Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Alies; jeetje dat was even schrikken zeg! Het kan indd iedereen over komen, ze zijn zooo snel!
    Hier is Taleah nog niet ergens van af gevallen, ook al is ze zo snel en gevaarlijk. Wel echt vaak gevallen als ze weer ergens aan staat, zoals tafel, box, bed etc ;).

Heb net je tip opgevolgd en heb dr in de douchebak gelegd met een laagje water. Ze vond het heerlijk, echt een goed idee. Is een stuk makkelijker en sneller haha!

Ano; mm oorbelletjes. Bij sommige baby's staat het echt leuk maar zou het zelf ook nog niet doen. Kreeg ze zelf pas toen ik 9 jaar was ofzo haha ;).

Lisetje; dat zijn gewoon spieren die je nu hebt hihi :p. Voel je jezelf nog niet slanker, ik bedoel merk je het niet aan je kleding?
    Ook een lekker schema voor Sem, nog niet aan het brood?

Hier; Lig lekker in bed met de laptop. Zo nog even mn haren fohnen en stylen met de tang en slapen hihi. Vriend is weer repeteren met de band dus laat thuis denk ik. En dan is het weer afwachten wat de nacht gaat brengen ;).

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Eliesah super handig he zo'n douchebak. :) Ik had Mel vanavond in het badje op de standaard, want vanochtend was het niet gelukt om haar te badderen. Mijn man had 'm iets te vol gedaan. Normaal staat de standaar met badje in de douchekabine, maar nu hadden we 'm gewoon in de badkamer gezet, omdat Alisha moest douchen. Nou Melanie haalde een keer flink uit met haar benen en een enorme plens water ging over de rand heen. Melanie lachen en ik mocht het weer opruimen. ;)

3. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Alies; domme, domme ik. Dacht dat een Shetlander een hond was. Vandaar mijn vraag. Lees nu net dat het een paard was. Je zult wel gedacht hebben.

Hoe gaat het met Melanie? Jezelf niet schuldig voelen hoor, het kan iedereen overkomen. Jasmijn is ook wel eens in een onbewaakt ogenblik van ons bed gekukeld.

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hahaha nee ik had er zo niet bij nagedacht dat je dacht dat een shetlander een hond was. Kon best zijn dat je een hond had die herplaatst moest worden, vandaar dat ik dat vroeg aan je. :)

Heb Mel net wakker gemaakt. Ze maakt een heldere indruk, brabbelt en lacht. Speelt nu met de afstandsbediening. We gaan haar om half 1 en half 4 wakker maken als ze zelf al niet wakker zou worden vannacht. Om 6.30 uur staan we op en maken haar dan ook wakker.

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    kwam weer even spieken mar even geen fut om terug te lezen..... denk dat het met iedereen wel goed gaat!

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    goedemorgen

alies hoe heeft melanie de nacht doorstaan???

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nee, scheelt 150 euro bruto met mijn oude salaris op basis van 40 uur per week. Op zich valt het nog mee, alleen moet mijn man ook 32 uur gaan werken, dus gaan we er al 500 euro op achteruit dan. En voordat je die 150 euro weer ingehaald hebt ben je jaren verder. En dat vind ik gewoon zonde van die jaren werk die ik gedaan heb en iedere keer netjes 50 euro omhoog ging. Dus ga ik het wel cancellen snappie? :)

Oja, ze willen wel bij goede prestaties verhogen, maar goed dat zeiden ze bij mijn vorige wekgever ook al en toen kwam de crisis en zijn we er nooit omhoog gegaan. Dus dat zegt me tegenwoordig niks meer, die beloften.

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Alies; ooonneeee dat is schrikken zeg! Sjezus. Wat kan dat snel gebeuren af en toe zeg. Gelukkig was er niks aan de hand zo te zien. Maaar jouw leven is opeens een jaar verkort denk ik ;)

@Ano; je moet gewoon doen wat je wil. Nu merkt ze nog niet veel van oorbelletjes. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit aan gedacht eigenlijk. Ik weet uberhaupt niet of ik het zou doen. Zelf was ik een aantal jaar oud en had na het eerste oorbelletje in het ene oor zo hard lopen schreeuwen en ik wilde niet meer. En toen zijn we met één oorbel vertrokken dus. :p Die heeft mijn ma er toen maar uitgehaald, was ook geeen porum.

@Superb;haha een shetlander een hond. haha die is goed. :p

@Vriendlief; hoe is het met jullie?

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee meiden. Hier alles goed. Vandaag laatste dagje en dan morgen naar huis. Dadelijk lekker zwemmen :). Gelukkig nog geen poep problemen gehad in het zwembad! Dunne poep is ook over gelukkig. Schoonouders zijn gewoon gebleven, is toch wel erg handig haha. En ook gezellig, al heb ik genoeg momenten gehad bij mijn schoonmoeder dat ik denk: zuchttt. Maar dan bedoeld ze het allemaal goed haha. Bij elk huiltje dat de kids maken vliegt ze omhoog of reageert ze op. Hoe je verwende kinderen krijgt? Nou, zo dus. Maar daar hebben we ook wel iets vbo gezegd en dat pikt ze dan ook wel op.

Over schema.. Sja hier niet zo geweldig denk ik . Of ja ik vind van wel naar volgens mij moeten we meer hapjes geven. Ze hebben nu 4 flessen van 200 die Jesse leeg drinkt en Daan laat ongeveer 100 staan bij de tweede fles. S ochtends krijgen ze groenten of fruit. Boterham mag Daan niet en Jesse duwt elk stukje er net zo hard weer uit. Dus moet denk ik naar eens beginnen met een extra hapje savonds. Maar doe ik thuis dan wel een keer. Gisteren Jesse een friso hapje gegeten waar stukjes in zaten. Wat een drama. Elk hapje hoesten en verslikken en tranen in zijn ogen ervan. Was pasta net bolognese. Achja.
    Nou ik stop weer, blijft lastig via de telefoon typen! :) liefs

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    boomer bedankt voor je eerlijke mening.
    idd nu voelen ze het natuurlijk ook wel, maar hebben het nog niet echt bewust door.
    ik vind het zelf wel leuk, van die ieniminie kleine knopjes, maar denk dat we t toch nog niet doen.
    de kans is klein maar ja, stel dat ze eraan gaat zitten frunniken, dan snapt ze het nog niet als ik zeg dat het niet mag haha.
    dus denk dat we wachten tot 1jaar ofzo.
    500eur per maand zou idd wel erg veel zijn.
    maar vandaag had je weer een sollcitiatie toch?nou hoop dat dat wat word dan!!heel veel suc6!!!!en wat voor werk ga je nou eigenlijk doen?

alies hoe is de nacht met melanie gegaan??

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Melanie is de nacht goed doorgekomen. Arme meid had om half 1 wel ff moeite met haar ogen open krijgen, omdat ze natuurlijk net lekker aan het slapen was. Half 4 was ze wat makkelijker wakker te krijgen en om half 7 was ze gelijk met ons wakker. Weer lekker vrolijk en aan het babbelen. :)

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Alies fijn dat Melanie de nacht goed door is gekomen :)

Even ego voordat ik zo naar het CB vertrek: Een vriendin van ons is bezig met bevallen! was dinsdag al uitgerekend maar hij kwam niet.. Gister bij de VK geweest en die wou pas bij 41 weken strippen en ze had nog geen ontsluiting... En vannacht is het ineens begonnen :) Ze hebben nog een kleine man die in Februari 1 is geworden, en nu krijgen ze weer een mannetje...
    Ben benieuwd! Over 2 uur kwam de VK weer en dan zouden ze waarschijnlijk naar het ZH gaan...

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal,

Suberb, oww ik moet zo lachen om jou!! (en nee ik lach je niet UIT, maar toe :);)) Dat je dacht dat een Shet een hond was.. Indd. ik dacht ook al, vanwaar die ommezwaai om te vragen hoe je een HOND op internet zet!! :D:D:D Maar begrijp het nu helemaal!
    Geeft toch nix!!

@ Alies, meid meid, ik schrik me rot van je bericht!! Wat ben ik blij dat ik nu gelijk alles heb kunnen lezen en nu dus ook gelijk al weet dat alles gewoon oké is met Mel!! Pfff! Ik vind het superknap dat je de knop gelijk om kon zetten en je je verder niet slecht voelt!!
    Zou ik niet kunnen:):)!! Ik ga nu nog beter op Stan letten! Sta hier tóch weer van te kijken hoe snel zoiets kan gebeuren!! Je drukt me echt even met de neus op de feiten! -waar ik je dankbaar voor ben- al wou ik natuurlijk liever dat het jullie nooit was overkomen!!

@ Ano, OORBELLEN? WOOWW!! Hihi. Daar zou ik nog nie eens aan denken!! Hoezo hebben die kleintjes daar nu "minder"last van? het lijkt mij juist harstikke pijnlijk? Ik heb ze ook gehad toen ik een smurfje was van een jaar of 6.. Is er één uitgescheurd. Oj, wat een bloederig tafereel was dat. K werd de volgende morgen wakker met een rood kussen!! Toen jaren nix meer ingehad. En op mijn 15e heb ik ze op nieuw laten schieten. En op mijn 18e geloof ik mijn 2e gaatjes...
    Maar ik wil je verder niet traumatiseren hoor!! *vind boomers verhaal helemaal heavy, dat ze gillend bij de juwelier zat, hihi :p*
    Meid, als jij en je man het mooi vinden, tjah, wie houd je dan tegen???

@ Lisetje, ik denk ook hoor dat je gewoon spieren aanmaakt en daardoor niet afvalt!!

@ Hier, moet weer aan het werk!! Doei doei!!

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat goed om te horen zeg

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    spannend zeg!!!!

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Esmay is net bij het CB geweest ze is nu 70,5 cm en weegt 8350 gram!
    Ze zit met lengte boven de gemiddelde lijn en met haar gewicht er net iets boven...
    Hoofdje is 47 cm en daarmee zit ze op de bovenste lijn maar goed dat wisten we al ;)

Verder was het een beetje zo'n oud zeik wijf (ze zag eruit alsof ze jaren geleden al met pensioen had moeten gaan) die zei dat ze eigenlijk te snel gaat, nog niet in een kinderstoeltje mag zitten (terwijl ze daar keurig in zit ), ook nog niet echt mag staan (terwijl ze dat ook goed doet) en dat ze eigenlijk altijd vers moet krijgen omdat dat veel beter is (ja hallo komt zij dan iedere avond voor ons koken? ) maar goed maar beetje het ene oor in en het andere er weer uit.....
    Wel grappig dat ze bij ieder cb over iets anders zeiken, in Etten-leur zeiden ze dat potjes wel gewoon mogen en ook gewoon goed zijn en daar zeurden ze weer over haar hoofd, en hier zeuren ze over dat ze misschien wel te snel gaat in haar ontwikkeling en dat ze nog niet mag zitten, en vers moet eten!
    Ach als ze maar iets te zeiken hebben :p

DIe vriendin van ons ligt nu in het ziekenhuis waar ze hopelijk snel gaat bevallen...
    de 24ste gaan we dan bij de baby kijken :)

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat fijn dat esmay zo goed gegroeid is en wat is ze al mooi lang!!!

idd t ene oor in en de andere weer uit

18. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Alies; Fijn dat Melanie de nacht goed is doorgekome. Je staat er af en toe versteld van wat die kleintjes allemaal kunnen hebben. Wij zouden na zo’n val meteen in het ziekenhuis liggen, maar die ukkies huilen even en gaan daarna weer over tot de orde van de dag.

@ Kussie; Ik ben blond dus ik mag af en toe zo’n misser maken;). Ben blij dat ik in ieder geval jou ermee aan het lachen heb gekregen.

@ Boomer; Balen dat het niet gelukt is met die baan. Vandaag had je toch weer een sollicitatie. Hopelijk komt daar wat uit. Voordeel is wel dat je in ieder geval nog iets langer bij je meisje thuis kunt zijn.

@ Anoniempjuh; Een beetje late reactie, maar ik zou ook wachten met oorbelletjes totdat ze wat ouder is. Ik vind het zelf ook niet zo heel leuk staan, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

@ Lindavnr: Fijn dat het zo goed gaat op vakantie (en dat je schoonouders je niet al te veel last bezorgen)!

@ Kleintje; Als ik dat zo lees over het gezeur van het CB dan ben ik blij dat dat hier niet bestaat. Volgens mij hebben ze altijd wel wat te zeuren en doe je het nooit helemaal goed.

Als Esmay is ingeschreven bij zo’n bureau, heeft ze dan ook vaker fotoshoots?

@ Hier; Het is echt supermooi weer. Zonnetje schijnt lekker en mijn boze bui van gisteren is gelukkig met de noorderzon vertrokken. Kindjes slapen allebei lekker en ik denk dat ik ze straks nog even meeneem naar de speeltuin in het park. Soms heb ik wel eens van die dagen dat ik denk; Waarom wilde ik ook al weer twee kinderen vlug achter elkaar? Maar als ik ze dan lekker “samen” zie spelen dan smelt mijn moederhart weer. Morgen zal ik eens proberen om wat foto’s te plaatsen.

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Superb: ohhh jaloers op het weer daar :p

Esmay wordt regelmatig benaderd voor opdrachten maar dan staan ze optie met meestal nog 1 of 2 andere kindjes en dan wordt ze het vaak net niet omdat ze voor haar leeftijd vrij groot is en ze dan b.v net een kleiner kindje zoeken....
    Ze heeft laatst wel een andere opdracht gehad alleen daar was ook nog een ander kindje waar ze ook foto's van hadden gemaakt en die is het uiteindelijk geworden (was een ouder kindje dan Esmay maar zag er ook een stuk kleiner uit dan Esmay ) we doen het vooral voor de lol en zien wel of ze een opdracht krijgt, krijgt ze die dan is het leuk krijgt ze die niet dan is het ook prima haha :p

20. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Superb, ik bedoelde het echt nie verkeerd hoor :)!! Dat dat even duidelijk is! :)
    Ik ben erg benieuwd naar foto's! Kom maar op, show je kanjers maar!!

@ Hier, pff, zowaar dat ik me kan aansluiten bij de groep
    Ook mijn ventje heeft een verkoudheid te pakken. Zo zielig
    Hij is wat hoesterig en niezerig. Af en toe dan hoor je hem gewoon ademen.. En hij had gister avond 38,1...
    Bah.. Ik vind het maar nix. Heb vanacht slecht geslapen. Bij elk hoestje van hem zat k bijna rechtop in bed...
    Ik weet het, overbezorgd hiero, maar tis de eerste keer dat hij ziek is, en ik vind het dus totally helemaal nix!!

@ all, misschien een persoonlijke vraag, maar mochten jullie het willen delen, dan graag...
    Misschien herkent iemand het...
    Ik ben eigenlijk al vanaf de bevalling zo heftig ongesteld elke keer..
    En ik ben nu al een poos aan de pil, dus ik had verwacht dat het wel es wat minder zou worden!! Maar serieus, de luiers zijn soms nie aan te slepen!!
    Herkent iemand (of meer) dat?

Groetjesss

Deel Deze Pagina