zien of hij een fruithapje wil.. Voor de fles aan. Het ging vanmorgen mis, omdat we naar de tandarts moesten enzo.. Hebben jullie soms ook moeite met het schema aanhouden, nu er ook hapjes bij door komen? Tis ja elke 2 uur eten geven.. Pfff... Liefs
Kussie: jeeejjj goed nieuws Super meid!! Eliesah: Snelle tante! Eten met de handjes: Dat doet Esmay ook handje in dr mond als ze eet! Zo irritant! En als je dan zegt nee dan kijkt ze je aan alsof ze wil zeggen: Dat maak ik zelf wel uit haha! En soms gaat ze ook zitten blazen tijdens het eten, wij hebben de regel dat we dan direct stoppen met het eten geven en haar even negeren, dit lijkt wel wat te helpen maar soms als ik dan zeg "nee Esmay dat doen we niet dan stoppen we ermee" Dan gaat ze express nog een keer blazen alsof ze wil zeggen pffff zoek jij het uit haha! Maar het helpt wel meteen stoppen met het hapje en later nog eens proberen ze begint het nu een beetje door te krijgen...
Kussie JEEEEJ super dat je mag blijven! Dat doet een mens goed. Ik weet niet wanneer diegene zal laten weten of ze onze shetlander wil of niet. Ze komen uit de buurt van Tolbert, dus zijn nu weer ruim een uur aan het terugrijden. Kan ze in tussentijd het er even met haar paardenvriendin over hebben.
slapen, neomi slaapt meestal sochtend nog zo'n 2uurtjes, en smiddags nog een keer 2 uur kussie gefeliciteerd meid, wat ontzettend gaaf!!!!je verdiend het hoor!!! trouwen:wij zijn vorig jaar getrouwd, op Aruba, lekker klein en simpel met alleen naaste familie!wij zijn ook niet van het grootste trouwen, en deden het ook meer voor het 'gemak' maar natuurlijk ook wel omdat we van elkaar houden haha. neomi heeft gelukkig de hele nacht doorgeslapen na die extreem vroege fles gister(17.30) verder is ze vandaag weer wat beter in de hum, maar heeft wel zure luiers.maar nog geen tandje te zien, pfff hoe lang duurd dat nog zeg die berg luiers per dag?heb voor de zekerheid maar wel dentinox gehaald..
Slaapjes: hier in de ochtend 30 minuten slapen en soms heeelll soms een uur of ietsjes langer als ze echt goed moe is.... In de middag slaapt ze vaak wel lang van 13.00 tot 15 - 15.30 maar als ze niet slaapt als we b.v weg zijn dan vind ze het ook prima en huilt ze niet extra ofzo.... Schema: ja ons schema loopt soms ook in de soep b.v bij een boterham ofzo... Vaak laat ik het dan maar vervallen en geef ik een grote fles en dan later als er wel tijd is nog iets van een koekje ofzo, soms weet ik ook niet hoe ik alles in moet plannen! Hier: Jeej net is de Lodger bunker binnen gekomen, die we uitgekozen hadden voor de fotoshoot van Lodger.. Er zijn ook nog wat foto's binnen gekomen maar ik vind het toch nu achteraf maar vreemd om Esmay met een vreemde moeder te zien Ze staat 1 x in het boekje van Lodger en op internet staan ook een aantal foto's waar ze op staat...